بازدید 9115

فقط ۳ دهک جامعه بالای خط فقر هستند!

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران گفت: توجه به مسئولیت اجتماعی و جنبه اجتماعی بودجه اهمیت زیادی دارد و امروز ۷ دهک فقیر داریم و فقط ۳ دهک جامعه بالای خط فقر هستند، هیچگاه چنین وضعیتی نداشته‌ایم.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 14 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به کسری بودجه سال ۹۹ به دلیل تحریم‌ها و شیوع کرونا اظهار کرد: غفلت از بودجه‌ریزی در شرایط حاضر سبب ایجاد مشکلات می‌شود و باید به همه جوانب توجه ویژه نشان داد.

وی افزود: مسئله آسیب اجتماعی در شهر تهران اهمیت زیادی دارد. طی بازدید در هفته گذشته از گرمخانه‌ها مشخص شد مراجعات به گرمخانه‌ها دو برابر شده است. میزان سرقت بیش از دو برابر شده و طبق پایش‌های صورت گرفته آسیب‌های اجتماعی در طبقه متوسط و فقیر بیشتر شده است.

فراهانی تأکید کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی و جنبه اجتماعی بودجه اهمیت زیادی دارد. امروز ۷ دهک فقیر داریم و فقط ۳ دهک جامعه بالای خط فقر هستند، هیچگاه چنین وضعیتی نداشته‌ایم.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران درباره طرح الزامات و اولویت‌های تدوین بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران گفت: همه گیری کووید ۱۹ اثرات مستقیم و غیر مستقیمی بر منابع و مصارف بودجه سال ۱۳۹۹ دولت و شهرداری تهران داشته است، با توجه به تداوم شرایط ناشی از همه گیری و در پیش بودن تدوین و ارائه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ ضروری است بودجه ریزی در سایه کرونا به عنوان وجه تمایز بودجه سال ۱۴۰۰ با بودجه سال‌های گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بدیهی است غفلت از این مهم در فرآیند بودجه ریزی سبب خواهد شد تا غافلان با چوب بودجه از رویا پردازی بیدار شوند. بودجه در بردارنده برنامه‌های ما برای دستیابی به اهداف به همراه پیش بینی مالی مورد نیاز در دستیابی به اهداف است، بر همین اساس ما در سال ۱۴۰۰ به عنوان سال سوم اجرای برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران نیازمند توجه به تکالیف مقرر برای اجراء در این سال هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
قرار بود دین و دنیای مردم را درست کنند اما هم دین ما را نابود کردن هم دنیای مارا
عجب... تعجبم می کنین از دستاورداتون؟
البته نظر اکثریت جامعه بر این است که حداکثر یک دهک جامعه بالای خط فقر هستند.
بخدا به من یارانه هم نمیدن ولی زیر هط فقرم
به اشرافیت همین اتاق جلسات نگاه کنید تا بفهمید جرا فقط 3 دهک بالای خط فقر هستند. و بد نیست با اتاق جلسات دولتی در سایر کشورها هم مقایسه کنید
بعد 42 سال کمر همت بستن این شد نتیجه اش. کلاه تون رو بذارید بالاتر.
بودجه های نجومی و هنگفت بدون حسابرسی به نهادهای خاص، موسسات مذهبی که اصلا کارآیی ندارند و صرفا واریز به حساب کاریزماها جهت حق سکوت می باشد صدا و سیمای میلی که 20 درصد مردم آن را نمی بینند نهادهای خاص و اشخاص خاص بودجه های هنگفتی واریز می گردد بدون هرگونه پاسخگویی. از یک طرف دیگر نهادهای دولت در سایه با قاچاق صادرات و واردات عرصه را بر معیشت مردم تنگ تر کرده و می خواهند مردم دیگر به یک طیف خاص رای ندهند در واقع انتقام رای دوره قبلی را از ملت می گیرند تا بدینوسیله و به زعم خودشان بگویند انتخاب شما بی جا بود مردم به اینها می گویند اصلا انتخاب بیجاست چون همه چیز در جای دیگری و به قول غرضی توسط قدرتمندان نوشته و تصمیم گیری و غارت می شود که باعث شده جامعه مستاصل، فقیر و بیکار و عضوفروش و تن فروش گردیده و اخلاقیات و رفاه نابود شود همانهایی که به اسم دین و عدالت و مساوات وعده اش را داده بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
و شرکت های دولتی گمنام..
در همین حال سایت وزین تابناک تصویری از ارتش گرسنگان انگلیس به نمایش می‌گذارد!
توی تمام کشورهای جهان سوم وضع همین است چیز عجیبی نیست
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
ما جهان سومی نیستیم از دید یک بخش از حاکمیت تکلیف منطقه و دنیا را ما میخواهیم تعیین کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عجب میشه نام ببری
انشالله تا 1404 برابری برقرار و آنها نیز به جمع ما خواهند پیوست!
از30 سال قبل میگفتن:من آینده روشنی برای جوانان میبینم..هنوزم همین حرفهای تکراری وبی حاصل..این وضعیت آینده جوانان 30سال پیش..خسته نباشیدبااین همه پیشرفت وترقی که دشمن چشم بهش داره
اوضاع خوبی نیست این که در ویترین قصابی کوشت آویزان است ودر طبق میوه فروسی میوه های رنگارنک یک سری بچه ها اونها را می بینند ولی به دهنشان نمی رسد اخر عاقبت خوبی ندارد چه برای ملت و چه برای حاکمیت انشا اله که این مطلب درست درک شود و راهی باز کنیم .
اینکه سرمنشأ تمام سایت‌های شرط‌بندی به مشهد ختم میشه، براتون معنی خاصی نداره؟
عوضش امنیت داریم!!!
ترول های گردان های سایبری کجا هستند بیان فرافکنی کنند و بگن همه دنبا اینفدر بدبخته؟ بخصوص آن کشوری که روی بزرگترین ذخایر انرژی جهان نشسته! پس خوشحال باشیم که به فلاکت مردم انگلستان و آمریکا و سوئد و آلمان نشدیم.
من به شدت محکوم میکنم تشویش اذهانه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر