بازدید 10868

انتقاد‌های انتخاباتی ترامپ از فرمانداران ادامه دارد

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر فرماندار جمهوری‌خواه ایالت جورجیا را به دلیل عدم همراهی در راستی آزمایی امضا‌های آرای پستی مورد انتقاد قرار داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 07 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر بار دیگر فرماندار ایالت جورجیا را به دلیل امتناع از راستی‌آزمایی امضای آرای پستی مورد انتقاد قرار داد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «فرماندار جمهوری‌خواه جورجیا از راستی آزمایی امضا که به ما یک پیروزی آسان می‌دهد خودداری می‌کند. این آدم چه مشکلی دارد؟ چه چیزی را پنهان می‌کند؟»

«برایان کمپ» فرماندار جمهوری‌خواه ایالت جورجیا پیشتر نیز درخواست ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات این ایالت را که به نفع «جو بایدن» رقیب دموکرات رئیس‌جمهور آمریکا بوده، رد کرده بود.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» گزارش داد که روز شنبه ترامپ در تماسی تلفنی از وی خواست جلسه قانون‌گذاری ویژه‌ای را برای لغو نتایج انتخابات در این ایالت تشکیل دهد، اما فرماندار جورجیا این درخواست را رد کرد.

ترامپ همچنین در توییتر نوشت: اگر فرماندار یا وزیر داخلی اجازه روند ساده تایید و تطبیق امضا‌ها را بدهند، من به راحتی و به سرعت جورجیا را خواهم برد. این کار انجام نشده و تناقضات گسترده را نشان خواهد داد. چرا این دو جمهوری‌خواه نه می‌گویند؟ اگر ما جورجیا را ببریم، همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد!

کمپ در پاسخ به او نوشت: همانطور که به رئیس‌جمهور گفتم، سه بار علناً خواستار بازرسی امضا‌ها شدم تا اعتماد به روند انتخابات را بازیابی کنم و اطمینان دهم که تنها آرای قانونی در جورجیا شمرده می‌شوند.

با این حال ترامپ باز هم با زدن هشتگ «شفافیت»، خواستار برگزاری جسله قانون‌گذاری شد و نوشت: جمهوری‌خواهان هرگز این را فراموش نخواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان