بازدید 9218

صحبت‌های دکتر براتی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۱۰۲۳۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 22 December 2020

دکتر احمدرضا براتی اظهار داشت : بر اساس نقشه راهی که به تصویب هیات رییسه فدراسیون و متعاقبا به تایید فیفا رسیده است ، انتخابات فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رییس ، نواب رییس و سایر اعضای هیات رییسه در تاریخ 10 اسفند 1399 برگزار خواهد شد .

به گزارش تابناک ورزشی، رییس کمیته تدوین و تطبیق مقرراتدر خصوص اینکه انتخابات به صورت حضوری برگزار می شود یا به صورت مجازی خواهد بود عنوان کرد: فدراسیون خود را برای هردو حالت آماده خواهد کرد و این بستگی به شرایط روز انتخابات دارد .
وی در خصوص زمان بندی ثبت نام از نامزدها و ترتیبات مربوط به بررسی صلاحیت های آنها افزود: همه این موارد برمبنای اساسنامه جدید و مقررات انتخاباتی در نقشه راه پیش بینی شده است و در موعد مقرر توسط دبیرخانه مجمع فدراسیون اطلاع رسانی می شود .
براتی در پاسخ به این سوال که مدیریت فرآیند انتخابات در اختیار کدام رکن فدراسیون است پاسخ داد: با توجه به اساسنامه و مقررات انتخاباتی ، این کمیته های انتخاباتی هستند که فرآیند انتخابات و اجرای آن را مدیریت می کنند و تصمیم گیری در خصوص صلاحیت ها ، اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها و حتی اجرای فرآیند رای گیری و اعلام نتایج انتخابات همگی توسط این کمیته های مستقل خواهد بود که با رای مجمع عمومی در تاریخ 8 آذر 1399 انتخاب شده اند و در چهارچوب اساسنامه و مقررات انتخاباتی انجام وظیفه خواهند کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل