بازدید ۲۱۵۶۸
کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 25 November 2020

بیننده تابناک در خصوص شکواییه خود از این شرکت اینطور نوشت:

سلام با عرض خسته نباشید. میخواستم یک مورد عدم مشتری مداری از طرف شرکت تیپاکس اطلاع‌رسانی شود که حدود دو ماه پیش یک تبلت برای مدرسه فرزندم خریداری کردم که توسط تیپاکس ارسال شد که بعداز باز کردن کارتن متوجه شکستگی تبلت شدم و با سامانه شرکت تماس و ثبت شکایت کردم و بعداز دو ماه کمیسیون جبران خسارت گفتن چون بسته را تحویل گرفتی شامل جبران خسارت نمی باشد بنده متاسف هستم که موقع تحویل کارتن بنده داخل آن اطلاع نداشته و اولین بار هم بوده که کارتن رامیدیدم تا متوجه تغییر ظاهری آن باشم نکته جالب اینجاست که مرسوله هیچ گونه بیمه ای ندارد و جز یک شماره تلفن گویا امکان تماس با شرکت تیپاکس موجود نمی باشد. حالا اگر هم شرکت مذکور جبران خسارت نمایید بنده باید ۳۰۰الی ۴۰۰ هزار تومان اضافه کنم همان تبلت و بخرم با تشکر.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
تیپاکس موارد بسیار بسیار متعدد عدم رضایت مشتری داره و کارشکنی های زیادی هم از طرف تیپاکس در پاسخ به شکایات در حال انجامه و مسئولیت پذیری شرکت تبپاکس در قبال مشکلات عدیده ای که پیش آورده تقریبا صفره. به نظر دیگه وقتش رسیده که همگی این شرکت کارشکن و بی مسئولیت و زورگو رو با نگرفتن سرویس ازشون سر جاش بنشونیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مگه بقیه شرکتها بعد از تحویل بسته شکستگی رو
قبول می کنن؟ موقع تحویل باید باز شه. تیپاکس بیمه هم داره بر اساس ارزش کالا بیمه رد می کنه.
علی
| United Kingdom |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
الان بسته من چند روزه که به شهر مقصد رسیده اما تحویلنمیدن و به هیچ عنوان پاسخگو نیستن خیلی خیلی بد
مبین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
من که از تیپاکس راضی ام فقط برای بردن بسته از درب منزل باید خیلی زنگ می زدم تا بیان.
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
تيپاكس افتضاحه! يا خر خودت بري از يه شهر ديگه كالا را بياري زودتر ميشه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
تبپاکس واقعه سرویس دهیش افتضاحه و جالب اینکه در هر وضعیتی طلبکار هست و به هیچ عنوان حداقل اشتباهش را نمپذیره دیگه چه برسه به اینکه بخاد جبران خسارت کنه
خویی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بنده تلویزیون ارسالی از شرکت را گرفتم صفحه یا پنل تلویزیون کاملا سورا خ سوراخ شده بود تیپاکس که میگوید شکستنی شامل بیمه نمیشود بیمه فقط برای سرقت است شرکت فرستنده تلویزیون هم قبول نکرد گفت نباید تحویل میگرفتی دست اخر من ماندم با مشتری وخسارت 10میلیون تومانی
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
من هم یک فروشنده ام بسته ای را از اردبیل به شهر اشتهارد کرج با تیپاکس فرستادم حتی بسته راخودم خوب بسته بندی کرده بودم و عکس گرفته بودم و موقع فرستادن هزینه بیمه و ارسال را پرداخت کرده بودم اولا موقع تحویل اول امضائ گرفته بودند بعد بسته را بصورت کاملا شکسته اورده و بعد درخواست هزینه کرده بودند که مشتری با عکسهایی که من از بسته و رسید پرداخت بهش واتساب کرده بودم به من زنگ میزنه مامورین چون امضائ را اول گرفته بودند بسته را میزارند زمین و فرار میکنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
بنده الان دو روزه که مرسوله ام دفتر تیپاکس تهرانه و هر شب پیامک میدن که امروز نشد فردا میاریم. خیلی سرویس افتضاحی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
تیپاکس واقعا و به تمام معنا افتضاحه. من یکبار ازشون خدمات گرفتم و دیگه آخرین بارم بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
تیپاکس واقعا شرکت ضعیفی هست. من از هر فروشگاه اینترنتی که خرید می کنم، اولین درخواستم اینه که با تیپاکس مرسوله مرا ارسال نکنند.
پاسخگویی به شکایات در تیپاکس بسیار ضعیف است. من نفر دوم در صف تلفن پاسخگویی ایشان بودم، متاسفانه مجبور شدم نیم ساعت منتظر بمانم تا یک نفر جواب تلفن را بدهد! این مسائل واقعا برای مشتری آزاردهنده است. بماند که در برخی شهرستان ها، توزیع مرسوله عملا انجام نمی شود و باید برای دریافت مرسوله پستی، حضورا به دفتر آن ها مراجعه کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
به هیچ عنوان پاسخ گو نیستند واقعا متاسفم بعذ از این همه سال نتونسته کمی نظم پیدا کنه تنها دلیل استفاده از این شرکت صرفا احتیاج هست و بس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
من سالهاست با تیپاکس کار می کنم متاسفانه برخورد و پاسخگویی بعضی شعبه هایش خیلی بده. هم هزینه ش بالا ست و هم دیر مرسوله بدست مشتری می رساند و بعد از کلی پی گیری خودت باید برای تحویل مراجعه کنی. اگه فروشنده گزینه ارسال با پیشتاز داشته باشه حتما این گزینه انتخاب می کنم. چون هم هزینش کمتره هم سریعتر و سالمتر بدستم می رسه.
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
سلام دوستان عزیز تی پاکس خیلی بد شده من چندین بار متضرر شدم اصلا پاسخگو نیستند خیلی بد صحبت می کنند
تلفن گویا یعنی دیگه زنگ نزن دوستان عزیز م یک سال است با شرکت ایران پیام کار می کنم دارای بارنامه کاغذی خوش برخورد خدمات خیلی خوب تلفن ایران پیام 42821 همه جای ایران همه بار و بسته جابجا می کنند عالی من روزی 10 تا بسته دارم حداقل
ا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
۹۰ درصد اجناس رو هم‌نمیبرن افتضاااحه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
بهترین کار عدم استفاده ازین سرویس بی کیفیت است به امید اینکه بساطش جمع شود
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
نه درست جواب میدن. نه درست بسته ارسال میکنن. نه پیگیریشون بدرد می خوره.
زنگ میزنم به واحد توزیع میگه بسته دست کارمند توزیع . کارمند توزیع رو زنگ میزنم میگه وقت نداشتم دادم به پیک موتوری. صد بار زنگ زدم بهشون به تیپاکس به واحد توزیع آخر میگن دوست داری برو شکایت کن. لطفا اطلاع رسانی کنید مدرک هم دارم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
من کهمدتهاست از تیپاکس استفاده نمیکنم
چندین دفعه چوب بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی و بدقولیشان را خورده ام و چند سالیست که با تیپاکس بسته ای میفرستم و اگر هم کسی بخواهد چیزی بفرستد تاکیدمیکنم که با تیپاکس نفرستد ....
خیلی بی مسئولیت و به شدت بدقول هستند
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خیلییییییی خیللللیییییی بی مسولیت هستن امیدوارم جمع بشه بساطشون
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
خيلي باحال هست بسته را داغون مياره بعد زنگ ميزنه بيا ببر بعد انقدر بي ادبانه بات رفتار ميكنه كه اندازه نداره بخصوص تيپاكس اراك كه كولاك اين داستانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بنده هم از طرز برخورد تیپاکسیها ناراصی هستم. اکثر کارمندانشان خانم هستند و متاسفانه هیچ سرویسی در خالی کردن بارهای بالای ۵ کیلو ارایه نمیدهند. از مشتری میخوان بار را بیاری و بزاری روی ترازو و با کمال پر رویی میگن بار را ببرید فلانجا قرلر دهید. هیچ زحمتی به خودشان نمی دهند تا از پشت میز بلند شوند و کاری انجام دهند.
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
یک بار برای من هم یک کیسه برنج با تیپاکس ارسال شده بود در کمال شگفتی زنگ زدن گفتن خودت باید بیای ببریش رفتم تحویل بگیرم حتی دست هم به کیسه برنج نزدند و گفتند باید خودت تحویل بگیری و پشت ماشینت بزاری و ببری.
در کل داستانی است این به اصطلاح شرکت پستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
بله
تیپاکس واقعا بد عمل میکنه
تاخیر زیاد

در مورد تبلت، هم ایراد از ارسال کننده است، چون باید خوب بسته بندی میکرد
رضا صالحیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بنده به دلیل شغلم ماهانه چندین بسته به صورت فروش اینترنتی به تیپاکس میدم.شرکت تیپاکس مبلغ بسته و کرایه را در محل از مشتری میگیره و بسته را تحویل میده.جالب اینجاست که پول ما را تا یک ماه و حتی بیشتر در حساب هاشون نگه میدارن !!!!شما ببینیند چه گردش مالی عظیمی در حساب های این شرکت به وجود میاد با همین تاخیر در پرداخت.فکر میکنم بهترین راه شورای حل اختلاف باشه
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
من یک بار بسته پستی داشتم . بعد سه هفته پیگیری گفتن اشتباهی رفته به منطقه ای دیگه و شماره تلفن مسوول اون منطقه تیپاکس رو دادن تا خودم دنبال علتش باشم . زنگ زدم طرف وقتی گوشی رو برداشت با لحن بد و طلبکارانه ای گفت نباید بهم زنگ بزنی وبیجا کرده کسی گفته زنگ بهمبزنی منتظر باش و قطع کرد .خلاصه یک هفته دیگه هم گذشت و بالخره بسته پستی رو برام اوردن وخیلی طبیعی گفتن این موارد اشکالی نداره واتفاق میفته . واقعا اینه مشتری مداری و طرز برخورد ؟؟!!
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
تیپاکس یزد هم سرویس دهی افتضاحی داره. هزینه اش که نسبت به پست دو برابره
به زور و باید ده بار زنگ بزنی و تهدیدشون کنی تا بسته رو بیارن در خونه و میگن خودت باید بیای تحویل بگیری. نمیدونم چرا فروشگاهها با پست کار نمیکنن تا تیپاکس انقدر پر رو نشه
مهرداد مالمیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
تیپاکس یک شرکت مزخرف و بی صاحبه ..به هیچ عنوان در مقابل مشتری مسیولیت پدیر وجوابگو نیستن...الان یک هفته بیشتره بسته من ارسال شده ولی نمیارن بهم تحویل بدن ...بهشون پیامم نمیشه داد تنها راهش اینه برید جلوی نمایندگی بگید بسته رو میخوام اگر ندادن پلیس ۱۱۰ بگیرید گزارش کنه تا برید شکایت کنید ..من فردا میرم سراغشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
واقعا شرکت افتضاحی هست
هزینه که بیشتر از پست پیشتاز میگیره و اصلا معلوم نیست بسته رو تحویل بده یا نه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
سلام
من هم رفتار غیر محترمانه ی مامورین کارنابلدش رو تجربه کردم.
اصلا آداب مشتری مداری رو بلد نیستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تا احقاق حق نشیم آروم نمیگیگیریم
منوچهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
تابستون ها به خاطر خنکی هوا به در یکی از شهرهای شمال غرب ساکنم
تابستان امسال چند خرید اینترنتی لوازم خانگی داشتیم که شامل یخچال و تلویزیون و لباسشویی بود
اول اینکه تلویزیون رو با پست ارسال کردند و خیلی هم عالی به دستم رسید
اما یخچال و لباسشویی رو با تیپاکس ارسال کرده بودند
یخچال رو هر کاری کردم دم خونه تحویل ندادن و با بهانه واهی گفتند خارج از محدوده محسوب میشه و باید از نمایندگی تحویل بگیری
اما برای لباسشویی تابستان تمام میشد و یواش یواش باید خانه ییلاقی رو ترک میکردیم اما هنوز ما در گیر این بودیم که هر روز زنگ بزنیم به تیپاکس پیگیر ماشین لباسشویی میشدیم

بعد دو ماه پیگیری بلاخره ماشین لباسشویی رو اوردن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
تیپاکس شعبه ۱ گرگان هم بسیار بد عمل میکنه و بسته های ارسالی رو به دست گیرنده نمیرسونه. تلفن میزنن و میگن بیا تحویل بگیر یا با هزینه گیرنده با تاکسی میفرستن.
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام دو ماه است منتظر ضرر میلیونی بسته تبریز هستم نمی دانم چی بگم اپراتورش می گه چرا اینقدر زنگ می زنی مگه چی تو بسته بوده پشتشان گرم است روحت شاد باقری که کار یاد اینها دادی باقری بنیان گذار تی بی تی و حمل و نقل در ایران بود خواهشا یک ماه به این تی پاکس بسته ندهید ببینید چه طور میان سراغ شما خیلی متاسفم از ایران پیام راضی هستم خیلی خیلی عالی با احترام و پاسخگو اصلا ایران پیام تلفن گویا ندارد می گن توهین به مشتری است به لحظه پاسخ می دهند
اشکان کیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خواهش میکنم به تیپاکس محصوله ندید. من تو تجربه اولم موبایل انتقال دادم و الان 7 روزه از محصولم خبری نیست و خط هاشون همش شلوغه و کد شکایت ثبت کردن و هیچی به هیچی. الان پیامک اومده به واحد جبران خسارت انتقال داده شده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
بنده در تایید عدم نارضایتی اکثر دوستان اعلام میکنم تجربه ای که دارم اینه تیپاکس 1000متر مانده به مقصد تماس میگیره بیاین بسته رو تحویل بگیرین بدون اینکه آدرس مقصد رو کامل بخونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
من به یکی از دفاتر تیپاکس به علت دیر رسیدن مرسوله اعتراض کردم. آخر کار مسئول دفتر گفت من خودم هم شاکیم ولی چه کنم و در ادامه گفت این آقایان اینقدر دم کلفت شده اند که یک مشتری تیپاکس به علت اعتراض زیاد بصورت گونی پیچ بردنش
خانم علیمرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
تیپاکس اسلامشهر افتضاحه ... من فکرمیکردم فقط اینجا اینجوره
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
با سلام
ما بعنوان خریدار باید از قدرت خرید خود بهره برداری کنیم رفتی بقالی دیدی جنس خوب نمیده بی احترامی میکنه پروبازی در می آوره دیگه ازش خرید نکن تحت هیچ شرایطی به خانواده ات هم بگو همین کار را بکنند میوه فروشی همینطور گلفروشی کتاب فروشی ساندویچ فروشی و ... آن وقت هر فردی یاد میگیرد که باید حداقل احترام را برای مشتری قائل باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
یک بسته ازتهران جاده مخصوص به تهران شهرری10روززمان بردتا به دستم رسیدیعنی به یه لاک پشت داده بودندسه روزبه دستم می رسوند.
اینی که مشتریت زیادباشه وخوب سرویس بدی مهمه وگرنه با مشتری کم ادعای درب به درب و...فلان داشته باشی کههنرنیست.
N.M
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
امروز یه پرینتر برام فرستادن که تماااما شکسته شده بود و شیشه کپی خورد شده بود . بردم تحویل بدم گفتن به ما مربوط نیست و شرکت فرستنده هم میگه سالم فرستاده و حتی شعبه ای که بهش مراجعه کردم فهموند که خبری از خسارت نیست . کارتون پرینتر اصلاا توسط تیپاکس بسته بندی نشده بود و همون کارتون نازکی بود که دور خود پرینتر بود چرا وقتی انقدررر ضعیفه بهش اجازه کار میدن
جلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
تیپاکس یزد
چند کارتن آجیل بود که از هر کدام یک بسته کش رفته بودند
تیپاکس بندرعباس
۱۰ کیلو گردو از تهران ارسال شده بود و بندر عباس ۸کیلو و نیم تحویل دادند
شکایات هم که اصلا رسیدگی نمیشه
پاسخ ها
ساحل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ببینید وقتی فرستنده مرسوله را میفرسته و درخواست بسته بندی اضافه نمیکنه به طبع شعبه هم انجام نمیده چون هزینه دارد و فرستنده ها قبول نمیکنند و در رابطه با جبران خسارت هم اگه ثبت شکایت داخل شعبه انجام شده که اصلا دفترمرکزی خبری ندارد ، شما تماس بگیرید با 0218457 داخلی 5/1 ثبت شکایت را انجام بدین و از مرسوله عکس بندازید و در شعبه مقصد صورت جلسه انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
من سابقا در تیپاکی مدیر ارشد بوده ام. به هیییچ عنوان بفکر رضایت مشتری نیستند ومدیران ارشد و مالکان ان فقط بفکر مال اندوزی هستند و رضایت مردم معنایی ندارد. با انکه هزینه های سرسام اوری بابت بیمه مرسوله اخذ میکنند اما هییییییچ گونه پاسخگویی وجود ندارد.
عباس رستمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بنده اوايل خردادماه تعداد200عدد ماسك به قيمت 600هزارتومان خريداري كرده و چون درشهرستان كمبود ماسك بود براي شهرستان ارسالكردم ولي متاسفانه بين راه مفقود شدو هنوز بعداز 7ماه پيگيري به هيچ نتيجه اي نرسيدم واقعا بدترين شركت از نظرمشتري مداري
زهرا
|
United Kingdom
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
بسیار بسیار بد برخورد و بی مسئولیت هستن لطفا از تی پاکس استفده نکنید
بهزاد
|
Germany
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تیپاکس پول بسته های تسویه در محل را از 10 تا 2 تاشو میخوره و صداشم در نمیاره خودت بعد 6 ماه باید پیگیر باشی تا پولت بدن
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
متاسفانه هز کسب و کاری که یکم رشد میکنه و بعدش دیگه متولیان اون کسب و کار نه تنها پاسخگو نیستند بلکه هیچ تعهدی برای بهبود کارشون ندارند.............و این روش افول کسب و کارها در کشورهای جهان سوم هست
علی
|
Netherlands
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
تیپاکس یک فاجعه به تمام معناست ! مدت یک هفته مرسوله را رهگیری می کردیم و در دفتری بود که تنها 4 یا 5 کیلومتر با منزل ما فاصله داشت . ثبت شکایت می کردیم می گفت قبلا شکایت کرده اید و قطع می شد ، پیگیری هم که کلا بوق الکی می زد.

معلوم نیست خراب شده وقتی دیرتر از پست معمولی تحول می دهد، پول بیشتر می گیرد؟؟
سارا
|
Australia
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
واقعامتاسفم برا شرکت تیپاکس
خیلی بی مسولیت درقبال بسته ها. براشون مهم نیست رضایت مشتری.من یه قوری سفارش دادم به من شکسته تحویل دادن هزارتا بهونه اوردن.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
من یه کتاب با تیپاکس فرستادم. ۵ هزار پول کارتن نو از من گرفتن بعد وقتی مرسوله به مقصد رسیده با تکه کارتن ، کتاب رو بسته بندی و چسب زده بودن کتاب هم جلدش جدا شده بود.
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
متاسفانه من هم یک بسته از قزوین به تهران ارسال کردم و با اینکه بسته توسط خودشان در نمایندگی کنار ترمینال قزوین بسته بندی شد و بابت آن هم از من هزینه گرفتند بعد از رسیدن بسته به مقصد وسیله که یک ماشین اسباب بازی بود ضربه شدیدی بهش وارد شده بود و سقف ماشن فرو رفته بود که بنده در سایت شکایت ثبت کردم ولی بعد از دو ماه خانمی از تهران تماس گرفت و گفت چونکه بسته تحویل گرفته شده شامل خسارت نمیشود . ولی همه میدونند که مامور تیپاکس اصلا اجازه نمیده شما بسته رو باز کنید و باید امضا تحویل رو بدید بعد بسته رو به شما میدهد. اینجانب هم از تیپاکس اصلا راضی نیستم.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
سلام دوستان بنده نمایندگی تیپاکسو به مدت 3 ماه در تهران داشتم اولا اینا سر نمایندگیم کلاه میزارن به شدت دروغگو و کلاهبردان . موردی که میخوام اعلام کنم اینه که اینا مثلا میگن بسته بیمه داره درحالیکه پول اضافه فقط میگیرن تاکید میکنم هیچگونه بیمه ای بسته ها نداره بنده هم بلافاصله بعد از بررسی این موردها و ناراضیاتی کارکنان تیپاکس از شرکت وکلاهبرداری متعدد از مشتری نمایندگی استعفا دادم وبه عنوان کسی که درون این سیستم کلاهبرداری کارکردم لطفا به هیچ عنوان از تیپاکس استفاده نکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
پیک تیپاکس هنگام گرفتن بسته رسید نمیدهد. به شرکت زنگ زدم در کمال ناباوری گفتند که روال همین است!
فری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
شهر ما سمنان، تیپاکس زنگ میزنه میگه بیایین خودتون از دفتر مرسوله رو تحویل بگیرید. انگار نه انگار که آدرس خونه رو دادیم و باید بیارن دم در. اصلا هیچ پیگیری و شکایت هم جواب نداره. بنظرم شرکت پست که مسئول این شرکت خصوصی هستش باید در زمینه مجوز های تیپاکس تجدید نظر کنه. چون واقعا کارشون بی کیفیت هس.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام خدمات تیپاکس بسیار بسیار ضعیف است ما هم خیلی خیلی ناراضی هستیم
حسین سوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سلام
متاسفانه من یک بسته اینترنتی از تبریز سفارش دادم و حدود یک هفته است که بنده خدا ارسال کرده و اومده تیپاکس کرج ولی تحویل نمیدن...
لعنت به تیپاکس
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
برچسب منتخب
مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی