بازدید 8925

ستاد ترامپ درباره تقلب در نوادا شکایت می‌کند

وکلای ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ ادعا دارند که شواهد و مدارکی از تقلب در نوادا در اختیار دارند و دادخواستی را برای تقلب در این ایالت ارائه داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 02 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یکی از وکلای دفتر مرکزی جس بینال، یکی از وکلای ستاد ترامپ گفت: "نمایندگان ستاد مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا قصد دارند روز چهارشنبه در مورد نتایج انتخابات در ایالت نوادا شکایت کنند. "

وی در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس بیزنس گفت: "ما قصد داریم شواهدی واقعی از تقلب در رای گیری، هزاران هزار پرونده جعلی در نوادا را ارائه دهیم. امروز این دادخواست در دادگاه تشکیل خواهد شد. به عنوان مثال، ما حقایقی داریم که بیش از ۴۰ هزار نفر دو بار رای داده‌اند. این یک جعل واقعی است. "

علاوه بر این، به گفته وی افرادی هستند که به عنوان رأی دادن از طریق پست مشخص شده‌اند، حتی برگه رای گیری را نیز دریافت نکرده و اظهار داشته‌اند که آن‌ها به هیچ وجه رأی نداده‌اند.

دادگاه عالی نوادا در ۲۴ نوامبر نتایج انتخابات ایالت را تأیید کرد و پیروزی جو بایدن دموکرات را تأیید کرد. وی ۵۰.۱٪ آرا، ترامپ - ۴۷.۷٪ آرا را به خود اختصاص داده است. فاصله بین آن‌ها حدود ۳۴ هزار رای است.

پیش از این، ترامپ قول داده بود اطلاعات "تکان دهنده" در مورد رای گیری در نوادا را منتشر کند. نمایندگان ترامپ در نوادا شکایتی را به دفتر دادستان ایالتی ارسال کردند و در آنجا گفتند که ۳ هزار و ۲۶ نفر که قبلاً ایالت را ترک کرده بودند، از طریق پست غیرقانونی رأی داده‌اند. آرون فورد، دادستان کل نوادا، این شکایت را "زباله" خواند.

همانطور که داده‌های اولیه نشان داده است، ترامپ پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را به رسمیت نمی‌شناسد و نتایج را در تعدادی از ایالت‌ها به چالش می‌کشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر