بازدید 9544
آب‌گرفتگی و تخریب منازل

سیلاب در دشتستان یک قربانی گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از پیدا شدن و شناسایی جسد زن جوان غرق شده در سیلاب دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 06 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامرضا حاجیانی در گفتگو با ایسنا با اشاره به جزئیات این خبر عنوان کرد: متاسفانه ظهر امروز و در پی بارندگی شدید در مناطق مختلف استان بوشهر، اطلاع دادند که در شهر برازجان و در نزدیکی یکی از کارخانه‌ها، خانمی در آب غرق شده است.

وی ادامه داد: پس از چند ساعت جستجو، جسد پیدا و هویت آن مشخص شد که یک خانم ۳۵ ساله بوده که متاسفانه بر اثر سقوط در یکی از دره‌های فصلی و غرق شدن جان باخته است.

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر اظهار کرد: در پل کلل، در نزدیکی شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان نیز یک دستگاه پراید دچار مشکل شده بود که خوشبختانه با کمک به موقع نیرو‌های امدادگر این حادثه تلفات جانی نداشت.

وی عنوان کرد: به دنبال بارندگی‌های نیمه شب گذشته که تا ظهر امروز نیز ادامه داشت قسمت‌های شمالی و مرکزی، از دیلم تا دشتستان را در بر گرفت و مشکلاتی، چون آب‌گرفتگی به وجود آورد، عمدتاً خسارت‌ها در دشتستان بوده که در مناطقی، چون وحدتیه، سعدآباد، و روستا‌های اطراف و همچنین برخی از نقاطی که نسبت به شهر ارتفاع کمتری دارد مردم دچار مشکلاتی شده‌اند.

حاجیانی با بیان اینکه امدادگران کماکان در سطح استان بوشهر فعال هستند، خاطرنشان کرد: نیرو‌های امدادی در این مناطق حضور یافته و سعی می‌کنند عملیات کمک‌رسانی را انجام دهند.

این مسئول اظهار کرد: در برخی از محلات در دشتستان و یا گناوه، شهر‌هایی مانند برازجان، سعدآباد، شبانکاره، آبپخش، گناوه و... در فاصله زمانی کوتاهی حجم آب زیادی بر اثر وقوع سیلاب و بارندگی شدید، جاده‌ها و معابر را مسدود کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: در شهر وحدتیه، منازل به شدت دچار آب‌گرفتگی شده‌اند و تیم‌هایی به این منطقه اعزام شده تا بتوانند با تخلیه آب منازل به مردم کمک نمایند. امشب نیز احتمالا بارندگی خواهیم داشت که امیدواریم با کمترین خسارت آن را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایسنا، در روستای گُمارون از توابع شهرستان گناوه، شش خانه تخریب شده که ساکنان این منازل توسط تیم امداد و نجات هلال احمر در چادر اسکان داده شده و اقلام مورد نیاز و ضروری برای آنان تامین شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر