بازدید 9887
۶

قنادی‌ها هم در گروه شغلی یک قرار گرفتند

طبق اعلام اتاق اصناف صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی دراولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و فعالان صنف مذکور مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل می‌توانند همچون مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی آماده و بیرون بر در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۹ 14 December 2020

به گزارش ایسنا، سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این خبر، گفت که در پی رایزنی های صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفته و مجاز به فعالیت هستند.

پیش‌تر هم چهار رسته شامل «تامین کنندگان مواد شیمیایی جهت عرضه مواد ضد عفونی و نیاز کارخانجات دارویی، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و صنایع مختلف»، «عرضه کنندگان ابزار و یراق مشتمل بر تامین کنندگان مواد و مصالح ایزوگام، قطعات پمب و ابزار مورد نیاز صنایع»، «فروشندگان و عرضه کنندگان قطعات و لوازم یدکی کشاورزی» و «مواد اولیه کشاورزی، باغبانی و دامداری» به گروه شغلی یک اضافه شده بود.

سایر صنوف گروه شغلی یک نیز شامل فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت ها، میوه فروشی ها و سبزی فروشی ها، میادین میوه و تره بار؛ مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته. ؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده های لبنی و نانوایی(تولید فراورده های نانوایی)؛ داروخانه ها، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی؛ مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون بر؛ خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک، شرکت های خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه های اینترنتی و شرکت های خدمات مبتنی بر اینترنت؛ تعمیرگاه های انواع خودرو و لوازم خانگی، الکتریکی و الکترونیکی؛ فروشگاه های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه های انواع مصالح ساختمانی و آهن آلات؛ کارگاه های صنعتی(مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن)؛ چاپخانه؛ خشکشویی؛ سازندگان و فروشندگان عینک است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
نمیدونم مصالح فروشی و لوازم کشاورزی چرا باید تو گروه شغلی یک باشند؟
بود ونبودشون فرقی نمیکنه
غذاهای بیرون بر تاکنون در غیاب تالارها غذای مورد نیاز جشنهای عروسی و مراسم ختم که در این اوضاع کرونا در داخل خانه ها برگزار میشد را بر عهده داشتند انصافا هم شیرینی برای این مراسم لازم بود و دست مسئولان درد نکنه که قنادی ها رو هم باز کردند تا شیریی این مراسمات هم تامین بشه و کرونا بهتر در چنین جمعهایی پخش بشه .
دیر شد دیگه!
ما با یک جعبه شکلات رفتیم خواستگاری!
با گرانی ارد و روغن و افزایش قیمت شیرینی، این قلم کالا نیز از روی سفره ملت به برکت رانتخواران متظاهر به دین و رفاه و عدالت حذف شده و کسی که میهمانی میره دیگر شیرینی هم نمیتونه بخره.
جالبه! هرکی میره یه اعتراضی از طرف صنفش میکنه میگه آقا بدبخت شدیم سریع میره تو گروه 1!!
حالا این وسط پولی جابجا هم میشه دیگه الله اعلم!!
صنف کتابفروشان و عکاسان طی یک سال گذشته بیشترین ضرر را کرده اند تعطیلی مدارم و تعطیلی رسمی تالارهای عروسی صنف عکاسی و همچنین کتابفروشیها را ت سرحد نابودی کشانده است شاید در روز با فاصله بسیار زیاد چند مشتری داشته باشنذد که حداقل بخشی از مخارجشان را تامین می کنند ولی این دو صنف را چرا در گروه دو قرار داده اند معلوم نیست با اینکه نه شیرینی مجالس پخش کرونا را تامین می کنند نه غذای مجالس پخش کرونا را ! ولی چرا مسئولان این دو صنف را اینقدر مورد بی مهری قرار میدهند معلوم نیست بغل مغازه من یک واحد غذای بیرون بر آماده هست که در زمانی که مغازه من تعطیل بود شاهد بودم این واحد روزانه به چند مراسم که در خانه ها برگزار میشد هر کدام صدها پرس غذا میداد که کانون پخش کرونا هستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر