بازدید 10539
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:

وزیر نفت از نیروگاه‌ها بازدید کند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اعلام آنکه در بسیاری از نیروگاه‌ها شاهد مصرف سوخت‌های غیراستاندارد هستیم در خصوص صحبت‌های وزیر نفت نیز گفت: از آقای زنگنه دعوت می‌کنم تا به صورت سرزده از نیروگاه‌های اطراف تهران بازدید کنیم تا در جریان تأثیرگذاری آن نیروگاه‌ها بر آلودگی هوا قرار بگیرند.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶ 05 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی پیرامون دعوت از وزیر نفت بابت بازدید از نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌های استان اظهار کرد: از وزیر محترم نفت برای بازدید سرزده از تعدادی از پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های محدوده شهری تهران و البرز به منظور بررسی نوع، کیفیت و مدیریت سوخت مصرفی این پالایشگاه‌ها دعوت می‌شود.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر نفت مبنی بر عدم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه‌های تهران، البرز و قم افزود: آقای وزیر تمام ایران این ۳ شهر نیست و خوب است که باهم سری باهم به اصفهان، آبادان و اراک بزنیم و وضعیت مصرف سوخت آن نیروگاه‌ها را نیز مشاهده کنیم.

به گزارش فارس، بیژن زنگنه وزیر نفت طی روز‌های اخیر در واکنش به برخی ادعا‌ها مبنی بر افزایش آلودگی هوا ناشی از مصرف مازوت در نیروگاه‌ها گفته بود هیچ محدودیتی در صادرات مازوت وجود ندارد و نه تنها در استان تهران، بلکه در نیروگاه‌های اصفهان، البرز و قم نیز مازوت مصرف نمی‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان