بازدید 17769
کسب افتخار بین‌المللی برای بازار سرمایه ایران

انتخاب کارگزاری مفید به عنوان کارگزار اول در لیگ بورس‌های اروپایی و آسیایی

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) با انتشار بیانیه رسمی، کارگزاری مفید را به عنوان نخستین کارگزار بورس در رقابتی بین شرکت‌کنندگان از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۰ برگزید.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ 28 November 2020

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) با انتشار بیانیه رسمی، کارگزاری مفید را به عنوان نخستین کارگزار بورس در رقابتی بین شرکت‌کنندگان از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۰ برگزید.

به گزارش «تابناک»؛ این فدراسیون هر ساله رقابتی با نام «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی» برگزار می‌کند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشور‌های عضو، برگزیدگان را در دو بخش بازار سهام و بازار بدهی در قالب نشان‌های طلا، نقره و برنز اعلام می‌کند.

امسال این فدراسیون ارزشمندترین نشان خود، یعنی مدال طلای لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی را در بخش بازار سهام در میان شرکت کنندگان از کشور‌های اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد؛ به ‌علاوه نشان نقره این لیگ در بخش بازار بدهی نیز به کارگزاری مفید از ایران اعطا شد.

فیاس در بیانیه پایانی خود، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان را تعیین بهترین کارگزاری در مبادلات محلی و اهدای جایزه «عضو قهرمان» عنوان کرد؛ از جمله مهمترین معیار‌های ارزیابی کارگزاری‌ها برای انتخاب در لیگ قهرمانان این فدراسیون، وضعیت عملکرد آن‌ها در معاملات بازار سهام و همچنین بازار بدهی است.


دکتر کنستانتین سارویان، دبیرکل این فدراسیون طی نامه‌ای، ضمن تقدیر از کارگزاری مفید، هدف از این انتخاب را افزایش آگاهی در خصوص عملکرد کارگزاری‌های برتر کشور‌های عضو این فدراسیون و ارائه فرصت‌های جدید به آن‌ها عنوان کرد. او همچنین در بیانیه پایانی این رویداد نوشته است: «جایزه لیگ قهرمانان، فرصت‌ها و دید جدیدتری را برای بهترین بازیگران به ارمغان می‌آورد.»


سال گذشته نیز که این رویداد به میزبانی بخارست رومانی برگزار شد، کارگزاری مفید یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش‌های بازار سهام و بازار بدهی به دست آورده بود.


مراسم جایزه فیاس (FEAS) با عنوان لیگ قهرمانان هر سال همزمان با برگزاری کنفرانس بورس‌های اروپا و آسیا برگزار می‌شود. البته امسال با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ این فدراسیون بین‌المللی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که مراسم اعطای جایزه و کنفرانس سالانه اعلام برندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز از سوی این فدراسیون، حضوری برگزار نشده، ولی با توجه به تحلیل اطلاعات بورس‌های کشور‌های عضو در سال ۲۰۲۰، برگزیدگان امسال همانند سال قبل معرفی شده‌اند.


طبق بیانیه فیاس، هدف از برگزاری لیگ قهرمانان بورس‌های آسیایی و اروپایی این است که بهترین اعضا از بین بورس‌های کشور‌های عضو طی رقابتی سالم و تخصصی، انتخاب و نسبت به رقبای خود متمایز شوند. جوایز این رقابت بر اساس دو شاخص مبادلات مالی در بازار سرمایه و بدهی تعیین می‌شود که با ارزیابی‌های انجام شده، برندگان در سه سطح طلا، نقره و برنز معرفی می‌شوند.


در رقابت امسال، شرکت‌های کارگزاری و خدمات بازار سرمایه از کشور‌های ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان شرکت کرده بودند. ۵۱ کارگزاری در بخش بازار سهام و ۳۳ شرکت در بخش بازار بدهی مجموعا از ۱۵ کشور در این رقابت حاضر بودند.


فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی، یکی از فدراسیون‌های معتبر و مطرح جهانی در زمینه ارزیابی فعالیت‌های فعالان بورس‌های کشور‌های اروپایی و آسیایی به شمار می‌آید. اخیرا بورس‌های قاره اقیانوسیه نیز به عضویت این فدراسیون درآمده‌اند تا دایره پوشش آن در میان بورس‌های جهان گسترده‌تر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳۱
فکر کنم در همین کارگزاری مفید از مرداد ماه تا حالا 20 میلیون تومان ضرر کردم پس چطوری بهترین بورس میشه کسی میتونه جواب بده ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ای کاش شاخصه ها برای انتخاب کارگزاری برتر را هم در جدول نشان می دادین و همچنین رتبه سایر کارگزاری های داخل ایران را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کسایی که سالهاست با بورس سرکار دارن میدونن مفید عملکردش بد نبود بخصوص تو بحث آنلاین ولی حقیقت ماجرا اینکه انحصار باعث شد مجوز لازم ندن تا شرکت های جدید نتونن بیان جلو و رقابت زیاد بشه .
کلا تو ایران از پزشکی تا سایر رشته ها و خیلی از مشاغل انحصاری من خواهرم با رتبه ۳۰۰۰ پزشکی نیاورد ولی طرف با ۹۰۰۰ با سهمیه اورد پس تو ایران هیچی واقعی نیست هیچی . همچی فیکه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
پس بهترین کارگزاری از نظر شما اونیه که سهامدارها توش ضرر نکنن
...!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
دوست عزیز ضرر کردن شما به کارگزار ربطی نداره بلکه به شرایط اقتصادی کشور و سیستهای اقتصادی دولت بر میگرده . و بورس جایی نیست که همیشه سود به شما برسونه . موفق باشید
فکر کنم در همین کارگزاری مفید از مرداد ماه تا حالا 20 میلیون تومان ضرر کردم پس چطوری بهترین بورس میشه کسی میتونه جواب بده ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
كاش كمي دانش اقتصادي كسب مي كرديد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من هم پانزده میلیون ضرر دادم /ولی مقصر را کاگزاری مفید نمی دانم.
همین که مفید انتخاب شده نشون میده این رقابت چقدر معتبره
این ترور به احتمال زیاد پاسخ زخم خوردگان از عین الاسد و سنگرهای داعش هستند که قابل پیشبینی بودند و جامعه جهانی باید مسبب اصلی آنرا ترامپ احمق بداند چون با قتل شهید سلیمانی زمینه های انتقام و موشک باران عین الاسد و خواری آمریکا را فراهم کرد و احتمالاً با کار مجدد احمقانه اش این آتش را شعله ور کرد و در این شرایط باید تا زمان مشخص شدن ابعاد قضیه و اطمینان از اینکه چه کسی اینکار را انجام داده صبر و خویشتن داری کرد و مسبب واقعی اینکار را تنبیه کرد و خوشبختانه زمینه برای تنبیه این شخصیت احمق با توجه به وقایع آمریکا وجود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
من فکر کردم موضوع خبر در مورد کارگزاری مفیده. پس اشتباه خوندم لابد خبر را.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
شما خبر را نخوانده مطالبت را کپی پیس می کند ؟؟؟؟؟؟//
کارگزاری که نتونه به حتی یک تلفن سرمایه گذار جواب بده، 2 ریال هم نمی ارزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
احسنت
این مقاله تنها یک رپورتاژ تبلیغاتی هست
میگن ادم عاقل ازیه سوراخ دوبار گزیده نمیشه ولی ظاهرا این مثل قدیمی درمورد سهامداران بورس صدق نمیکنه !!!
متاسفانه دوبار همان سناریوی یکسال پیش داره تکرار میشه وبادکنک وصله خورده بورس دوباره داره بشدت باد میشه البته با یک تفاوت سرعتش کمتر شده شش ماه پیش روزی ۵ درصد میرفت بالا الان روزی ۳ درصد میره (میبرنش بالا) دوباره چند ماه دیگه دوستان بورس باز را با پلاکارد مقابل سازمان بورس خواهیم دید !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
داداش کجا دلار میفروشی بیایم بخریم ازت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بزرگوار الان شما دردتون چیه؟ اینکه دل و جرات ریسک کردن رو نداری یااینکه از سود کردن دیگران خدایی نکرده سوزش دارین
چرا کارگزاری آگاه را نام نبردید؟! آگاه هم در هر دو بخش سوم شد.
فکر کنم اینم افتخار بوده برای کشور عزیز ما
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خخخخخ

کشور عزیزمان واحد پولش در قبال واحد های دیگر کشورها به ارقام نجومی دست پیدا کرده که نشان دهنده ی اقتصاد کاملا ضعیفش داره
بدترین کارگزاری . من نصف سرمایه ام رو تو همین کارگزاری باختم
پاسخ ها
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ای بابا ،شما اطلاعات بورسی نداری و میری تو بورس ،شما خودت خرید وفروش انجام میدی،شما خودت با خرید وفروش سهم سود یا ضرر میکنی.کارگزاری چه ربطی به سود و ضرر شما داره.
خیلی کارگزاری بی خودیه
خدا رو شکر
تو تیرماه رفتم تغییر کارگزاری زدم و از شرشان راحت شدم.
کارگزاری مفید همه را با پول می خرد. شک نکنید به اینها هم پول داده
حالاکه صحبت ازکارواقتصاد شدروحانی گفته کرونافقط۳٪به اقتصادمازیان واردکرده مثل اینکه۹۷٪بقیه کارخودشه چون میخندیدومیگفت!
آمریکا برای ایران شرط گذاشت!
گزینه مشاور امنیت ملی «جو بایدن» می‌گوید اگر ایران به تعهداتش بازگردد و با حسن نیت، آماده انجام مذاکرات بعدی باشد بایدن نیز آماده است همان کار را انجام دهد.!!!
این نتیجه نشان دادن ذوق واشتیاق فراوان برای مذاکره با دولت بایدن و بزبان اوردن جملاتی نظیر« هیچکس حق فرصت سوزی ندارد» هست
بد ترین کارگزاریه.
مشتری براش فقط یه عدده که جیب کارگزاری رو پر کنه.
کارگذاری که موقع خرید و فروش گذاشتن هنگ میکنه . با همین هنگیاش کلی ضرر کردم .
بدترین کارگزاری در زمانهایی که سرعت کار مهم هست هنگ میکنه و شما فقط باید حرص بخورید شخصا تغییر کارگزار ناطر خواهم داد
حداقل بعنوان کارگزاری که برنده جایزه میشه زیر ساختهای کارگزاری درست کنید در شرایط حساس هنگ میکنه انتخابش بعنوان یک کارگزاری خوب جای سوال داره
عجب وای به حال کارگزارهای دیگه.پولمونو هنوز واریز نکرده کجا بهترین شده
کارگزاری خوبیه مفید
اینکه ما پول از دست می دیم یا به دست می آریم ربطی به کارگزاری نداره!!
کارگزاری یه ابزاره
اسمش روشه دیگه: کارگزار
حالا مفید هم البته خیلی خوب نیست، یه تلفن جواب نمی دن
اما بهرحال فعلا این 2 تا کارگزاری بزرگن و می شه فت زد و بندی توشون نیست بخاطر سیستماتیک بودنشون
یه سر به کارگزاری بانکهای خصوصی بزنید تا اونموقع معنی کارگزاری بد رو بفهمید
تابی جون سانسور نکنی ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل