بازدید 58534

مردانی: کرونا با گیاهان دارویی درمان نمی‌شود

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر این که تاکنون در هیچ کشوری، داروی گیاهی برای درمان بیماری ابتلا به کرونا تایید نشده است، افزود: کرونا با گیاهان دارویی درمان نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 01 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر مسعود مردانی گفت: بهترین راه مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن با خواب خوب، استفاده از سبزیجات و میوه های تازه است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه نداشتن استرس نیز از دیگر راه های تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می‌رود، در خصوص طب سنتی برای درمان کرونا نیز گفت: در مورد طب سنتی سررشته ندارم و تایید هم نمی کنم.

دکتر مسعود مردانی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تمدید تعطیلی هفته آینده نیز وجود دارد یا نه افزود: تصمیم نهایی در این مورد بر عهده کمیته اجرایی ستاد ملی مقابله با کرونا است که آنها نیز پس از دریافت نظر از کمیته علمی و دیگر اعضا در خصوص ادامه روند تعطیلی برای هفته آینده تصمیم گیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلی ها و همیاری مردم طی روزهای گذشته بر مبنای رعایت پروتکل های بهداشتی آثار بسیار مثبتی در کنترل و کاهش ابتلاء کرونا، مرگ و میر و مراجعه به مراکز درمانی گذاشته است، افزود: روند موجود در خصوص کاهش ابتلا به کرونا و حتی مرگ و میر بسیار خوشحال کننده است وی دی ماه باید منتظر آثار مثبت آن باشیم.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین در خصوص نتایج واکسن ایرانی کرونا نیز گفت: از آخرین نتایج تحقیقات در خصوص واکسن ایرانی کرونا اطلاعی ندارم اما موفقیت برخی کشورها در ساخت این واکسن به ۹۵ درصد رسیده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۲۴
سلام: برخی از مسئولان وزارت بهداشت بارها اعلام کردند که چین از 50 تا 90درصد برای درمان بیماری کرونا از ظرفیت طب سنتی استفاده کرد. در کشور ما متاسفانه با اینکه بارها رسماً اعلام کردند داروهای شیمیایی درمان قطعی برای ویروس کرونا نیست ولی پزشکان و مسئولین بهداشتی ما اخیربدون اطلاعات ومبنای علمی و از روی تعصب بیجا از ظرفیت طب سنتی در درمان این بیماری مهلک استفاده نمی کنند واین درحالی است که داروهای سنتی ازجمله عرق عفونت ،شربت بنفشه، داروی امام کاظم (ع) و...نتایج بسیار مثبت ازخود نشان داده و هیچ گونه عوارض و ضرری برای بیمار ندارد. میزان ابتلا به کرونا و تلفات ناشی از آن در کشور ما به بادنیا بسیار بیشتر است و این مسئله به خاطر عدم استفاده از ظرفیت طب سنتی و اجرا کردن مو به موی برنامه های بهداشت جهانی که در زیر سیطره صهیونیستها و آمریکاست . متاسفانه آقای مردانی هم اعتقادی به واکسن ایرانی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
هر اظهار نظری بدون رفرنس نپذیرید.
بیسوادی در مسولان بیداد می کند معلوم نیست اینها مدارکشان را از کجا آورده اند خیلی اخبار جعلی میسازند اما چون مقامی دارند اشکالی ندارد
پلیس فتا هم فقط نسبت به کلیپ بادمجان حساسیت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
دلم برای دکترمردانی و خانم دکتر مینو محرز میسوزه ، بنده خداها یه مطلب علمی را باید تو کله یه عده بیسواد فروکنند تا تصمیمات اشتباه برای همه نگیرند.کارخیلی سختی دارند. وزیربهداشا هم که وسط لحاف میخوابه مبادا رانتهای خودش و پسراش را بگیرند.
در طبرسنتی سررشته نداره ولی تایید هم نمی کنه.
مرد حسابی آدم وقتی در چیزی سرشته نداره اونو نه رد می کنه نه تایید.
شما چرا فقط طب سنتی رو رد می کنی و طرف خودتان همیشه غش می کنید.
البته تقصیر ندارید من هم بودم اجازه نمی دادم کنار مغازه دونبش من ، کس دیگه ای مغازه بزنه و کار و کاسبی منو کساد کنه یا از سود خالص چند صد درصدی من کم کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
«نه رد می کنه نه تایید» یعنی چی؟
دارو فقط تایید میشه
در منطق شما هر چیزی دارو است مگر اینکه رد شود!؟
با سلام.استاد محترم کرونا با طب نوین هم درمان نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
بیسواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
آره فقط تو باسوادی.
برخی از داروهای گیاهی در افزایش سیستم ایمنی بدن بسیار موثر و مفید هستند، کشور چین مرکز انواع داروها و روشهای طب سنتی در دنیا هست و از این راهکارهای سنتی هم استفاده می کنند، متاسفانه در ایران پزشکان محترم دید بدی نسبت به اطبا طب سنتی دارند که باید بی تعصب اصلاح بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
افزایش سیستم ایمنی بدن یعنی چه؟
یه اسمی هم رو داروهه گذاشتن حالا جرات داری بگو درمان نمیکنه!
سلام
ما که از طب سنتی نتیجه میگیریم الحمدلله، شمارو نمیدونم آقای دکتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
طب سنتی می توانست طاعون خیارکی را درمان کند!؟
عفونت سپتیسمی چطور؟
اگر مسواک نمی زنید و یا مطالعه نمی کنید لطفا دهانتان را ببندید
در عصر ارتباطات، بیسوادی انتخاب است.
هر روز بیش از 400 نفر از ملت ایران را با داروهای تست و تایید نشده به قبرستان می فرستید در حالیکه طب سنتی با رژیم غذایی ارزان (نه با داروهای گران قیمت ) بیماران کرونایی را درمان می کند اما شما خائن ها بقول آقای حریرچی با پلی فارماسی (موش آزمایشگاهی نمودن ملت ایران) حاضر نیستید دست از قتل عام ملت بردارید
هرکس عمودی به بیمارستان رفته افقی برگشته
کاش طب نوین توش پول و مافیا نبود . ببینم اونوقت طب سنتی هم رد میکردید. حواستان باشه با لج بازی. . جون خیلی هاروووووووو دارین به قبرستان هدایت میکنید... تو خودت ماسک و قبول نداشتی اولش... مگه روز ۴۰۰ نفر و نمیکشید. ده نفرم بزارید طب سنتی اگه راست میگید
ترستون از این که اگه سنتی بتونه کرونا رو درمان کنه کلا پزشکها باید برن اسنپ کار کنن ... خواهشا پخش کن پیاممو.
انشاالله با این همه زکاوت ریس جمهور بعدیمون مشخص شد فکر کنم شرکت دارو سازی داره یا دستی در واردات داره
یا شما ها علم پزشکی ندارید یا عمدا خودتون زدید به اون راه خیلی هاشون توسط خود بنده با گیاه درمان شدن البته بنده واسطه هستم خداست که شفا میده و شفا تو طبیعت درضمن سبزیجات میوه هم ی قسمتی از طب سنتی هست
این آقای دکتر چشم بسته غیب میگه والله خانواده من. برادرم. خواهرم باجناق تق یبا 20 نفر مبتلا به کرونا شدیم. با داروی منتسب به امام کاظم خوب شدیم
والا ما که کل خانواده مون قبل وبعد از کرونا همیشه بیماریهامون را باطب سنتی درمان میکنیم گرچه خودم و همسرم پزشک هستیم ولی استفاده از داروهای شیمیایی در خانواده مون در حداقل ممکن وتقریبا صفر هست.هیچ مشکل خاصی هم برامون پیش نیومده.برا مریضهامون هم تجویز میکنیم البته اگه گوش بدهند واصرار به نوشتن داروی بیخودی نکنند.
مگه همش نمیگید ما می توانیم .
بقیه کشورها نتوانستن باید بگیم ماهم نمیتوانیم.
چرا توانستیم اولی هم هستیم.
با داروی امام کاظم علیه سلام .
یکم اعتماد،خودباوری،اعتقاد
خیلی جالبه که ایشون در ایرانه ولی از واکسن ایرانی اطلاعی نداره و درعوض از واکسن کشورهای دیگه خبر داره
ما هم چند خونواده باهم کرونا گرفتیم هممون با داروهای گیاهی درمان شدیم هیچ کدومان بستری نشدیم
اول خدا شفات بده دوم همین میوه سبزیم که تجویز میکنی جز ءتب اسلامیه وگرنه یه دارو معرفی میکردی سوم دکترای بی سوادن که بدون تحقیق حرف میزنن دکتر یکم خودتو آپدیت کن
در ضمن کاسه لیسی سازمان جهانی بهداشت شدن به چه قیمت!!؟؟ جون مردم. مثل موش آزمایشگاهی زیر دست شما پولدار بی پولم فرقی نداره.
شما واقعا با این نظراتتون جامعه پزشکی رازیرسوال می برین خیلی هم تاثیرداره همون داروهایشیمیایی راهم ازترکیب گیاهان درست می کنید مردم مسخره کردید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان