بازدید 10979

اتفاق عجیب در فرار ۱۰نفره شهرخودرو از باخت خانگی

کد خبر: ۱۰۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 23 December 2020

در ادامه هفته هشتم فوتبال لیگ برتر تیم‌های شهرخودروی مشهد و آلومینیوم اراک از ساعت 15:45 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید باقرپسند در دقیقه 11 و مهدی حسینی در دقیقه 29 برای آلومینیوم و اکبر صادقی در دقیقه 19 و حسین مهربان در دقیقه 57 برای شهر خودرو گلزنی کردند. 

قضاوت این بازی بر عهده احمد محمدی بود که این داور صادق صادقی از شهر خودرو را در دقیقه 44 از زمین اخراج کرد. با وجود این اخراج تیم شهر خودرو موفق شد 10 نفره با ثمر رساندن یک گل بازی را به تساوی بکشاند و از ثبت یک شکست خانگی دیگر خود را نجات دهد. 

اتفاق عجیب این دیدار در دقیقه ۳+۹۰ رخ داد. در حالی که بازیکنان آلومینیوم در حال تدارک ضد حمله‌ای برای نزدیک شدن به دروازه شهرخودرو بودند تا گل پیروزی را به ثمر برسانند، یکی از اعضای کادر فنی شهرخودرو با شوت کردن توپی به داخل زمین مانع از حمله شاگردان خطیبی شد و داور را مجاب کرد تا بازی را نگه دارد و حمله بازیکنان شهرخودرو را متوقف کند. این کار با عصبانیت کادر فنی آلومینیوم همراه شد و داور این عضو کادر فنی شهرخودرو یعنی اصغر قربانعلی‌پور را از روی نیمکت اخراج کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر