بازدید 5391

نحسی ترامپ دست از سر توئیتر برنمی‌دارد

پس از آنکه شرکت توئیتر صفحه ترامپ با حدود 90 میلیون دنبال کننده را برای همیشه تعطیل کرد، سهام این شرکت 4 درصد ریخت.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶ 10 January 2021

به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، اخیراً توئیتر تصمیم گرفته تا به خاطر ارسال پیام‌های مسئله‌دار از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، صفحه وی در این شبکه اجتماعی را علی‌رغم داشتن حدود 90 میلیون دنبال‌کننده برای همیشه مسدود کند. 

توئیتر همچنین صفحه برخی از نزدیکان ترامپ را هم برای همیشه تعطیل کرد و این مسئله باعث شد تا سهام توئیتر 4 درصد بریزد. در حالی که عصر روز جمعه قیمت هر سهم توئیتر 51.48 دلار بسته شده بود، اما حالا با حدود 4 درصد افت 49.54 دلار داد و ستد می‌شود. 

البته توئیتر اول هفته گذشته یک بار اکانت ترامپ را به صورت موقت و فقط برای 12 ساعت بسته بود، اما پس از آن تصمیم گرفت به خاطر احتمال ارسال دوباره پیام‌های محرک خشونت از سوی ترامپ، حساب کاربری‌اش را برای همیشه تعطیل کند. 

ترامپ پس از آنکه حسابش پس از 12 ساعت دوباره باز شد در توئیتر نوشت که قصد ندارد در مراسم تحلیف بایدن شرکت کند. 

توئیتر پس از آن طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این گونه مطالب خلاف سیاست این شرکت در مقابله با خشونت است و به همین خاطر حساب کاربری ترامپ باید برای همیشه از دسترس خارج شود. 

حساب کاربری ترامپ ده‌ها میلیون‌ فالوئر داشت و وی در طول دوران ریاست جمهوری خود بسیاری از حرف‌هایش را از طریق توئیتر بیان می‌کرد. 

چند روز پیش هم فیسبوک و اینستاگرام نیز گفتند که حساب کاربری ترامپ را حداقل برای دو هفته و تا روز تحلیف بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا مسدود می‌کنند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار