بازدید 13237
۴

واکنش عراقچی به شایعه دیدارش با فرستاده جو بایدن

معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در واکنش به برخی شایعات درباره سفرش به عمان گفت: قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند، درک درستی از شرایط کنونی ندارند.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 15 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران امشب (سه شنبه) در اظهاراتی ضمن تشریح اهداف سفرش به مسقط گفت: پس از سفر دو روزه به کابل، روز دوشنبه ۲۴ آذر به منظور برگزاری هفتمین اجلاس کمیته مشورت‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان یک سفر چهار ساعته به عمان داشتم.

وی افزود: ساعت ۸ صبح وارد شدم، ۹ صبح ملاقات با آقای بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، ساعت ۱۰ شروع کمیته مشورت‌های راهبردی تا ساعت ۱۲:۳۰ و امضای یادداشت تفاهم و ساعت ۱۳ پرواز با هواپیمایی تابان ایر به سمت شیراز و سپس تهران.

عراقچی درباره این سفر بیان کرد: سفری فشرده و بسیار مفید بود. در بین کشور‌های حوزه خلیج فارس روابط ایران با عمان همواره از ویژگی و اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

وی افزود: ضمنا، قصه پردازانی که از ملاقات‌های خیالی صحبت می‌کنند ظاهرا درک درستی از شرایط کنونی ندارند.

گفتنی است امروز برخی سایت‌ها از اهداف سفر عراقچی به عمان را دیدار با یکی از نمایندگان جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا عنوان کرده بودند.

به گزارش فارس، عراقچی پیش از مسقط نیز به کابل سفر و با مقامات افغانستان دیدار و گفتگو کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
خب چی میشه مثلا برای منافع ملی ایران مذاکره کنه ؟!!
عراقچی پیر شدی
حرف های گوشکوبی را بذار کنار. ملت معیشت و کار میخواد تا از یک سیستم راضی باشه. ایدیولوژی نون واسه بچه نمیشه. تو وضعت خوبه و مثل بقیه از برج عاجت شعار میدی.
حالا چه اشکالی داره برای منافع ملی ایران بشینیم مذاکره کنیم ؟!! منکه علت این مخافت ها رو درک نمیکنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار