بازدید 71272
آخرین جزئیات ترور شهید فخری‌زاده از زبان جانشین فرمانده سپاه

برای ترور شهید فخری‌زاده از تیربار ماهواره‌ای و هوش مصنوعی استفاده شده بود/ زمان و مکان انتقام ترور شهیدان سلیمانی و فخری‌زاده را ما مشخص می‌کنیم

وی درباره شهادت سردار فخری‌زاده عنوان کرد: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده بوده‌اند و انفجار نیسان هم به‌ خاطر از بین بردن پاسداران بود. آدمی در صحنه ترور نبود و ۱۳ تیر کلاً شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده و بقیه تیر‌ها توسط محافظان شلیک شده است. تیربار داخل نیسان هم مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره‌ای بوده که...
کد خبر: ۱۰۱۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸ 07 December 2020

جانشین فرمانده ‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان ترور شهید فخری‌زاده، تیربار روی نیسان مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره‌ای بوده که روی شهید فخری‌زاده زوم کرده و از هوش مصنوعی بهره می‌برده است.

به گزارش «تابناک»؛ سردار علی فدوی، عصر دیروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران طی سخنانی اظهار داشت: دشمن تاب تحمل دانشمندان و مجاهدان ما در عرصه علم را نداشته و آن‌ها را ترور کرد و آخرین آن‌ها شهید فخری‌زاده است.

وی با اشاره به شهادت سردار شهید استوار نیز گفت: این شهید بزرگوار در عراق مأموریت فرهنگی داشت و در آنجا به کرونا مبتلا شد که بعد از ۶۵ روز به شهادت رسید.

فدوی تصریح کرد: این مسیر تمام‌شدنی نیست، زیرا مبارزه تمام‌شدنی نیست. در جهان تنها دو مسیر حق و باطل وجود دارد و حزب خدا و حزب شیطان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و خداوند اراده کرده که حزب خدا پیروز باشد.

جانشین فرمانده سپاه افزود: ما باید دایم حواسمان جمع باشد که خودمان را ارزیابی کنیم تا از مدار حق خارج نشویم و این هم دستور خداوند است. ما همواره باید حواسمان باشد که در حزب خدا باشیم، زیرا خداوند پیروزی پیروان این حزب را تضمین کرده است.

سردار فدوی ادامه داد: برخی می‌گویند ما نه در حزب خدا هستیم و نه در حزب شیطان؛ اما در حقیقت این‌ طور نیست؛ افراد یا در حزب خدا هستند یا در حزب شیطان. خدا را شکر که همه دلدادگان انقلاب اسلامی در مسیر حق قرار دارند.

جانشین فرمانده‌کل سپاه تصریح کرد: از روز ۲۴ بهمن سال ۵۷ درگیری فیزیکی بین جبهه حق و باطل در کشور ما شروع شد و حالا ۴۱ سال است که بزرگترین دشمنی‌ که بعد از صدر اسلام صورت گرفته با انقلاب اسلامی بوده است و در طول تاریخ نمی‌توان چنین دشمنی را مشاهده کرد. این دشمنی توسط یک جبهه متحد که شیطان بزرگ رئیس آن است صورت گرفته است و همه کسانی که می‌توانستند در این جبهه قرار گرفتند.

وی ابراز کرد: البته آن‌ها نتوانستند از پس انقلاب اسلامی برآیند و هر روز ما قوی‌تر از گذشته شدیم. ما یک روند رو به رشد بسیار سریعی داشته‌ایم که با قاعده‌های الهی وارد میدان نبرد شدیم و سخت‌ترین کار عالم هم این است که انسان از جانش بگذرد. ما در این کار سخت پای کار بودیم و خدا هم به وعده‌اش عمل کرده و پیروزی را برای ما رقم زده است.

سردار فدوی با بیان اینکه اگر ما به دستورهای الهی عمل کنیم، پیروزی الهی هم نصیب ما می‌شود، گفت: قاعده‌های الهی در همه موضوعات صدق می‌کند و در صورت پیروی از این قواعد، خدا هم به وعده‌اش عمل می‌کند.

وی ادامه داد: امروز در برخی عرصه‌ها مردم هم لمس می‌کنند که ما دچار مشکل هستیم و این بدان دلیل است که از قاعده‌های الهی پیروی نکردیم و به قاعده‌های دشمن عمل کردیم. نمی‌شود ما در حوزه اقتصاد که یکی از اساسی‌ترین موضوعات هر کشوری است بر اساس قاعده دشمن عمل کنیم و پیروز هم بشویم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه از همان روز‌های اول انقلاب حضرت امام بر عدم خام‌فروشی نفت تأکید داشتند، اظهار داشت: دولت وقت به توصیه امام عمل نکرد و ما مشاهده می‌کنیم هنوز هم بودجه ما وابسته به نفت است؛ این بدان معنی نیست که ما نمی‌توانستیم بلکه به این دلیل است که ما نخواستیم.

سردار فدوی با یادآوری اینکه در یک سال و نیم آخر جنگ با آمریکایی‌ها مستقیم جنگیدیم، گفت: دشمن اگر با ما وارد جنگ سخت نمی‌شود، به‌ دلیل آن است که جرات آن را ندارد. از سال ۱۳۳۲ بیشترین ضربات آمریکا به ما در زمان دموکرات‌ها وارد شده است و تحریم‌های اساسی ما در زمان آن‌ها بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سؤالات دانشجویان پاسخ داد و در پاسخ به یکی از دانشجویان درباره انتقام شهادت سردار سلیمانی گفت: شیوه انتقام را ما تعیین می‌کنیم. ما آمریکایی‌ها را به خاک مذلت نشاندیم. از سال ۶۵ به بعد آمریکایی‌ها با ما مستقیم وارد جنگ شدند و این هم در عکس‌العمل به اقدامات ما در دفاع مقدس بود و از آن زمان تا کنون همیشه همین‌طور بوده است و آن‌ها هم نتوانستند پیروز شوند.

وی ادامه داد: یکی از وزرای دفاع آمریکا در پایگاه الظفره امارات گفته بود که ما می‌خواهیم در برابر ایران بازدارندگی ایجاد کنیم. در واقع آن‌ها به‌ ازای اقدامات ما کار‌هایی می‌کنند که ضعیف‌ترین انسان‌ها این کار را می‌کنند و جرئت ندارند که مسئولیت آن را قبول کنند و ترامپ اولین فردی بود که این کار را کرد.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در پاسخ به گفته‌ای دیگر درباره اینکه اگر انتقام سخت از شهادت سردار سلیمانی گرفته می‌شد، ترور شهید فخری‌زاده اتفاق نمی‌افتاد، گفت: ما امروز در مرحله‌ای هستیم که دشمن به‌ دنبال بازدارندگی در مقابل ماست. ما در دهه ۶۰ در مرز‌های خودمان با آمریکا می‌جنگیدیم و امروز در جایی که خانه آمریکایی‌ها بود با آن‌ها می‌جنگیم.

سردار فدوی در پاسخ به سؤال دیگری درباره چرایی صدور پیام برخی فرماندهان در پی انعقاد برجام و تناقض این موضوع با مواضع امروز این فرماندهان گفت: برخی مواقع یک کار جمعی صورت می‌گیرد. در زمان دولت اصلاحات هم جمعی از فرماندهان جنگ نامه‌ای نوشتند، اما به‌معنای موضع همه سپاه نبود بلکه نامه جمعی از فرماندهان جنگ بود، در این مورد هم همین طور است.

وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره نتیجه تحقیقات سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: این موضوع به ‌عهده مسئولان قضایی است. مسئولان قضایی به ما گفتند، کار‌ها تمام شده و فقط حکم قاضی مانده است. تأکید ما این است که هم حکم قاضی و هم تکلیف دیه شهدای این سانحه قبل از سالگرد آن مشخص شود. ما به همه خانواده شهدا سر زدیم و دلجویی کردیم و غم و غصه ما در این موضوع کمتر از بقیه نبوده است. ما هم در سپاه پیگیر مشخص شدن نتیجه پرونده هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: سیستم قضایی ۴ گروه متخصص حتی خارج از نیرو‌های مسلح برای تحقیق این پرونده انتخاب کرد و حتی این کار شبیه‌سازی هم شد و در شرایطی مانند یک رزمایش، سامانه دوباره شلیک کرد تا سیستم قضایی به همه ابعاد قضیه پی ببرد. اوایل آبان بود که از دادستانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دوباره پیگیر شدیم که گفتند همه کار‌ها انجام شده و فقط انشای حکم توسط قاضی مانده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه در پاسخ به سؤالی درباره فعالیت سیاسی سپاه ابراز کرد: در این باره پشت‌پرده‌ای وجود ندارد. ما خیلی صریح می‌گوییم جبهه حق، انقلاب اسلامی است و جبهه باطل هم یعنی آمریکا. سپاه در صف اول این درگیری قرار دارد و ۴۰ هزار پاسدار در این لباس شهید شده‌اند و این فعالیت‌ها برای زدوبند و پشت‌پرده نیست.

وی درباره شهادت سردار فخری‌زاده عنوان کرد: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده بوده‌اند و انفجار نیسان هم به‌خاطر از بین بردن پاسداران بود. آدمی در صحنه ترور نبود و ۱۳ تیر کلاً شلیک شده و همه از تیربار داخل نیسان بوده است و بقیه تیر‌ها توسط محافظان شلیک شده است. تیربار داخل نیسان هم مجهز به یک سیستم هوشمند ماهواره‌ای بوده که روی شهید فخری‌زاده زوم کرده بود و از هوش مصنوعی بهره می‌برده است. سرتیم حفاظت هم که تیر خورده به ‌دلیل آن است که خودش را روی شهید انداخته است. شهادت سردار فخری‌زاده هم به ‌دلیل تیری بوده که به کمر ایشان اصابت کرده و موجب قطع نخاع وی شده است.

فدوی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود در قضیه شهادت سردار سلیمانی سپاه گزینه‌هایی را مطرح کرده و با مخالفت دولت مواجه شده است گفت: این‌طور نبوده است، سپاه تابع سیاست‌های دولت نیست و تابع فرمانده‌کل قواست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۳۶
انتشار یافته: ۱۹۱
این فناوری قابل دریابی نبود؟ ما از اینها نداریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ما بهترش رو داریم!
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
واقعا متاسفم در کشوری زندگی میکنم
که روزهای جمعه کلا کشور تعطلیه و سیستم آماده
باش کشور هم رفته به مرخصی

جالب اینجاست که دشمن تو شهر کوچیکی مثل آبسرد ما رو زمینگیر میکنه
...


مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اگر از تیریا ماهواره ای و هوش مصنوعی استفاده شده پس چرا پسر شهید فخری زاده در تلویزیون گفتند تیرها از فاصله 4تا 5متری به ایشان اصابت کرده و مادر ایشان سر شهید فخری زاده را در آغوش گرفته که تیربهشون نخوره از آنطرف محافظ اومده خودشو انداخته روی شهید تا سپربلا بشه اونوقت تیربارماهوارهای چه جورس تشخیص داده حتما" تیرها به شهیدفخری زاده اصابت کنه نه به محافظ و نه به همسرشون؟ یعنا واقا" این حرفهارو همسر شهید فخری زاده از صحنه ترور گفتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
چرا دهها گزارش متفاوت منتشر شده ؟
فرزندان ایشان چیز دیگری گفتند
و نمیشد یک تکه از این تیربار کذایی را نشان بدهید ؟
سعيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فدوي جان برادر شما تازه بعد از 2-3 روز فهميديد واقعا چه اتفاقي افتاده
آخوند خراسانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اگه همه چیز الکترونیکی وماهواره ای بوده لا اقل ببینید مسلسل و نیسان را ازکجا آورده اند نیسان اگه دزدی بوده مالکش کیه ولی اگه اسرائیل باماهواره دقیقا میتونه شهید را ترور کنه ولی همسرش در25 سانتی حتی یک تیر هم نخوره اگه این حرفا درست باشه خوب هرکسی رو درهرجای عالم دراسرع وقت میتونن ترور کنن خب اگر این تکنولوژی هست وماهم داریم چرا معطلید این 3نفر را به فتوای من بکشین ترامپ نتانیاهو وبن سلمان
کفائی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
تابناک خیلی خراب وبی قواره شدید ما اولین سایتی که بازمیکنیم تابناکه ولی اخیرا کامنتهارو باکمپرسی پس از حذف وسانسور آخر شب تخلیه میکنید حقیقتا دنبال کوچ هستم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فردا گزارشگر میره از خانواده ایشون میپرسه انتخابشون چیه پدر نداشته باشن یا انرژی هسته ایی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اون پنج نفري كه عكساشون رو منتشر كرده بوديد در اين ماجرا چه نقشي داشتند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برای امنیت و آرامش ملت ایران انتقام سخت و تمام کننده ضروریست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مسئولان وفرماندهان نظامی ما هم خودشون نمیدانند چه اتفاقی افتاد ترور شد ولی بدجوری هم ترور شد که ردی ازخودشون نگذاشتند وهرگونه اظهار نظرمسئولان حکایت ازنظر شخصی خودشون هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اگرهمه اینکار ها ازراه دوروتوسط ماهواره انجام شده پس چه کسی وانت نیسان را به انجااورده؟ سوال دوم اگر گلوله ها از یک نقطه تیربار شلیک شده پس چگونه از زوایای مختلف ( شیشه جلو و لچکی درب عقب سمت راننده) اثاراصابت گلوله هل قابل مشاهده است؟ سوال سوم چرا شهید فخری زاده از خودرو خارج شدکه مورداقابت گلوله قرابگیرد؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
لطفا به این مجلس بفرمایید که یک طرح دو فوریتی برای باز کردن سیستم سویفت بانکی برای خرید واکسن ارایه دهند و مجلس تشخیص مصلحت نظام سریعا آن را تصویب نمایند تا مردم بیش تراز این تلف نشوند در ضمن بدهند به جنتی که آن را تایید نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
من که معتقدم همه ی اینا داستانه و حتی خود نیروهای امنیتی و انتظامی هم هنوز نفهمیدند از کجا و چجوری ضربه خوردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
پس شاهدان عینی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چی میگفتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ترو خدا منبعد همه هماهنگ کنید باهم......بعدش نظر بدید.......!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ما وارث همون رزمندگانی هستیم که فقط بخاطر پایین اوردن جسد دخترایرانی که بدست بعثی ها اویزان شده بود چند شهید دادیم پس چرا بعضی هااینقدر بی غیرت وسیب زمینی شدند؟!!
بجاش موشک داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بجاش همیشه امنیت داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
وزیر دفاع چیز دیگری گفت
اخبار ۲۰۳۰ چیز دیگری
شیشه ها و بدنه ماشین چیز دیگری میگویند
فرزندان شهید کاملا چیز دیگری
و جناب فدوی هم چیزی دیگری !!!!!؟؟؟؟
لاریسا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به نظرم این صحبتهای جور واجور شبیه قصه پردازی شده ! هرکسی یه
چیزی میگه وانگهی اگر همچین سیستم هوش مصنوعی در کار بوده
اینکه بدتره ! چرا ؟ چون با این سیستم میتونند هر کسی رو در هر نقطه ای بزنند ......این صحبتها وحشت آفرینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
حقیقتا که نحوه ترور فخری زاده بیشتر به فیلمهای انیمیشن شبیه است تا واقعیت، وای به حالمون
شما که میگفتین یک تیم 60 نفره مامور ترور بوده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اون مسلسل خودش که نیومده اونجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
راست میگه خودش که نیومده هل دادن تا اونجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فکر کردی 60 نفر پشت مسلسل بودن؟
دانشمندی هستی ها. 60 نفر شاید کار تدارک و طراحی ترور را انجام دادن. و نیازی به یک نفر هم نبوده در ۀنجا باشد
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
وقتی آثاری باقی نمانده،چطوری تعداد تیرهای شلیک شده را شمارش کردنذ؟
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اون مسلسل به کمک ماهواره پرواز کرده است ،اینو نمیدونستی!
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جالبه که در هیچ یک از سناریوها باریکارد قربانی یک کلوله هم شلیک نکرده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بابا انگار طراح این عملیات، یک دانشمند اعجوبه بوده چون همه رو گیج کرده
تا الان بیش تر از 100 تا روایت از نحوه شهادت ایشون شنیدیم. در واقع هنوز نمیدونیم از کجا خوردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
داستان های مختلف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مساله اینست که برادران بجای آنکه دنبال منافقین و حفره امنیتی بگردند رو به داستان آورده اند
ااندازه اون تیر باز از نیسان بلند تره تازه بقول آقایون روش رو با چوب پوشانده بودند
از زیر چوب گه نمیتونسته اینظوری دقیق از همه جهت شلیک کنه
سعید امامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خیلی خوب هم می‌دانند کی فخری زاده کشت و شهید کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
میخان دشمن گیج شه طوری که شک کنه اصلا ما ترور کردیم یا یکی دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
از هر جا بوده، بد خوردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
روایت وزارت اطلاعات و سپاه و شمخانی یکی بود. صدتا رو از کجا اوردی؟ از بی بی سی و من و تو و...خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
صدتای دیگه از صحبتهای پسران شهیدفخری زاده در برنامه تلویزیون و فیلمی که تلویزیون میلی از یکنفر راننده تریلی بعنوان شاهد عینی ماجرا و رسانه های داخل کشور آمده. خبرنگار از همان راننده تریلی سوال میکنه چندنفربودند میگه یکنفر فقط به سمت من تیراندازی میکرد ولی فکرکنم 4تا 5نفربودند اما دیگران میگن 12نفر بوده اند.
هر چه بیشتر اظهار نظر میکنند بر ابهامها افزوده میشود تاخیر در سیکنال ماهواره آنقدر هست که امگان گرفتن عکس و تصمیم جهت تیراندازی به هدف متحرک عملا صفر است از طرفی میگویند بخشی از تیم حفاظت قبل از ایشان جهت تامین امنیت محل بعدی حرکت کرد چطور تیر بار وتجهیزات ماهواره ای را ندید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
هوش مصنوعی یعنی تصویر شهید را به سیستم میدن و خود تیربار وقتی مطابقت داد شروع به شلیک میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
چرا روی ستون عقب خودرو ایشان اثر گلوله از داخل
به بیرون وجود دارد ؟
آیا تیراندازی از داخل خودرو نبوده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شما با تلفن ماهواره ای صحبت میکنی صدم ثانیه هم تاخیر نداری. این همه کامنت میذاری چی رو بگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شاید تعجب کنید ولی من به این باور رسیده ام که دشمن نیز همچون ما، دارای امدادهای غیبی مخصوص به خود می باشد وگرنه غیر ممکن است که بتوانند چنین عملیات پیچیده ای را اینچنین سهل و با موفقیت به انجام برسانند
يعنى گلوله ها از فضا شليك شدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
هدایت تیربار ماهواره ای بوده. مشکلی داری؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
نمیدونی که در آخر زمان از آسمان تیر میریزد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
میفرمایند نیسان برای ازبین بردن محافظان بوده و منفجر شده و بعد همین نیسان از همین نیسانتیراندازی با هوش مصنوعی شده؟
ناشناس
| Canada |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دوست ناشناس 14:15 کشگل اینجاست که حتی در این مورد خاص هم به مردم راست نمیگن. همش تحلیل های ابکی. دیگه گذشت اون زمانی که یکی از حضرات یه اظهار نظر کنه و مردم هم همه رو بدون کم و کاست قبول کنن. الان همه یه پا کارشناس هستن. یکی از زاویه نیرهایی که به ماشین خورده تحلیل می کنه و یکی هم از تناقض گویی های مسئولین. در هر صورت چه هدایت ماهواره ای بوده و چه حضور فیزیکی داشتن، تنها یک موضوع کاملا شفاف هست و اون هم اینه که کسانی که پشت ترور بودن، اطلاعات دقیقی داشتن و هدفشون هم فقط ترور شهید بوده. نه همسرشون و یا محافط ها. راستش با اظهارات فرزندان شهید که گلوله ها از فاصله نزدیک شلیک شده، زاویه گلوله ها روی بدنه ماشین و یا کشته شدن تر تیم حفاظت و ... ادم به نتایج وحشتناک و ترسناکی می رسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اهالی آبسرد یک بشقاب پرنده دیده اند که سرنشینان آن به زبان عبری با هم تکلم می کرده اند
سیستم اطلاعاتی نمی دانند حمله چگونه انجام شده است. راه حل: ادغام سازمانها های موازی و تشکیل یک سازمان یکپارچه قوی و با تمرکز بر دشمن خارجی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
کی گفته نمیدونن؟ چندتا کامنت میذاری. کدام روایت متفاوت بود از بعدی؟
از روز اول همه فهمیدن و همه یک مدل ترور را گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جناب مزدور سیستم اطلاعات ایران قوی است و جز برترین ها در دنیا در ضمن ترور کردن کار راحتی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جناب سایبری ۱۷۳۶ این چه سیستم اطلاعاتی است که هم در نطنز سوتی میده هم در مجلس هم در ابسرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ساندیسی ۱۴:۱۵ لطفا توجه نماید که اینجور مسائ لامنیتی از اون دسته مطالب نیست که شما بخواهی کورکورانه طرفداری بکنی و ساندیس بیشتری گیرت بیاد. تردید نکن که این عجیب ترین و پیچیده ترین عملیات ترور در طول تاریخ بوده و بنابراین لطفا ساکت باش و ساندیست رو نوش جان کن
دانشمند هسته ای
ماموریت فرهنگی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
متن رو نخوندی ؟
ماموریت فرهنگی رو سردار استوار به عهده داشت نه فخری زاده
هر وقت فهمیدین چه اتفاقی افتاده اعلام کنین یا لااقل همه روایات را یک کاسه کنید سپس یک چیز از آن در بیاورید و آنرا اعلام کنید یا شاید واقعا نمی دانید چه بسرمان آورده اند!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فعلاً گیج موندن که چی شده بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
چون نتونستند مهاجمان را پیدا کنند چنین داستانی می سازند
جاااااااان؟
اصل قضیه اینه که تاکنون کسی از مسئولین حفاظت از ادم های مهم سوال نمیکند و اصولا مسئولیتی را متوجه این سیستم نمیکند.
آخه آدم به صراحت اعلام میکنه که انتقام می گیریم.
مثل اونا صداشو در نیارید و انتقام بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دقیقا

این ها مصرف داخلی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
سواد داری؟ گفتیم انتقام میگیریم. نگفتیم کی و کجا قشنگ!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بهتر است بگویی به نظر اصلی که مشنگ جان همان طوری قبل از زدن آمریکا جونت اعلام رسمی کردیم این جا را هم اعلام رسمی کردیم که میزنیم پس منتظر باش
خطاب به اخری
سردار یک سال از شهادت سردار دلها گذشت، پس کی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
وقت گل نی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اگه بایدن بیاد، ایران برای همیشه موضوع انتقام رو مسکوت میذاره تا یکوقت به رییس جمهور جدید آمریکا بر نخوره
من فقط موندم کسانی که واقعه روایت های تاریخی که 1400 سال پیش رخ داده را مو به مو با اب و تاب و ذکر جزئیات تعریف می کنند چطور به صحت گفتار خود اطمینان دارند در حالی که موضوع این ترور که 10 روز پیش اتفاق افتاده ده تا روایت مختلف داره ؟؟
اصلا اسرائیل مسئولیت این ترور را پذیرفت یا هنوز معلوم نیست چه کسی جنایت کرده ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مخلصم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مشکل تو از 1400 سال پیشه. روایت شمخانی و سپاه و وزارت هیچ تفاوتی ندارد. اما روایت من و تو با بی بی سی که عشقت هستن فرق دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بیگ لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ناشناس 14:11
رسانه های خارجی هم از تنوع اظها نظرها کلافه شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ناشناس ۱۴۱۱سایبری عزیز خوبی داداش
به هر حال خدا رحمتش کنه اگه هم کار اسراییل بود ولی فقط به نفع طلا فروش ها و املاکی ها و اونایی که دلار داشتن تموم شد
ما برای شما آرزوی موفقیت می کنیم فقط فقط
ملت منتظر انتقام بزرگ هستند
بخصوص درمورد شهید سلیمانی باید انتقام متناسب با عظمت کارپلیدی که شیطان بزرگ انجام داد باشد درهمان ابعاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مردم منتظر آرامش و یه زندگی راحت تر هستن دلال ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
می شه به جای ملت صحبت نکنی...والا مردم اینقدر درد و بدبختی دارن که طاقت یک جنگ دیگه رو ندارن...هشتگ عاقل باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اینکه هر روز ترور باشه آرامش هست؟ یا آرامش زمانی است که دشمن جرات ترور نداشته باشد؟ تل آویو تشریف دارید
:12:58
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ملت رو در 5 شهر دیدن که 24 میلیون نفر برای تشییع
آمدند. نکنه ملت از نظر شما آن 70 نفر هستند زیر پل کالج؟
13:05
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
از طرف مردم و ملت حرف نزن مردم خسته تر از این حرفان فقط آرامش و سکوت میخوان همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بایدانتقام واقعی در حد واندازه این دوبزرگوار گرفته بشه اگر هزارتا سرباز امریکایی هم ضربه مغزی بشوند در حد شهید سلیمانی نیست
سردار محترم اگرحرف شما صحت داشته باشد جان دیگر مسولین درخطر است چه تدبیری دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
توکل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جان همه ی مردم ، سلاح های بیولوژیک و هزار درد دیگه را هم در نظر بگیرید
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
پرنده یاب دانشمندان بومی در راه است!
اون سه گلوله ای که به شیشه جلو ماشین خورده کمی موضوع رو پیچیده میکنه احتمالا این سه گلوله اول شلیک شده خوب شاید یکی به مرحوم فخری زاده خورده به سر یا گردن که حتما به شکل زخمی از ماشین پیاده شده ولی چرا این کار رو کرده میخواسته محافظین به کمکش بیان؟ فکر میکرده فقط همین سه گلوله شلیک شده و ترور تمام شده؟ یا میخواسته به خانمش آسیب نرسه؟ شاید هم زخمی نشده و فکر کرده اتفاق دیگه ای نمیافته به هر حال خیلی واکنش عجیبی نشون میده بعد هم شکی نیست که یه عده داشتن صحنه ترور رو میدیدن از تروریستا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
حالا هر چی
مهم اینه که ثابت شد کلی جاسوس و تروریسم در مملکت داریم وگرنه کسی از کجا از زمان حرکت و مسیر ایشون با خبر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
هر سه گلوله ای که به شیشه جلوی خودرو خورده
نتوانسته اند عبور کنند
حالا چطور باعث شهادت ایشان شدند را نمیدانم!؟
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خانم ایشان همراهشان نبوده!
سردار فدوی عزیز
صبر کنید تا یه خبر درست رو بعد از هماهنگی با دیگران نشر بدید. اون خدا بیامرز که شهید شده و خونش هنوز روی زمینه ولی این همه داستان نقل قول های عجیب از مقامات رسمی کشور موجب وهن هست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
فقط ترو خدا اگر خواستید انتقام سخت بگیرید بگید که ما سوار هواپیما نشویم
این فرضیه درست. چگونه این سلاح پیشرفته وارد کشور شده است. .......!!!!
فیلم هایی را که در شبکه های اجتماعی به نمایش می گذارند نگاه کنید قبلاً آمریکا گفته بود که یک همچین سیستمی می خواهد درست کند که با عکس افرادی که به کامپیوترشان داده می شود فقط آن شخص راپیدا کرده و او را ترور می کنند. فیلم های دیگری هم بود که باید دوستان کارشناس آنها را نگاه کنند و قبل از اینکه آنها دست به کار شوند اینها هم در اینجا درست کنند. یا علی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اونوقت اون دستگاه شخصی را که روی زمین افتاده و محافظ خودشو رویش انداخته چه جوری تشخیص میده که به کی و به چه قسمت از بدنش 4تا تیرشلیک کنه که حتما" باعث مرگ وی شود؟
چقدر تبلیغات میزنی تابناک
صدتا پنجره میبندیم تا یه مطلب بخونیم
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
احسنت



تولید ثروت به روش تابناکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
آره ، عکس این پاچه پخته گوسفند منو دیوانه کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
13:37واقعا خندیدم
زودترتکلیفشون رامشخص کنید
تحریمهاقشرزحمت کش رانابودکرد
ویک عده دلال که معلوم نیست چراکسی جلوشون رانمیگیره ثروتمندشدند
دوراه داریم یاجنگ یاصلح
صلح که امکان نداره
حداقل جنگ کنید
شکم سیرهاهم مخالف جنگ هستند
وهم مخالف صلح
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بین زمین و اسمان ماندیم.یا زنگی زنگی یا رومی رومی
باشه شما مشخص کن !!!
ما جنگ میخوایم
اگر انتقام حاج قاسم را گرفته بودید اکنون شهید هسته ای زنده بود
همان ساعت اول خبرنگار خبرگذاری جمهوری اسلام گزارش زنده داد که یک ماشین شاسی بلند با 6 نفر اتوموبیل را به رگبار بسته بودند و یک نفر هم دستگیر شده است. همچنین در مصاحبه با یک روای که از نزدیک شاهد حادثه بود گفته است که یک نفر کنار جاده مدام درحال تیراندازی بود. اول وانت منفجر شده بعد تیرااندازی شروع شده است. در یک روایت دیگر گفته شد که وی خود رانندگی می کرده است در روایت دیگر گفته شده که راننده داشته است. اگر درجه خطر تا این حد بالا بوده است چرا وی از ماشین پیاده شده که به گفته خانمش ببیند رادیاتور ماشین چه مشکلی پیدا کرده است. مگر همراه یا حفاظت نداشته که آنها خودشان این بررسی را بکنند؟
استفاده از فناوري پيشرفته به منظور انجام عمليات تروريستي، نشان بارزي از دروغ غرب در راستاي اجراي برنامه هاي استعمارگرانه ايشان در كشورهاي در حال توسعه و شعارهاي حقوق بشري است. در حاليكه استعمار مدرن در حال پيش بردن سياست هاي خود از طريق معاهدات بين المللي و نهادهاي مربوطه نظير آژانس بين المللي انرژي، يونسكو، يونيدوو...است، بايد توجه داشت يكي از اقدامات اساسي در كنار ساير اقدامات، استفاده از همين چارچوب ها به منظور اقدامات حقوقي در راستاي پاسخگو كردن قدرتهايي است كه در جهت منفي از فناوري استفاده مي كنند و پذيرفتن تبعات آن مي باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
تو خوبی فقط
راننده نیسان کجا رفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
شاید انتحاری بوده منفجر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
میگن صاحب نیسان هشتم آبان از کشورخارج شده ، خوب افادفامیلش که اینجاهستند ازشون مشخصات را از اقوامش بگیریدو در کشورهای خارجی سراغش بروید.
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
رفته گل بچینه
یاد جنگ ستارگان افتادم ! ترمیناتور هم اینجوری دقیق شلیک نمی کرد
عجب!!!
چه طور اونا میدنستن قراره ایشون از اون مسیر عبور کنه اون همه تجهیزات را آوردن
شما نتونستید آنها را ردیابی کنید
شما ردی از تروریست ها ندارید

وگرنه 20:30 هم نشون داد که شاهدان عینی گفته بودند 4-5 نفر را در صجنه دیده اند و حتی رو به یک راننده نیسان هم شلیک میکرده
هوش مصنوعی در علم مهندسی کامپیوتر ارتباطی با این موضوع ندارد راجع بهش مطالعه کنید
بابا حرفهاتون رو یکی کنید ، 62 نفر بودن ؟ با یه انفجار نیسان همه پاسدارها رفتند کنار ؟
اگه نیسان منفجر شد پس اون تیربار که توش بود چه جوری ادامه می داد ؟ اگه تیربار کار می کرده و انفجار در آخر بوده و تروریستی هم در صحنه نبوده چرا راننده با خوردن تیر اول به ماشین ادامه نداده و فرار نکرده ؟؟
پاسخ ها
هوشی موشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
منم همینو گفتم چند بار این تابی بدجنسو نمیذارره

منم میگم اگر اول از همه چی ایی ماشینو نیسانو منفجر شده پس ایی مسلسلو چه جوری شلیک کرده بیده
شما کاری می تونستید بکنیدچرابرای تروردانشمندان هسته ای قبلی نکردید؟؟؟؟
درور بر مردان خدا بر روی زمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اونوقت مردان خدا تعریفشون چیه از دید تو ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به تو ربطی ندارد مزدور
خداوند شهید ما را رحمت کند. چند موضوع را در آینده مشخص کنید، ابتدا شاهد صحنه و راننده کامیون و صحبتهای وی که بسیار منطقی تر بود و در ثانی اگر صرفا تیربار اتوماتیک از روبرو بوده چرا شیشه عقب و لچکی شکسته؟ در این مسئله خیلی سوالات جدی وجود دارد که سیستم امنیتی ما بایستی حل کنند تا دوباره این موضوعات تکرار نشود. اینکه داستانی جدید تعریف کنیم حلال مشکلات ما نیست، ما برای حفاظت از بهترین های کشور بایستی واقع بین باشیم و حفره های موجود را رفع کنیم. انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مگر در کشور چند جور سیاست باید باشد .دست از شعار بر دارید کجای دنیا اینقدر می ایند اظهار نظر کنند اونم اظهار نظر های جور واجور

کشور
می شود گفت که هیچکس هنوز نمی داند چه اتفاقی افتاد ولی یک چیز معلوم است دشمن را کوچک مشمار و خودت را بزرک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
مردم نمیدانند چه شده ولی خودشان میداند.
مشکل این هست که هر کس می تواند درباره هز موضوع اظهار نظر کتد در اینجور موارد یک نفر سخنگو یا مسئول تحقیقات درباره موضوع اظهار نظر کند
برادر عزیز. شما در بخشی از فرمایشاتتان فرمودید اگر انتقال سخت تری در خصوص شهادت سردار میگرفتید دشمن جرات نمیکرد شهید فخری زاده را ترور کند و از طرفی هم میگویید ما از دولت دستور نمیگیریم و مستقیم زیر نظر مقام معظم رهبری هستید؟ این حرفها چه معنی میده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
واقعا چرا کوتاهی کردید!!!
۲۴ بهمن ۵۷ ازکجا اومد تایادداریم ۲۲بهمن ۵۷ بوده
قبلا که گفته بودین اول وانت رو منفجر کردن. حالا میگین مسلسل ماهواره ای توو وانت بوده. این همه پارازیت میندازین روو سیگنال ماهواره ای مسلسل تاثیر نداشته؟
باشه
یه روایت هم از شاهدای عینی خود دا سیما پخش کرد که راننده ها صحبت می کردن و دیده بودن که چند نفر تیر اندازی می کنن و به سمت ماشین ها هم تیر اندازی کردن!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
معلول انقلاب
| Sweden |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اونها شاهد عینی نبودند بلکه مسئولان هستند
یه روایت هم از شاهدای عینی خود دا سیما پخش کرد که راننده ها صحبت می کردن و دیده بودن که چند نفر تیر اندازی می کنن و به سمت ماشین ها هم تیر اندازی کردن!!!!!!!!!!!!!!!
بهترين راه انتقام خون پاك شهيد سليماني و فخريزاده پيدا كردن جاسوسان وطن فروش است بايد پيداشوند و مجازات تا ريشه وطن فروشي خشك شود
پس این همه ادعا که فلان سامانه جنگ الکترونیک رو داریم که اگه پشه وارد مرز بشه رهگیری میشه و فلان پهپاد پیشرفته رو کنترل کردیم و چنین و چنان چی شد؟ یه سیگنال ماهواره ای توو یه محلی که قاعدتا اونجا سیگنالی نباید باشه شناسایی شده ؟ وانت هم خودران بوده اومده اونجا؟ اگه از شب قبل اونجا بوده کسی بهش شک نکرده یه وانت کنار بلوار پارک شده و کسی تووش نیست؟ اونم توو مسیر تردد همچین فرد مهمی. والا این همه داستانایی که هرروز میاین میگین کلی ایراد داره
..یک بار می گن وانت اول منفجر شد بعد تیراندازی بعد می گن نه اول تیر اندازی شد بعد وانت منفجر شد با مصاحبه ی اون راننده تریلی که می گفت چهار نفر بودن و یکی شون هم به سمت این راننده شلیک کرده چه می کنین؟؟؟
ساده ترین سوالی که میشه کرد اینه که چرا ایشون ماشین ضد گلوله نداشته
جالبه ماشین ضد گلوله نداشته ولی سه تا ماشین و 11 تا محافظ داشته
تمام کارشناسان اتمی که اسراییل ترور کرد ماشین ضد گلوله نداشتن ولی به فکر آقایون نرسید این مشکل رو حل کنند
والله اسراییلیا خودشون هم حتما تعجب کردن
البته اینا به ما ربطی نداره ولی این ترور رو گرونی ارزاق و آذوقه مردم تاثیر میذاره
والله اسراییل حاضره از خیر صد تا ترور بگذره ولی نذاره این سیستم فوق پیشرفته لو بره و به دست کسی بیافته
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دوست عزیزماهم داریم صرفا جهت اطلاع
اینکه هر روز یه داستانی جدید تعریف میشه یعنی نمیخان واقعیت گفته بشه ! این هوش مصنوعی واین حرفها بیشتر مربوط به فیلمهای هالیودیست ودرست است که امکان استفاده از آن هست ولی ضریب موفقیت آن زیاد بالا نیست مثلا کافی بود شهید فخری زاده پشت اتومبیل مخفی میشدند سیستمی که فقط بدنبال چهره ایشان بود چکار میتوانست انجام بدهد ؟؟؟ متاسفانه تا کنون سخنی که اقناع کننده افکار عمومی باشد بیان نشده است ..
فقط کافی بود چند هزار دلار هزینه تقویت شیشه های ماشین ایشون میشد تا الان پول ملی ایران ارزش خود رو چند ده میلیاد دلار از دست نده البته مصوبه نمایندگان محترم هم بی تاثیر نبود
برادر عزیز بهتر نیست راست را به مردم بگید .دوره تبلیغات گذشته
شما هنوز دقیقا نمی دانید چه اتفاقی افتاده است هر کدامتان یک مدل متفاوت گزارش می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
می دانند.کتمان می کنند
نیسان هوشمند ماهواره ای؟! اینقدر تولیدشو ادامه دادن تا هم هوشمند شد هم ماهواره ای!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
از تولیدات جدید سایپا: تیبا 125 هوشمند ماهواره ای :)
بابا شعار بسه ، اگر کاری می تونید ، بکنید ۔
فرانسه، بریتانیا و آلمان در بیانیه‌ای مشترک درباره پیامدهای نصب سانتریفیوژهای پیشرفته برای غنی‌سازی اورانیوم و همین طور اجرای مصوبه تازه مجلس ایران درباره تعهدات هسته‌ای هشدار داده‌اند.

این سه کشور حاضر در برجام گفته‌اند که اگر ایران می‌خواهد فضایی برای دیپلماسی نگه دارد "نباید این گام‌ها را عملی کند."

آنها برنامه ایران برای نصب سه زنجیره سانتریفیوژ IR-۲m را در تاسیسات نطنز را "بسیار نگران‌کننده" و مغایر تعهدات برجامی ایران خوانده‌اند.

ایران در برجام متعهد شده بود که تنها از سانتریفیوژهای نسل اول (IR-۱) که بازدهی کمتری دارند برای غنی‌سازی اورانیوم استفاده کند اما چندی پیش به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اطلاع داده که قصد راه‌اندازی سانتریفیوژهای نسل دوم را دارد.

سه کشور بزرگ اروپایی از مصوبه اخیر مجلس ایران بعد از ترور محسن فخری‌زاده هم انتقاد کرده‌اند و گفته‌اند که در صورت اجرای آن برنامه هسته‌ای ایران به شکل قابل توجهی گسترش می‌یابد و دسترسی‌های نظارتی آژانس به آن محدود می‌شود.

آنها چنین اقدامی را "ناسازگار با برجام و تعهدات گسترده‌تر هسته‌ای ایران" توصیف کرده‌اند.

از جمله مواردی که در مصوبه مجلس مطرح شده الزام دولت به از سرگیری تولید اورانیوم غنی شده با خلوص ۲۰ درصد است که همواره از موارد اصلی نگرانی درباره صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

مجلس مچکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
غنی سازی هسته ای پیش میرود.و.فقیر شدن مردم هم همچنان.دارد پیش میرود
خوب معلومه هر کس بخواد انتقام بگیره نمیره به دشمن بگه لطفا زمان و مکان رو تعیین و زودتر بما خبر بده!!!
کار فرا زمینی ها بوده
حواست هست همه کامنت ها از از خارج از کشوره یا از داخل تابناک؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
احتمالا فیلتر شکنشون بازه واینطوری تداعی میشه که از خارج از کشور پیام دادن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
تابناک چند وقتی هست که شده بلندگوی ضد انقلاب هر چی هم گزارش دادیم تاثیری نداشته
شما که کرونا یاب مستعان ساختید و ویروس نانومتری رو از 15 متری تشخیص میدید ،چرا این سیستم رو رهگیری نکردید؟
این جورکه ایشان میفرمایندکارمهمی نبوده!وهیچ خللی درامنیت کشورایجادنمیکندولی بااین تکنولوژی که ایشان گفتنداگرراست باشدکه هیچ مقامی درهیچ جای کشورامنیت جانی نداردوبادیگاردومحافظ هم اگریک لشکرباشدترورباموفقیت انجام میشود!!
خودتون شیشه ماشین را که بهش شلیک شده ببینید و بعد ببینید از کجا شلیک شده.
در یکی از برنامه های بی بی سی مستندی پخش شد از شرکت بوستون داینامیک امریکا که در ان انسان هوشمند و سگ و حتی حیوان بار بر هوشمند در حال ساخته شدن بود ربات انسان نمای تولید ان شرکت با کارایی چند برابر انسان در انجام حرکاتی که خیلی از انسانها از انجام ان عاجزند انسان را حیرت زده میکرد شرکت بوستون داینامیک در پروژه ای عظیم میخواهد ارتش امریکا را به رباتهای انسان نما مجهز کند در پایان مستند راوی مستند با کنایه گفت فعلا راحت باشیدارتش امریکا برای هلاکت ابوبکر البغدادی از سگ هوشمند استفاده کرد
سردار فدوی عزیز
روایت شما را شنیدیم نه‌تنها قانع‌کننده‌ نبود بلکه بیشتر ابهام ایجاد کرد چند نکته فکرم را مشغول کرده
1=آیا ماشین ایشان ضد گلوله بوده یا نه
۲=آیا ایشان رانندگی می کردند یا راننده داشتند حداقل فیلم های سینمایی که‌ دیده اید تحت هیچ شرایطی نباید از ماشین پیاده شد
۳=تیربار ی که شما صحبت آن را میکنید درون یک نیسان بوده چطور ماشین محافظت اول که برای چک کردن مسیر حرکت از کنار آن گذشته آن تیربار بزرگ که بیش از نصف ماشین آشغالکرده را ندیده
۴=گفته شده که بار نیسان پر از الوار چوب بوده چطور توانسته شلیک کنه
۵=چطور این تیربار کنترل از راه‌ دور وارد کشور شده به گفته شمع خانی مسؤل شورای امنیت کشور حتی محل ترور راهم میدانستید ولی نتوانستید جلوی ترور را بگیرید
۶=راستی کدام ماهواره مورداستفاده قرار گرفته جاسوسی یا مخابراتی اگرجاسوی بوده با توجه به ارتفاع پایین و سرعت بالا بیش از ۲ساعت نمی‌توانسته بالای کشور باشه
۷=هیچ چیز بهتر ازگفتن حقیقت نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بهترین پاسخ این است که مسعولین ما گیج شدند از این ترور ونمیدانند چه بگویند اگر روراست باشند و بگویند.هنوز نمی دانیم ترور چگونه انجام شده بهت مردم می پذیرند تا داستان بافی های جور وا جور
با سلام در کنار سایر احتمالات این احتمال رو هم در نظر بگیرید که سرمایه داران و دلالا ها در این ترور نقش داشتن بعد از ترور مرحوم فخری زاده ناگهان جریان قیمتها در بازارها تغییر کرد سال قبل بعد از ترور شهید سلیمانی هم همین اتفاق افتاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
دلال صبح تا شب جیب من و شما را می زنه چکار به ترور و اسلحه داره ؟
کاری که با معیشت مردم بد بخت می کنه از بمب هسته ای بدتره
یعنی چی سپاه تابع سیاستهای دولت نیست و تابه فرمانده کل قواست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خداوکیلی آدم مایوس می شود
درود
37 غیر قابل انتشار ...خسته نباشی سانسور ..چی
دوست عزیز انتقاد ...تنها روش اصلاحات است
دشمن میگه من گفتم
دوست میگه خوستم بگم
تو مملکتی که یک زور گیر واسه یک موبایل الکی تو روز روشن میاد یکی رو خفت میکنه میره کسی هم چیزی نمیگه لازم نیست که دشمن واسه ترور یک شخصیت ترمیناتور بفرسته
کافی است به چند تا از این اراذل دلار نشان بده
مهم شخص و روبات بودن قاتل نیست
مهم اینست که دشمن اطلاعات مسیر حرکت ایشان را داشته
بالاخره این نیسان بوسیله انسان در محل گذاشته شده.عامل یا عوامل را باید شناسایی کرد.دوربین ها از یک همان روز تا یک ماه قبل را باید کنترل کرد.البته اگر همان روز ماشین را اورده اند یرق منطقه را قطع کردند.. ولی مگر میشود برق ناحیه را قطع کرد ار شده عوال . مسئولین برق و حتی کارگران را باید باز جویی کرد . امروزه مردم برای یک دلار همه چیز را لو میدهند یا حاضرند همه کار کنند. مهم این است چرا برق منطقه در ان روز حادثه قطع شده
عزیزان ما از دست می روند. اگر انتقام مثل عین السد است. نمی خواهیم
مسلسل که هوش مصنوعی داشته صاف زده به هدف...ولی چرا پا شده اومده از ماشین بیرون؟؟؟
آن مرحوم شهید که خود در سیستم دفاعی کشور بوده و فرد دانایی هم بوده پیاده شدنشون از ماشین نشون نمیده مهاجم غریب باشه
ترور مطمئنا کار چینی ها بوده اگه برجام برقرار بشه نفت نصف قیمت چین نمی رسه
یعنی چه59غیر قابل نمایش؟!!!
آهان الان گرفتم چی شده نیسان و تیربار رو با اینترنت پرسرعت ماهواره ای آپلود کردن جلوی ماشینه
به هر چی اعتقاد دارید لطفا انتقام نگیرید ، برای انتقام حاج قاسم تعدادی هموطن در مراسم تشیع ایشون فوت کردند و یک هواپیما پر از انسان بیگناه و اکثریت ایرانی پر پر شدند و خون از دماغ هیچ دشمنی پایین نیامد .
اگرسیستم تشخیص چهره برای تروراستفاده شده وچهره همسرشان راتشخیص داده وبه او شلیک نکرده پس چرابه محافظی که خودش راحائل کرده بوده شلیک شده؟!؟!درجای دیگرگفتن ۱۱پاسدارمحافظ داشته اند پس چرافقط یکی ازآنهاواردعمل شده پس باقی چکارمیکردند!؟
همش شعار شعار شعار شعار
سلام پردازش تصویر داشته یعنی می دونسته به کی باید شلیک کنه و نیازی به ماهواره نداره !!!!
دشمن شب و روز نداره. اوفتادن به التماس.
برادر عزیز از قدیم گفتند: کار به عمل راست برآید....دوصد گفته چو نیم کردار نیست
یدفعه بگید تیر غیب خودتونا راحت کنید
ینا که میگفتن اول نیسان منفجر شده. بابا نیسان منفجر بشه دیگه تیربار چجوری بعدش روی نیسان بوده که حالا بخاد شلیک هم بکنه. لااقل تو دروغی که سر هم میکنن هم اجماع نظر داشته باشید.
من هم یک روایت جدید میگم.
احتمالاً فضایی ها با همکاری موساد با سلاح های متعلق به فضایی ها عملیات ترور صورت گرفته است.
چه کسی محل و ستعت عبور فخری زتده را به ماهواره و هوش مصنوعی اطلاع داه بود؟
بارها گفته ام و بار دگر میگویم که کار مگاترون بوده
عجب!!!پس نیسان آبی آپشن کنترل ماهواره ای هم داشته و ما نمیدونستیم!!!
جمع کن عامو ملتو چی فرض کردین؟چرا روراست نمی گین یه عده این وسط بی کفایتی کردن؟چرا با این حرفها به مردم و شهیدامون توهین می کنین؟چرا به زخمامون نمک می پاشین؟آقای فدوی هیچ میدونی این حرفهات هم اسرائیلو بزرگ می کنه ؟یعنی مملکت اینقدر بی در و پیکر شده که صهیونیستها با خیال راحت تیربار ماهواره ای میارن داخل و داغمون می کنن و بی هیچ اثری گورشونو گم میکنن و میرن؟پس شماها این وسط چیکاره بودین؟!!!!
درباره تحرکات و تجهیزات تروریست ها توضیح کامل دادید و ما ممنونیم
لطفا درباره این سمت ماجرا و مسیر حرکت خودروی شهید و موقعیت خودروی تیم حفاظت و علت توقف احتمالی خودرو در نزدیکی نیسان تجهیز شده به تیربار و ... هم توضیحاتی بفرمایید. آیا فخری زاده در داخل خودرو به شهادت رسیده و یا بعد از توقف خودرود از آن خارج شده بود و در بیرون آن هدف قرار گرفت. 4 گلوله به محافظ و 4 یا 5 گلوله به شهید اصابت کرده بقیه گلوگه ها چه سرنوشتی یافته اند؟ شما که می گویید این سیستم بسیار دقیق بوده و همه تیرها به هدف اصابت کرده. آن 4 یا 5 گلوله باقیمانده به چه هدفی شلیک شده بودند؟
آفرین.. برید وقتی گرفتید بیاید بگید.. اونم مستقیم
اگر داخل گوگل تیربار ماهواره ای را سرچ کنید 10 صفحه باز می کند که 99 درصد آن مربوط به شهید فخری زاده است و در قسمت عکس ها هم عکس های سردار سپاه و چند تا تیربار ساده را نشان می دهد و اگر دروغ نگویم فقط عکس یک تیربار دوربین دار بود که اگر هم در نیسان بکار رفته باشد الان باید بقایایی از آن در عکس های مربوط به ترور شهید فخری زاده وجود داشته باشد که نیست. یعنی حتی گوگل هم دهانش از این خبر باز مانده است و نمی داند چه چیزی تحویل مخاطب دهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل