بازدید 19061

تشریح جزییات فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری جزییات حضور دانش‌آموزان در مناطق مختلف استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 04 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری فرحناز قائدامینی گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا استان، فعالیت آموزشی مدارس در شهرستان‌های کیار و سامان که در وضعیت قرمز قرار دارند مدارس تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارند فعالیت آموزشی به صورت "غیرحضوری" خواهد بود، اما مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال و روی نحوه فرآیند آموزش‌های غیرحضوری نظارت می‌شود.

وی اظهار داشت: هم‌چنین فعالیت آموزشی در مناطقی که زیرساخت‌های لازم برای آموزش غیرحضوری را ندارند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

قائدامینی تاکید کرد: در کلیه مدارس خاصه مناطق و شهرستان‌های با وضعیت قرمز با توجه به عدم حضور دانش‌آموزان و عوامل اجرایی در مدارس، مسؤولیت آموزش محتوای آموزشی به دانش آموزان بر عهده معلم مربوطه بوده و مسؤولیت پیگیری و نظارت دقیق بر حسن اجرای فرآیند آموزشی و تربیتی دانش آموزان و همچنین حفاظت و حراست فیزیکی مدارس، بر عهده مدیران محترم مدارس می‌باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان