بازدید 6900

مدیران رئال مادريد در آستانه اخراج زیدان

کد خبر: ۱۰۱۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 02 December 2020

زیدان بعد از شکست 2-0 مقابل شاختار دونتسک در پنجمین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شدت تحت فشار است و به گفته رسانه های اسپانیایی آینده اش روی هواست.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از مارکـا، به لطف پیروزی 3-2 اینتر مقابل مونشن گلادباخ، رئال مادرید هنوز هم شانس صعود از گروه را دارد و سرنوشت آنها در دست خودشان است. با اینحال، درون باشگاه و میان اعضای هیئت مدیره اعتماد سابق به زیدان وجود ندارد و شک و تردید هایی در خصوص تصمیم گیری راجع به آینده سرمربی فرانسوی به وجود آمده است.

باشگاه منتظر است تا واکنش تیم را قبل از هرگونه تصمیم گیری ببیند. بازی های بعدی تیم مقابل سویا، مونشن گلادباخ و اتلتیکو مادرید کاملاً در تصمیم گیری مدیران باشگاه تأثیر گذار خواهد بود.

باشگاه بعد از شکست مقابل آلاوز مطمئن بود که زیدان می تواند شرایط تیم را عوض کند اما شکست امروز مقابل شاختار دونتسک ابهامات زیادی در خصوص این سرمربی به وجود آورده است. بنابراین آنها به این نتیجه رسیده اند که شاید زمان اتخاذ تصمیمی مهم در خصوص تیم فرا رسیده است و شاید این منجر به قطع همکاری با یکی از پر افتخار ترین سرمربیان تاریخ باشگاه شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر