بازدید 11238

منصوریان: ویدئوچک بود با ۲گل فولاد را می‌بردیم

کد خبر: ۱۰۱۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸ 07 December 2020

علیرضا منصوریان سرمربی تراکتور بعد از تساوی با فولاد نسبت به داوری معترض بود.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی با فولاد صحبت‌های طولانی‌ای را مطرح کرد. او به اشتباهات داوری پرداخت و از لزوم وجود ویدیو چک صحبت کرد و همچنین درخصوص وضعیت سعید واسعی نیز صحبت‌هایی را انجام داد.

بازی را کنترل کردیم

بازی را خیلی خوب شروع کردیم. باتوجه به این که می‌دانستیم تخصص حریف در دفاع و ضد حمله است و تیم مقابل حمله می‌کند تا با شیمبا و دو وینگرش ضربه بزند، خیلی خوب تیمشان را بستیم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. در کل بازی ۱۵ دقیقه فولاد از ما بهتر بود، اما در بقیه بازی به هیچ عنوان دفاع چپ و راست آنچنان بالا نمی‌آمدند و ایستا بازی می‌کردند.

از بازیکنانم راضی ام

بازی سنگینی بود و من از عملکرد بچه‌ها راضی هستم. این گونه بازی‌ها یک یا دو شانس تفاوت بازی را رقم میزند. یا با یک گل برنده می‌شوید یا بازنده. در کل بازی مدیریت داور فوق العاده بود، اما در لحظات نه، متاسفانه دومین بازی خانگی است که من احساس میکنم در حق ۳۰-۳۵ میلیون هوادار جفا شده است.

توپ به دست مدافع فولاد خورد

از لحظه پاس تا لحظه حرکت محمد عباس زاده یک متر یا ۸۰ سانتی متر عقب بود. ما به شدت به ویدیو چک احتیاج داریم و اگر بود دو گل ما سرجایش می‌ماند و ۲-۰ برنده می‌شدیم. یکی در دقیقه ۲۲ اشکان دژاگه سانتر می‌کند، آقای موسوی سانتر می‌کند و مهران درخشان مهر توپ را با دست تاچ می‌کند و بعد خودش ادامه میدهد. من قوانین را نمیدانم، اما باتوجه به چیزی که در فوتبال اروپا می‌بینیم، این هند است.

دو امتیاز ما پرید، مقصر صددرصد کمک داور بود

دو امتیاز از کیسه ما پریده شد. در نهایت گفته خواهد شد که این آفساید نبود، اما این برای ما نان و آب نمی‌شود. هواداران ما با بقیه هواداران هیچ فرقی ندارند، وظیفه ما دفاع از منافع تراکتور است

من اول احساس کردم که درباره صحنه آفساید اشتباه کردم، اما آمدم و با تکنولوژی تیم آنالیز متوجه شدم که صددرصد کمک داور اشتباه کرده. در مجموع از بچه‌ها راضی ام، اما تا وقتی که وار به فوتبال ایران نیاید نه ما و نه فولاد و نه بقیه تیم‌ها به حقمان نمی‌رسیم. هفته اول دو پنالتی ما را نگرفتند و امروز هم همینطور.

داور باید یک پنالتی می‌گرفت

آقای اکبریان امروز بهترین داوری را کرد و روی آفساید مقصری نداشت، اما باید پنالتی را می‌گرفت. نمی‌دانم قوانین داوری هفتگی عوض می‌شود، ماهانه یا سالانه. به نظر من اینطور است که اگر بازیکن فیگور دفاع را بگیرد هند نیست، اما وقتی توپ را با دست کنترل کند، پنالتی است.

شادی در اردوی فولاد است

ده دقیقه به شروع نیمه دوم خوب بودند، اما فکر کنم شادی در اردوی فولاد است و باید خوشحال باشند که آمدند و یک امتیاز از ما گرفتند. فکر کنم به خواسته شان رسیدند. برای تیمی که دفاع و ضد حمله دارد، یک امتیاز خیلی خوب است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل