بازدید 8013

ذوب آهن: خطر کرونای ما برای پرسپولیس بیش از نساجی است

کد خبر: ۱۰۱۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱ 05 December 2020

باشگاه ذوب آهن که تست یازده بازیکنش مثبت شده است، از حالا خواهان لغو بازی اش مقابل پرسپولیس در هفته آینده است، این در حالی است که تکلیف بازی فردای این تیم با شهرخودرو مشخص نشده است.

به گزارش تابناک ورزشی، علی دادفر در خصوص عدم حضور رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شهرخودرو در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه تست اولیه کرونا را روز پنجشنبه دادیم و تست سرمربی منفی شده بود، در تست مجدد امروز لزومی نداشت حاضر باشد. ولی با توجه به افزایش آمار کرونایی‌های ما و جهش تقریبا دوبرابری آن، هرکدام از اعضای کادرفنی و بازیکنان ما احتمال دارد مبتلا یا ناقل بیماری باشند؛ بنابراین ترجیح دادیم رحمان رضایی برای حفظ سلامت عزیزانی که در سالن هستند در کنفرانس خبری قبل از بازی شرکت نکنند. من امروز صبح مجدد تست کرونا دادم که منفی شد.

وی در ادامه گفت: باید عنوان کنم که تشخیص لغو بازی در حیطه وظایف ما نیست. مراجع ذیصلاح، سازمان لیگ و ایفمارک باید بررسی و اعلام کنند که بازی لغو می‌شود یا نمی‌شود. ما به خاطر افزایش تعداد کرونایی‌ها اردوی تیم را کامل تعطیل کردیم. همه بازیکنان را مرخص کردیم و به خانه هایشان رفتند. به نوعی قرنطینه را برای کل نفرات تیم شروع کردیم. به دلیل اینکه در تمرین امروز و دیروز، بازیکنان در کنار هم بودند. ممکن است این ویروس به دیگران منتقل شده باشد و حتی ممکن است با گرفتن تست مجدد آمار کرونایی‌های ما بازهم افزایش پیدا کند.

مدیررسانه تیم ذوب‌آهن افزود: دوستان عنوان کردند که با بازیکنان امید و جوانان بازی کنیم. الان سه بازیکن امید ما در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و همراه ما نیستند. یک بازیکن هم در اردوی تیم ملی امید داشتیم که دیشب به جمع ما اضافه شد. ۱۱ نفر کرونایی قطعی داریم که متاسفانه همه آن‌ها از بازیکنان ترکیب اصلی ما هستند و به این دلایل فکر می‌کنم نتوانیم در بازی فردا مقابل شهرخودرو حاضر شویم. منتظر تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک هستیم. هیات مدیره باشگاه امشب جلسه دارد و بر مبنای تصمیم سازمان لیگ، تصمیم می‌گیرد که چه موضعی در قبال بازی فردا داشته باشیم.

دادفر در پاسخ به این سوال که اگر بازی برگزار شود آیا باشگاه ذوب‌آهن با حضور در آن مخالفت می‌کند، گفت: تصمیم را هیات مدیره خواهد گرفت. قطع به یقین تصمیم آن‌ها بعد از تصمیم سازمان لیگ برای ما لازم الاجرا خواهد بود و اطاعت امر می‌کنیم. با دستور جوادمحمدی مدیرعامل باشگاه نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کردیم. با توجه به اینکه دکتر هراتیان در قطر هستند، پزشک ما اطلاعات را برایشان ارسال کرد و او نیز هم از ما مستندات بیشتری خواست.

وی با اشاره به اینکه برخی نتایج تست‌های ذوب‌ آهن را زیر سوال برده‌اند، گفت: آمادگی این را داریم که تست‌های راستی آزمایی خودمان را ارائه بدهیم. متاسفانه بعضی از دوستان بی اخلاقی کردند و جواب تست‌های ما را زیر سوال بردند. در آزمایشگاه‌های معتبر اصفهان آزمایش دادیم و جواب‌ها کاملا صحیح و قانونی هستند. آماده‌ایم که تست راستی آزمایی را هر زمان ایفمارک تشخیص بدهد انجام بدهیم.

دادفر تصریح کرد: متاسفانه این قول را می‌دهم که آزمایش مجدد تست کرونا باعث افزایش آمار ما خواهد شد. از روز پنجشنبه که اعلام کردیم ۶ نفر قطعی و ۷ مورد مشکوک داریم، الان ۱۱ نفر قطعی و چند مورد مشکوک داریم که ممکن است هر لحظه به جمع قطعی‌ها اضافه شوند. جان آدم‌ها از همه چیز برای ما مهمتر است. اگر باشگاه به این نتیجه برسد که بازی نکند، هم سلامت بازیکنان خودش را و هم سلامت تیم حریف را مد نظر خواهد داد. توصیه من این است که از بی‌اخلاقی و اتهام زنی پرهیز کنیم و اجازه بدهیم مراجع ذیصلاح مستندات را بررسی کنند. اگر ایرادی در آن بود قطعا اعلام می‌کنند.

مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن در مورد احتمال لغو بازی با پرسپولیس عنوان کرد: هر امکانی وجود دارد. بازی پرسپولیس هفته آینده است و بعدا باید برای آن تصمیم گرفت. اما یک سوال دارم: بازی این هفته پرسپولیس به دلیل کرونا لغو شده، بازی هفته بعد از آن با سپاهان هم به دلیل کرونا لغو شده، بین این دو بازی قرار بوده یک بازی برگزار شود و کادرفنی پرسپولیس هم مشتاقانه اعلام کردند علاقه دارند این بازی را انجام بدهند. یک بازی تدارکاتی خوب برایشان محسوب می‌شود. خودتان نتیجه بگیرید که آیا این بازی باید لغو شود یا نه؟

وی افزود: فکر می‌کنم خطری که الان ذوب آهن با ۱۱ مبتلا به کرونا برای پرسپولیس دارد خیلی بیشتر است تا اینکه این تیم یک سفر را با احتمالات به قائمشهر انجام می‌داد. ما الان مبتلای قطعی داریم، اما آن موقع پرسپولیس با احتمالات درگیر بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل