بازدید 10653

نماینده کانادا در اسکار، رد صلاحیت شد

فیلم سینمایی «پسر بامزه» نماینده کانادا برای حضور در بخش بین المللی اسکار ۲۰۲۱، توسط آکادمی اسکار رد صلاحیت شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 19 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «پسر بامزه» به کارگردانی دیپا مهتا دیگر در بخش بهترین فیلم بین المللی جوایز آکادمی رقابت نمی‌کند و در عوض برای حضور در بخش بهترین فیلم و همینطور دیگر بخش‌های عمومی در نظر گرفته خواهد شد.

آکادمی علوم و هنرهای سینما اطلاع داد که «پسر بامزه» متعلق به تله فیلم کانادا، به دلیل استفاده زیاد از دیالوگ‌های انگلیسی، با نیازمندی‌های این آکادمی برای واجد شرایط شدن در بخش فیلم‌های بین المللی اسکار مطابق نبوده است.

یکی از عوامل تله فیلم کانادایی در این باره گفت: با وجود اینکه پس از اعلام آکادمی احساس نا امیدی کردیم، هیجان زده هستیم که می‌توانیم همچنان حمایت خود را از این فیلم داشته باشیم چرا که ماجراجویی در اسکار همچنان ادامه دارد.

«پسر بامزه» در سریلانکا فیلمبرداری شده و داستانش در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ می‌گذرد و تصویرگر قصه پسر نوجوانی به نام آرجی است که در حالی که تنش‌های سیاسی بین اقلیت‌ها در حال افزایش است، در خانواده و جامعه‌ای رشد می‌کند که تفاوت‌های بیرون از قوانین اجتماعی را برنمی‌تابد. «پسر بامزه» اقتباسی از رمانی درباره بزرگ شدن به قلم شیام سلوادورای از سوی کانادا به اسکار می‌رود.

البته کمیته اسکاری کشور کانادا دو فیلم را انتخاب کرده است. در حاضر، فیلم دوم در حال بررسی توسط آکادمی است و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر