بازدید 6170

زمان آموزشی سربازی همچنان یک ماهه است؟

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که دوره آموزشی سربازان همچنان یک ماهه است.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ 20 December 2020

به گزارش «تابناک»، امیر غلامرضا رحیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مدت آموزش نظامی سربازان که درپی شیوع کرونا در کشور کاهش یافته بود، گفت: برابر تصمیمات ستادکل نیروهای مسلح و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ابتدای سال طول دوره آموزش سربازان در پادگان ها و مراکز آموزشی نیروهای مسلح به یک ماه کاهش یافت که این مدت همچنان یک ماهه است و تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که نگرانی‌ها بابت کرونا در جامعه وجود داشته باشد، این روند ادامه خواهد داشت، گفت: هرگونه تغییر در این مدت به مشمولان و خانواده‌های آنان اطلاع رسانی خواهد شد، اما فعلا مدت یک ماهه ادامه خواهد داشت.

رحیمی پور درباره اینکه آیا ممکن است مدت آموزشی در برخی مراکز تغییر نکرده باشد، اظهارکرد: این موضوع ابلاغ شده است. در برخی از مراکز آموزشی ممکن است با احتساب ایام تعطیل چند روزی بر مدت یک ماهه افزوده شود، که البته مدت آن زیاد نیست و چند روز انگشت شمار است.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پادگان ها نیز گفت: مسائل و پروتکل‌های بهداشتی با حساسیت و دقت بالایی در مراکز نظامی رعایت می‌شود و خوشبختانه در پی این اقدامات نیز شیوع کرونا منجر به ایجاد مشکل خاصی در میان سربازان در دوره آموزشی و پس از آن نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر