بازدید 14954

مقتدایی: انتقام سخت‬⁩ گرفته خواهد شد، شک نکنید

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به ترور رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع گفت: انتقام سخت‬⁩ گرفته خواهد شد، شک نکنید.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 28 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، عباس مقتدایی در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به ترور محسن فخری زاده در آبسرد دماوند‬⁩ نوشت:

« آنگاه که سیاستمداری در کشورمان می‌گفت تعهد در برابر تعهد، اقدام برابر اقدام، دشمنان در حال اجرای نقشه ترور دانشمندان ما بودند و نقشه شومشان اجرا شد. حالا یک ایران می‌گوید انتقام سخت در برابر ترور.

انتقام سخت‬⁩ گرفته خواهد شد، شک نکنید.»
‏‬⁩

به گزارش ایسنا وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای از به شهادت رسیدن محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در جریان عملیات تروریستی خبر داد و اعلام کرد:« بعدازظهر روز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید. متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
هرچقدر انتقام سردار سليماني رو گرفتين اينم ميگيرين....شك نداريم..................
پاسخ ها
سعید
| Germany |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگر انتقام سخت همون 13 تا موشک به چادرهای سایه انداز بود گه فقط گرد و خاک بلند کرد پس بهتره که گرفتع نشه، چون کار نظامی گری و اطلاعاتی هیچگاه با تبلیغ همخوانی نداره، زعمل کار برآید به سخن رانی نیست
بله

شک نداریم

منتها انتقام سخت و شدید در حد یک دونه آخ کردن و بچه بد گفتن خخخ اونم کی ؟ شاید ده سال بعد
امان از این داغ جانسوز .
خدا رحمتش کنه این شهید بزرگوار را/ولی خداوکیلی از این شعار ها دیگر نباید داد.اولا نوشدارو پس از مرگ سهراب چه حاصل ثانیا هر چه انتقام سخت از شهادت حاج قاسم را گرفتیم از این شهید را هم خواهیم گرفت.می گویند کسی که اهل عمل است اینقدر بیان نمی کند.دیدید دشمنان خبیث با اتحاد ترامپ،بن سلمان و نتانیاهو هیچ نگفتند ولی عمل کردند.پس بهتر است هیچ نگوئید و عمل کنید
انتقام بگیرید ولی جان خودتان مثل اون دفعه انتقام سخت نگیرید
انتقام سخت ؟؟؟ بازم هم يه اردوگاه امريكايي متروكه رو ميخوان بمب بارون كنن، تشكر، كي رو ببينيم كه انتقام سخت نگيرين.
تو رو خدا اینقدر این دو کلمه رو استفاده نکنید. میدونید مردم حساس هستن ولی از قصد به زبان میارید...

هروقت انتقام سخت میشنوم چهارستون بدنم میلرزه
این مردم گناه دارند
روحانی: ما در زمان مناسب !! تلافی خواهیم کرد و درتله دشمن برای وارد شدن به تنش نمی افتیم !!!!!
نق زنهای همیشگی در اینترنت در این خبر هم کامنت گذاشته اند خسته نشدید از نق زدن و مخالفت ؟
عمو جون بجای اینکه به فکر انتقام باشی به فکر نیروهای امنیتی باش تا اسرائیل نتونه به این راحتی در مملکت نفوذ کنه چطور ما نمیتونیم دانشمندان اسرائیلی را ترور کنیم
دشمن بزدل سالها پیش این ترور را طراحی کرده بود. این انتقام سخت هم با طراحی دقیق و در طولانی مدت باید انجام بشه. و نتانیابو و بن سلمان باید از جایی ضربه بخورند که فکرش را هم نمی‌کنند. و این ضربه را نیز خواهند خورد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار