بازدید 11334

شورای نگهبان به پارلمان‌های محلی اعتماد کند

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره مصوبه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس گفت: شورای نگهبان به پارلمان‌های محلی اعتماد کند.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 09 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، زهرا نژاد بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود در توئتیر اظهارداشت: امروز ‎شورای نگهبان قانون اساسی بررسی مصوبه مالیات بر ارزش افزوده را در دستور کار دارد.

ضمن تشکر از رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس بابت پیگیری توجه به جایگاه شورا‌های محلی، از اعضا شورای نگهبان تقاضا دارم یا اعتماد به ‎پارلمان‌های محلی، ‎جمهوریت نظام را تثبیت کنند.

به گزارش فارس، بنا بر تصمیم اخیر مجلس و بر اساس ماده ۵۳ اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده، وزارت کشور از این پس نسبت به ابلاغ عناوین، مأخذ و حداکثر نرخ عوارض شهری در کل کشور اقدام خواهد کرد و بر اساس آن حداکثر نرخ قابل افزایش برای تمامی شورا‌های شهر‌ها فارغ از آنکه شورای کلانشهر ۹ میلیون نفری همچون تهران باشد یا جای دیگر توسط وزارت کشور تعیین و ابلاغ خواهد شد.

اعضای شورای شهر‌های مختلف در کشور معتقدند؛ شورا‌های شهر بر اساس این موضوع عملا به ماشین امضای لوایح عوارض شهرداری‌ها که بر اساس عناوین و فرمول‌ها و نرخ‌های تعیین شده از سوی وزارت کشور تعیین می‌شود تبدیل خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان