بازدید 8723

درخواست پوتین برای لغو تحریم‌ کشورها در دوران کرونا

"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه گفت: تحریم ها و محدودیت تجاری علیه کشورهایی که در مواجه با کرونا با دشواری روبه رو هستند، باید لغو شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 17 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، پوتین امروز (پنجشنبه) در نشست مطبوعاتی سالانه با خبرنگاران روس و خارجی که به خاطر شیوع ویروس کرونا وبیناری برگزار شد، خاطرنشان کرد: نظام بهداشتی روسیه نسبت به دیگر کشورها در مواجه با کرونا آمادگی بیشتری از خود نشان داد.

وی همچنین واکسیناسیون سراسری کرونا را ضروری دانست و گفت: واکسن روسی هم بی خطر و کارآمد است.

پوتین در قسمتی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ۷۰ درصد بودجه روسیه از درآمدهای غیرنفتی تامین می شود، تصریح کرد: روسیه بتدریج از وابستگی به درآمدهای نفتی می کاهد و از این مساله خلاصی می یابد. روسیه شروع به کاهش وابستگی به درآمدهای نفت و گاز می کند، هرچند که وابستگی به این درآمدها همچنان در سطح بالایی قرار دارد.

وی در عین حال تصریح کرد: درآمدهای حاصل از کالاهای غیرنفتی و صادرات آن در روسیه در حال افزایش است.

نشست مطبوعاتی سالانه پوتین ساعت ۱۲ ظهر امروز به وقت محلی و با حضور حدود ۲۴۰ خبرنگار روس و خارجی از کشورهای مختلف در مرکز تجارت بین المللی مسکو، به خاطر شروع کرونا به وسیله ارتباط ویدئویی برگزار شد.

بیش از ۵۰۰ خبرنگار روس نیز از چندین شهر روسیه شامل تولا، سن پترزبورگ، راستف-نا-دانو، استاوروپول، نیژنی نووگراد، یکاترینبورگ، نووسیبیرسک و ولادی واستوک در محوطه های ویژه تعیین شده حضور یافته و از رئیس جمهوری روسیه سوالات مورد نظر خود را پرسیدند.

تعدادی از سوالات هم از پیش با استفاده از سیستم آنلاین به پوتین ارسال شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان