بازدید 7135

درخواست‌دادگستری‌کرمانشاه‌درمورد‌اختلاف‌شهردار‌و‌شورا

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به برخی حریم شکنی‌ها در تشریح اختلافات شورای شهر و شهرداری کرمانشاه در فضای مجازی، از هر دو طرف خواست به این اختلافات و حریم شکنی‌ها پایان دهند.
کد خبر: ۱۰۲۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱ 23 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پرویز توسلی زاده امروز (۳ دی) در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهری کرمانشاه با انتقاد از تشریح اختلافات شورای شهر و شهرداری در فضای مجازی، گفت: انتظار داریم این مسئله برای همیشه تمام شود، چرا که در تشریح این اختلافات بعضا شاهد بداخلاقی‌هایی هستیم و حریم خصوصی افراد رعایت نمی‌شود که اصلا پسندیده نیست.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: این حریم شکنی‌ها در فضای مجازی التهاب آفرینی کرده و انرژی می‌گیرد، چرا که مسئولین به جای کار باید بیاند و در فضای مجازی از خود دفاع کنند.

توسلی زاده با بیان اینکه شهردار بدون مصوبه شورای شهر نمی‌تواند فعالیت کند، گفت: از اعضای شورای شهر انتظار داریم جلسات را بصورت مرتب تشکیل داده و قطعا می‌دانند تا زمانی که شهردار رای قانونی دارد، شهردار کرمانشاه محسوب می‌شود و باید همه همت کنند که امور شهر پیش برود.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم که در مسائل مختلف منافع شخصی را کنار گذاشته و مسائل استان و شهر را ببینیم و در همین راستا انتظار داریم که جلسات شورای شهر بی دلیل تعطیل نشود و مسائل شخصی در تصویب مصوبات دخیل نشود.

وی تصریح کرد: همه باید برای پیشبرد و توسعه شهر منافع شخصی را کنار گذاشته و آن را در امور شهر و استان دخالت ندهیم.

توسلی زاده همچنین با اشاره به بازدیدش از سه پروژه قطار شهری، تقاطع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و پروژه تله کابین، گفت: حقیقتا کار‌های بزرگی در شهر انجام شده، ولی آنطور که باید در خصوص آن اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

وی افزود: مردم باید در جریان این اقدامات که در این شرایط تحریم و با وجود بیماری کرونا صورت گرفته قرار گیرند و قطعا این اطلاع رسانی امید آفرین هم هست که در این شرایط چنین کار‌های بزرگی در شهر انجام شده و یا درحال انجام است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل