بازدید 7493

ضرورت وجود پایگاه امداد کوهستان در سه‌راه زالی

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: وجود یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه سه‌راه زالی ضروری است.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 02 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، یحیی ابراهیمی در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان که امروز ۱۳ دی‌ماه صورت گرفت، برخی مشکلات مربوط به حوزه انتخابی خود را مطرح و خواستار احداث دو پایگاه امداد و نجات کوهستان و بین‌شهری در شهر فیروزآباد و سه‌راه زالی شدند.

وی میزان بالای تصادفات رانندگی در محور فیروزآباد اشاره کرد و افزود: امدادرسانی به‌موقع در این محور با وجود یک پایگاه ثابت بین‌شهری موجب کاهش چشم‌گیر تلفات انسانی در این منطقه خواهد شد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس همچنین وجود یک پایگاه امداد و نجات کوهستان در منطقه سه‌راه زالی (منطقه میربک و خاور) را ضروری دانستند.

ابراهیمی خواستار تخریب و نوسازی ساختمان اداری امدادی شهرستان دلفان شدند.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان نیز در این دیدار اظهار کرد: احداث پایگاه ثابت بین‌شهری از اولویت‌های اصلی است.

وی تصریح کرد: جمعیت استان قبلاً مکاتباتی با سازمان امداد و نجات کشور داشته و همچنین از طریق خیر محبوب و مردمی حسن سعادتی جهت اهدا زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع در شهر فیروزآباد رایزنی‌هایی اولیه جهت رفاه حال مردم آن منطقه صورت گرفته است که امیدواریم به‌زودی شاهد اخذ مجوز و جذب اعتبار لازم در خصوص احداث این پایگاه با همکاری دکتر ابراهیمی باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار