بازدید 9082

صیادمنش: از انتقال من ۸۵۰هزاردلار گیر استقلال آمد

کد خبر: ۱۰۱۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 08 December 2020

اللهیار صیادمنش، بازیکن تیم زوریای اوکراین در مورد گلزنی اش در بازی‌های اروپایی گفت: در بازی مقابل لسترسیتی دقیقه ۸۰ وارد زمین شدم و موفق شدم تک گل تیمم را به ثمر برسانم و ۳ امتیاز آن بازی را به دست آوریم. متاسفانه نمی‌توانیم از گروه صعود کنیم و با ۶ امتیاز حذف شده ایم. پنجشنبه همین هفته با تیم براگا پرتغال بازی خواهیم داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، ستاره سابق استقلال در مورد جدایی اش از باشگاه استقلال گفت: صحبت‌هایی مطرح می‌شود که من به دروغ می‌گفته‌ام سرما خورده ام و برای استقلال بازی نمی‌کردم تا به ترکیه انتقال پیدا کنم. در واقع این حرف‌ها صحت ندارد و من در آخرین بازی ام مقابل فولاد خوزستان از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم. بعد از ۳ ماه و در بازی برگشت مقابل الهلال در قطر به تمرینات بازگشتم و آن جا دوباره از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و بازی‌ها را تا آخر فصل از دست دادم.

صیادمنش ادامه داد: با مسئولان باشگاه صحبت کردم و دوست داشتم در آن زمان برای استقلال بازی کنم، اما متاسفانه مصدومیت این اجازه را به من نداد. چند پیشنهاد داشتم و با پیشنهادی که باشگاه فنرباغچه داده بود، مبلغ خوبی به باشگاه استقلال می‌رسید. در نهایت این انتقال صورت گرفت و باشگاه سود خوبی از آن کرد و من نیز دلم می‌خواست در سطح اول فوتبال بازی کنم و پا در این مسیر گذاشتم. این اتفاق به موقع رخ داد و قطعا حضور بازیکنان در اروپا در ۲ سال ابتدایی خیلی سخت خواهد بود. رقمی بین ۷۵۰ تا ۸۵۰ هزار دلار از انتقال من به باشگاه استقلال رسید.

او درمورد موقعیتش در تیم فنرباغچه و انتقالش به زوریا گفت: سال گذشته موقعیت زیادی برای بازی کردن برایم پیش نیامد. بازیکنان گران قیمتی در تیم فنرباغچه حضور دارند که سابقه حضور در تیم‌های بزرگی را دارند. من هم دیدم شرایطم در این باشگاه زیاد خوب نیست و مسئولان اعتقاد زیادی به جوان‌گرایی ندارند، چون برای بازیکنان بزرگ هزینه‌ زیادی کرده اند، مجبورند به آن‌ها بازی بدهند. در نهایت با باشگاه صحبت کردم و به تیم زوریا آمدم. قراردادم یک سال و نیم است. لیگ اوکراین لیگ خوبی است و اگر عملکرد خوبی داشته باشید، می‌توانید به تیم‌های بزرگ اروپایی منتقل شوید.

او در مورد سرمای هوا در اوکراین گفت: در بازی روز گذشته سرد‌ترین هوا را تجربه کردم. در هوای سرد هم اگر فوتبال بازی کنید گرم می‌شوید، اما دیروز آن قدر سرد بود که حتی زمین یخ زده بود و ما روی زمین سر می‌خوردیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار