بازدید 7764
۲

رمزگشایی سرقت‌های سریالی از بابلسر تا مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری متهم پرونده سرقت‌های سریالی مدارک بانکی، کارت سوخت و گوشی تلفن همراه در شهر‌های بابلسر و مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵ 05 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی افزود: در پی اعلام گزارش ۲ خانم مبنی براین که هنگام کار با دستگاه عابر بانک فردی به بهانه کمک به آن‌ها نزدیک و مبلغ چهارصد و ۱۶ هزار تومان به کارت‌بانکی خود انتقال داده و متواری شده تیم گشتی کلانتری شهید آستانه پرست بلافاصله وارد عمل شده و متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ابراز کرد: پلیس در بازرسی اولیه چند کارت‌بانکی کشف و متهم را که ادعا می‌کرد اهل یکی از شهر‌های شمالی کشور است و از چند وقت قبل برای مسافرت و خرید خودرو به مشهد آمده برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داد.

وی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری شهید آستانه پرست پس از هماهنگی با مقام قضایی، محلی که متهم در آن سکونت موقت داشت را بازرسی و ۱۰ قطعه کارت‌بانکی، ۴ قطعه کارت سوخت و یک سری کامل شامل مدارک خودرو از قبیل کارت و گواهینامه و کارت عضویت تاکسیرانی و همچنین یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.

صارمی ساداتی یادآور شد: بررسی‌های بعدی پلیس نشان می‌داد متهم چندی قبل در ۲ مرحله به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی تاکسی شهری شده و مدارک راننده خودرو و همچنین گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده و حتی در تماس تلفنی قصد اخاذی در قبال تحویل وسایل مسروقه داشته است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در پیگیری‌های تکمیلی این پرونده تاکنون پرده از ۱۶ فقره سرقت در شهر بابلسر نیز برداشته و ۱۰ فقره سرقت نیز در مشهد رمزگشایی کرده است و تحقیقات پرونده ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینها که ناامنی نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر