بازدید 7293
۷

دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موبایل قاپ حرفه ای جنت آباد دستگیر شد و به ۲۰۰ فقره سرقت در این منطقه اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 23 December 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در منطقه جنت آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی افزود: با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات محلی، مشخص شد که سرقت ها توسط یک موتورسوار انجام می شود و متهم با شناسایی رهگذران در حال مکالمه تلفنی، گوشی آنان را می قاپد و به سرعت از محل می گریزد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: گشت زنی های هدفمند افزایش یافت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موفق شدند سارق را هنگام سرقت مشاهده و بلافاصله طرح مهار آن را عملیاتی کنند.

وی با بیان اینکه موتورسیکلت پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و راکب آن دستگیر شد، اظهارکرد: در بازرسی از موتورسیکلت شش دستگاه تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم به کلانتری انتقال یافت و به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در این محدوده معترف شد، توضیح داد: در بررسی سوابق وی مشخص شد که سابقه دار است و پس از تحمل چهار سال حبس به تازگی از زندان آزاد شده است البته کشف جزئیات پرونده و شناسایی مالباختگان در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
دوباره آزاد میشه و برمیگرده سر حرفه ای که داشته
بعد از چندماه باز آزاد ميشه تو يك منطقه ديگه روز از نو روزي از نو
اینگونه مجازاتها دیگر بازدارندگی ندارند
چه فایده, برای مالباخته ها که موبایل نمیشه! خودشم چندروز دیگه آزادانه به کارش ادامه میده!
چند عکس از زوایای مختلف پیوست کنید تا مردم با دیدن این شخص مراقب باشند.
ادم چقدر میتونه بی شرافت باشه فقط دزیدیده شدن موبایل که نیست صدمه روحی و جسمی است که اینها به مردم وارد میکنند مثل اب خوردن حتی در شلوغ ترین اماکن این کار را انجام می دهند ..خب اینایی که گرفتید را چه کردید فقط یه دونشونو فقط یه دونشونو در ملا عام دار بزنید تا دیگه کسی همچین غلطی نکنه ................ بی شرافتها هر کدوم هم برای خودشون اسم و رسمی گذاشتند ..... زن و بچه و پیر و جوان را هم رحمی نمیکنند بهشون پس شماااااااا چرا به این ادمها رحم میکنید میرن زندان ندونسته هاشون را هم یاد میگیرند میان به جون مردم میفتند
اینکه موبایل قاپی واقعا بده به کنار، اما فرق داره اینکه فقط آسیب مالی وارد کنن با اینکه با انواع سلاح سرد و گرم هم آسیب جانی به مردم بزنن و هم اموالشونو سرقت کنن. حالت اول شاید فقط تنبیه لازم داشته باشه، اما حالت دوم قطعا باید اعدام بشه! گرچه که این خانه از پایبست ویران است و افزایش این مسائل و فقر به نحوه اداره مملکت بی ارتباط نیست..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار