بازدید 27033

پیش‌بینی وضعیت هوا در ۳ روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در بیشتر مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت در سواحل شمالی و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 16 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۲۶ آذر) سامانه بارشی در جنوب غرب، غرب، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و برخی مناطق مرکزی کشور فعال است، اظهار کرد: طی فردا (۲۷ آذر) بارش‌ها در جنوب غرب و غرب ادامه دارد و بارش‌های پراکنده‌ای نیز در شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه طی این دو روز در سواحل شمالی و شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد، گفت: طی روز جمعه (۲۸ آذر) با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر گستره بارش تمام نیمه غربی را فرا می‌گیرد و کاهش نسبی دما در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: این سامانه بارشی طی روز شنبه (۲۹ آذر) در غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال اصفهان، جنوب سمنان و خراسان رضوی و طی روز یکشنبه (۳۰ آذر) در جنوب شرق و شرق کشور فعال خواهد بود و در اواخر وقت این روز از مرزهای شرقی خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی این دو روز در غرب سواحل شمالی و ارتفاعات البرز نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌صورت باران و برف و در استان‌های جنوبی همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

به گفته وی طی امروز (۲۶ آذر) در شمال خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، همدان، شرق کرمانشاه و جنوب آذربایجان غربی و طی روز پنجشنبه (۲۷ آذر) در شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، شمال کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان و جزایر شمال خلیج فارس بارش شدت بیشتری خواهد داشت.

ضیاییان افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۶ و ۲۷ آذر) شمال خلیج فارس و طی روزهای جمعه و شنبه (۲۸ و ۲۹ آذر) دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ آذر) ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۸ آذر) نیز نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان