بازدید 84279
دو هزار و سیصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش متفاوت مقام اروپایی به ترور شهید فخری زاده / زیر پای رئیس دولت اصلاحات خالی می‌شود؟ / آقای رئیس سازمان محیط زیست؛ ادبیاتتان را اصلاح کنید!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ابطحی: ترور فخری‌زاده نتیجه دیدار بن سلمان، پمپئو و نتانیاهو بود / غرضی: هر چقدر زمان گذشت، حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد / کریمی اصفهانی: اصلاح طلبان هیچ شانسی در ۱۴۰۰ ندارند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴ 27 November 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کریمی اصفهانی: ‌اصلاح طلبان هیچ شانسی در ۱۴۰۰ ندارند

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: بایدن مشابه ترامپ است و اساس دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هیچ یک با دیگری تفاوتی ندارد.انتخابات آمریکا در حالی با پیروزی جو بایدن دموکرات، به پایان رسید که نگاه ها از کاخ سفید به سمت تهران چرخیده و منتظر واکنش سیاستمداران ایرانی به روی کار آمدن بایدن هستند. در این میان دو جناح اصلی کشور که دعوا و رقابت آنان هیچ گاه تمامی ندارد، همدیگر را به سوء استفاده از روی کار آمدن بایدن یا ترامپ به نفع جناح خود متهم می کنند.اصولگرایان بر این باور هستند که جناح چپ از ریاست جمهوری بایدن برای مذاکره با آمریکا سوء استفاده می کند و از طرفی دیگر اصلاح طلبان، معتقدند جناح راست از نیامدن دوباره ترامپ ناراحت است. احمد کریمی اصفهانی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است فرقی بین ترامپ و بایدن نیست. او تاکید دارد، اینکه گفته می شود اصولگرایان نگران رأی نیاوردن ترامپ هستند، فضاسازی اصلاح طلبان است.

توصیه توئیتری کواکبیان به کاندیداهای نظامی

مصطفی کواکبیان به کاندیداهای نظامی برای حضور در انتخابات دو توصیه کرد.مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده سابق مجلس در توئیتی نوشت: «کاندیداهای نظامی در ۱۲دوره انتخابات ریاست جمهوری شانسی برای پیروزی نداشته‌اند؛امابه نظامیان می گویم ‏لطفا پس از استعفا از سمت خود و با تعهد به عدم بازگشت به شغل قبلی بدون استفاده از امکانات بیت‌المال، حتما یک حزب سراسری تشکیل دهید. آنگاه وارد این مصاف شوید تا مفهوم واقعی"مردم سالاری"تحقق یابد.»

واکنش جماران به اظهارات رئیس سازمان محیط زیست؛ آقای کلانتری! ادبیاتتان را اصلاح کنید

پایگاه اطلاع رسانی جماران در یادداشتی به اظهارات اخیر کلانتری واکنش نشان داد.یادداشت جماران به شرح زیر است:در این روزها قطعه کلیپی در فضای مجازی نشر یافته که در آن آقای عیسی کلانتری، «امام خمینی» را فرزند ناخلف آمریکا خوانده است. استدلال ایشان هم مبتنی بر آن است که مدعی می شود، «آمریکایی ها پشت شاه را خالی کرده اند و او را تنها گذاشته اند».این سخن از جهات عدیده مورد مناقشه است. اول اینکه مطابق هیچ سند و مدرکی آمریکایی ها پشت شاه را خالی نکردند و این نه تنها با شواهد تاریخی در تضاد است، بلکه مطابق همه اسناد منتشر شده، شاه و رژیم پهلوی تا آخرین لحظات حیات خود از حمایت کامل غرب و حتی شوروی برخوردار بوده است.

در این باره فقط کافی است به متن منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز اشاره شود که در آن از قول ژنرال رابرت هایزر فرستاده ویژه کارتر در تهران آمده است که او در نشستی در نیویورک به تیم «پروژه ایگل» گفت که از سران نظامی ارشد ایران خواسته بود برای نگاه داشتن شاه در قدرت هر تعدادی از تظاهرکنندگان را که لازم است، بکُشند. طبق صورت جلسه آن نشست، ژنرال هیوسر گفت که به ژنرال‌های ایرانی گفته بود اگر تیراندازی هوایی نتوانست تظاهرکنندگان را پراکنده کند، «سینه‌های آن‌ها را هدف قرار دهید». وی همچنین ژنرال‌های ایرانی را بزدل توصیف کرده بود.نکته دوم اما درباره ادبیات منحط و مبتذل آقای کلانتری است که درباره شخصیت امام از تعبیر زشت «فرزند ناخلف» استفاده می کند. آقای کلانتری ظاهرا از کمترین میزان از ادب سیاسی و اجتماعی برخوردار نیست که درباره مقتدای کشور از این واژه زشت و توهین آمیز بهره می گیرید. راستی ایشان معنای فرزند ناخلف را می داند؟ مطابق نقل فرهنگ های فارسی بهترین معنا برای این واژه « فرزندی است که مطابق با آداب خانواده اش عمل نکرده است». آیا جریان فکری نهضت اسلامی دست پرورده آمریکاست تا بگوییم چون به اندیشه آمریکا و آداب ایشان پشت کرده است، پس ناخلف بوده است.

به نظر می رسد کلانتری حتی از معنای این اصطلاح هم بی اطلاع است.حقیقت آن است که امام خمینی فرزند راستین اسلام است و این سخنان آقای کلانتری هم جز آنکه آبروی گوینده را ببرد، دستاوردی نخواهد داشت، چراکه مردم ایران و مستضعفان جهان بهتر می دانند که امام در کدام مکتب پرورش یافته و در کدام اندیشه مستغرق بوده و از کدام چشمه فکری سیراب شده است و نکته آخر مربوط به گروهی است که این سخن را منتشر کرده اند. راستی اگر یک دهم این سخنان را، آقای کلانتری درباره رهبر معظم انقلاب بر زبان جاری کرده بود، گروه مصاحبه کننده، جرأت انتشار آن را داشت؟ آیا امام از سایر حوزه های ارزشمند نظام کم اهمیت تر است؟

غرضی: هر چقدر زمان گذشت حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هر چقدر زمان گذشت، حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد و به جای اینکه قاعده جامعه رضایت پیدا کند، گروه ها و اشخاص امتیاز طلب رضایت پیدا کردند.«محمد غرضی»، کاندیدای پیشین ریاست جمهوری، در گفتگو با برنا، با بیان اینکه مردم وظیفه میهنی، اسلامی و کشوری خود را در انتخابات انجام می دهند، اظهار کرد: هر چقدر زمان گذشت (40 سال)، مدیران کشور نتوانستند رضایت کشور و مردم را به دست بیاورند.او افزود: علت اصلی هم این است که به جای اینکه با شعارهای انقلاب همراه شوند، (شعارهای انقلاب رضایت مردم هست) با رضایت گروه ها و اشخاص امتیاز طلب کار می کنند، بنابراین غیرممکن است اینها بتوانند توفیقی در خدمت به مردم داشته باشند. غرضی بیان کرد: هر چقدر زمان گذشت حقوق عامه صرف حقوق خاصه شد و به جای اینکه قاعده جامعه رضایت پیدا کند، گروه ها و اشخاص امتیاز طلب رضایت پیدا کردند.او در پایان افزود: اگر شعارهای مختلف داده می شود بخاطر این هست که با این شعارها می توانند اهداف شخصیشان را دنبال کنند، مردم هم توانایی این را دارند که مطلب را تشخیص دهند. مردم خیلی خوب بلدند تا از کشور دفاع کنند و نمی خواهند، گرفتار آدم های امتیاز طلب شوند.

کیومرث نیازآذری دستگیر شد

کیومرث نیازآذری توسط حفاظت اطلاعات قوه‌قضائیه دستگیر شد. کیومرث نیاز آذری از زمان تاسیس وزارت اطلاعات تا سال ۸۵ ریاست اداره کل اطلاعات استان مازندران را بر عهده داشت. وی پس از بازنشستگی در سال ۸۵ تقریبا به مدت ده سال بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد مازندران تکیه زد و در نهایت با آمدن علی‌اکبر ولایتی به این دانشگاه برکنار شد.فرزند کیومرث نیاز آذری، مصطفی نیازآذری، متهم ردیف پنجم پرونده اکبری طبری است که پس از دستگیری طبری از کشور خارج شد. او به مشارکت در تشکیل شبکه در امر ارتشاء و پرداخت رشوه به اکبر طبری به میزان ۵ قطعه زمین در بابلسر متهم است.گفته می‌شود مصطفی نیاز آذری به پشتوانه پدرش، کیومرث نیاز آذری، از رانت‌های مختلف اقتصادی بهره‌مند شده است و البته شایان ذکر است که خاندان نیازآذری بخش بزرگی از ییلاقات بندپی سوادکوه و بندپی شرقی بابل را به غنیمت گرفتند.مصطفی نیازآذری از عناصر اصلی ارتشاء در شبکه اکبر طبری است که با تشکیل ۱۰ شرکت صوری در داخل و خارج از کشور با نفوذ در بستر قضایی و بانکی کشور و با فاکتورسازی و ثبت سفارش‌های صوری اقدام به خروج ارز از کشور کرده و از این طریق به اموال نامشروع زیادی نیز دست پیدا کرده است.رسول قهرمانی، نماینده دادستان در پرونده طبری، پیرامون ارتباطات مصطفی نیازآذری و طبری گفته است: فرار مصطفی نیاز آذری در قبال رشوه‌ای است که اکبر طبری از او گرفته است که قریب به ۱۵ هزار متر زمین و ۳ طبقه ویلای لوکس به ارزش ۴۲۰ میلیارد ریال در بابلسر است.

ظریف اسرائیل را متهم ترور فخری‌زاده دانست

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی توییتری نوشت که نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری زاده وجود دارد. وی همچنین نوشت: «تروریست ها یکی از دانشمندان برجسته ایرانی را ترور کردند. این عمل بزدلانه که شواهد جدی از نقش اسرائیل در آن دیده می‌شود، نشان‌دهنده جنگ طلبی از سر بیچارگی مرتکبین آن است.»ظریف در ادامه این پیام نوشت: «ایران از جامعه بین‌المللی، به ویژه اتحادیه اروپا، می خواهد که استانداردهای دوگانه شرم آور خود را خاتمه دهند و این عمل تروریستی را محکوم کنند.»

پیام وزیر اطلاعات: انتقام می گیریم

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: شهادت مظلومانه ی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاسف فراوان گردید. به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان میرساند سربازان گمنام امام زمان(عج)، شناسایی عناصر خودفروخته ی تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.

نحوه برخورد مردم ایران با انتخابات ریاست جمهوری

حکیمی پور یکی از چهره های سرشناس اصلاح طلبان در رابطه با اقبال نظامیان در میان مردم برای انتخابات ۱۴۰۰ بیان کرد: انتخابات در ایران دقیقه نودی است و هشتاد درصد رای دهندگان ده روز مانده به رای گیری مطلع و درگیر مسائل می‌شوند. اعتماد به نیروهای نظامی به راحتی در بین مردم شکل نمی گیرد و این به ارتباط فرد با جامعه بستگی دارد. سابقه انتخابات در ایران نشان داده است که اقبال مردم به چهره های نظامی کم است البته هیچ‌ چیزی در سیاست، مطلق نیست.

زیر پای رئیس دولت اصلاحات خالی می‌شود؟

محمد عطریانفر، عضو حزب کارگزاران سازندگی و فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برخی از دوستانمان در گروه های شبکه اصلاح طلبی بر این باور هستند که ما مسؤلیت اجرای عملیات سیاسی را از دوش آقای خاتمی بزداییم که برای حفظ حریم و حرمت و شیخوخیت ایشان لازم است و این مسئولیت اجرایی و عملیاتی سیاسی را به درون یک توافق و هماهنگی و همدلی میان خود احزاب ببریم و بدنه داخلی احزاب بتوانند به عنوان عصای دست و عمل سیاسی آقای خاتمی ایفای نقش کنند.

اولین واکنش اروپایی ‌ها به ترور شهید فخری زاده

کارل بیلت رییس اندیکشده شورای روابط خارجی اروپا به ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوش و نوآوری وزارت دفاع ایران اشاره کرد و گفت که ترور هدفمند بخشی از اقدام ها برای جلوگیری از بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق هسته‌ای است.بیلت نخست وزیر پیشین سوئد هم در صفحه توئیترش نوشت: بعید نیست که این ترور هدفمند بخشی از اقدام ها برای جلوگیری از دولت بایدن در جهت احیای دیپلماسی و بازگشت به توافق هسته‌ای باشد.
وی سال گذشته نیز از اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انتقاد و آن را اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده در ضربه بر پیکر دیپلماسی ارزیاب کرد.
روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بعدازظهر امروز (جمعه) اعلام کرد که عناصر تروریست مسلح، خودرو حامل فخری زاده را مورد حمله قرار دادند و در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریست‌ها، وی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد. اما در نهایت این مدیر و خدمتگزار عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور به شهادت رسید.

ابطحی: ترور فخری‌زاده نتیجه دیدار بن سلمان، پمپئو و نتانیاهو بود

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاد نوشت: بی شک اسرائیل عامل مستقیم این جنایت است. اسرائیل بد جور خیمه زده داخل ایران. حوادث متعدد سال‌های گذشته حاکی از این فاجعه است. استراتژی امنیتی ایران باید برگردد به یافتن جاسوس‌ها و نفوذی‌های موسادی. وی افزود: این هفته‌های آخر ترامپ، وقتی است که در حال غرق شدن، دوست دارد ایران را هم با خود غرق کند. راه برگشت آمریکا به سیاست‌های ملایم‌تر را می‌خواهند سد کنند. تیم بایدن هم احتمالا از این کار‌ها بدشان نیاید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۷۱
بنظر میاد فقط دوستهای وطنی نیستند که میخواند به برجام برگردیم اسراییل و عربستان هم اینو میخواد. چرا این دوستهای وطنی مثل ترامپ و اسراییل فکر‌میکنند من درک نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یکبار دیگر خبرها را مرور کن تا پرت نظر ندهی
در سال های قبل بعد برجام و حرفی از مذاکره هم نبود در برنامه ترور بوده
در ضمن اشتباه اولیه شما این بود که مسئله داخلی را بین المللی کردین وگرنه این اتفاقات نمی افتاد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
انسان از سطح تحلیل برخی مسئولان در حیرت می ماند!!! دکتر عباسی ،قالیباف و...یا مخالفت با روحانی کلا چشمشان را بسته یا واقعا سطح درکشان از مسائل همین حد است و متوجه نیستند این ترور بقصد ایجاد تخاصم بیشتر بین ایران و امریکا وبستن هرگونه راه بر بایدن و ایران برای مذاکره بود...عمیقا به سخنان رهبری در جلسه سران قوا باور دارم اما نشانه های واضح مکر اسرائیل و پامپئو ومزدوران منطقه ای در این قضیه را ندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دو ، سه روز بعد از آزادی جاسوس اسرائیلی یکی از دانشمندان ایرانی که گفته میشه فردی مانند شهید قاسم سلیمانی در ضمینه هسته ای بوده ترور میشه.
هموطن گرامی به نظرت ارتباطی بین این موضوع هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو هم چشمات رو باز کن که اگر وادی مذاکره نمی رفتید و صنعت را بخواهید یک طرفه نابود کنید این چیزها درست نمی شد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
گویا شما خواندن بلد نیستی
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مطمئن باشید سپاه بزدی انتقام خواهد گرفت و به یک هفته نمی کشه
قبلا سردار سلامی گفته که یک تار مو از سر ایرانی کم شود کرک پشم دشمنان را خواهیم ریخت
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
سخنان شما به روشنی پاسخ میده چرا درک نمیکنی. شما چه دلیل داری این دوستان وطنی هم مثل ترامپ و عربستان فکر می‌کنند؟. هم ایران با داعش جنگید هم امریکا. همینطور با صدام، و نمونه های دیگه. انگیزه و خاستگاه دو کشور در کدام مورد دقیقا یکی بوده؟ متخصصین زبده روانشناسی هم نمیتونن جواب سوال شما را بدن.

یک بیراهه روی مثل خوره افتاده به جان ملت ایران و تار و پود فکر و اندیشه جامعه را روزمره نابود میکنه: سیاست بعنوان علم نه یک تخصص بلکه مجموعه وسیعی از تخصصهاست. جامعه شناسی، حقوق، علوم سیاسی، تاریخ و جغرافیا، روابط بین الملل، دانش اقتصاد، روانشناسی و الی آخر.
اما هم راننده تاکسی ما دستی در سیاست داره هم ملای دینی ما و هم سلمانی و سبزی فروش سرکوچه مون.
من که ۳۰ سال عمرم را در شرق و غرب عالم بودم هیچ ملت دیگه ای ندیدم به این اندازه دستی در سیاست داشته باشه بی آنکه در طول سال چند برگی از دفتر علم روز را بدرستی ورق بزند و مطالعه کند. سیاستمداران ما سنگ زیرین این کجروی هستند صد البته.
دانیال
| Germany |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
من 3 بار نظرت رو خوندم نفهمیدم چی گفتی! ولی ناموسا به داد وزارت اطلاعات برسید رسما دارن زنده بگورش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
باتوجه به ادامه ترور دانشمندان هسته ایی باید به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خاتمه دهیم و فورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج کرد همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
محمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
نه ارتباطی نیست...چون طرف جاسوس نبود و فقط جهت تبادل بود.همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چنانچه ، برای انتقام عجولانه و احساسی عملی انجام بدهیم
دقیقا باعث پیروزی و شادی اسرائیل و ترامپ و دوستانشان خواهیم شد
لطفا یکبار و فقط یکبار عاقلانه تصمیم گیری کنید
و اسیر شعارهای تحریک آمیز تندروها و کاسبان تحریم و جنگ نشو یم
بهترین انتقام ، عکس العمل عاقلانه و صبر کردن است
قطعا آنها یک ضربه زده اند و ما الان طلبکار هستیم
و طلب خود را با محاسبه بهره و دیرکرد مضاعف
با تاخیر منطقی و محکمتر خواهیم زد
حتما درد آن برای آنها بیشتر و بزرگتر و دردناکتر خواهد بود
فقط شعارهای انسانهای پاک باخته اول انقلاب کارساز است که میگفتند : موشک جواب موشک. ترور در برابر ترور. چشم در برابر چشم. با قربان صدفه رفتن کار درست نمیشود. ضعف دستگاه دیپلماسی کار را به جایی رسانده که صهیونیست های کودک کش در همسایگی ما خیمه بزنند.
پاسخ ها
دانیال
| Germany |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ماهم در هماسایگیشون خیمه زدیم فقط یکی حسن اقا رو در جریان بزاره آخه جمعه دیر وقت این اتفاق افتاده ایشون جمعه صبح ها اخبار رو وصول میکنند لذا میره تا هفته بعد که خبردار بشه و بیانیه بده وتصمیم بگیره هیچ کاری نکنیم که بایدن جون ناراحت بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
این بلاها که سرمون داره میاد از وضعیت اقتصاد و مشکلات گرانی بگیر تا مشکلات امنیتی و ترور اسطوره ها مثل شهید سلیمانی و این شهید غزیز تقاص اشتباه رفتار خودمان است وقتی فردی نالایق را با انگیزه های سطحی و مادی بر میگزینیم تیجه اش میشه این شرایط که طرف اینقدر وا داده که دشمن تا این حد جری بشه و هر کار میخواد بکنه ! فردی که مسائا داخلی کشورش را مثل آب خوردن و مرغ و تخم مرغش را نتونه مدیریت کنه و اینها مربوط به تسلیم در برابر دشمن بداند معلوم است که در برابر حیله و مکر دشمن دستش خالی میماند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بنظرت ضعف دستگاه دیپلماسی هست یا تندروی شماها؟ شماها که بعد فاجعه مکه هرروز برعربستان تاختید وسفارتش را تصرف کردید نمیدانستید عربستان دربین کشورهای عربی نفوذ دارد ؟ وقتی هرروز یک موشک ساختید نمیدانستید اعراب منطقه بخاطر ترس ازایران با اسرائیل وامریکا پناه میبرند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خودت میگویی اول انقلاب !!!؟
الان ۴۲ ساله شدیم
و باید عکسالعمل های احساسی و غریزی را کنار گذاشته
و عاقلانه رفتار کنیم
هر گونه حرکت احساسی فوری کردن
قطعا بازی در زمین اسرائیل است
و گل زدن به خودمان خواهد بود
حداقل ۳ ماه صبر کنید
و بعد یکی یا چند تا از بزرگانشان را محکم و دردناک بزنید
1
در مورد ترور امروز باید پرسید تروریستها چطور و از چه طریقی از زمان و محل تردد شهید اطلاع یافتند؟اتومبیل او را چطور شناختند؟از کجا مطمئن بودند ماشین شهید ضد گلوله نبوده و میتوانند با شلیک گلوله به هدف خود برسند؟ چطور فهمیدند تنها یک محافظ همراه ایشان است؟این اطلاعات بسیار حیاتی و مهم اگر بدست دشمن برسد دیگر هیچ امنیتی در داخل کشور باقی نمیماند.واقعا یافتن نفوذیها که قطعا با لباس نیروهای انقلاب اطلاعات اساسی را به دشمنان میدهند اینقدر مشکل است؟مگر چند نفر در ایران از وجود اسناد هسته ای در ان مرکز خبر داشتند؟بیش از صد نفر؟چرا از دستگاههای دروغ سنج که با دقت بسیار قادر به تشخیص راست از دروغ هستند برای بازجویی افراد درگیر و مطلع استفاده نمیشود؟تعارف داریم یا خجالت میکشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وقتی اسامی را لو بدهید به دشمنان اطلاعات راحت پیدا می شود و کار سختی نیست حتی یاسر جبرائیل هم توییت زد و آدرس عمومی شده محل کار این شهید را در آژانس گفت برو ببین
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
۲۳.۳۳
عزیزم از طریق اسناد سرقت شده هسته ای فهمیدن این دانشمند چه مغز متفکری هست.وگرنه هزاران دانشمند با هزاران اسم و ادرس هست که کسی ترور نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آژانس اسناد سرقت شده؟!!!!!
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
، پیدا کردن موقعیت و بررسی پراکندگی تردد یک فرد خیلی ساده تر از سناریوهایی هست که میگید. فقط کافیه که خودشون و یا یکی از نزدیکانشون از گوشی های هوشمند استفاده کنند. این فناوری ها تخیل نیست و کاملا دردسترس و بسیار کم هزینه هست
دولت اونقدر مشکلات ایجاد کرده که اطلاعات بجای ردیابی نفوذیها با صادرکننده گان و تاجران برخورد می کنه و از وظیفه اصلیش دور شده چرا باید اسراییل براحتی در داخل کشور ترور راه بیاندازه پس کو قدرت و امنیت که از صبح تا شب داد می زنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
هم قدرت هست هم امنیت تو لازم نیست از آب گل آلود ماهی بگیری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
وقتی رفتیم ترور در آنجا کردیم آن وقت میفهمی ترور کردن نشان از بزدلی و ترس است که دست به این کارها می زنند و به راحتی می شود انجام داد البته ما فقط برای جواب دادن و انتقام این کار را می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
همانقدر انتقام سخت سردار عملی شد انتقام این شهید هم عملی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اطلاعات ما خیلی قوی هست دست سربازان گم نام درد نکند .کار وسیع است .ما همه مدیون اطلاعاتی ها هستیم .خدا خیرتان بدهد .
2
فیلمی از فروشگاهی در دبی دیدم که در ان میوه و صیفی اسراییل مانند گریپ فروت اسراییل به مبلغ کیلویی حدود صد هزار تومن،کرفس اسراییل کیلویی صد هزار تومن انار اسراییل کیلویی ۱۴۰ هزار تومن بفروش میرسد. واگذاری بازار میوه امارات و لغو ویزای دبی را به طراح این پروژه جناب (دبی را بزنید)تبریک و تهنیت و به مابقی مردم ایران منجمله باغداران صیفی کارن و تجار ایرانی تسلیت عرض میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تسلیت . جواب امارات . تحریم در برابر تحریم . چشم در مقابل چشم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خیلی بچه گانه و بیربط !! اینکه اسرائیل محصولاتش تو دبی فلان قیمت و بعدش ربطش بدی به اینکه یکی گفته دبی رو بزنید بعدش لغو ویزا وتبریک وتسلیت واقعا ربطی ندارره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بهتر بذار صادر نشه دو کیلو میوه ارزون گیر ملت بیاد بخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تعداد زیادی از مدیران و خانواده هایشان
در دوبی دارای ملک و اموال و
کاخ و شرکت و سرمایه هستند
و امکان ندارد بگذارند
تا به ثروت شان در دوبی خسارتی وارد شود
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مگر فقط دبی کالای اسرائیل تولید شده توسط کارگران و باغداران اسرائیلی و فلسطینی در جهان میخره
نیروهای نظامی ما باید جواب دندان شکنی به اسراییل غاصب بدهند و از هیچ کس نترسند ، با ادامه این اوضاع امارات هم چهار روز دیگه دنبال جزایر سه گانه خواهد بود و روحانی هم دنبال مذاکره برای الحاق انها به ایران ؟؟!! حالا چهار تا ترسوی بزدل وطن فروش تهمت کاسب تحریم میزند، به خدا تار موی گندیده احمدی نژاد به خیلیها از اصلاح طلبان شرف داره
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
البته احمدی فعلا ۴ بر ۱ جلو هست.نه که تو دوره اون جواب دندان شکن دادیم به ۴ تا ترور از اون لحاظ میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
فکر نکنم حمله نظامی بشود و مقامات اسرائیل ترور خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شلوغش نکن، اول بذار ثابت بشه که کار اسراییل بوده، بعدا دستور حمله نظامی رو صادر بفرمایید ! آخه عقل شما قبول میکنه که عوامل موساد با وانت نیسان عملیات انتحاری انجام بدهند؟
دانیال
| Germany |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
داداش جواب اون چهارتا رو دادیم خودشون صداش رو در نیاوردن.بدجور هم خوردن در حد یه اتوبوس یهودی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
احمدی نژاد نفت رو 110 دلار میفروخت وسلاح نفت رو داشت یعنی امریکاییها از ترس گران شدن قیمت نفت با ایران مدارا میکردن سلاح نفت از بین رفته و امریکا واسراییل ترسی از از بین رفتن کل سیستم نفتی ایران وحتی کشورهای خلیج فارس ندارند وحتی از اون استقبال هم میکنن چون باعث میشه نفت امریکا 70 تا 80 دلار بشه.
کار بهاییان هست این ترور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چه ربطی داره؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو که دیگه شوتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اینهم هم یک حرف از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
قطعا پوتین ذینفع در اینگونه اقدامات می باشد
این یک اقدام توسط مربع عبری عربی غربی شرقی می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خییییییر
خبر دستور به اماده باش ارتش اسراییل بیدلیل نبوده.نتانیاهو گفته بود به مذاکره و برجام برنگردید برای اینکار هم از هیچ جنایتی رو گردان نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شر درست نکن به قیافه دلالیت این حرفا نمیاد خوش آشام
شهادت دانشمند کشورمان رو خدمت رهبزی و ملت غیور کشور تسلیت عرض میکنم امیدوارم جماعت وطن فروش حداقل حرمت شهیدان راه وطن رو نگه دارن ؟؟!
اسراییل کلی ترور در دنیا انجام داده. آمریکا بود که در زمان اشغال افغانستان توسط شوروی، گروههای جهادی رو ایجاد کرد با کمک عربستان و پاکستان برای مبارزه با شوروی. بن لادن متحد سیا بود و روزنامه های اون روز آمریکا این رو مینوشتند. بن لادن با کمک سیا و عربستان و سایرن، نیروهای جهادی رو از کشورهای مختلف جمع آوری به افغانستان منتقل میکرد.
توی سوریه هم آمریکا بود که از اسلامگراهای افراطی حمایت کرد و کلی گروه تروریستی مختلف درست کرد با کمک عربستان و اسراییل. همینها زمینه ساز داعش شد. که بعدا همین عربستان از داعش حمایت میکرد.
اما ایرانه که غربیها بهش میگن حامی تروریسم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
هنوز به حقایق پی نبرده ای داداش،،، لطفا حرفهای کلیشه ای صدا و سیما رو تکرار نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مهم نیست اونا چکار میکنن امریکا ابرقدرته وهر کاری بخواد میکنه.مثل رییس یک اداره.اونا هر کشوری که برخلاف جهت اونا شنا کنه از پای درمیارن.فقط ایران مونده.کره شمالی وکوبا رو هم کاری ندارن چون نمیخوان اسراییل رو نابود کنن والا مطمئن باش نمیذاشتن به سلاح اتمی دست پیدا کنه و مثل صدام وقذافی وکشور سوریه داغونش کرده بودن.
ببینیم این رسانه های فارسی زبان که دایم نگران تروریسم بودن، این ترور رو محکوم میکنن؟ یا ترور فقط وقتیه که کسی به منافع آمریکا و اسراییل ضربه بزنه؟ حتی اگر مثلا فلسطینی ای باشه که داره از سرزمینش دفاع میکنه!
کریمی اصفهانی: ‌اصلاح طلبان هیچ شانسی در ۱۴۰۰ ندارند

اگر بر اساس درصد بالای مشارکت و رای باشد اصلاح طلبان و اصولگرایان هیچ کدام شانسی ندارند. بعد از 40 سال به جایی رسیدم که دیگر حاضر نیستم رای بدهم.
پاسخ ها
دانیال
| Germany |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خب نده! من میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شما لطف كن از طرف خودت حرف بزن.
اگر می خواهید ترور های دانشمندان ایرانی خاتمه یابد اولا فورا از کلیه سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خارج وتاسیسات صهیون ها مورد حمله موشکی قرار گیرد وگرنه این حوادث تمام شدنی نیست حالا بعدا یک جایی تلافی کردن اگر موثر بود تا حالا نشان داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگه ایران جنگ رو شروع کنه همه دنیا علیهمون متهد میشن، چیزی از ایران باقی نمیمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
امر دیگه ای نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ایران از سازمان های بین المللی خارج نخواهد شد، اما به کوری چشم ترامپ و نتانیاهو انتقام ترور شهید فخری زاده را هم خواهد گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کاسبان تحریم و جنگ
با پرچم کانادا
حداقل با پرچم فلسطین یا سوریه و لبنان و یمن
کامنت بزار عزیز برادر !!!؟
ظریف باید فردا سریع وارد تا اویو شده فضای مذاکره مهیاست . تمام ترورهای دانشمندان کشور در زمان اوباما دموکرات صورت گرفت ، این هم از پا قدوم نحس بایدن ؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اسراییل ترور کرده با حمایت ترامپ جونت تو بچسبون بایدن.که رقیب و دشمنشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آی کیوی ۲۳:۳۵
مگه ترورهای زمان اوباما توسط اسراییلی ها نبود؟ پس چی میگی؟ مجبوری حرف بزنی؟
حسن نمیخاد ترور دانشمند کشورمون رو محکوم کنه ؟؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
خجالت هم خوب چیزی است ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حسن مشغول استراحت است
نه که زیاد کار میکنه خسته میشه بنده خدا
تازه همه خبرها رو صبح شنبه میفهمه
گناه داره به حسن و اسحاق گیر ندین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
پیام رییس جمهور در این مورد صادر شده و این جنایت در کنار سایر جنایات علیه ملت ما محکوم شده اما چنین کامنتهایی نشان دهنده این است که برخی از منتقدین دولت (و شاید اکثریت قریب به اتفاق آنها) در بیان مخالفت خود با این دولت و مسئولین آن، چندان به رعایت حد و مرزهای اخلاقی پایبند نیستند.
اگر مخواهید انتقام سخت بگیرید واقعا بگیرید تا هم دل مردم شاد بشه و هم دشمن حساب کار بیاد دستشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
هم دلار رو برسونید به 50 هزار تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مرده شور تو اون دلار رو ببره که عزت کشور فدای چند دلار شد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگه میخواید انتقام بگیرید کاری کنید که فقط باعث گرونی دلار نشه، جنگ تمام عیار راه بندازید مرگ یه بار شیون یه بار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
23:38
به جای اینکه هی بشینی پای سایت برا این و اون خط و نشون بکشی
باشو برو تو فلسطین با اسراییل بجنگ و جونتو فدای عزت کشورت کن
ناشناس
| Russian Federation |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دلار را خود مردم موجب می شوند بالا برود وگرنه توی سوریه با این همه خرابی و جنگ چرا دلار بالا نمی رود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
توی مملکت اسلامی از صبح گشتم یه لیتر روغن خوراکی پیدا نکردم .
خروجی فوری از ان پی تی ، هنوز که جاسوسان آزانس اطلاعات کشور رو به حراج نگذاشته اند فکر چاره کنید ؟؟اسراییل جز ان پی تی نیست ولی ما هستیم ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو دوباره پیدات شد دلال؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تو دیگه ببند وطن فروش خاین که همه رو دلال میبنی ، هر چه دلار دارم مال تو ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
دلال خودت هستی که کشور را در بازیچه مذاکره و تحریم جلو و عقب می کنید و اطلاعات دانشمندان و حتی فراتر از یک کشور معمولی ان پی تی درخواست بازرسی را قبول می کنید و با افتخار هم می گویید یک پنجم بازرسی های جهان را در کشور شما انجام می شود
اگر از خودت خجالت نمی کشی ما از شهدا خجالت می کشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برو قرصاتو بخور جناب متوهم
ناشناس
| Singapore |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
۲۳.۴۰
ماشینات هم مال من.هر کی هم نده..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
خطاب به ۲۳:۴۱
واقعیت اینست که شما دلال ها باید از روح شهدا خجالت بکشید که با انحصار طلبی، مملکت را بر باد دادید
ای بابا همش میگین انتقام میگیریم ولی خبر از انتقام نیست، عمرمون تمام شدا، یه کاری کنین اخه
یاللعجب جماران نشینها بجای اینکه از حسن فریدون بخوان کلانتری را گوشمالی بده رسانه ها را محکوم میکنه که چرا چرندیات کلانتری را منعکس کردین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
من نمي فهمم چطور روحاني امثال كلانتري را تحمل مي كنه؟
من تعجب می کنم که جملاتی از آقای غرضی ذکر می کنید. در مناظرات انتخاباتی به نظر می رسید که مشکلات حافظه و زوال عقل دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
زوال عقلو خوب اومدی
عجب ! حالا نیویورک تایمز شد رسانه قابل استناد و مطلبش شد سند!!!! پس این بوغ استکباری و آلت دست وبنگاه دروغ پراکنی و....تکلیفش چیه ؟ نکنه بستگی به این داره که به نفع ما باشه یا به ضرر ما .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شیر مادرت حلالت
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
عجب از جنابعالی !!! که منتظری اطلاعات در مورد ژنرال هایزر و پیام و صحبتها و دیدارهاشو با نظامیان ایرانی را از روزنامه کیهان یا اعتماد و جمهوری اسلامی برات سند بیارن
عجب مغلطه ای
اروپاییها به همین گروه الاحوازیه که توی رژه اهواز کلی آدم رو ترور کرد، یا گروه کوموله که هر مدت یکبار توی ایران ترور انجام میده بطور علنی پناه میدن! اما اگر ایران برای دفاع از خودش این تروریستها رو بکشه، میشه تروریست. اما اسراییل هر ترور و جنایتی انجام بده، تروریست حساب نمیشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این حرفا رو نزن که یه بزدل دوستدار کدخدا بهت میگه دلال ؟؟!
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
۲۲.‌۴۲
اگه راست بگی دلال دلار و ماشین نیستی دیگه بهت مشکوک میشم.اونها که به کشور خیانت کردن عاقبت خوبی ندارن خود دانی.
ایران باید از حالت دفاعی خارج بشه.
این عربستان و اسرائیل باید ادب بشن.
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آل سقوط و رزیم صهیونیستی باید در زمان مناسب و به
روشی مناسب تحت اوامر رهبری ادب شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چشم
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چرا عربستان اول آذربایجان و ترکیه ادب بده که مرز زمینی دارن و
پایگاه اسرائیلی اگر جرات داری نام ترکیه بیار
از سال 97 محافظت از دانشمندان هسته ای به چه ارگانی واگذار شده بود؟ چرا پاسخگو نمی باشد؟
اگر می خواهید ترور های دانشمندان ایرانی خاتمه یابد اولا فورا از کلیه سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خارج وتاسیسات صهیون ها مورد حمله موشکی قرار گیرد وگرنه این حوادث تمام شدنی نیست حالا بعدا یک جایی تلافی کردن اگر موثر بود تا حالا نشان داده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
حالا به این شدت که شما میفرمایید هم نه، ولی این نشانه ضعف موضع ایران، رخنه اطلاعاتی امنیتی در عمق ایران و ناتوانی دستگاههاست،، همون بهتر خبرای ایرانو نخونیم انقد حرص نخوریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شلوغ بازی در نیار هیچ اتفاقی نمیافته کارهای جاسوسی و ضد جاسوسی روال خاص خودش رو داره
این کشور حدود یک میلیون شهید و جانباز و مفقود و اسیر داده تا عزت و عظمتش حفظ بشه ، حالا چه راحت یه عده بزدل و ترسو چوب حراج به ان زدند ، امثال شهید فهمیده و حججی و سردارن سلیمانی و شوشتری فقط بخاطر عظمت کشور شهید شدند حالا یه عده معیشت ملت و اب خوردن کشور رو بدون استکبار محال میدانند ، و حاضرند حتی با اسراییل هم سر میزه شام تو هتل کوبرگ بنشینند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مسئله اینه که از دیدگاه اکثر مردم شکم گشنه دین وایمان نداره.و این حرفهایی که امثال تو میزنن برای موقعیت شکم سیره.
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام ایشان رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام حاج قاسم رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام دیروز زینبیون رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام محسن لبنانی رو بگیره؟
یک با غیرت پیدا نمیشه انتقام دیروز صنعا و صعده رو بگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
یک جو غیرت پیدا نمیشه دلارها رو بفروشید تا داروی بیماران سرطانی وارد بشه؟
ناشناس
| Romania |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو که آخر غیرتی کسی جلو تو نگرفته. برو انتقام بگیر. ولی من جنگ نمیخوام. من آرامش و کار و نان سر سفره کوچک شده زن و بچم و درآمد آبرومند می خوام. دیگه بس است!
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تو با غیرتی، بورو انتقام بگیر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
برو تو میدون کی باغیرت تر از خودت زبلخان
ناشناس
| Japan |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
یک باغیرت پیداکن کودکان کارومعتادان و‌فحشا رادرهمین شهرهای تهران واصفهان ومشهدسروسامان بده نمیخوادواسه صنعا وصعده فعالیت کنی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
23:21
دلارها که دست شما تو آلبانی و عکاظ هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
00:00 شما که تو خارج از کشور فقط دوست دارید ترور کنید و جنگ نمیخواهید بله. اما ملت ایران و فریاد انتقام رو در تشییع حاج قاسم دیدین
24 میلیون نفر فقط در 5 شهر
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
انشاالله! به موقعش
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
منظورت رو دقیق بگو فقط میدونم توی ایران سلسله مراتب فرماندهی رعایت میشه . فرمانده باید تصمیم بگیره ولاغیر
فردوسی فرمود:

به گردان چنین گفت رستم که من / برین کینه دادم دل و جان و تن

که اندر جهان چون سیاوش سوار / نبندد کمر نیز یک نامدار

چنین کار یکسر مدارید خرد / چنین کینه را خرد نتوان شمرد

ز دلها همه ترس بیرون کنید / زمین را ز خون رود جیحون کنید

به یزدان که تا در جهان زنده‌ام / به کین سیاوش دل آگنده‌ام
مشکل وزیر اطلاعات هستکه شایستگی این سمت رو ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
شما خرامان خرامان برو جلو باد بیاد!!!
یه سیستم سرطانی دلالی در بازار شکل گرفته که نمیتونید ریشه کن کنید
یه تومور سرطانی اسراییلی هم در سیستم امنیتی شکل گرفته ده ساله.......
دهنت سرویسه تابناک
خدا بخیر بگذرونه
کاش تمام پرواز های داخلی و خارجی رو یکی دو هفته کنسل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مشکل آمریکا است که دستکاری در امواج هواپیماها می کند و ادعای حقوق بشر هم دارد
ظاهرا اوضاع ایران قرار نیست درست بشه حالا که ترامپ رفت اسراییل در داخل ایران بزرگترین دانشمند اتمی رو ترور میکنه (؟) بعضیا علاقه ای به مذاکره و رابطه ایران و آمریکا ندارن ایران مثل خونه ایه که همه قصد ویران کردنش رو دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
اگر شما 15 سال پیش چشمک نمی زدین به این تروریست ها و با آژانس جاسوس همکاری نمی کردین الان اوضاع این نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
این اقا جاده صاف کن امریکا تو کشوره ؟ الکی جوش سرطانی ها رو میزنه
تا چند ساعت دیگه سکه به میمنت و مبارکی به کانال 9 میلیون تومان وارد میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
معلومه بد جور داری میسوزی ؟!
ناشناس
| Singapore |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
۲۳.۵۴
اخه تو که ده خط بالاتر میگی دلال نیستم دلار هام مال تو اقلا حفظ ظاهر هم شده ده تا پیام پاینتر اینو نگو ثابت کنی دلالی!!! لعنت به نتانیاهو که شما دلالها رو انداخت بجون این مردم
رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بهترین پیام امشب، همین بود .... درود بر شما
آقای ظریف - ترور یک ایرانی در خاک ایران ایجاب می کند که خواهان جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل شوید. ایجاب می کند که در سازمان ملل همه کشورهای این ترور را محکوم کنند و یک قطعنامه در این مورد صادر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
چه توقعاتی از چه کسانی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چشم میگیم این کارو براتون بکنن
شما خودتو ناراحت نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
شما در مقابل همه ی ایرانیانی که ترور می شوند همین احساس و جدیت رو داری؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
جمله ات غلط است عزیزم باید بگی چه توقعاتی توسط چه کسانی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
داداش برای درخواست جلسه اضطراری باید اسناد و مدارک غیر قابل انکاری در دست باشد یا اسرائیل رسماً مسئولیت این ترور را پذیرفته باشد که فعلاً هیچکدام صورت نگرفته است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
دوست عزیز وقتی تو به قوانین بین الملی اشنایی نداری چی بگم تا احساسات فروکش کنه درخواست جلسه اضطرای درصورتی محقق میشود که اکثریت کشورهاییکه دارای حق وتو هستند درخواست نمایند درضمن همه کشورها گوش بفرمان تونیستند که هرحادثه ای درهرکشوری را محکوم کنند لطفا تو فقط درحد بغال سرگوچه خودت حرف بزن
نتیجه عملکرد مسئولینی نابلد و کم هوش موجب این شدن که منافع ضد ایرانی آذربایجان، امارات، بحرین، عربستان و ... موجب این شد که همه این کشورها رو بندازیم دامن اسرائیل و مدام گفتین فقط کشورهای ذره بینی دارن با اسرائیل رابطه برقرار میکنن. گفتین عمق راهبردی ما رسیده بیخ گوش اسرائیل. کدام عمق عزیزم اسرائیل هر کاری دلش میخواد داره خیابونهای تهران انجام میده. پس کو ادععای پاسخ کوبنده و دندانشکنتون؟ تو مدیریت مرغ و گوجه کم آوردین آقایون بعد میخوائین از دانشمندان و منافع ملی دفاع کنید؟ اگه یگ پاسخ کوبنده آشکار نظامی اونم تو عمق حیفا و تلاویو ندین خاک بر سرتون. از خانواده شهدا اخیر خجالت بکشین.
اونقدرم برای مذاکره مجدد ذوق کردین که این شد نتیجش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
حالا جالب اینه که با همه ی این اوصاف، الان هم دل مسئولان ما پر پر میرنه برای مذاکره با بایدن
بستن تنگه هرمز

زدن آرامکو

زدن اسرائیل

حداقل واکنش های انتقامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
برو دلارهات رو اول صبح بفروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مستقیما از طرف ما فقط ترور خواهیم کرد یعنی ترور مقابل ترور ولی دوستان ما این کارها در این مناطق می کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
آرامکو رو بزنیم که تو دلارهاتو گرونتر بفروشی؟ کور خوندی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
انشاالله به موقعش
بی شک در ۶ هفته باقیمانده باز هم باید منتظر اقدامات تروریستی یا خرابکارانه بیشتری از جانب طرف مقابل باشیم.بهر حال طبق گفته و خواسته نتانیاهو مذاکره نباید اتفاق بیفتد و برای بهم زدن ان تا مرحله یک جنگ تمام عیار با کمک دولت ترامپ پیش خواهند رفت.ترامپ نیز از اینکه دموکراتها را درگیر یک جنگ کند و بنوعی انتقام از انها بگیرد خرسند خواهد شد. لذا توسط پمپئو مهر تایید به این اقدامات نتانیاهو قبلا زده شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
توهمات یک دلال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مرد حسابی ! بیخود تهمت نزن و پبش داوری نکن
اگر بمب اتمی داشتیم اسراییل جرات نمیکرد چنین تروری انجام بده. هرچند دشمنی با آمریکا و درگیری با اسراییل هم سودی برای ما نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
از شما چه پنهان، سعی کردیم که بسازیم اما وسط راه، جلومون رو گرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگه بمب اتم داشتیم عربستان وترکیه وامارات وبحرین حتی قطر هم میرفت دنبالش وحتی عراق
هیچ انتقامی در کار نیست. اگر بود تا بحال انتقام شهید سلیمانی گرفته شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
کاملا صحیح است، تازه قراره که با جو بایدن که قتل سلیمانی رو مورد تقدیر قرار داده بود وارد مذاکره بشن
اخه کم شانسی اینجاست که هر زمان باب مذاکره جدی تر میشه ترور داخل ایران هم فعال میشه تقصیر دیگران چیست ؟؟؟ از بدو انقلاب تا کنون ترورهای بسیاری را شاهد بوده ایم اما این روزها کم کم متوجه علت بسیاری از تروها در ایران میشویم
چشم در برابر چشم
والله حاضرم این موش کثیف نتانیاهوی جنایتکار این میکروب خطرناک جامعه بشری را به درک واصل کنم ولو با بذل جان ناقابل.....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
پس لطفا زودتر آن جان ناقابلتان را بذل کشتن نتانیاهو بکنید و ما را بیش از این منتظر نگذارید
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
فقط با دو کلمه آخر کامنتت موافقم !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
انشاالله به موقعش
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
یاعلی صبح حرکت کن برو خواهشن اینجا نشینو شعار نابودی بده وزندگی مارو بی ثبات کن پاشو برو ماهم براموفقیتت دعامیکنیم
حالا می توان فهمید امام خامنه ای ,این پیر فرزانه خردمند با چه اندیشه والایی این انقلاب وکشور را در دریای پرطوفان هدایت فرموده و حالا می توان فهمید اینکه می فرمود مذاکره با شیاطین به ضرر ما هست وموشک برای ما لازم است یعنی چه. در میان این همه گرگ جگر شیر می خواهد که این پور حیدر کرار دارد. واقعا ایمان ما به این سید بیشتر می شود هر چقدر حقایق آشکار می شود وشیاطین نقاب از چهره بر می دارند.واقعا استقامت را باید از امام حسین علیه السلام آموخت که در میان هزاران گرگ نهراسید وخودش وخانواده اش فدای صراط الله شد. ای مردم آماده باشید که زمان وارد شدن مردان مخلص خداوند به بیت المقدس فرا رسیده. اگر کوهها از جا کنده وجابجا شود توبر جایت استوار باش.(کلام مولی علی علیه السلام)یا علی هیچ کس جز خالقت تو را نشناخت.
ترور در برابر ترور من که حاضرم جونمو بدم که اسرائیلی کودک کش که تو کشور خودمون بیاد با ی عده وطن فروش دست به یکی کنه مارو ترور کنه
ده بزنین دیگه اسرتییل نابود کنین چشم بهم بزنین ۲۵ سال تموم میشه ها.
جالبه نمیدونستم تابناک هم شده تریبون اصلاح طلبهای تندرو
تمام این حرکات برای ازبین بردن امکان صلح و مذاکره است
بازهم این کشور یکی از سرمایه هاشو از دست داد..تاسف!روحش شاد..‌
لطفا پرچم محافظت از افراد مهم مملکت را به شخص دیگری بسپارید.
ملتی که شهید پرور هست از شهید دادن نمی هراسد، ولی ما نیاز به این نامه نگاری های بی اهمیت احتیاج نداریم، بلکه پاسخی خونین به گستاخی های ال سعودی و نتانیاهو داریم ،چون بی جواب گذاشتن این ترور ها برای ملت نه سیاسیون زجر آور و تحقیر آمیز هست.
واقعا ادم نمی داند بخندد یا گریه کند چطور یک وزیر کابینه که دها جایگزین برای او متصور است به سبک فیلم های هالیوود انگونه حفاظت میشود و یک دانشمند بی بدیل ما که هیچ جایگزینی برایش نمی توان پیدا کرد و قبلن نیز مورد سو قصد قرار داشته و علنا در لیست ترور اسرائیل اعلام شده است و در محافل اطلاعاتی و امنیتی دشمن همیشه انگشت نما بوده
حلقه محافظانش تا این حد شکننده بوده است
یکی حسن روحانی را از خواب بیدار کنه. البته اگه از تفریح جمعه برگشته باشه
چطور یک.کشور نو ظهور که کلا 5 میلیون جمعیت نداره به راحتی میاد داخل ایران ترور میکنه
این ترور ها کار سازمان کثافتین خلق است و نتانیاهو فقط پزش را میدهد
جناب کریمی درسته ، اگر این انتخابات هم مثل انتخابات 98 باشد ، یقینا" حرف شما درست است . آیا میدانید بلحاظ معنوی و سیاسی حکومت و مردم ایران چقدر متضرر شدند ؟ نتیجه تاسف باربود هم از نظر مردم وهم جامعهء جهانی . لااقل بخاطر خدا یکبار هم که شده صادق باشید و آنکه بنظرتان واقعی میآید بیان کنید
دانشمندی به این مهمی که نتانیاهو علنا از او اسم برده چرا باید ماشینش ضد گلوله نباشد یا چرا دو عدد ماشین از جلو و عقب خودرو اورا اسکورت نمی کردند و خیلی سوالات بی جواب !
تا بمب اتمی نسازیم این قائله ادامه داره
ببینید اون کشورهایی که بمب اتمی دارند (مثل پاکستان) دیگه این مشکلات را ندارند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان