بازدید 9436

گلایه تند نیکزاد از مسئولان برای افزایش قیمت قیر

نایب رئیس مجلس گفت: مسئولان باید بیایند و پاسخ دهند که در عرصه بین‌المللی و داخلی که اتفاقی نیفتاده، چه اتفاقی افتاده که تن 4 میلیون تومان قیر، 7 میلیون تومان شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 20 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، اظهار داشت: مجلس طرحی را با در نظر گرفتن جلوگیری از رانت در نظر گرفته بود که منابعی را در اختیار دستگاه‌های اجرایی بگذارد تا بر این اساس با عدالت اجتماعی، دستگاه‌ها بتوانند قیر بخرند و زیرپای مردم را در روستاها، راه‌های فرعی و عشایری اصلی، حیاط پاسگاه‌ها و طرح هادی روستاها آسفالت کنند.

وی افزود: من بسیار متاسفم که وقتی این طرح تبدیل به قانون شد و سازمان برنامه و بودجه منابع آن را تخصیص داد، قیمت از هر تن قیر از 4 میلیون به 7 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

نیکزاد ادامه داد: مسئولان باید بیایند و پاسخ دهند که در عرصه بین‌المللی و داخلی که اتفاقی نیفتاده، چه اتفاقی افتاده که تن 4 میلیون تومان، قیر 7 میلیون تومان شده است. این موارد با عدم نظارت در این بخش اتفاق می‌افتد به هر حال وزارت نیرو وزیر ضمت و دولت پاسخ دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: معنی ندارد که یک تن قیری 4 میلیون تومان بود 7 میلیون تومان شود، لذا این مسئله را باید اصلاح کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر