بازدید 22723
وزیر آموزش و پرورش خبر داد

حضور کادر اداری و اجرایی در مدارس از اول بهمن ماه/ نحوه بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد

به فاصله یک روز از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر افزایش رنگ «آبی» به نقشه شیوع کرونا در کشور و قرار گرفتن اغلب شهر‌های کشورمان در وضعیت زرد و آبی و مجاز شدن تردد در بسیاری از محور‌های مواصلاتی، حالا خبر از اتفاقات قریب الوقوع دیگری می‌رسد که می‌تواند بروز حاشیه‌هایی را به دنبال داشته باشد، به ویژه وقتش است که شیوع نسخه جهش یافته ویروس کرونا را مدنظر قرار دهیم.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ 10 January 2021
تابناک اجتماعییازده ماه بعد از شیوع ویروس کرونا در کشورمان، بزرگترین بازگشایی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است؛ بازگشایی که جمعیتی چند میلیون نفری را به معابر و خیابان‌ها بازخواهد گرداند.

به گزارش «تابناک»؛ به فاصله یک روز از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر افزایش رنگ «آبی» به نقشه شیوع کرونا در کشور و قرار گرفتن اغلب شهر‌های کشورمان در وضعیت زرد و آبی و مجاز شدن تردد در بسیاری از محور‌های مواصلاتی، حالا خبر از اتفاقات قریب الوقوع دیگری می‌رسد که می‌تواند بروز حاشیه‌هایی را به دنبال داشته باشد، به ویژه وقتش است که شیوع نسخه جهش یافته ویروس کرونا را مدنظر قرار دهیم.

درباره بازگشایی مدارس سخن می‌گوییم که ظاهرا یکی از موضوعات کلیدی مطرح در نشست دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا بوده است. این را ساعاتی پیش محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش‌وپرورش کشورمان خبر داده و تاکید کرده «در ستاد ملی کرونا در مورد بازگشایی مدارس پس از بررسی‌های لازم، سه تصمیم مجزا گرفته شد.»

به گفته وی، «از ابتدای بهمن‌ماه، کادر اداری و اجرایی تمام مدارس کشور به استثنای مناطقی که در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، موظف به حضور در مدارس هستند» و این نخستین تصمیم اتخاذ شده در نشست دیروز است که هدف از آن، برقرار کردن ارتباطی ضروری است که مدارس در آن نقشه حلقه‌های ارتباطی را ایفا می‌کنند؛ ارتباط بین آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها.
 
حضور کادر اداری و اجرایی در مدارس از اول بهمن ماه/ نحوه بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد

آن گونه که حاجی میرزایی تاکید کرده، این ارتباط نقش چشمگیری در افزایش کیفیت آموزش به ویژه در مقطع ابتدایی و از آن مهم تر، در پایه‌های اول و دوم دارد. نکته‌ای کلیدی که بر اساس آن تصمیم دوم ستاد ملی اتخاذ شد: «تمام مدارس این دو پایه [اول و دوم ابتدایی] در شهر‌های زرد و آبی حضوری برگزار می‌شوند.» با این ملاحظه که «در مدارسی که دانش آموزان در کلاس‌های درس این دو پایه بالاتر از ۱۰ نفر هستند، لازم است دانش آموزان با برنامه‌ریزی مدیران مدارس، در روز‌های هفته توزیع شوند.»

البته برنامه ریزی برای چگونگی بازگشایی مدارس قرار است در روز‌های باقی مانده تا اول بهمن به انجام برسد تا در نهایت از نخستین روز ماه جاری بازگشایی مدارس جامه عمل بپوشد، اما همینقدر بدانید که سومین تصمیم در نشست دیروز ستاد ملی کرونا مربوط به همین حوزه است و تاکید دارد، «در مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش‌آموز دارند، تصمیم بر این است که تمام مقاطع حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.»

نکته جالب توجه در این خصوص، ارائه این پیشنهادها به ستاد کرونا توسط وزارت آموزش و پرورش است که حاوی نکات ریز و درشت زیادی بوده که بررسی برخی از آن‌ها به شورای عالی آموزش و پرورش واگذار شده است؛ شورایی که مسئولیت تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس را عهده دار شده و احتمالا نتیجه فعالیتش در جلسه آتی ستاد ملی در روز ابتدای هفته آتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و برای اجرا به تصویب خواهد رسید.

این در حالی است که به گفته وزیر آموزش و پرورش، «تقریبا در اکثر کشور‌ها سیاست‌های بازگشایی مدارس مورد بازنگری قرار گرفته اند، زیرا دور بودن دانش آموزان با تبعات دراز مدت و نگران کننده‌ای همراه است. ضمن اینکه مجموعه مطالعات دنیا نشان می‌دهد که حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت شیوه نامه‌ها در شیوع ویروس تاثیری نداشته است» و از این رو، بازگشایی مدارس در کشورمان حتمی است.

آنقدر حتمی که حاجی میرزایی تاکید کرده «مدارس در سراسر کشور فرصت دارند، برنامه ریزی لازم را انجام دهند و مشخص کنند، کدام دانش آموزان در چه روز‌هایی باید در مدرسه حضور پیدا کنند» و «امیدوار هستیم با مراقبتی که به عمل خواهد آمد مراقب سلامت دانش آموزان باشیم و از این فرصت برای یادگیری آن‌ها استفاده شود.»
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸۵
شما سلامتی بچه ها رو نشونه گرفتی!! آخه بچه های ابتدایی چطور میتونن پروتکل ها رو رعایت کنن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
داریم آماده میشیم برای ۲۲ بهمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دانش آموزان دبستانی در مدرسه و در راه مدرسه بیماری را با خود به داخل خانه ها و خانواده ها منتقل می کنند بازگشایی مدارس اشتباه است ولی باز هم با بیشتر شدن بیماران مقصر تردد مردم و دورهمی خانوادگی معرفی می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
من معاون یک هنرستان هستم . اصلا نتوانستم هنر جویان را وادار کنم کنار هم ننشینند و ماسک بزنند .
ما که اسلحه نداریم بگذاریم پشت گردن دانش اموز .
حتی بعضی همکاران پا روی قانون گذاشته و به دانش اموز توهین می کنند ولی دانش اموز حاضر نیست دستش از گردن دوستش بردارد .
فاصله صورتهای آنها بیست سانت هم نیست .
وزیر محترم یا خودش معلمی نکرده و یا اینکه مجبور است این حرفها را بزند .
ما سیصد هنر جو داریم که هرکدام از یک خانه می اید .یکی مادرش مرده .یکی داییش .یکی عمه اش .
دو تا از همکاران من کرونا گرفتن و ۱۵ روز بیمارستان بودن .
من خودم هم قلبم را عمل کردم فشار خون عم دارم .
خانمم هم بیماری قند دارد .امسال باید هر دو باز نشسته شویم .
چرا وزیر محترم به فکر معلم ها نیست .
باز آمار مقداري پائين آمد شروع كردن با اعصاب مردم بازي كردن، مگه همين باز گشايي مدرسه ظرف دو هفته باعث مرگ و مير بالا نشد‍، الان چه اتفاقي افتاده كه بايد عادي انگاري بشه؟ كرونا ريشه كن شده يا واكسيناسيون انجام شده؟ دائما آقاي حاجي ميرزايي ميگه اثرات منفي نرفتن به مدرسه بيشتره آخه سوال من اينه مگه قراره كلا بچه ها ديگه نرن مدرسه؟ الان كه نصف بيشتر سال تحصيلي سپري شده و بچه ها هم با كمك والدين آموزش ديدن ضمنا الان فصل سرما شاهد آلودگي شديد كلان شهرها هستيم، دو ماه ديگه هم كه تعطيلات نوروز هست، اين مدت كم حضور در مدرسه ارزش از بين بردن تمام زحمات شهروندان كه با زدن قيد ديدن عزيزانشان و تعطيلي كسب و كارشان حاصل شده تا آمار پايين بياد رو داره؟ آقاي حاجي ميرزايي با اين مدت كم باقي ماننده سال تحصيلي بچه هاي ما علامه نميشن و فقط ريسك بالارفتن ابتلا زياد ميشه، بخصوص در وضعيت فعلي كه كرونا انگليسي در ايران هرروز داره خود نمايي ميكنه و بچه ها را مانند بزرگان درگير ميكنه، مساله بعد اينكه بچه كلاس اول و دوم چطور قراره پروتكل رعايت كنه؟
اگر آموزش و پرورش يكبار قبول كرده بود سال تحصيلي جاري بايد تا پايان مجازي باشه و به فكر حل مشكلات آموزش مجازي بود تا حالا به نتيجه رسيده بود ولي چون توان رفع مشكلات و مديريت كار آمد را ندارند راحت ترين راه كه باز گشايي هست را انتخاب ميكنند.
نكته آخر اينكه بحث باز گشايي مدارس فقط رعايت پروتكل در مدارس نيست، باعث تردد زياد در سطح شهر و تجمع در وسايل نقليه عمومي ميگردد كه خود اين عوامل باعث افزايش ابتلا به كرونا ميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
به تمام کاینات قسم دانش اموزان پروتکل را رعایت نمی کنند .حتی اگر نیروی انتظامی هم بیاورید زورتان به دانش اموزان نمی رسد .
ما تا حالا نتوانستیم کنترل کنیم .پارسال دانش اموزان از دیوار سه متری پریدند و رفتند ماشین اتش زدند.
سه تا دانش اموز دز دستشویی را کندند از دیوار انداختن توی خیابان و ذو نفر بزدند در سیصد هزار تومانی را صد و هشتاد هزار فروختند .
همین اول سال دانش اموز بخاطر نزدن ماسک روی معلمش چاقو کشید ولی معلم توانست چیزی بزند روی دستش و چاقویش را بگیرد.
مگه بچه رو از سر راه آوردیم بدیم دست شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
مگه ما دو تا بچه بیشتر داریم !
دوباره سعی و خطا شروع شد، دوهفته ادامه میدیم ، بعد 2 ماه تعطیل میکنیم
مدارسی که زیر 50نفر دانش آموز دارند عموما نیروی خدماتی ندارند و مدیر (علاوه بر مدیریت 12 یا 18 ساعت نیز تدریس دارد) و معاون نیز به دلیل تعداد کم دانش آموز شامل آن نمی شود؛ و مشکلات مالی اولیا از یک طرف و مشکلات بودجه ای مدرسه از طرف دیگر، چگونه می تواند مواد ضد عفونی تهیه کند و چه کسی قرار است مدرسه را ضد عفونی کند و و و و و ....
من که اجازه نمی دم بچه هام بشن گوشت قربونی
ولله معلم بچه ی کلاس اولی من، تو این مدت آموزش مجازی، هیچ هنری نداشت و کلا من خودم به بچه م درس دادم حالا ریسک کنم بچه م رو بفرستم زیر دست معلمی که به آتشفشان می گه آتشنشان؟ مگه عقلم کمه؟
پاسخ ها
راست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
الان معلم از تو گوشی در بیاد به بچت درس بده،تدریس مجازی اون بیچاره چکار کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
دانش اموز سر کلاس به مقدسات توهین کرد من یواش توی صورتش زدم تا تنبیه شود با سرعت رفت اداره و بیست دقیقه نشد از اداره باز رس امد ولی دانش اموز دیگری معلم ریاضی را کتک زد اداره گفت به ما مربوط نیست .بیچاره معلم نشست و گریه کرد دو هفته نشد خونه پسره اتش گرفت و بابایش با ماشین تصادف کرد ولی معلم به عیادت او رفت .
فعلا معلمها زیر دست هستند .
این یعنی کلید زدن ۲ فاجعه...شیوع بیشتر بیماری...بیشتر شدن ترافیک و آلوده تر شدن هوای تهران که از مرز قرمز هم گذشته .....بواسطه سوخت مزخرف مازوت که تو نیروگاه ها میسوزونیم خیر سرمون دومین کشور گاز خیز تو دنیا هستیم
عزیزم اول زحمت بکش واکسن وارد کن بعد با جان مردم بازی کن.
الان دوباره داد پدر و مادرها درمیاد که من بچمو نمیفرستم و از این جور حرفها ولی سفر میریم میهمانی میریم والبته در ساعاتی فرزندانمان را در کوچه ها رها کرده ولی مدرسه نهههههههههههههههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما همه رو مثل خودت نبین تو این یک سال کلا به اندازه انگشتان دست هم بچه هام از خونه بیرون نرفتن که اونم به اجبار و به خاطر دلتنگی پدربزرگ مادربزرگ هاشون بوده تازه با رعایت فاصله و ... همه رو با یه سنگ نزن
شهاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
واقعا نظر شما واسم قابل درک نیست.
من خودم الان به دلیل شرایط و نگرانی نزدیک به یکسال هستش که بچه ام را گذاشتم پیش پدربزرگ و مادربزرگش و حداکثر ماهی یکبار می ریم میبینیمش. توی این مدت هم کودک به تعداد انگشتان یک دست از خونه بیرون نرفته اونوقت شما هرچی به ذهنت می رسه می گی. واقعا این حرفها بی انصافیه. مگه ما بچه هامون رو از سر راه آو.ردیم که بخوان قربانی ناکارآمدی آقایان در راه اندازی سیستم آموزظ مجازی بشن.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما اگر اینجوری هستی اشکال نداره ولی ما از این خانواده ها نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خوب تو نمیتونی بچه ات را جمع کنی دیگران چه تقصیری دارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
توی کوچه و به مسافرت رفتن با یک جا جمع شدن فرق می کند .
انهم خوب نیست .
ما که واکسن نداریم باید رعایت کنیم.
شوخي ميكني؟
كرونا ريشه كن شده؟
شايدم واكسيناسيون تمام شده؟
من 2تا فرزند دارم که ابتدایی درس میخونن. نمیفرستمشون. بگذار 1سال دیرتر دکتر یا مهندس بشن
دورهمی خونوادگی ممنوع اما مدرسه، دایر؟ یه بوم و دو هوا؟
بازگشایی مدارس اونهم بمدت 2 تا 3 هفته تنها جهت اخذ شهریه برای مدارس غیر انتفاعی هست و بس...

مردم عاقل هستند و می فهمند دارید چه می کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عزیز جان من خودم بچه هام غیرانتفاعی می رن اینقدر مدارس زنگ می زنن و تهدید می کنن و .. که هر ماه مجبوری سریع قسط شهریه رو بریزی
باشه.حتما هم ما بچه ها رو میفرستم خدمتتون
فقط خدا کمک کنه حالا میخوان با جان بچه ها بازی کنند ......
اینقدر که من تو یه سال گذشته از آموزش و پرورش و تصمیمات خلق الساعه ش حرص خوردم تو کل عمرم حرص نخوردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
چی فکر کردنن ،، دیگه شورشو دراوردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اولیای محترم من سه تا مدرک تحصیلی عالی دارم .
بدانید و اگاه باشید که اصل سلامتی است.
باز جو گیر شدند
می خوان پیک بعدی راه بندازن
... پزشک ها میگن این کار خطرناکه ولی حاجی میرزایی میگه نه.
در زمینه مدترس روستایی زیر ۵۰ نفر هم باید بگم در چنین مناطقی سطح رعایت پروتکل ها به دلایل مختلف اقتصادی و فرهنگی خیلی پایین بوده و اساسا رعایت پروتکل فقط بازی با کلمات است.
مدارس رو باز میکنن بعد که آمار زیاد شد میگن مردم رعایت نکردن و دورهمی برگزار کردن. فقط سعی و خطا و بازی با جون مردم رو بلدن.
شناسایی چهار مورد جدید کرونا جهش یافته انگلیسی در ایران و حضور کادر اداری و اجرایی در مدارس از اول بهمن ماه/ نحوه بازگشایی مدارس در مناطق آبی و زرد: این دو تا خبر رو بذارید کنار هم نشون می ده چقدر اوضاع ما گل و بلبله تازه خبر سومی هم هست اونم: خطر کرونای جهش‌یافته برای سنین زیر ۲۰ سال .... و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما وین، نتایج تحقیقات در سوییس نشان می دهد در مبارزه علیه همه گیری کرونا؛ تعطیلی مدارس بعنوان یکی از موثرترین اقدامات در این کشور بوده است.

دانشگاه زوریخ سوئیس ETH در تحقیقاتی که روز گذشته منتشر کرد نوشت: در ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی که مدارس سوئیس تعطیل شده بود رفت و آمد‌های مردم بیش از ۲۱ درصد کاهش یافت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
جناب حاجی یک روز بیا مدرسه ما ببین چه خبر است.
انگار شما از مدارس خودت خبر نداری.
بخدا من ارزو دارم بیماری نبود روزی شانزده ساعت کار می کردم.
مگر علما نفرمودند حفظ جان واجب عینی است ولی درس خواندن واجب کفایی
.
حفظ جان واجب مضیق است و بر نماز و روزه مقدم است.
... با اين ويروس جديد انگليسي كه به بچه ها هم رحم نميكنه مردم خودشون بايد براي بچه هاشون تصميم بگيرند
افت تحصیلی بیداد میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
نیست که قبلش تو اوج بودیم
جناب وزیر، اون همه شعار دادید برای سیستم شاد، که اون هم جوابگو نبوده و نیست الان هم که واتساپ احتمالش هست از کار بیفته بیشتر آموزش توی واتساپ بوده با این تفاسیر قراره چی بشه؟
میخوان حقوقشون حلال بشه... من تحت هیچ شرایطی بچم و نمیفرستم... تو این مملکت تحصیلات پشیزی ارزش نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
من نمیفرستم بچه ام را ...خودم که بخاطر عدم توجه مدیر به بخشنامه ستاد کرونا و حضور 50 درصدی کارکنان و مدیر میگفت باید هر روز بیایی متاسفانه به کرونای بسیار بدی در محیط کار گرفتار شدم و کلی هزینه و استرس و گرفتاری داشتم و 6 نفر از اعضای خانواده نیز مبتلا شدند هیچ کس هم پاسخگو نبود حتی همان مدیری که مرا به زور سر کار می کشاند...مدیریت کرونا در استان کرمانشاه نمایشی و شعاری است
اول ماسك و دستكشت را در بيار و بچه و نوه خودتو اقوام نزديكتو بفرست دو هفته مدرسه بعد در مورد بچه هاي ما نظر بده
وضعیت آبی و بنفش و قرمز و سرخابی!!!!
ما که ماندیم با این شیوه مدیریت آقایان...مگر این آقای حاجی میرزایی وزیر در ستاد کرونا عضو نیست؟ویروس جدید انگلیسی به گواه وزارت بهداشت در کودکان موثر است و انها نیز مبتلا می شوند اما در کمال حیرت و با تعجب با توجه به شروع شیوع ویروس انگلیسی در کشور آقای حاجی میرزایی تازه از بازگشایی مدارس حرف می زند؟کلاس ول و دوم دبستان را نیز که فرمودند باید ددر مدارس حاضر شوند...ما که ماندیم چه خبر است ...در کرمانشاه ستاد کرونا اعلام می کند 50 درصد کارکنان دستگاههای غیر ضرور حضور یابند و الان هفتاد درصد ..متاسفانه مدیران بخاطر اینکه خودشان را مکلف کرده اند هر روز سر کار بیایند زورشان می اید کارمندان نیایند و با هزار تهدید و بد اخلاقی و ...دستورات ستاد کرونا را نیم بند هم اجرا نمی کنننند و کارکنان را سر کار می کشانند
۲۱ بهمن نزدیکه. توی این اوضاع کرونایی و با شیوع کرونای جهش یافته چینی، میخوان مدارس رو باز کنند؟
بعد که مردم حرفی میزنن، شما بدتون میاد. دوباره بهمن ماه رسید و سیاسی بازی آقایون شروع شد. عین بهمن پارسال که بعد اون ماجراها گفتن کرونا اومده. الان هم میخوان برای اون ماجراها دوباره مدارس رو باز کنند و همه چیز رو عادی جلوه بدن
آقای وزیر بچه کلاس اولی مگه می تونه دماغشو بالا بکشه که پروتکل بهداشتی رعایت کنه؟
می خوای بگی خیلی به فکر تحصیلات بچه هایی؟ اگه راست میگی یه فکری به حال کنکور بکن که ی عده از بابتش میخورن و سیر نمیشن
با سلام لطفا اول همه واکسینه بشن بعد تصمیم درمورد بازگشایی مدارس بگیرن
چرا شما مردم این جوری هستید؟!!!!
اصلا در همه جای دنیا مدارس به صورت نیمه وقت دارند کار می کنند و هیچ تاثیر هم در شیوع کرونا نداشته. آخه در مدارسی که نهایت 5 نفر در یک کلاس هستند چرا نباید مدارس دایر باشند.
به شماها باشه سال بعد و سال بعد رو هم نمی فرستید که بچه سرما نخوره، یهو کرونا باشه.
واقعا فکر می کنید دارید از بچه هاتون مواظبت می کنید. می دونید تبعات دوری از همسن و سال ها و غرق فضای مجازی شدن چه فاجعه ای برای آینده ی بچه خواهد بود.
چطور شد تو همه چیز از غرب الگو می گیرید توی این یکی نمی خواین الگو بگیرید.
مترو و مهمانی و سفر و .... همه چیز باز و دایر باشه و فقط مدارس بسته باشند؟؟؟ آخه چرا؟؟؟
من بچه هام رو به مدرسه می فرستم و برای آمار روزی 70 کشته این همه جنجال راه نیندازید.
تابناک تو هم نظرها رو انتخاب نکن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
فكر كنم شما از اون دسته پدر مادرايي هستيد كه ترجيح ميديد بچتون بفرستيد بيرون از خونه تا راحت استراحت بفرماييداگه از غرب قراره الگو بگيري از زدن واكسن و كمك هزينه معيشتي و ضد عفوني كردن مدارس چييزي شنيديد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما بفرست، طفلک اون فرشته ها که شما سرپرستش هستین،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عزیزمتو اون کشورها منع ورود واکسن ندارند
ناشناس
| Italy |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
ناشناس 12:34 شما هم از اون دسته پدر مادرهایی هستی که تهش هیچی نیستی جز سر و صدای الکی . بحث دکتر و مهندس شدن نیست مسئله اینه که بچه ها از اجتماعی شدن هم خارج شدن. یک مشت بچه لوس و مشکل دار تربیت کردید و فکر میکنید حمایت و خوبی هم دارید بهشون میکنید
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
کاملا درست فرمودید آفرین . فقط به نظرات غیر کارشناسی مردم در پاسخ به این مطلب و سایر کامنت ها توجه بفرمایید . همه مردم خودشان را طبق معمول متخصص در امور بهداشتی و اپیدمیولوژی و پاندمی می دونند و همه و مانند نظرات غیر کارشناسیشون در سایر رشته ها در این مورد هم نظر می دهند
این پیشنهاد باید از 20 سال قبل برنامه ریزی و سازماندهی می شد اما به هر دلیلی انجام نشده :

1-آموزش و پرورش سازمان آموزش مجازی تاسیس کند این سازمان باید بتواند 20 الی 40 درصد دانش آموزان شامل شود
2- دانش آموزان این سازمان داوطلبانه و با امکانات لازم ثبت نام شوند
3- تجربه قسمت در مواقع ضروری به آموزش های مرسوم تسری یابد
فعلا دستور داده اید بیمه عمر فرهنگیان و خانواده هایشان از دیماه قطع شود انوقت به فکر دانش اموز افتاده ای؟ در ضمن سالها حق بیمه عمر کسر نموده اید پولهایمان را باسودش برگردانید
آقازاده ها در کدام مدارس تحصیل خواهند کرد ؟؟؟
نکنه میخوان بگن آقازاده ندارند !؟!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
آقا زاده ها در دیار فرنگ تشریف دارند
اصلا درس برا چیتونه، برید دنبال کار البته ببخشید کارم نیست
قیمت گوجه رو نمیتونن کنترل کنن بعد میخوان رفتار بچه مدرسه ای رو با پاروتکل کنترل کنن...
کرونا به جهنم باداین وضعیت الودگی هوا چطور مدارس می خواد باز بشه؟؟؟ تو این هوای سرد چطور می تونن در و پنجره های کلاسها باز بزارند ؟؟ واقعا اینها چه فکردی کردن ؟؟؟!!
الان که مدارس بسته است این وضعیت الودگی هوا هستش بعدا چی میشه
خدا کنه زودتر مدارس باز بشه من و همسرم تا غروب سر کار هستیم تازه خسته می رسیم خونه باید نقش معلم را که بلد هم نیستیم ایفا کنیم . معلم ها دوره های روش تدریس را طی کرده اند بعلاوه هر موضوع بارها و بارها در هر ساعت توسط معلمها و دانش آموزان در کلاس دوره می شود که اینکار از عهده دانش آموزان و اولیا در منزل خارج است . بنابراین بازگشایی مدارس با رعایت شیوه های درست و فاصله گذاری و تقسیم دانش آموزان در روزهای مختلف هفته به همراه ضد عفونی و آموزش رعایت موارد بهداشتی توسط اولیا و مدرسه بهترین تصمیم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
این رعایتی که فرمودید قابل اجرا نیست .
شما سری بزن مدرسه بچه ات ببین اجرا می شو د.
فاصله گذاری.
چطور دانش اموز را وادار به فاصله گذاری کنیم.
???????
تقسیم کردن هم قابل اجرا نیست .فلان معلم دوساعت سه شنبه کلاس دارد ومی رود مدرسه دیگر.
ضد عفونی کردن هم قابل اجرا نیست .دانش اموزان حساسیت دارند.
رعایت موارد بهداشت دیگر چیست ?
اب خوری تعطیل شده .دانش اموزان از بطری اب مشترک استفاده می کنند.
دست می دهند ،
دیده بوس می کنند.
دستشان را دور گردن هم می اندازند.
غذای همدیگر را می خورند .
خودکار همدیگر را قرض می گیرند.
سر کیف هم می روند.
همدیگر را به شوخی می زنند .
حواست نباشه سیگار می کشن و تعارف به هم می کنند.
شما خبر ندارین .......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
شما می خواهی کسی بچه ات را نگه داری کند
این اقای وزیر چندمین بار در ایم کرونا است که در بازگشایی ها عجله دارد و معلوم نیست نگران چه چیزی است ریاستش که دارد تمام میشود یا مدارس غیر انتفاعی . اگر ریس جمهور در مهر ماه که ایشون عجله داشت مدرسه ها باز بشه با او برخورد میکرد و یا مجلس استیضاحش میکرد اینقدر تمرین ریاست نمیکرد . تازه مردم دارند عادت میکنند این اقا دوباره فیلش یاد هندوستان کرده . اقای وزیر جان بچه های مردم ارزش دارد
من که نمیفرستم
هر کاری میخواین انجام بدین
ما امیدواریم مدارس باز شوند این وضعیت برای شاغلین وحشتناک سخت است. با رعایت پروتکل ها و تعداد کم در سر کلاس به امید خدا بچه ها بتونند از تحصیل برخوردار بشوند
بچه رو مدرسه نمیفرستیم اما مدام سفر میریم مهمونی میریم تفریح میریم و آخرش هم میگیم ما نبودیم . خرزوخان داشت میرفت سفر و ددر
من موندم آیا بچه کلاس اول و دومی میتونه پروتکل رعایت کنه ولی پایه های بالاتر نه!!
در ضمن اگر کشورهای دیگه رو دارید مقایسه میکنید برید ببینید کیفیت رعایت بهداشت در این شرایط در مدرسه های اونا چطوره بعد بیاید بگید اونا انجام دادن پس مام انجام میدیم...
اونا قوانین خاصی برای حضور دانش آموزاشون دارن
با پاپوشهای مخصوص
باکسهای منحصر
کاور کیف
تعداد محدود
کمد مجزا
و ....
دیگه چی بگم
چشم حتما با شیوع کرونای انگلیسی و آلودگی وحشتناک هوای تهران تک فرزند خودمان را تقدیم آرمان های وزیر آموزش پرورش می کنیم و به مدرسه میفرستیم.گیریم آخرش بچه های ما دکتری بگیرن وقتی کار و آینده ای ندارن چه فایده
یک ماه مدارس روباز میکنند سه ماه تعطیل میکنن بابا ادم باشین پس این ستاد مبارزه با کرونا چیکار میکنه این وسط ؟چرا جلوی تصمیمات اینا رو نمیگیره ؟ اخه مناطق کی میشه بهداشت رو رعایت کرد
تا اول دی وضعیت قرمز بود و کسی نباید از خونه میرفت بیرون الان داریم ب بهمن نزدیک میشیم وضعیت زرد و مدرسه ها رو باز میکنین شما اگه ب فکر درسای ما بودین از اول باید مدرسه ها رو باز میکردین نه الان که بیشتر کتابارو درس دادن
این چه کاریه آخه ؟؟یعنی چی ؟اینهمه وقت دخترم جلوی چشمام بود خیالم راحته که از کرونا در امان هست اون وقت شما میخواید اول بهمن گل بکارید ؟؟!!واقعا متاسفم براتون کن فکر بچه های مردم نیستید
باسلام منکه نمیرم مدرسع بزار هر کاری میکنن بکنن
واقعا متاسفم مگه مردم موش ازمایشگاهی هستن یک ماه مدارس و باز میکنید تا بیماری و مرگ و میر افزایش پیدا کرد بعد تعطیل میکنید
یعنی چی؟ 15سهریپر مدارس را باز گشایی کردید. آمار کرونا بالا رفت، چرا نمی دارید اوضاع خوب بشه.من فرهنگی هستم. واقعا تو مدرسه کیفیت تدریس از مجازی کمتر هم بود . خال می خواین با آمار بی سواد مدرسه چه تاجی به سر ایران بزنید . چرا متوجه نیستید که سلامتی از همه چیز مهمتر ه. تا به قطع شدن زنجیره کرونا نزدیک می شویم آقای وزیر محترم دوباره زنجیر را وصل می کنه. ایشان برای وصل کردن آمدن، نی برای فصل کردن آمدن
بوی گل سوسن و یاسمن آید...
تکرار اشتباه
تکرار اشتباه !تا یه خرده امار ها پایین اومد به فکر باز کردن افتادین فاجعه مهر و ابان یادتون رفته؟بچه ها قهدر به رعایت پروتکل ها نیستن .اگه کشورهای دیگه مدارس رو باز میکنن امکانات دارن . اول واکسن بعد بازگشایی
هرگز اجازه نمیدم فرزندم به مدرسه بره،بچه آمو از سر راه نیوردم،وزیر برای ننه اش یه زر مفتی زده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل