بازدید 10094

افتتاح تلویزیون اینترنتی حوزه علمیه خواهران

تلویزیون اینترنتی " کوثر" حوزه علمیه خواهران روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ 26 November 2020


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مدیرحوزه علمیه خواهران درمراسم افتتاح این تلویزیون گفت: فضای منبر، مسجد، درس و بحث باید حتما ادامه یابد اما دستگاه روحانیت باید به‌سرعت جایش را در فضای رسانه پیدا بکند و کار حرفه‌ای این است که ما در این عرصه ورود پیدا کنیم.

حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پورافزود: حرکت تلویزیون کوثر باید کم اما کیفی و دائما بر روی محور اثرگذاری متمرکز شود.

وی بابیان اینکه رسانه امرحیاتی درفضای زندگی امروز است تأکید کرد: امروز عصر اطلاعات و عصر مدیریت مردم براساس اطلاعات است، جاذبه دریافت پیام‌ها از طریق نگاه‌های چشم در چشم و نگاه‌های محفلی به حداقل رسیده‌است.

به گفته وی، داشتن تولیدات جذاب و پایدار کردن این تلویزیون از طریق مطالباتی که به سمت این رسانه خواهد آمد در پایدار ماندن آن اثرگذار است.

وی بیان کرد: شروع کار رسانه کار سختی نیست اما مهم این است که در این عرصه پایدار بمانیم.

وی اظهار داشت: از همه خواهران طلبه می‌خواهم که برای پایدار ماندن این شبکه کمک کرده و ایده بدهند که مخاطب خودش را پیدا کند و برای مخاطب حرف نو و پیام ارزشمند داشته باشد.

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران گفت: درجامعه کنونی آن‌قدر پیام و رسانه زیاد است که مخاطب فرصت پردازشش را ندارد.

بهجت پور تصریح کرد: دراین شرایط راه‌اندازی یک رسانه به‌صف رقبای بسیار جدی وارد شدن است و باید بدون عجله در توسعه و حذف مخاطب پیش برویم.

وی با اشاره به کمک صداوسیما به جریان نفوذ، افزود: صداوسیما درراه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی عجله کرد اما درتولیدات فرهنگی دچار ایستایی و عقب‌ماندگی شدو مجبور گردیدبرای ایجاد محتوا به برنامه‌های خارجی و ترجمه روی بیاورد و بخش عمده‌ای از نفوذ از همین شبکه‌های داخلی رخ داد.

بهجت پور اظهار داشت: اقدامات دینی باید این‌طوری باشد یک پیغمبری حرکتی را در گوشه از جهان شروع می‌کند اما قرن‌ها بعدازآن هنوز موج دارد و اثرگذار است.

وی اظهار کرد: هرچه ما مجاهدت بکنیم خداوند راه‌های جدیدی را پیش روی ما باز می‌کند کار ما هم همین است ما در حوزه نشسته‌ایم که لشگری از متدینین را به سمت پروردگار رغبت بدهیم و از خودش هم می‌خواهیم که راه را برای ما باز کند.

بهجت پور بابیان اینکه هر مؤمنی باید یک رسانه باشد، افزود: مجموعه حوزه و شخصیت‌های صالح و پاک‌دامنی که در این مجموعه تلمذ می‌کنند باید رسانه‌ای برای انتقال مفاهیم دینی به مردم باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بابیان اینکه امروز انتقال پیام راحت‌تر شده است افزود: در غالب‌های متنوع و مختلف می‌شود پیامی را منتقل کرد و امروز کسی نمی‌تواند عذر بیاورد که دستم کوتاه بود و نتوانستم امربه‌معروف کنم.

علاقه‌مندان به استفاده از برنامه‌های این رسانه از آدرس live.whc.ir می‌توانند برنامه‌های آن را مشاهده کنند.

توجه ویژه به مخاطبان به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی، همکاری همه‌جانبه با تولیدکنندگان و تهیه‌کنندگان محتوا در رادیو و تلویزیون، توجه به طلاب جوان و پرانگیزه و حمایت از استعدادهای کمتر دیده شده در حوزه برنامه‌سازی و ایده‌پردازی از اهداف تلویزیون اینترنتی کوثر است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان