بازدید 8106
گزارش

در جلسه امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال چه گذشت؟

کد خبر: ۱۰۱۹۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 07 December 2020

طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون، مهدی محمد نبی، دبیرکل و محمود اسلامیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، هدایت ممبینی و لیلا صوفی زاده برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در آغاز این نشست، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در ابتدا ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد جواد تقی پور، کمک داور برجسته به جامعه فوتبال کشور، با اشاره به برگزاری مجمع تایید اساسنامه و قوانین انتخاباتی، از تلاش مجدانه ارکان فدراسیون در این مسیر و همچنین همراهی صمیمانه اعضای مجمع در تصویب قاطعانه این سند تاریخی ابراز تشکر کرد.

وی در این باره عنوان کرد: هشتم آذر ماه سال ۹۹ به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ فوتبال کشور به ثبت رسید و اینک فوتبال ما با مهر تاییدی که فیفا بر اساسنامه جدید فدراسیون زد، حرکت پرشتاب خود جهت رسیدن به موفقیت‌های آتی را آغاز خواهد کرد.

در ادامه، مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی درباره تدوین نقشه راه و مراحل منتهی به تصویب اساسنامه جدید عنوان کرد:خوشبختانه مجمع اخیر که به شکل برخط و با حضور و همراهی تام و تمام اعضای مجمع به شکل برخط برگزار شد، بازتاب مثبت گسترده‌ای در میان اهالی فوتبال داشت و طی این فرآیند مهم با استقبال فراوان خانواده فوتبال روبرو شد. فدراسین بلافاصله پس از انجام مجمع عمومی تصویب اساسنامه جدید و قوانین انتخاباتی، نقشه راه بعدی را جهت برگزاری مجمع انتخاباتی آغاز کرد و بر این اساس، در این فاز مراحل مربوط به ارسال نقشه راه برپایی مجمع انتخاباتی در موعد مقرر به فدراسیون بین المللی فوتبال انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر