بازدید 21984

مینو محرز: متاسفانه چینی‌ها هر جنبنده‌ای را می‌خورند

از ابتدای شروع پاندمی سناریوهای توطئه زیادی درباره ساخت ویروس کرونا توسط انسان به وجود آمد.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 10 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا گفت: به هیچ وجه ثابت نشده است که این ویروس ساخته دست انسان است. چون شخصیت و مشخصات این ویروس می‌تواند با یک ویروسی که کاملا در محیط است، دیده شود. متاسفانه چینی‌ها هر جنبنده‌ای را می‌خورند.

او افزود: در نتیجه به راحتی این ویروس‌ها می‌توانند با هم ترکیب شوند و یک ویروس جدید درست کنند، اصلا احتیاجی نیست که این ویروس را انسان در آزمایشگاه بسازد. از نظر ویروس‌شناس‌ها به هیچ وجه این مسئله ثابت نشده است و دست‌سازی آن رد شده است.

او افزود:از کجا می‌توانیم بگوییم روش‌های سازمان جهانی بهداشت اشتباه بوده است؟ از اول این که کووید به دنیا معرفی و جهانگیر شد، دانسته‌ها درباره آن چندین بار تغییر کرد.

این پزشک عفونی توضیح داد: در ابتدا چین گفت که علائم این بیماری تب و علائم ریوی است. بعد که دنیا گرفتار شد مشخص شد که علائم دیگر مثل مسائل گوارشی، از دست دادن بویایی، مسائل عصبی و هر نوع علائمی در این بیماری وجود دارد. حتی برخی با سکته می‌آیند، چراکه مکانیزم بیماری‌زایی این ویروس نسبت به ویروس‌های دیگر فرق می‌کند و کمی شبیه بیماری‌های روماتیسمی است. این ویروس خیلی هوشمند است و شاید شخصیت خاصی دارد که تاکنون دیده نشده است، اما هنوز متخصصان می‌گویند که ثابت نشده است که این ویروس دست ساز است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۹
بالاخره یکی از مسئولین یه موضع صحیح در مورد چینیها اتخاذ کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
همینا یه مدت دیگه که چین ابر قدرت شد میشن عاشق چین همینا مارا با امریکا دشمن کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
متاسفانه چینی‌ها هر جنبنده‌ای را می‌خورند
نه بابا چینی‌ها خیلی خوبند از این کارها نمی کنند
برخوردها با چین نباید به گونه ای باشد که دولت ها در آینده اپیدمی ها را مخفی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
بله باید چنان پوست از حزب کمونیست چین بکنند که دیگر هیچ دولت و حزب و حکومتی جرات مخفی سازی هیچ بیماری را به خود ندهد. دقیقا همان زمان که استان ووهان در خود چین قرنطینه شده بود پروازهای خارجی از این استان انجام می گرفت
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ناشناس عزیز، اتفاقا برخوردها باید به گونه ای باشد تا مخفی نکنند
چینی ها اگر قدرت کافی داشته باشند همه مردم دنیا را هم می خورند
دولت جمهوری اسلامی باید در رابطه با کشور چین خلق کمونیست بی خدا سخت گیری کند نباید سود حاصل از تجارت با این کشور را فدای سلامتی جامعه کند
از آنجا که بر اساس تعالیم مارکس و انگلس که چین داعیه دار آن است هدف وسیله را توجیه می کند و نیز بر اساس همین تعالیم باید پرولتاریا بر جهان مسلط شود از آنجا که خدا و مبدا و معاد در این ایدیولوژی جایگاهی ندارد در نتیجه باید از هر وسیله ای برای نابودی غرب سرمایه داری و بوروزوا استفاده کنند که یکی از آنان جنگ های بیولوژیکی است که کرونا هم در این راستا ساخته و گسترش داده شده است به عبارتی جنگ جهانی سوم بر علیه دنیای سرمایه داری است شما به آمار روزانه آمریکا و غرب نگاه کنید که در نتیجه کرونا اقتصادشان در حال رکود است در حالیکه در چین آمار کشته شدگان کرونا صفر است که نتیجه آن پیروزی سوسیالیست ها در غرب و حزب دمکرات که کمی مشی چپ گرایانه دارد درآمریکا است
پاسخ ها
جوادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
تعجب از جمهوری اسلامی است که با این کشور که اعتقادی به دین ندارد رابطه برقرار کرده است حکایت چین و ایران مانند پناه بردن از ترس شیر به کفتار است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
دوست عزیز اون ماکیاولی هست نه مارکس و انگلس!
چینی ها به جز این دنیا به هیچ چیز دیگر اعتقاد ندارند ،لذا انتظار رعایت معنویت از آنها نمی توان داشت .
فعلا که وضعشون از شماها بهتره
ویروس کرونا ربطی به خوراک مردم چین ندارد و این در پژوهش های متعدد علمی اثبات شده است. واقعاً جای تأسف است که شخصی با این همه نفوذ روی سیاستگذاری مقابله با کرونا در کشور ما حرف های غیر علمی و بی پایه در این سطح می زند. بیخود نیست در مقابله با کرونا اینطور شکست خوردیم.
ننگ بر چین هرچی ویروس خطرناک تاحالا درست شده منشا اون ازچین بوده جنس های بونجولش هم که ایران رو نابودکرده
این هم کم آورده به چین گیر داده . اگر عرضه داری مانند چین بیماری را کنترل کن .
چین قدرت بیشتر و جسارت پیدا کنه کل دنیا رو به اسارت میگیره
اگر موش وسگ گربه وجک وجانورهای مثل سوسک خفاش نمیخوردند و مثل بقیه انسانها تغذیه میکردنند الان اکثر جمعیت کره زمین در فقر وگرسنگی بودند مخصوصا ما مرغ صد تومانی هم گیرمان نمیامد.
کرونا ساخت چین است.الان اقتصاد چین اول است بر خلاف آمریکا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار