بازدید 28083
رئیس جمهور:

ماموریت اقتصادی روحانی به سه وزیر کابینه/ «ترامپ» و یارانش چند هفته دیگر به زباله‌دان تاریخ ریخته می‌شوند/ انتقاد سازنده مفید و متفاوت از بد دهنی و فحاشی است

رئیس‌جمهور از سه وزیر کابینه خواست هرچه سریعتر طرح‌های خود را برای تصویب در ستاد اقتصادی دولت آماده کنند. آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال ۹۷ جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند...
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 26 November 2020

رئیس جمهوری با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا گفت: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال ۹۷ جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری صبح پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه «سال‌هاست که دچار تحریم هستیم» اظهار کرد: در این ۳ سال اخیر در یک جنگ رویاروی بودیم و دشمنان با تمام مقابل ملت ایران آمدند و شکستی مفتضحانه خوردند.

وی با اشاره به پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا افزود: آنهایی که می‌خواستند ملت ایران سال ۹۷ جشن سالگرد پیروزی انقلاب خود را نبینند و آنها وارد ایران شوند، همه سرنگون شدند و همه دوران قلدری‌هایشان پایان یافت و چند هفته دیگر به زباله دان ریخته می‌شوند.

رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه این ملت ایران بود که در این سه سال مانند قبل مقاوم ایستاد و پیروز شد و این دشمنان ایران بودند که دچار شکست شدند، گفت: در این سال‌ها نشان داده شد اقتصاد ایران بزرگ و مقاوم است و فکر نمی‌کنم در منطقه هیچ کشوری چنین قدرتی داشته باشد که بتواند در سه سال جنگ رویاروی بایستد و پیروز شود؛ این نتیجه‌ی عظمت و قدرت و تاب آوری ملت ایران در سایه خوداتکایی و درون زایی و ژئوپلیتیک ایران است؛ ایران جایگاه جغرافیایی عظیمی است که قدرتی در دنیا نمی‌تواند ایران را بخاطر جایگاه خاصی که دارد فرهنگ و همچنین مقاومت های بسیاری که در طول تاریخ داشته است؛ از منطقه و جهان حذف کند. خیلی ها می‌خواستند کشور ما را از بین ببرند و نتوانستند؛ حال اینها آخرین هایی بودند که آمدند، اما به نتیجه نرسیدند و شکست خوردند.

روحانی با اشاره به افتتاح بزرگترین واحد اُوره و آمونیاک کشور در لردگان، واحد ۵۰ هزار بشکه‌ای فراورش نفت خام در غرب کارون و همچنین مخازن متمرکز ذخیره‌سازی میعانات گازی در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: امروز شاهد افتتاح بزرگی بودیم؛ مردم شاهدند در شرایطی که می‌خواستند ما را تحریم و منزوی و با تصور خام خود ما را نسبت به آینده خود مایوس کنند، امروز شاهد افتتاح طرح‌هایی با ارزش ۳۰ هزار میلیارد تومان هستیم؛ این برای آنهایی که برای ملت ما طراحی‌های شوم کردند باورکردنی نیست که در یک روز این افتتاح‌ها را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های افتتاح شده برای ما خیلی مهم هستند، اظهار کرد: طرح راه اندازی بزرگترین واحد اُوره و آمونیاک کشور در چهارمحال و بختیاری به هم جهش صادرات و هم جهش تولید است. همچنین واحد ۵۰ هزار بشکه‌ای فراورش نفت خام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه با این مدل فرآورش اولین باری است که در این صنعت قدم گذاشتیم. در حوزه ساخت مخازن نیز اتفاق بسیار مهمی افتاده ایت؛ چراکه تاسیس مخازن بزرگ برای نفت، میعانات و گاز یکی از مهمترین نیازهای کشور است. 

رئیس جمهوری با بیان اینکه برای «ما، ملت ایران و دنیا آینده ایران بسیار مهم است» تصریح کرد: ایران آباد و پیشرفته تنها برای مردم ایران نیست بلکه برای مردم منطقه و جهان اسن؛ ایران می‌تواند نیازمندیهای منطقه و حتی در برخی موارد نیازمندی‌های جهان را ارزانتر و راحت‌تر تامین کند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت دانشگاه‌ها در حوزه تامین سرمایه انسانی، گفت: اگر می‌خواهیم در صنعت با جهش و شتابی خوب مواجه شویم نیازمند سرمایه‌گذاری اعم از داخلی و خارجی هستیم؛ امروز دیدیم که طرح‌هایی افتتاح شد که بخشی از منابع آن خارجی بود؛ اگر سرمایه خارجی در کنار داخلی قرار بگیرد می توانیم شاهد تحولات بزرگی باشیم. 

رئیس جمهوری ادامه داد: دومین موضوع در جهش تولید مواد اولیه است؛ در بسیاری از صنایع به ویژه پتروشیمی، نفت، گاز، فولاد، مس و آلومینیوم مواد اولیه خوبی در اختیار داریم که بسیار مهم است. مسأله سوم در جهش تولید تکنولوژی است؛ در نبود تکنولوژی با قیمت گران حداقل استفاده را می توان برد. در استفاده از تکنولوژی باید هم به داخل و هم به خارج توجه کرد؛ در حوزه داخلی شرکت‌های دانش‌بنیان پیشرفت‌های بسیار خوبی دارند؛ در استفاده از تکنولوژی خارجی نیز همواره استفاده کردیم و باز هم استفاده می‌کنیم؛ به لطف خدا آمریکا و کشورهای دیگر در این زمینه هیچ‌گاه نتوانستند مانع شوند؛ چون ما در هر حال که خواستیم تکنولوژی را آوردیم؛ حال ممکن است تحریم ها و فشارها باعث افزایش هزینه‌های مالی شود اما هیچ کس نمی‌تواند در اصل استفاده از تکنولوژی خارجی مانع شود.

روحانی با تاکید بر لزوم حضور صنایع مختلف در بازارهای جهانی گفت: پایه چهارم جهش تولید بازار است؛ برای تولید باید تقاضاهایی وجود داشته باشد؛ گاهی این بازار داخلی است گاهی خارجی است؛ ما باید میلیاردها جمعیت و بازارهای متنوع را ببینیم و اینجاست که تعامل سازنده می‌تواند تأثیر گذار باشد؛ تعامل سازنده در کنار قدرت ملی اهمیت دارد؛ اگر کشوری ضعیف باشد در تعامل سازنده باید التماس کند؛ درحالی که تعامل سازنده یعنی قدرت ملی ما در جایگاهی قرار بگیرد که آنها به ما نیازمندند ما هم علاقه مندیم که با آنها تجارت و تعامل داشته باشیم.

وی افزود: این ۴ اصل امروز در ایران وجود دارد و ملت ما امروز در مسیر صحیحی قرار گرفته است و کسی هم نمی‌تواند از افکار عمومی ملت فاصله بگیرد. خوشبختانه در کشور ما همه حرکات ساختاری ما بر مبنای مردم‌سالاری است؛ مردم سالاری بسیار مهم است تا افکار را در مسیر درست قرار دهد و این افکار درست است که می‌تواند نسل جوان، کشاورز و صنعت‌گر را جذب کند؛ از ۲۲ بهمن ۵۷ ما در مسیر مردم سالاری رفتیم و امام راحل مردم سالاری را بخوبی دید و در ۴۷ روز اول به مردم گفت پای صندوق بروید؛ این مردم سالاری تضمین کننده اصل نظام و تصحیح افکار ماست.

رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز بحمدالله جامعه ما با امیدواری بسیار خوبی نسبت به آینده می‌اندیشند بر لزوم توجه همه مسئولان به آینده ملت ایران و رفاه مردم تاکید و اظهار کرد: بد اخلاقی و بد دهنی را رها کنیم؛ ما [دولت] که اعتنایی نمی‌کنیم و اگر کسی بد اخلاقی کند اصلا خللی در اراده ما ایجاد نمیکند اما ما پیامبری داریم که فرمودند «فقط برای این مبعوث شدم که مکارم اخلاقی را کامل کنم».

روحانی ادامه داد: ما جمهوری اسلامی ایران هستیم و افتخار ما اخلاق و ادب است؛ این معنایش این نیست که کسی انتقاد نکند؛ انتقاد سازنده مفید است، اما انتقاد غیر از بد دهنی، فحاشی و بی تربیتی است و ملت ما نیز این موارد را برنمی‌تاید؛ همه باید به خدمت به مردم و افتخار و سرافرازی ایران فکر کنیم.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های ملی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه گفت: طرح هایی که امروز افتتاح شد نشان می‌دهد که همه‌ی مهندسان صنعتگران و مدیران در میدان هستند؛ پنجشنبه‌های ما گواه تاریخ است و در شهادت می‌دهد که ملت ما ایستادگی می‌کنند و در برابر دشمنان عقب نشینی نمی‌کنند و مسیر پیشرفت خود را تا انتها ادامه خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهوری در بخش‌هایی از صحبت های خود در این مراسم با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) خاطر نشان کرد: امروز بزرگترین حوزه علمیه برای جهان تشیع و حتی جهان اسلام حوزه علمیه قم است و اینها همه از برکت قدوم حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم بود که این منطقه را متبرک کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۵۱
یعنی واقعاً باید به اینها گفت تا بفهمند خطری کشور را تهدید می کند و مردم به مشکل خورده اند تا دست به کار شوند؟ علی برکت الله با این همه هوش و استعداد و درک!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
به کسی بی احترامی نفرمایید.......همه یک روز رفتنی هستن بزرگوارررررررررر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ایضا" جنابعالی در تابستان 1400
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
آقای دونالد ترامپ میخواست مارو به خاک سیاه بنشونه نتوانست ولی نورچشمیهای اختلاسگرو بدهکاران بزرگ بانکی و بدهکارانی که میلیونها ومیلیاردها دلار و درهم و یورو بربرمبنای دلار4200 از وزارت صمت و بانک مرکزی گرفتندو بردندو یه هل پوک هم واردنکردند(و تاکنون هم بدهی خود را پرداخت نمیکنند که اسامی برخی از آنها اخیرا" از طرف بانک مرکزی منتشرشد) توانستند مردم را به خاک سیاه بنشانند. بله ، آنها پیرو شعار ما میتوانیم بودند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ترامپ در شرایطی است که چیزی برای از دست دادن ندارند ولی هنوز رئیس جمهور است و فرمانده کل قوای قوی ترین ارتش جهان است با تمام اختیارات، این حرفها را میشه ۲ ماه دیگر هم زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
طراح اصلی تحریم ها دموکرات ها بودن و فرقی با جمهوری خواه ها ندارند. پشت همه این ها دولت فاسد یهود است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
زباله دان تاریخ اصطلاح محمود احمدی نژاد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
محمود احمدی نژاد از اصطلاح زباله دان تاریخ استفاده می کرد.
آقای روحانی دیگه چیزی به صبحدم نموده چشم بهم بزنی اینم میگذره



اما نمیدونم اون صدروزه اول کی خواهد رسید



هنوز منتظریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
روحانی چند ماه هم بیشتر نمانده تا خلاص شویم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ایشان هر روز چه سیگنالی برای بایدن میدهند و بایدن هم امکان ندارد ۲ تا ۳ سال اولش سراغ ایران بیاید چون نیازی ندارد( برجام و ایران جزو ۱۰ اولویت اول انتخابات امسال انها نبوده) و اوباما هم به دلیل انتخابات ۲۰۱۶ خود مجبور بودند با ایران مذاکره کنند تا یک رایی به عنوان دستاورد دمکراتها برای هیلاری جمع کنند.
یکی از نشریه ها خبر داده امریکا تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران با ایران مذاکره نخواهد کرد( اگر بایدن یا ترامپ به ریاست جمهوری برسند ۵ ماه مفید از دولت دوازدهم باقی مانده )و منتظر نتیجه ریاست جمهوری ایران می مانند).
اقاجان ۹۰ درصد بایدن و ۱۰ درصد ترامپ که درصدترامپ بیشتر ولی فرض چرا این قدر اقا روحانی جو میدهند؟؟
اگر چه منتقد روسیه هستیم اما باهوشی پوتین در نفرستادن پیام برای بایدن هم نکته ها در خود دارد و صبر میکنند تا مجمع الکترالها رییس جمهور نهایی امریکا را قطعی کنند و بعد از رویه های قضایی انتخابات امسال امریکا .
حسن ثانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
صحبتهاش برای فرار از مشکلات داخلی است و از این صحبتها هر روز خواهیم شنید:))) مرغ و دریاب!!!!!:))))
مرغ طوفان غوغابپامیکند.....
حتی اگر مارادونا هم کاندید میشد رای نمیدادم. برید جمع کنید این بساط رو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
برو این حرفارو جمع کن..تو چه بخوای چه نخوای سال اینده یک نفر رییس جمهوره ...پس برو رای بده که ناکارامدی دو باره نیاد سر کار به یک ادم منطق رای دهید
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
ناشناس ۱۵۰۴ اتفاقا رای نمیدم تا همه ناکارآمدی ها گردن من نیفته میخوام سال آینده با قدرت انتقاد کنم و همه تقصیرها گردن شما باشه. بسه تنیس بدون تور
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خدا رحمتش بکنه ماردونا دیگر نیست.
مشکل ایران با امریکا ترامپ ودولت های ما نیست مشکل طرز تفکرات مدیران کشور هاست
عجب دل پری داره شیخ حسن از ترامپ !
خوب البته حق هم داره برجام جونشو زد پوکوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
خدا به خیر کند اگر این هم مانند گشایش اقتصادی وسط تابستانی شون شود ترامپ صد در صد برمیگردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
دلشون به بایدن خوشه نمیدونن که سیاست خارجی امریکا باتغییر رییس جمهور تغییر پیدانمیکنه بخصوص در حمایت بی چون وچرا از اسراییل
نمیدونن که درنهایت همه این رفتن وامدها برای امتیاز گرفتن بیشتر و مهار قدرت ایران درمنطقه هست وترامپ وبایدن درواقع نقش افرینان بازی پلیس بد پلیس خوب هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
شیخ حسن باگفتن حرفهایی نظیر« ترامپ به زباله دانی تاریخ پرتاب شد » اونقدر ترامپ راتحریک میکندتابالاخره هفته اخرریاست جمهوریش به ایران حمله کنه
راه حل مشکلات ایران:
1- افزایش قدرت دفاعی
2- مقاوم سازی و تقویت اقتصاد
3- نگاه به شرق
4- کاهش دشمنی با آمریکا و سایرن
5- افزایش تدریجی و آهسته آزادیهای فردی
6- توسعه سیاسی بسیار آرام و تدریجی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
دادن شعارهای صد من یک غاز رو هم اضافه کن استاد.کارت ملی رو تولید کن مقاوم سازی اقتصاد باشه بعدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
فقط رجوع به استقلال و آزادی واقعی
و انتخابات آزاد و مردمی رسانه ها و احزاب
و احترام به خواسته و نظرات اکثریت مردم
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
به خاطر همون نگاه به شرقت منفی زدم چون هر کشوری که وارد بلوک شرق شده بدبخت شده نمونش ونزویلا و کره شمالی
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
پاسخ به اونی که از نگاه به شرق انتقاد کرده. الان چین بدبخته؟ کره و ژاپن چی؟ شرقی نیستن؟ الان شرق آسیا داره میشه مرکز اقتصاد دنیا
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اگر یکدفعه بخواد انتخابات آزاد و دمکراسی باشه کشور از هم میپاشه. الان افغانستان از نظر دمکراسی شاید از ترکیه هم جلوتر باشه چون هر هشت سال نفر اولش کشورش عوض میشه
سالیان سال ماموریت دادی هیچ اثری مشاهده نشدولا به خدا هیچ ایرانی حرفهای شما راقبول ندارند بخاطر اینکه درآ ن عملی نیست خداوند به شما رحم کند بخاطر گریه کودکان گرسنه آ ه مادران ،گریه پدران از شرمندگی فرزندان سالیان سال این مردم بدبخت در فشار را می بینید دریغ از یک استعفا دربین مسدولین
حالا از کجا این ها آخرینهایی بودند که می خواستند ایران را نابود کنند؟ از کجا معلوم بعدی ها( در آمریکا) چکار می کنند
جناب آقای رئیس جمهور عملگرا، دستور بفرمایید بررسی نمایند بانک های دولتی از تاریخ 22 بهمن 57 تاکنون چند وام گیرنده بخش های محل توجه ویژه حضرتعالی (بخش های صنعتی و کشاورزی) با یک وام ساده از بانک های اسلامی به خاک سیاه نشسته اند و بانک های شما ده ها برابر ارزش وام پرداختی را مصادره کرده اند. لطفا شعار ندهید.
شما نتوانستید از فرصت ترامپ برای مذاکره استفاده کنید ترامپ دو سال پیش به مراتب از بایدن دمکرات بهتر بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اردوغان تنوانست به راحتی با ترامپ همراهی کند و مذاکره کرد و تحریم هم نشد
اردوغان با بایدن هم خواهد توانست پیش برود
حاجی اگه یه دفعه ورق برگشت چی فکرشو کردی
کاش این جمله اقای ریس جمهور که فرموده اند انتقاد سازنده مفید است ومتفاوت از بد دهنی و فحاشی است را همه مطبوعات چاپی ومجازی بعنوان تیتر اول خود چاپ میکردند و همچنین با خطی زیبا ونبیس در بالای همه سه هم نصب میکردند چقدر خوب میشد اما. یرش هم بنویسند بی شناسنامه کاسب تحریم حسو. بیسواد وووو هم فحاشی است. و هرکس تا حالا این صفات را برا ی. منتقدین بکار برده اولا دیگه استفاده نکند و بعد هم عذرخواهی کند سایت محترم تابناک هم بزرگواری نمایند واین پیام که حاوی هیچ توهینی هم نیست سانسور نکند موفق باشید
فجاشی و بد دهنی رو خوب اومدی. از صبح تا شب به تمام دنیا بد و بیراه میگیم حسن آقا. این فرهنگ از صف گوشت و مرغ و تا مناظره های تلویزیونی و کلام مسئولین گسترده شده.
متاسفانه ما استاد فرصت سوزی هستیم.
سیاست مدارا باید زیل و تیز باشن و به لحظه تصمیم گیری کنن. منتها ما فکر میکنیم دنیا با فرمان ما میچرخه یا می ایسته.
مشکل دوم اینه که خیلی ها هستن که فکر میکنن هر چی فکر میکنن درسته و مملکت باید به فرمان اونا باشه. کم نیستن از این قلم بدست ها و تریبون بدست
اندکی !!!!!!!!!!!!!!!در مغایرت :
- به زباله دان ریخته می‌شوند
- بد اخلاقی و بد دهنی را رها کنیم
قیمت مرغ متعادل شد؟
سیب زمینی؟
پرتقال؟
هویج؟؟
اگر تحلیل جهانی تان تمام شد اندکی به همین‌بازارهای کوچولو داخلی هم سر وسامانی دهید
متشکرم
این همه حرف وشعار بسه ، کمر مردم زیر این همه بدبختی وگرانی خم شده بک کمی هم به فکر این ملت نگون بخت باشید . واله تک تک شما در پیشگاه خداوند قهار مسئولید.
آقای رئیس جمهور وام مسکن رو زیاد کن . الان با این وامی که بانک مسکن میده حتی نمیشه سرویس بهداشتی آپارتمان رو خرید . نیازهای اولیه مردم از همه چیز مهمتره ....
عصبانی کردن ترامپ کار درستی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اونقدرانگولکش میکنن که هفته اخر حمله میکنه این خط اینم نشان
مردم ایران دیگه چیزی ازشون نمونده با درایت مسولان مملکت
ماموریت اقتصادی روحانی به سه وزیر کابینه:
"نمیر نمیر بهار میاد، کُبوزه با خیار میاد". "آمدی جان به قربانت ولی حالا چرا". یه کمی دیر شد، فقط یه کمی؛ بیش از هفت سال طول کشید.
جناب شیخ حسن مرغ گرونه : امریکا..... گوجه، پرتقال ،شیر و...... گرونه: امریکا...... بیکاری جوانان: امریکا........ مسکن: امریکا............ ازدواج جوانان: امریکا............اقتصاد: امریکا...... خودرو: امریکا.......عذرخواهی از مردم: امریکا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اگه آمریکا نباشه...گردن کی بندازن پس؟؟؟؟؟؟
مردم زیر فشار اقتصادی ناشی از بی تدبیری بعضی ها دارن له میشم و آقایان دارن از مقاومت میگن
شیخ حسن باگفتن حرفهایی نظیر« ترامپ به زباله دانی تاریخ پرتاب شد » اونقدر ترامپ راتحریک میکندتابالاخره هفته اخرریاست جمهوریش به ایران حمله کنه
خالا صبر کن حسن .یذار کدحدای بعدی بیاد شابد بدتر از این شد.شما که شاهکار نکردین.تغییر نظام در امریکا اتفاق افتاده. جوری میگی انگار کار شما یوده.چهار سال دیگه دوباره یکی از ترامپیسم میاد.تاره زخم خورده هم هستند.اصلا شادی نداره.نوک دماغت را نبین
هر افتتاحی بد بختیش مال مردم ایرانه کیفش مال همسایها این همه پتروشیمی کشاورز باید خواب کود شیمیایی ببینه اگرم خدای ناکرده یک کیسه کود ۵۵۰ هزار تومانی گیرش بیاد با نمک پاشم بریز ه اخرش کم میاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان