بازدید 26978
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا بیستم دی/ ۷ شهر قرمز، ۳۰ شهر نارنجی، ۲۱۹ شهر زرد و ۱۹۲ شهر آبی هستند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۵۹۲۴ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۶۸۶ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 09 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۸۰ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۹۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۴۵۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۳۸ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۶ هزار و ۱۰۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۶۷ هزار و ۴۶۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۶۸۶ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۹۹ هزار و ۱۹۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۰ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۰ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
این آبی ها هم چشم نداشتن ببینین یه جا فقط قرمز باشه گفتن چرا نماینده ما نیست. هرچی باشه آبیته
خدا رو شکر،بعد از مدتها یه خبر خوب شنیدیم.
محدویت سفر با ماشینهای شخصی اگر لغو شوند دوباره اوج میگیرد
دلار در حال ریزش سنگین. همه فروشنده اند و خریداری نیست
دلار نورچشمی در حال ریزش به زیر 20 تومن تا 1 ماه آینده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان