بازدید 10078

حشمت مهاجرانی: پرسپولیس با بی‌تجربگی ۲پنالتی به اولسان تقدیم کرد

کد خبر: ۱۰۲۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 20 December 2020

حشمت مهاجرانی درباره شکست پرسپولیس برابر اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من بازی‌های قبلی اولسان را ندیده بودم، اما این تیم در فینال تیم مقتدری نشان نداد. هر چند آنها در 15 یا 20 دقیقه اول بازی نمایش خوبی داشتند، اما در ادامه پرسپولیس برتری خود را به رخ حریف کره‌ای کشید و در نیمه دوم هم تیم برتر زمین بود. پرسپولیس زمان خوبی به گل رسید، اما متأسفانه خیلی زود به حریف پنالتی داد و این اتفاق در نیمه دوم هم رخ داد.

«غیبت بازیکنانی چون امیری، پهلوان و آل‌کثیر چقدر در این شکست نقش داشت؟»، وی در پاسخ به این پرسش تصریح کرد: مطمئناً اگر این سه بازیکن بودند، پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی داشت، اما تیم گل‌محمدی در غیاب این سه بازیکن هم نسبت به حریف برتری داشت. شاید اولسان در بازی‌های قبلی عملکرد خیلی خوبی داشته است، اما در بازی فینال اصلاً اینگونه نبود و پرسپولیس می‌توانست با همین بازیکنان پیروز شود. متأسفانه قهرمانی در آسیا خیلی مُفت از دست پرسپولیس پرید، اما نباید شایستگی‌های این تیم را نادیده گرفت.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران با انتقاد از عدم وجود سرعت عمل میان بازیکنان هجومی سرخپوشان به تسنیم گفت: پرسپولیس در نیمه دوم با وجود اینکه بازی را در اختیار داشت، در نزدیکی محوطه جریمه حریف سرعت بالایی نداشت و همین موضوع به اولسان اجازه داد تا نظم تیمی و دفاعی خود را درست کند. اگر پرسپولیس در حمله‌ سرعت بیشتری داشت، قطعاً می‌توانست باز هم به گل برسد.

 مهاجرانی با اشاره به پنالتی‌های اعلام شده به سود اولسان هیوندای بیان کرد: ما در این بازی دانش درگیری هم نداشتیم و همه دیدند به خاطر بی‌تجربگی، چگونه دو پنالتی بی‌مورد به حریف تقدیم کردیم؛ آنهم در حالی که حریف در آن دو صحنه موقعیت صد درصدی نداشت. این مسائل باید به بازیکنان ما آموزش داده شود. در ضمن باید بگویم برخی از بازیکنان ما، هنر استفاده از توپ را به صورت کامل یاد نگرفته‌اند. در مجموع باید بگویم که پرسپولیس خیلی راحت قهرمانی را از دست داد، اما به بازیکنان و مربیان این تیم خسته نباشید می‌گویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل