بازدید 10324
جهانگیری در تماس‌های تلفنی با استانداران بوشهر و خوزستان تاکید کرد:

بسیج تمام امکانات برای کمک‌رسانی فوری به سیل‌زدگان

معاون اول رییس جمهور از استانداران بوشهر و خوزستان خواست تمام ظرفیت‌ها و امکانات را برای کمک‌رسانی فوری به سیل زدگان بسیج کنند.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 06 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز (یکشنبه) در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران بوشهر و خوزستان، ضمن دریافت گزارشی از آخرین وضعیت وقوع سیل در این دو استان، بر لزوم انجام اقدامات عاجل و فوری برای رفع آبگرفتگی معابر و جلوگیری از آسیب به منازل مسکونی و زیرساخت‌های استان تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه باید گزارشی کارشناسی از علل وقوع آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی مردم تهیه شود، افزود: تکرار این اتفاقات مردم را آزرده خاطر کرده که لازم است برای پیشگیری از تکرار این آبگرفتگی‌ها، نسبت به بررسی دقیق و کارشناسی علل اصلی آبگرفتگی اقدام و برای رفع نواقص و کاستی‌ها با فوریت برنامه ریزی شود.
جهانگیری ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و ساکنین منازلی که دچار آبگرفتگی و آسیب شده اند، از استانداران بوشهر و خوزستان خواست در اسرع وقت برآوردی دقیق از میزان خسارات تهیه و گزارش آن را ارائه دهند.
استانداران بوشهر و خوزستان نیز در این تماس‌های تلفنی، به تشریح آخرین جزئیات عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان و اسکان اضطراری مردم پرداختند و از بسیج امکانات و آماده‌باش کامل نیرو‌های امدادرسان استان متبوع خود خبر دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر