بازدید 8416

محرومیت سنگین بازیکن سرشناس لیگ والیبال تا آخرفصل!

کد خبر: ۱۰۱۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 01 December 2020

احسن الله شیرکوند لیبروی با تجربه و متعصب تیم والیبال شهرداری ورامین که اهالی والیبال جدا از قابلیت‌های فنی، او را به خاطر هیجان بالا و حواشی‌ای که در سال‌های حضورش در لیگ داشته می‌شناسند، چند هفته‌ای است ورامینی‌ها را در بازی‌های لیگ برتر همراهی نمی‌کند و دلیل آن هم چیزی نیست جز محرومیت شیرکوند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال.

به گزارش تابناک ورزشی، مضاف بر اخطار‌های قبلی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، در جریان دیدار تیم‌های شهرداری ورامین و خاتم اردکان در هفته دهم لیگ برتر والیبال که شیرکوند به تعداد حضور هواداران تیمش در سالن واکنش نشان داده بود، به احتمال زیاد دلیل نهایی برای اعمال این محرومیت برای این بازیکن کهنه‌کار بوده است.

بر اساس اخبار رسیده محرومیت احسن الله شیرکوند تا پایان فصل جاری لیگ برتر والیبال است و او یک سال محروم نشده است.

شیرکوند نیز در واکنش به این محرومیت به کمیته استیناف شکایت کرده و به احتمال زیاد در رأی استیناف از میزان محرومیت این لیبروی باتجربه ورامینی‌ها کاسته شود.

نکته جالب در خصوص این پرونده انضباطی، عدم اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی فدراسیون والیبال است که تاکنون با وجود اخبار منتشر شده در این مورد، هنوز واکنشی به صحت یا کذب بودن این خبر نشان نداده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر