بازدید 20614
۶

بارش شدید باران خیابان‌های اهواز را زیر آب برد

بارش شدید باران که از بامداد امروز پنجشنبه ۲۷ آذر در اهواز آغاز شد و صبح امروز شدت گرفت، خیابان‌های این کلانشهر را بار دیگر دچار آبگرفتگی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ 17 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، آبگرفتگی بیشتر خیابان‌ها، تردد شهروندان و خودروها را در مرکز استان خوزستان را با مشکل روبه‌رو کرده است. ماموران شهرداری، آبفا، گروه‌های جهادی و مردم در تلاش برای تخلیه روان‌آب‌ها با تانکر و استفاده از پمپ هستند.

نبود شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز و نیز فرسودگی شبکه فاضلاب و گنجایش نداشتن آن که پس زدگی فاضلاب را در خیابان‌های این شهر به همراه دارد مشکلات شهروندان را دوچندان کرده است.

بارندگی شدید ۲ هفته پیش اهواز موجب آبگرفتگی وسیع خیابان‌ها و معابر عمومی این کلانشهر و ایجاد مشکل برای شهروندان شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
نشانه واضح از شکست ساختاری مدیریت کشور...پایتخت نفت خاور میانه زیر آب!!!
مشکل شهرهای خوزستان تنها فرسودگی لولهای فاضلاب نیست من این هفته چندروزی در خرمشهر بودم اصلا شهر نظافت نمیشه اکثر خیابانها وکوچه ها کثیف هستند جوبهای کنا ر خیابانها پر از لجن متعفن است دربعضی از کوچه ها اب فاضلاب جاری این همه نیروی انسانی بیکار داره میشه با جذب پنجاه نفر از نیروهای بیکار شهر را هر روز عین دسته گل کرد فقط کمی همت میخواهد .
چه میشد پولی که صرف عراق کردید برای اهواز هزینه می کردید؟
بحث عراق که هیچ...
مشکل شهرداری و استانداری اهوازه.که بیخیال نشستن.همه دیگه میدونن این موقع از سال اهواز یا خوزستان به علت بارندگی دچار آب گرفتگی میشه موندم اون شهردار و استاندار بیخیال چرا از برج یک و دو فعالیتی در این خصوص شروع نمیکنن.بخدا اگه این جماعت علم اینکار رو داشته باشن معلوم نیست مدرکشونو از کجا گرفتن ..بعد یه عده که لیاقت دارن و فکر و تخصص این کارو دارن بیکارن..شهردار و استاندار بیکار و بیخیال نشستن مردم بیچاره توی آب گیر افتادن
کارکنیدبرای مردم اصلامسعولیت این کارهارابدین به همون آدمای بومی فقط ازلحاظ حقوقی حمایتشون کنیدباورکن شهرراگلستان میکنند
بیشتر لجاجت با همدیگر بین مدیران و حزب‌های سیاسی هست باند بازی پیمان کاران و رشوه چشم پوشی از خراب کاری همدیگر..کلا نظارت ضعیف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل