بازدید 9003

کمیته المپیک به داد کشتی‌گیر سرطانی می‌رسد؟

کد خبر: ۱۰۲۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹ 06 January 2021

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان که به علت ابتلا به سرطان پروستات در حال شیمی درمانی است، در حالی روز گذشته برای دومین بار جراحی کرد که کمیته المپیک هنوز کمک های مربوط به مرحله دوم درمان وی در مردادماه را به خانواده او پرداخت نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا آقانیا دارنده مدال نقره کشتی فرنگی نوجوانان جهان و برنز المپیک نوجوانان در رشته کشتی فرنگی، بهمن سال گذشته به دلیل ابتلا به سرطان پروستات در بیمارستان کسری بستری شد.

پس از مصاحبه این کشتی گیر در اسفند سال گذشته و اعلام ناتوانی در پرداخت هزینه های سنگین چند مرحله شیمی درمانی، بهداد سلیمی قهرمان جهان و المپیک رشته وزنه برداری و مشاور رئیس کمیته ملی المپیک در امور المپین ها و قهرمانان با حضور در منزل محمد رضا آقا نیا در یکی از روستاهای بابل ضمن عیادت از این قهرمان، مبلغ ۲۰ میلیون تومان به این کشتی گیر برای پرداخت بخشی از هزینه های درمان کمک کرد و از طرف دکتر صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد، کمیته ملی المپیک تمام هزینه‌های درمانی این قهرمان را تقبل می‌کند و پیگیر روند درمانی وی تا زمان بهبود خواهد شد.

اما در حالیکه این قهرمان کشتی چندین بار مراحل شیمی درمانی و همچنین عمل جراحی را پشت سر گذاشته، دیگر خبری از ادامه کمک کمیته ملی المپیک نشد.

سکینه حسین زاده مادر محمدرضا آقانیا درباره انجام دومین عمل جراحی فرزندش، اظهار کرد: روز گذشته برای دومین مرتبه عمل جراحی انجام شد. پس از انجام ۷ مرحله شیمی درمانی طی ماه های گذشته، در این عمل از غده داخل شکم محمدرضا نمونه برداری شد تا مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود آیا مراحل شیمی درمانی ادامه پیدا کند یا اینکه مشکل او با دارو حل خواهد شد.

وی درباره وعده کمیته المپیک برای پرداخت کامل هزینه های درمان، گفت: ما در مرحله اول درمان حدود ۴۰ میلیون تومان هزینه کردیم. آقای سلیمی اواخر سال گذشته به منزل ما آمدند و مبلغ ۲۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه درمان پرداخت کردند و قرار شد در ادامه فاکتورهای مربوط به درمان محمدرضا را ارائه دهیم تا هزینه ها را بطور کامل پرداخت کنند. مرداد ماه امسال فاکتورهای مربوط به مرحله دوم درمان را به کمیته المپیک دادیم و قرار شد پرداخت شود اما تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز به سختی مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای عمل جراحی دوم علی الحساب به حساب بیمارستان واریز کردیم تا جراحی انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل