بازدید 11129

دبیرکل غیرقانونی برای هیات‌رئیسه فوتبال ثبت‌نام می‌کند

شکوری مدعی بود می تواند با روابطش بخشی از مشکلات پرسپولیس را حل کند  اما تا امروز هیچ یک از طلب های آسیایی وصول نشده و این باشگاه نتوانسته از محل پاداش صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برداشتی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 07 January 2021

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس که ماه‌های متمادی بدون داشتن شرایط قانونی سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بود و از سوی برخی رسانه ها ماشین امضا لقب گرفت، برای عضویت در پست نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام می کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس امروز برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کند. وی قرار است برای عضویت در پست نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه ثبت نام کرده و وارد این رقابت انتخاباتی شود. 

او مدعی بود می تواند با تجربیاتش در پست دبیرکلی و استفاده از با روابطش بخشی از مشکلات پرسپولیس را حل کند  اما تا امروز هیچ یک از طلب های آسیایی وصول نشده و این باشگاه نتوانسته از محل پاداش صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا برداشتی داشته باشد.

شکوری پیش از این سابقه سرپرستی دبیرکلی فدراسیون فوتبال را دارد. معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس همچنین قرار است در جریان حضور خود در ساختمان فدراسیون نامه رسمی اعتراض این باشگاه به عملکرد تیم داوری دیدار با سپاهان را به مسئولان کمیته داوران تحویل بدهد.

دبیرکل غیرقانونی برای هیات‌رئیسه فوتبال ثبت‌نام می‌کند

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان