بازدید 8694
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حمایت معنوی ایران از جریان مقاومت تداوم می‌یابد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست راهبردی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حمایت همه جانبه از محور مقاومت و دشمنی پایدار با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۱۰۲۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲ 03 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی سعادتی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی افزود: شهید سلیمانی پیشتاز حرکت‌های جهادی و طلایه دار ستیز با استکبار بود.

نماینده مردم بابل اقدام نابخردانه استکبار در ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی و یارانش را نشانه خوی درندگی و بدعهدی آن دانست وافزود: ترور سردار سلیمانی در کشور عراق در حالی که مهمان رسمی آن کشور بود، بیانگر زیرپاگذاشتن تمام قواعد دیپلماسی بین المللی از سوی آمریکا بود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران شتاب بخشی حرکت‌های مقاومت علیه مظهر استکبار در لبنان، عراق، سوریه و یمن را مرهون مجاهدت سردار سلیمانی عنوان و تصریح کرد: اقدامات هوشمندانه و جهادی سردار سلیمانی یکجانبه گرایی استکبار در غرب آسیا را به چالش کشید.

این نماینده مجلس با اشاره به سیاست راهبردی کشورمان در حمابت از جریان مقاومت گفت: سرمایه گذاری معنوی کشورمان در حمابت سیاسی و معنوی از جریان مقاومت پایدار و همیشگی است.
سعادتی شهادت سردار سلیمانی را موجب سرعت یافتن روند اضمحلال لیبرال دموکراسی آمریکا و افول سردمداران رژیم صهیونیستی دانست وافزود: با شهادت قهرمان بین المللی جریان مقاومت، اوج حقارت امریکا و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان آشکار شد.

این نماینده مجلس انتقام سخت از عاملان شهادت سردار ملی ایران را قطعی دانست وافزود: از این پس عاملان این ترور ناجوانمردانه حیات دزدانه و مخفی را تجربه خواهند کرد تا بسزای اعمال ننگین خود برسند.
سعادتی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری برای تعمیق و گسترش فرهنگ مقاومت و شهادت در کشور گفت: تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت رمز مانای بالندگی و عزت ایران اسلامی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل