واکنش مجلس به ترور فخری‌زاده

بازی یک‌طرفه غرب با ایران تمام شده است؟

٢۵١ رای موافق به کلیات طرحی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق و منافع ملت ایران همراه با سر دادن شعارهایی علیه حکومت آمریکا و رژیم صهیونیستی، پاسخ قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی کشورهای همراه با نظام سلطه است و این پیام را به آنان می‌رساند که دوران بازی یک‌طرفه غرب با ایران به پایان رسیده است.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 01 December 2020

٢۵١ رای موافق به کلیات طرحی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از حقوق و منافع ملت ایران همراه با سر دادن شعار‌هایی علیه حکومت آمریکا و رژیم صهیونیستی، پاسخ قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی کشور‌های همراه با نظام سلطه است و این پیام را به آنان می‌رساند که دوران بازی یک‌طرفه غرب با ایران به پایان رسیده است.

به گزارش «تابناک»؛ جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بر خلاف برنامه هفتگی و جهت بررسی کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران تشکیل شد تا وکلای ملت با گذشت کمتر از یک هفته از ترور محسن فخری‌زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع پاسخ درخور شأنی به دولت‌های تروریست پرور و حامیانشان دهند که با تصورات واهی خود، گمان می‌کنند در شرایط حساس فعلی و در آستانه برخی تغییرات در عرصه بین‌المللی می‌توانند اقدامات جنایتکارانه‌ای در ایران انجام دهند و پاسخی نیز از جمهوری اسلامی دریافت نکنند.

در ابتدای بررسی کلیات طرح دو فوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در توضیح گزارش این کمیسیون گفت: «هدف این طرح باز شدن قفل‌های زده شده بر صنعت هسته‌ای کشور و مقابله با تحریم‌های کشور‌های عزبی است. باید اعمال تحریم هزینه‌مند شده و به نحوی پیش رود که تخریب امنیت مردم و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و مقام سیاسی کشور با هزینه همراه باشد.»

نمایندگان موافق و مخالف هم به اتفاق با کلیت این طرح موافقت کردند، منتها نظر مخالفان این بود که این طرح پاسخ درخور به اقدام دشمن و بدعهدی اروپایی‌ها نمی‌دهد و به همین دلیل، باید قاطعانه و محکم ایستاد و بدون وقفه از پروتکل الحاقی خارج شد. اعتقاد مخالفان این بود که با توجه به تجربه برجام، دادن فرصت به اروپایی‌ها برای انجام تعهداتشان کاری اشتباه است و باید با سرعت برنامه هسته‌ای را پیش برد. موافقان کلیات این طرح نیز تلویحا این نظرات را تایید کردند.

در پاسخ به صحبت‌های نمایندگان، مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این طور توضیح داد که «طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مشت محکمی بر دهان دشمنان است، امروز از مجلس فریاد وحدت و اقتدار بلند می‌شود که لرزه بر تن دشمن می‌اندازد. دشمن دیده ما همه تعهداتمان را انجام دادیم پس هر غلطی که می‌خواهد می‌کند و بنابراین، اگر عکس العمل درخور نبیند جسارتش بیشتر می‌شود. اگر شما در دیگ را باز کردید مطمئن باشید، گربه مقابل مان حیا ندارد. آن‌ها زبان زور، تقابل و مقابله به مثل را می‌فهمند. نباید در ما سستی و تزلزل ایجاد شود. اگر ما پیام اقتدار داشته باشیم، خیلی بهتر از این است که به اصل موضوع تشکیک شبهه و تزلزل وارد کنیم تا خدای نکرده سستی در این مساله ایجاد شود.» او این را هم گفت که افزایش غنی سازی از ۳.۶۷ به ۴.۲ درصد، باعث تجدید نظر دشمن در مقابل اعمال تحریم‌ها نشده و دردش نمی‌آید.

اما بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی این توضیح را به نمایندگان داد که «اجرای پروتکل الحاقی هیچ مشکلی در روند برنامه غنی سازی ایجاد نمی‌کند و در مقابل عدم اجرای آن باعث تردید و ابهام نسبت به برنامه هسته‌ای ایران می‌شود»؛ او این را هم گفت که «در این شرایط سخت فعلی حفظ و تقویت انسجام ملی از همه چیز مهمتر است، چون دشمن از همه امکانات از جمله فشار اقتصادی و سیاست‌های شیطانی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کند؛ لذا تزریق ناامیدی در جهت منافع کشور نبوده و ناامیدکردن مردم سبب می‌شود تا در زمین دشمن بازی کنیم.»

در نهایت کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها با رای بالای ۲۵۱ نماینده مجلس به تصویب رسید و نمایندگان شعار «الله‌اکبر»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» سر دادند. محمد باقر قالیباف رئیس مجلس نیز در واکنش به این مصوبه تاکید کرد: «مجلس با تصویب کلیات این طرح این پیغام را به دشمنان داد که بازی یک طرفه به پایان رسیده است.»

بعد از آن نمایندگان مجلس بلافاصله وارد بررسی ۹ ماده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها شده و تا ماده ۵ آن را تصویب کردند. به موجب مصوبات پارلمان سازمان انرژی اتمی، مکلف به تولید اورانیوم با غنای ۲۰ درصد و ذخیره سالانه حداقل ۱۲۰ کیلوگرم آن در داخل کشور شد و باید ظرفیت غنی سازی و تولید اورانیوم غنی سازی شده را به میزان ماهانه حداقل ۵۰۰ کیلوگرم افزایش دهد.

همچنین سازمان انرژی اتمی مکلف شد حداکثر ظرف مدت ۳ ماه پس از تصویب این قانون عملیات نصب، تزریق گاز، غنی سازی و ذخیره سازی مواد را تا درجه غنای موردنیاز، با حداقل ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌های نسل دوم پیشرفته IR۲M را آغاز کند و همچنین در همین بازه زمانی، عملیات غنی سازی و تحقیق و توسعه با ماشین‌های نسل ششم IR۶ را با حداقل ۱۶۴ ماشین از این نوع آغاز نموده و آن را ظرف مدت یک سال پس از تصویب این قانون به هزار دستگاه ماشین توسعه بدهد؛ سازمان انرژی اتمی ایران مکلف شد برای انتخاب و تعیین مکان نصب و استقرار ماشین‌های ذکرشده، استاندارد‌های سازمان پدافند غیرعامل را اخذ و اجرا کرده و نسبت به بهره برداری از کارخانه تولید اورانیوم فلزی در اصفهان ظرف پنج ماه از تصویب این قانون اقدام کند.

نمایندگان در بررسی ماده ۶ این طرح درباره شروط توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی با پیشنهادی موافقت کردند که در آن فرصت یک ماهه به دولت برای انجام این کار می‌دهد؛ البته ادامه بررسی این ماده به جلسه نوبت عصر موکول شد.

طبق ماده ۶ دولت موظف است در صورت عدم اجرای کامل تعهدات کشور‌های متعاهد طرف توافق هسته‌ای در قبال ایران و عادی نشدن روابط کامل بانکی و عدم رفع کامل موانع صادرات و فروش کامل نفت و فرآورده‌های نفتی ایران و برگشت کامل و سریع ارز منابع حاصل از فروش یک ماه پس از تصویب این قانون، اجرای داوطلبانه سند پروتکل الحاقی را متوقف کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۸
اگر قرار بود با تصویب و راه ندادن بازرسان تحریمها لغو می شد که تا الان باید تحریمهای کره شمالی رفع می شد.
ضمن اینکه اکثر افراد این مجلس در مجلس هشتم و نهم حضور داشتند خوب اگر قرار بود جامعه بین الملل با تصمیم مجلس ایران وزن بدهد که آن موقع دوستان همچین قوانینی را وضع می کردند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
قیمت دلار را هم ببنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بالاخره آقایان امروز به آرزوی خود رسیدند و در مجلس که محل قانون گذاری و قانون مداری است دور هم جمع شدند (با رعایت فاصله طبق پروتکل بهداشتی!!!!) و شعار دادند. الحمدالله تمام مشکلات حل شد. جون ننم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
زمانی که ترامپ رای نیاورد همه که انتظار داشتند دلار پایین بیاید
چرا پایین نیامد؟
علی
| Turkey |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کلا نمایندگان منتصب به مردم هر کاری میکنن در جهت منافع ملی ومردم‌فقط نمیدونم چرا دلار از کانال ۲۴ به کانال ۲۶ وارد شد،یا نمیدونن ملی یعنی چی یا منافع یا مردم کین!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
موقعيت منطقه اي و قدرتي كره شمالي با ايران قابل مقايسه نيست مجيد جان
وطنم پاره تنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
یا من نمی دانم یا تا آنجایی که در این دو دهه تجربه کرده ایم موضوع هسته ایی موضوعی فرا راهبردی است موضوعات فرا استراتژیک را دست نماینده ی فلان شهرستان دور افتاده نمی دهند که البفای متغیرهای راهبردی هسته ایی و فرا ملی را نمی داند نمی خواهم به کسی توهین کنم اما دوستان مجلسی درست است که امکان دارد تحصیلات آکادمیک را طی کرده باشند اما آیا به اطلاعات فوق محرمانه ایی که در مسایل هستاه ایی وجود دارند و امکان دارد عده ی قلیلی به اندازه ی انگشتان دست از آن با خبر باشند خبر دارند مملکت داری مولفه ای است که بر اساس اطلاعات مختلف از آشکار تا فوق سری و بکلی سری انجام می پذیرد بر همین اساس بسیاری از این امور فوق استراتژیک کشور داری را عده ایی برنامه ریزی می نمایند . اما در مورد جامعه ی اطلاعاتی ایران قطعاً در دورن جامعه ی اطلاعاتی ایران حفره ها و چشم سوزن هایی وجود دارند که باید کشف شوند در جوامع اطلاعاتی ما شخص یا اشخاص مقدس نداریم و جامعه ی اطلاعاتی توسط ضد اطلاعات و حفاظت اطلاعات و دهها نام دیگر کنترل و آنها نیز به انحاء مختلف توسط کنترولر های اطلاعاتی و راهبردی تحت نظر هستند جامعه اطلاعاتی ایران باید کار کشف حفره ها و چشم سوزن ها را آغاز نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بازار امروز مجدداً در جهت منافع دلالان پيش افتاده از اين نمايندگان پرجوش و خروش بايد بسيار متشكر باشيم كه با تصميم عاقلانه به مردم مستضعف خدمت مي كنند و مشت مي زنند تو دهن دشمنا دمتون گرم همين جوري ادامه دعاي هرچه دلال و بساز بفروش و سرمايه دار پشت سرتان
تابناک نمیدونم منتشر میکنی
ولی خداوکیلی تا پنجشنبه گذشته همه بازارها فرو نریخته بود؟
دلار سکه خودرو همه داشتند لحظه ای میریختند
حالا حرف از هزار میلیارد و ده هزار و صد هزار میلیارد نیست
حرف از میلیون ها هزار میلیارد
همه روی برد ترامپ سرمایه گذاری کرده بودند
و این سرمایه داشت از بین میرفت
خوب دیدیم که در ادامه چی شد
فعلا که دلالا در حال بشکن زدن هستن
بجای این کارها دشمنی با دنیا را به دوستی با دنیا تغییر دهید نتیجه اش را خواهید دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
فعلا که دنیا دست یهود است منظورت اسراییله نه
ناشناس
| France |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
اگر دنیای شما یعنی غرب دنبال دوستی به برجام برگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
مگر در دنيايي سرشار از تضاد كه با حكومت جنگل همراه است دوستي هم معني مي دهد؟ به قول بوش پسر يا با مايي يا بر مايي، وقتي هم كه با آنها شدي بايد مانند عربستان گاو شيرده باشي تا زماني كه شيرت تمام شده و دور انداخته شوي!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
جناب فرانسه نشین، تشریف بیارید ایران به غرب گیر بدید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ميشه بگي چرا اين نتيجه را در طي اين هفت سال نديديم؟
شایدم عادی سازی روابط برای یه عده سودمند نیست ؟؟؟
قطعا نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
شرم بر شما سازش کاران که آبروی کشور را بردین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
كدام عادي سازي روابط؟ حدود 8 سال است كه به اميد اين سراب روز به روز سرمايه هايمان را از دست داده و مي دهيم!
مگه توی چند روز مشخص شده که ترور ناجوانمردانه کار چه کسی هست؟؟؟!!! شاید کار منافقین و یا سلطنت طلب ها باشه و یا کار نفوذی ها.... آخه کمی خرد و صبوری و دیپلماسی و خویشتن داری برازنده هست و کارهای شتابزده و بدون استراتژی و پوپولیستی فقط باعث خسارت های بزرگ و غیرقابل جبران خواهد شد.
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
از چی می ترسید ترسوها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بچه محل جان :اگر در مملکت ما کمی خرد ورزی، صبوری ، دیپلماسی و خویشتنداری بود که مملکت به چنین روز فلاکت باری نمی افتاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عقل هم خوب چيزيه! منافقين و سلطنت طلبها عددي نيستند كه بخواهند اين كار را بكنند، آنهم يك دانشمند هسته اي را ترور كنند، نفوذي ها هم كه معلوم است براي كجا كار مي كنند كما اينكه در ترورهاي قبلي هم ثابت شده
خدا آخر و‌عاقبت‌ما رو‌با این مجلس بخیر کنه.گیر اینا افتادیم. خدا بخیر بگذرونه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
سه سال سکوت کردید چی شد تحریم های کمر شکن اعمال کردن سیاست سردر نمیایرید دخالت نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تا حالا كه گير برجام بوديم و داشتيم خفه مي شديم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
جناب فرانسه نشین! اگر امثال شماها بزارن شرایط عادی میشه و البته این برای شماها که کاسب تحریم هستید اصلا خوب نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
جوجه 15 20 بعید میدونم در حدی که یه بچه دبستانی هم از سیاست سر در بیاره از سیاست چیزی بفهمی.ِ
همه این اقدامات درراستای کمک به معیشت مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
آنی ور آنی تایم
هرچی میشه فقط جوری بشه که از این وضعیت نه جنگ نه صلح دربیایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
میریم در وضعیت جنگ !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
ای کاش جنگ میشد تا ببینیم قصه بعد از جنگ چی هست
با اجرای این طرح به قهقرا میرویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
الان كجا هستيم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
الان كجا هستيم؟
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
در قهقرا هستیم!
دولت منفعل که معلوم نیست دولت ایران است
پیغام داده ما قبول نداریم
یعنی این دولت در تاریخ ماندگار شد
خسته نباشن نمایندگان مجلس که با خروج از پروتکل الحاقی چین و روسیه و اتحادیه ی اروپا به کارزار فشار حداکثری ترامپ علیه ایران اضافه شده و چند ماه قبل از رفتن ترامپ کمک زیادی بهش میکنن تا بگه دیدین فشار حداکثری مردم ایران رو له کرد
تصویب چنین طرحهای احساسی و بدون مطالعه ای عواقب زیانباری به کشور تحمیل میکند
پاسخ ها
طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
از این وضعیت بدتر هم مگه هست اقتصاد برجامی ورشکسته از طرفی نخبگان و دانشمندان رو هم که دارن میزنند نکنه فکر می کنی بخوابیم تابا لگد دشمن بیدار بشیم
این شرط یک ماهه کار رو خراب میکنه ...
هیچ امیدی ندارم به اجرای این طرح
جدا از مردم عقب هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
و شما هم از واقعيت دنيا عقب تر!
آقا ما نفهمیدیم اگر با مصوبه مجلس تحریم ها لغو میشه چرا ما زودتر مصوبه ندادیم. اصلا چرا خود دولت مصوبه نداد که تحریم ها لغو بشه. مگر ما مصوبه بدیم تحریم لغو میشه. نمی دونم پیر شدم یا شما دارید ما رو ... فرض می فرمایید.
نزديك به هشت سال است كه دارين خويشتن داري مي كنيم، هر بلايي سر ما آوردند حرفي نزديم! نتيجه چه شد؟ اقتصادي مضمحل! و دشمناني روز به روز گستاخ تر از ديروز!
چرا اين مطلب ساده را درك نمي كنيم كه خويشتنداري گرا دادن به دشمن براي توسعه عمليات تروريستي خود، يعني اينكه هر غلطي بكند پاسخي نمي شنود.
تا كي مماشات؟ تا كي سستي و رخوت؟ تا كي فدا كردن سرمايه ارزشمند انسانس خود براي رسيدن به هيچ؟
مطمئن باشيد با اين رويه حجم عمليات تروريستي دشمن در دوران بايدن افزايش خواهد يافت چرا كه استراتژي دمكراتها همين است، اينكه دائما بر سر طرف مقابل چماق بزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
زمان قبل این هشت سال که ترورها بیشتر بود، چرا آن موقع ؟ مذاکرات را متوقف نکردید.
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
کدام خویشتنداری ؟!
هیچکدام از بند های برجام را انجام ندادیم و به دهنگجی ادامه دادیم و مدعی هم بودیم که حق با ماست ،مثل اکنون!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بچه جان...هنوز خیلی مونده الفبای معادلات جهانی رو درک کنی... هر جور مغز نخودی ات رو شستن همونجور اک بند نظر ندی بهتره...
هدف اسرائیل را از ترور را واکنش احساسی ایران و بسته شدن راه برگشت به برحام بدانیم
حالامایکطرفه روپایی میزنیم اصلاهم توپرابه اونانمیدیم!
اينگونه رفتارهاي هيجاني راه بجايي نمي برد اب در اسياب دشمن ريختن هست اين كارها بايد 3سال پيش انجام ميشد نه حالا.ضمنا اقايان بيشتر به فكر مسائل داخلي باشند بهتره تا خارجي باشعاردادن بجايي نميرسيم.
خخخ فکر کردن مجلس کاره ای هست تو این مملکت جوگیر شدن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
احسنت
پوچ بی ثمر پر از هیاهو
هرچه زودتر بمب اتمی رو درست کنید - غربی ها فقط حرف زور رو میفهمن - تا درست نکنید تحریم ها خواهد بود

چقدر به مردم فشار میارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
نابغه ،کره شمالی الان بمب هسته ای داره .آیا تحریماش رفع شده یا بدتر شده؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
حالا بگذار کره شمالی از این بمب اتمی که ساخته نفع هاش را ببرد بعد بیا جلو/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تو ایرانی نیست! اگر ایرانی بودی کره شمالی رو نگاه میکردی و میفهمیدی داشتن بمب اتمی تحریم ها رو از بین نمیبره! تو یک کاسب تحریم بیشتر نیست که نونت رو در خون مردم ایران میزنی.
اسرائیل و سازمان منافقین دقیق طراحی کرده اند. ترور میکنند. واکنش احساسی مسئولین را بر می انگیزانند و برجام را میفرستند روی هوا و دوباره تحریم روی تحریم اینبار با تایید شورای امنیت و روسیه و چین. . آقا جان اگر از ترور ناراحتید، شما هم بدون یک کلمه اضافه ترور کنید و مسئولیت آن را هم نپذیرید چرا که حق دفاع متقابل دارید نه اینکه با حرکات احساسی با منافع ملی بازی کنید. این گوی این هم میدان. حمایت مردم را هم خواهید داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
فقط قربونت برید و تمیز نتانیاهو رو ترور کنید نه اینکه برای قدرت نمایی به سفارت بی دفاع این کشور و اون کشور تو تهران حمله ببرید که هزینش برای مملکت زیاده
ترور چه ربطی به برجام داره مثلا نمی گن کم کاری کدوم نهاد باعث این فاجعه شد چی کار کنیم این اتفاق نیفته جالبه می گن اگه اورانیوم 20 درصد داشته باشیم ترور اتفاق نمی یفته مثلا اورانیوم می خواد لب مرز پاسبانی بده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
يعني نمي فهميد كه ترور چه ربطي به برجام دارد؟ تمام ترورها، دانشمندان هسته اي ما را هدف قرار داده و اطلاعات اين افراد هم عمدتا توسط جاسوسان سازمان انرژي اتمي به اسرائيل درز كرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
تمام ترورهای قبلی قبل از برجام بود ترورها به برجام ربطی نداره به دستگاه های امنیتی ربط داره
آقایون وخانم های نماینده اول فرزندان دلبندشونو از کشورهای بلاد کفر به آغوش میهن فرا بخوانند بعد داخل مجلس طنین ویبره انداز بر بدن دشمن بزنند... تا الان که فقط دود این شعارهای ویبره انداز به چشم ملت بدبخت رفته...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
فرزندان كساني در بلاد كفر هستند كه دائما فرياد سازش سر مي دهند و بر طبل معاهداتي مثل برجام و اف اي تي اف مي كوبند.
این یعنی گرونی بیشتر و فشار وحشتناک تر و کشنده تر روی گلوی مردم. مردمی که انرژی هسته دغدغه اونها نیست و تنها غم نان دارند و بس.
کاملا مشخص بود که بعد انتخاب بایدن ، تندروها یه دنبال یک بهانه بودند که انتخاب بایدن رو بی اثر کنند و چه بهانه ای بهتر از اتفاق جمعه گذشته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
درد نان مردم حاصل فرصت سوزي كشور و به انتظار برجام نشستن است!
منظورشون از این طرح چیه یعنی می خوان از برجام خارج بشین یعنی آرزوی ترامپ و اسراییل و عربستان آخه منظورتون چیه این که میشه نابودی بقیه اقتصاد . متاسفانه همه چیزها شده جناح بازی نظر مردم چی میشه این وسط
به خدا اسیر شدیم تو این مملکت
این مجلس روی دیگر سکه ی مجلس قبلی است
الفاتحه
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
... گوارا؟
اگر طرفهای غربی ایران به این طرح نمایندگان اهمیتی ندادند و‌یا آنطور که ادعا کرده اند نتوانستند شرایط اقتصادی مورد درخواست ایران را فراهم آورند، قدم بعدی ایران چیست ؟ لابد ادامه غنی سازی تا ۲۰٪ و حتی بیشتر و خروج از اقدامات داوطلبانه و حتی NPT.در آن صورت حتماً سطح تحریمها به شدت بالا خواهد رفت و مجدداً در شورای حکام و حتی شورای امنیت سازمان ملل هم پرونده هایی مفتوح خواهند شد که همه حتی دوستان به ظاهر دوست هم همراه با دیگران علیه ما رأی خواهند داد. بعد از آن قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ ایران که بنا بر فتوای مقام رهبری قصد انحراف به سمت سلاح هسته ای را ندارد ، بنابراین به ه و فایده این کار برای کشورمان چیست؟ هزینه های بسیار زیاد مستقیم می‌کنیم ، هزینه های غیر مستقیم بسیار بیشتری را متحمل خواهیم شد ما به ازای آن چیست؟ به ادبیات رییس کمیسیون امنیت ملی کشور در نطق دفاع از تصویب این طرح و سخنان شعار گونه ایشان توجه کنید
یه عده هستن که نمیخوان بزارن این کشور روی خوش به خودش ببینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
خدا لعنتشون کند
یه عده هستن که نمیخوان بزارن این کشور روی خوش به خودش ببینه.
این حرفها فقط برای مصرف داخلیه.محاله این طرح به اجرا دربیاد.مخصوصا در این زمان.
پاکستان بمب اتم دارد ما تحریم هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بمب اتم پاکستان چه بهره ای برایشان داشته است!؟
یا ما یه فوبیایی داریم که وقتی شرایط بهتر میشه ناراحت میشیم یا ازین که تورم بیاد پایین و قیمت ارز ثابت بمونه و کسب و کارهای آسیب دیده با کرونا اندکی بچرخه رنج میبریم ی که با یه تصمیم غلط یه روزه 5 درصد ارزش پولو کم می کنیم.
روحانی : میخواهند دراین چندهفته امواج منفی به اقتصاد بفرستند !!!!
اقای روحانی همه چیز اقتصاد نیست ونباید برای حفظ ان عزت وشرفمان را لکه دارکنیم
یادتان هست در طول ۸ سال جنگ تحمیلی رزمندگان دلیرمان چه صحنه هایی از ایثارو فداکردن جان برای جلوگیری از تحقیرشدن و ازبین رفتن عزت وغرورمان درتاریخ ثبت کردند؟؟!!!
یکی از بیادماندنی ترین این صحنه ها زمانی بودکه چندنفرازهمین جان برکفان جان خودشان رابرای پایین اوردن پیکر دخترایرانی که بدست بعثی حتک حرمت وکشته شده بود فداکردند !!!
ما فرزندان همان جان برکفان هستیم واماده ایم تا به تاسی از سالار شهیدان جانمان را فدای غرور وشرف وعزتمان کنیم
جناب روحانی اقتصا البته مهم و حائزاهمیت است اما مهم از ابرو وحیثیتمان در مقابل دیدگان جهانیان نیست !!!
ملت ها امروز و تاریخ فردا شما ومارا قضاوت خواهند کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
آقا یکی اینو از برق بکشه دقیقا بدبختی نیم قرن گذشته ما حاصل این تفکره
نویسنده این نظر یه کشور فقیر با عزت نام ببره من قول می دم تا آخر عمرم لال بشم
داستان مملكت ما دقيقاً شده مثله سريال روزي روزگاري يادش به خير توي يكي از قست هاي سريال يه ديالوگ بود كه ميگفت به اندازه همه تفنگ داريم اما فشنگ نداريم. حال شما داستان رو هر جوري دوست داريد برداشت كنيد
بنظر میاد یه عده از نمایندگان. دوست ندارند این مملکت روی آرامش ببینه شاید هم کاسبیشون خراب میشه. اخه خدا پدر بیامرزها. این ترور چه ربطی به برجام داره. یعنی هنوز متوجه نشدید شماها با این کار دقیقا خواسته اسرائیل وامریکا وعربستان را انجام میدهید. مطمئن باشید در صورته اجرا. در آمدن این طرح دشمنان بظاهر دوست. چین. وروسیه. خیلی هم خوشحال خواهند شد. خدا بفریاد این مردم برسه. که با یک دستمال یه قیصریه را میخواهند به آتش بکشند.
بازی یک‌طرفه غرب با ایران تمام شده است؟ نه!
خودزنی‌می کنید چرا اقایون مجلسی
هنوز یک ماه نشده از عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای میکروسکوپی حوزه خلیج فارس نگذشته این عملیات در بیخ گوش پایتخت با این دقت انجام گردید بنظرم در صورت یک درصد دست داشتن این کشورها این کشورها مخصوصا امارات باید گوشمالی بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نمیخوام از رژیم اسرائیل دفاع کنم ولی عزیزم یه نگاه به جغرافی دوران دبستان بنداز همه کشورهای پهناور مثل روسیه و چین و بقیه که خوب میدونید با اسرائیل رابطه دارن و تنها چند کشور مونده بود که اوناهم به جمعشون اضافه شدن
بايد به داشتن چنين متفكران زبده در دستگاه مققنه بنازيم چه بموقع دست به كار شدند و حداقل روزنه هاي اخير و گشايشهايي كه در معيشت روز مره مردم دارد شكل مي گيرد را نشانه گرفته اند - آخه تهش به چي مي رسيم تحريمهاي كثيف ترامپ + كرونا + تعصبات نابخردانه و يا بخردانه در جهت مناف اقتصادي يك گروه خاص داخلي= پدر مردم در آمدن حالا (- كه - ترامپ به زباله دان انداخته خواهد شد- اگر بشود اين گروه افراطي را هم به راه راست هدايت كرد - براي كرونا هم انشالله فرجي هست با ساخت واكسن= روبه راه شدن بازار اقتصاد و زندگي مردم پيشرفت در كليه زمينه ها و كاستن از دردها)
واااایییی قیمتها هر روز داشت پایین میومد چرا آخه ؟ ورق برگشت به نفع دلالان . چه دشمنی با ملت ایران دارید .....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
حتما ایرانی نیستند
این مجلس انتقام شهید فخری زاده رو از کی میخواد بگیره ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
هیچوقت. نیسان خودکار شلیک کرده
ترامپ اسوده باش که مجلس ما بیدار است و فشار حد اکثری را ادامه خواهد داد . مجلس احساسی
چرا هواپیمای نتانیاهو را در سفر به بحرین پهپادهای انتحاری رد زنی نکنند و اتفاقی با آن برخورد نکنند؟ این بهترین هدیه به فرزندان و خانواده ء شهید قاسم سلیمانیست.
کار درستی کردن و میبینید که الان بسیار ایران مطرح شده و سعی میکنند وضعیت را سرو سامانی بدهند قبلا فقط ایران در این رابطه حرف میزد و بقیه خیالشان راحت بود
با رفتن برجام به شورای امنیت، روزهای بسیار پرهیجانتری رو میشه متصور بود.
حوادث اخیر برتری همه جانبه جهان ازاد را نشان داده و اثبات نمده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان