ثتران و دوستان كارگزارنشين

دلواپسان ثترانح

امروز برخي سهامداران در تماس با خبرگزاري ها از تماس هاي عجيب يك كارگزاري خبر داده و خواستار رسيدگي و نظارت سازمان بورس بر معاملات اين نماد و پاسخگويي اين كارگزاري در اين خصوص بودند.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶ 25 November 2020

امروز برخي سهامداران در تماس با خبرگزاري ها از تماس هاي عجيب يك كارگزاري خبر داده و خواستار رسيدگي و نظارت سازمان بورس بر معاملات اين نماد و پاسخگويي اين كارگزاري در اين خصوص بودند.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، سهامداران امروز در تماس با خبرنگاران گفتند كه از طرف كارگزاري ... با آنها تماس گرفته شده و به آنها گفته شده با توجه به پايان مهلت پذيره نويسي حق تقدم سرمايه گذاري مسكن تهران(ثتران) در پايان وقت اداري امروز يا بايد آن را تبديل به سهم كنند(احتمالا منظور واريز ميلغ اسمي سهم بوده) يا نماد را بفروشند.

سهامداران نيز كه از اين تماس و تقاضا متعجب و مشكوك شده بودند و با اين پرسش مواجه شده بودند كه كارگزاري چرا نگران تبديل حق تقدم آنان به سهام است، با خبرنگاران و كارشناسان تماس گرفته و دليل اين تقاضا را از طرف كارگزاري .. جويا شده و سوالاتي در خصوص ارزشمندي اين نماد مطرح مي كردند.

اين نماد كه سقف قيمتي 16824 ريال را روز 31 تيرماه سال جاري ثبت كرده پس از آن در سراشيبي نزول قيمتي سنگين قرار گرفته، به گونه اي كه قبل از متوقف شدن به منظور افزايش سرمايه از محل آورده نقدي و تجديد ارزيابي حدود 11000 ريال معامله مي شد، اين سهم پس از مجمع فوق العاده افزايش سرمايه در محدوده قيمتي 6900 ريال بازگشايي مي شود، ليكن طي روزهاي معاملاتي كه حق تقدم اين نماد معامله مي شده، قيمت آن به كمتر از 4400 ريال نيز رسيده و ضرر بيش از 60 درصدي را متوجه سهامداران خود كرده است.

روز گذشته و در اتفاقي غريب با نزديك شده به پايان مهلت معاملات حق تقدم ثترانح به يكباره ورق برگشت و شاهد شكل گرفتن صف خريد 40 ميليوني براي نماد اصلي و همچنين صف خريد نماد حق تقدم ثتران بوديم.

حال بايد مشخص شود چرا اين كارگزاري در شرايطي كه بازيگر سهم با بدترين روش و سركوب قيمتي طي چند ماه اخير ضرر هنگفتي متوجه سهامداران خرد كرد، در روز پاياني با تماس با سهامداران به آنان را ترغيب به فروش سهم مي كند و ذينفعان اين ماجرا چه كساني هستند.

به گزارش نبض بورس، سرمايه گذاري مسكن تهران(ثتران) يكي از نمادهاي گروه انبوه سازي است كه در تاريخ 26 شهريور 1399 صاحبان سهام در مجمع فوق العاده با افزايش سرمايه ثتران از محل مطالبات و آورده نقدي و تجديد ارزيابي به 180 ميليارد تومان موافقت كردند.

درخواست يك كارگزاري، بفروشيد يا مي فروشيم

درخواست يك كارگزاري، بفروشيد يا مي فروشيم

منبع: نبض بورس (https://nabzebourse.com/)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها