بازدید 195888

جوابیه تیپاکس به مشتری ناراضی

کد خبر: ۱۰۱۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 25 November 2020

سرویس با بینندگان، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

بیننده تابناک در خصوص شکواییه خود از این شرکت اینطور نوشت:

سلام با عرض خسته نباشید. میخواستم یک مورد عدم مشتری مداری از طرف شرکت تیپاکس اطلاع‌رسانی شود که حدود دو ماه پیش یک تبلت برای مدرسه فرزندم خریداری کردم که توسط تیپاکس ارسال شد که بعداز باز کردن کارتن متوجه شکستگی تبلت شدم و با سامانه شرکت تماس و ثبت شکایت کردم و بعداز دو ماه کمیسیون جبران خسارت گفتن چون بسته را تحویل گرفتی شامل جبران خسارت نمی باشد بنده متاسف هستم که موقع تحویل کارتن بنده داخل آن اطلاع نداشته و اولین بار هم بوده که کارتن رامیدیدم تا متوجه تغییر ظاهری آن باشم نکته جالب اینجاست که مرسوله هیچ گونه بیمه ای ندارد و جز یک شماره تلفن گویا امکان تماس با شرکت تیپاکس موجود نمی باشد. حالا اگر هم شرکت مذکور جبران خسارت نمایید بنده باید ۳۰۰الی ۴۰۰ هزار تومان اضافه کنم همان تبلت و بخرم با تشکر.

جوابیه:

با سلام
تیپاکس سازمانی با قدمت ۶۱ سال، به‌عنوان میراث معنوی در خاطره جمعی مردم ایران ثبت شده است. این مهم به پشتوانه اعتماد مردم عزیز این سرزمین پاک حاصل شده و تا امروز به‌صورت خصوصی به فعالیت خود ادامه داده است. این سازمان مسئولیت‌پذیری را به‌عنوان جزئی جدایی‌ناپذیر از فعالیت خود می‌داند، چرا که روزانه امانات بیش از ۲۰۰هزار نفر از شهروندان عزیز را در سطح کشور، مسئولانه جمع‌آوری و توزیع می‌کند.
رسانه تابناک همواره به یمن پایبندی بر اصول حرفه‌ای خود به‌عنوان رسانه‌ای وزین، درگاهی است برای انعکاس و نشر نظرات و دیدگاه‌های مستند و قابل اتکا مردم عزیز کشورمان. از آنجاییکه تیپاکس بخشی فعال و از جنس همین مردم است، پس فرصت آن هست تا در مورد تیتر مطرح شده با موضوع تیپاکس، نکاتی بسیار مهم و حائز اهمیت را خدمت مردم شریف اعلام کنیم.
ما برای سهولت و اطمینان مشتریان خود، در مراحل مختلف فعالیتمان، از دریافت بسته تا تحویل آن به گیرنده، طبق قوانین ملی پست و لجستیک، سازمان تنظیم مقررات، قوانین گمرکات، قوانین پلیس فتا و همچنین قوانین داخلی سختگیرانه‌ای عمل می‌کنیم.

صراحتا برای موضوع خسارات احتمالی وارد شده به بسته‌های مشتریانمان، در تیپاکس خدمتی ویژه به‌نام "خدمت جبران خسارت" وجود دارد که تابع ارزش اعلامی بسته از طرف فرستنده و از حداقل یکصد هزار تومان شروع و تا سقف سی میلیون تومان وضع شده است که به مقتضی شرایط اقتصادی، هرساله افزایش می‌یابد. مبلغ جبران خسارت طبق ارزش اظهاری مشتری (اعلام شده از طرف فرستنده) درخصوص بسته خود تعیین می‌شود؛ بنابراین این مبلغ کاملا به عهده فرستنده بوده و هنگام تحویل بسته به نماینده تیپاکس ثبت و اعمال می‌شود.
اما برای رسیدگی به بسته‌های آسیب‌دیده نیز قوانینی تعیین شده است؛ مانند بازرسی محتویات بسته که هم در وب‌سایت تیپاکس به‌صورت شفاف ذکر شده و بار‌ها نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی تیپاکس و همچنین نمایندگان سراسر کشور به مشتریان عزیز اعلام شده است. برای مثال، مشتری هنگام دریافت بسته، درصورت مشاهده آسیب دیدگی کارتن، باید از دریافت بسته خودداری و با مراجعه به نمایندگی، بسته را در حضور نماینده تیپاکس باز کند تا درصورت بروز خسارت، صورت جلسه شده تا اگر مستندات قابل تکیه باشند، منطبق بر قوانین ملی، جبران خسارت صورت گیرد.
همچنین از لحاظ زمانی، مدت مشخصی برای ثبت هر نوع شکایت تعریف شده است که تمامی این شرایط و دیگر موارد مرتبط با ممنوعات قانونی در وب سایت تیپاکس به آدرس tipaxco.com در دسترس مشتریان قرار دارد.
تیپاکس به‌عنوان سازمانی مشتری مدار، مشتری را سرمایه خود می‌داند و همواره سعی دارد با ایجاد ارتباط مستمر با مشتریانش، خدمات خود را روز‌به‌روز بهبود بخشد. مشتریانی که در دریافت خدمات با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از طریق درگاه‌های ارتباط با تیپاکس، شماره ۸۴۵۷-۰۲۱ و یا وب‌سایت تیپاکس، شکایت خود را مطرح کنند. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و مشکلات احتمالی ایجاد شده هستند و تمامی موارد در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.
از رسانه وزین و محترم تابناک انتظار می‌رود در حمایت از حقوق مشتری و همچنین حقوق یک سازمان کارآفرین با بیش از ۵۳۰۰ نفر نیروی انسانی، نظرات این سازمان را انعکاس داده و به نظر مردم شریف این سرزمین برساند.
افتخار تیپاکس به‌عنوان بانی پست خصوصی در ایران و حافظ این میراث ملی، خدمت‌رسانی در کلاس جهانی و ارائه خدماتی در خور شخصیت مشتریان محترم خود می‌باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۷۶
انتشار یافته: ۳۷۶
تیپاکس موارد بسیار بسیار متعدد عدم رضایت مشتری داره و کارشکنی های زیادی هم از طرف تیپاکس در پاسخ به شکایات در حال انجامه و مسئولیت پذیری شرکت تبپاکس در قبال مشکلات عدیده ای که پیش آورده تقریبا صفره. به نظر دیگه وقتش رسیده که همگی این شرکت کارشکن و بی مسئولیت و زورگو رو با نگرفتن سرویس ازشون سر جاش بنشونیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
مگه بقیه شرکتها بعد از تحویل بسته شکستگی رو
قبول می کنن؟ موقع تحویل باید باز شه. تیپاکس بیمه هم داره بر اساس ارزش کالا بیمه رد می کنه.
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
الان بسته من چند روزه که به شهر مقصد رسیده اما تحویلنمیدن و به هیچ عنوان پاسخگو نیستن خیلی خیلی بد
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
سلام میخواستم عرض کنم نرخ ارسال خیلی گرونه و محموله رو به منازل تحویل نمیده من از تیپاکس راضی نیستم
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
باور کنید از بسته ها رو با گاری تا مقصد میبردن اینطور داغون نمیشد . تمام کارتن ها زیر بارون خیس شده و محتویاتش که مواد غذایی بوده از بین رفته . واقعا واسه این شرکت متاسفم . و همینطور واسه خودم که چرا 500 هزارتومن کرایه داده که اینطور اجناسم رو نابود کنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
این تیپاکس متعلق به کیییییییسسسسسست که هیچ نظارتی بر عملکردش وجود ندارد.بسته متعلق به اینجانب را از شهر قم تا اصفهان 4 روز است نیاورده کد پیگیری در سیستم وارد می کمیم فقط گزارشان بسته در راه است در مسیر است و ... می دهد اقا خودمان پیاده رفته بودیم قم الان برگشته بودیم چایمان هم خورده بودیم واقعا این قضیه بو دار است که یک شرکت به اصطلاحححح خصوصی اعصاب ادم را بهم می ریزه راه شکایتی هم نداریم.....
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
من خودم بسته فرستادم تحویل نشده کسی هم پاسخگو نیست.شکایت هم کردم
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
اینکه تیپاکس محوله را نابود میکنه و هیچ تعهدی هم نداره اصلا قریب نیست . پارسال کالاهای ما را که 100 میلیون ارزش داشت از بین برد و گفت نهایتا 6 میلیون به شما میدیم اما اونم نداد . هر روز گفتن صورتجلسه دست اونه دست اونه . بقدری دست به دست کردند و اخرش هم گفتند تحویل نمی گرفتی ....
درسایت و اینستا و ... تلفنی هیچ پیگیری نشد .
حتی در اینستا قسمت کامنت را بستند ....
اگر تیپاکس به این موضوع اشراف ندارد می تواند از نمایندگی شعبه میرداماد این موضوع را استعلام کند
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
تابناک خیلی خوبه دست این شرکت کلاهبردار رو شده اما به مردم بگین از این شرکت کلاهبردار باید به کجا شکایت بشه
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
: رهگیری تیپاکس:
دریافت و تحویل رو حساب نکنید
فقط مینویسه حرکت به شهر مقصد
اگر بسته گم بشه 10 روز کاری باید طول بکشه و بعد
دوباره 10 روز صبر کنی تا بررسی بشه
گوشی 10 تومنی وارد شده 20 روز بعد شده 18
تو لوازم دیجیتال باید مدل کالا باشه نه خسارت
من که از تیپاکس راضی ام فقط برای بردن بسته از درب منزل باید خیلی زنگ می زدم تا بیان.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
تو خیلی بی خود کردی خودت احتمالادفتر تیپاکس داری افتضاحترین پستی که تا الان دیدم نه کسی جوابگو هست هزینهاشم که چندین برابر پست انگار خون باباشون طلب میکنن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
تیپاکس واقعا افتضاحه.هم هزینه هاشو خیلی بالا میگیره هم بار هارو به بدترین شکل ممکن جابجا میکنن و هم اصلا جوابگو نیستن و همه رو گردن خودت میندازن.خیلی الکی گنده شده تو این روزا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
واقعاً تیپاکس با دروغهای مداومی که می گوید روی اعصاب و روان آدمی پیاده روی می کند و سپردن هرگونه مرسوله به ایشان اشتباه است
تيپاكس افتضاحه! يا خر خودت بري از يه شهر ديگه كالا را بياري زودتر ميشه!
پاسخ ها
الی
| United States of America |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
خسلس افتضاحه هست امیدوارم هر چه سریعتر حذف کنن این روش ارسال رو یا بطور کامل اصلاح کنن.من
ناراضی هستم
تبپاکس واقعه سرویس دهیش افتضاحه و جالب اینکه در هر وضعیتی طلبکار هست و به هیچ عنوان حداقل اشتباهش را نمپذیره دیگه چه برسه به اینکه بخاد جبران خسارت کنه
بنده تلویزیون ارسالی از شرکت را گرفتم صفحه یا پنل تلویزیون کاملا سورا خ سوراخ شده بود تیپاکس که میگوید شکستنی شامل بیمه نمیشود بیمه فقط برای سرقت است شرکت فرستنده تلویزیون هم قبول نکرد گفت نباید تحویل میگرفتی دست اخر من ماندم با مشتری وخسارت 10میلیون تومانی
من هم یک فروشنده ام بسته ای را از اردبیل به شهر اشتهارد کرج با تیپاکس فرستادم حتی بسته راخودم خوب بسته بندی کرده بودم و عکس گرفته بودم و موقع فرستادن هزینه بیمه و ارسال را پرداخت کرده بودم اولا موقع تحویل اول امضائ گرفته بودند بعد بسته را بصورت کاملا شکسته اورده و بعد درخواست هزینه کرده بودند که مشتری با عکسهایی که من از بسته و رسید پرداخت بهش واتساب کرده بودم به من زنگ میزنه مامورین چون امضائ را اول گرفته بودند بسته را میزارند زمین و فرار میکنند.
بنده الان دو روزه که مرسوله ام دفتر تیپاکس تهرانه و هر شب پیامک میدن که امروز نشد فردا میاریم. خیلی سرویس افتضاحی داره.
تیپاکس واقعا و به تمام معنا افتضاحه. من یکبار ازشون خدمات گرفتم و دیگه آخرین بارم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
منم یه بسته داشتم برای ارسال پولشم اینترنتی دادم و کسی نیومد کنسلش کردم که با پست بفرستم
نامردای دزد پولشو به کیف پولم اضافه کردن ولی من دیگه نمیخوام بهشون بسته بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
دقیقا من هم همین بلا سرم اومد یکبار برای همیشه پولم رو هم نصفش رو خوردن و پس ندادن
افتضاح افتضاح
تیپاکس واقعا شرکت ضعیفی هست. من از هر فروشگاه اینترنتی که خرید می کنم، اولین درخواستم اینه که با تیپاکس مرسوله مرا ارسال نکنند.
پاسخگویی به شکایات در تیپاکس بسیار ضعیف است. من نفر دوم در صف تلفن پاسخگویی ایشان بودم، متاسفانه مجبور شدم نیم ساعت منتظر بمانم تا یک نفر جواب تلفن را بدهد! این مسائل واقعا برای مشتری آزاردهنده است. بماند که در برخی شهرستان ها، توزیع مرسوله عملا انجام نمی شود و باید برای دریافت مرسوله پستی، حضورا به دفتر آن ها مراجعه کرد.
به هیچ عنوان پاسخ گو نیستند واقعا متاسفم بعذ از این همه سال نتونسته کمی نظم پیدا کنه تنها دلیل استفاده از این شرکت صرفا احتیاج هست و بس
من سالهاست با تیپاکس کار می کنم متاسفانه برخورد و پاسخگویی بعضی شعبه هایش خیلی بده. هم هزینه ش بالا ست و هم دیر مرسوله بدست مشتری می رساند و بعد از کلی پی گیری خودت باید برای تحویل مراجعه کنی. اگه فروشنده گزینه ارسال با پیشتاز داشته باشه حتما این گزینه انتخاب می کنم. چون هم هزینش کمتره هم سریعتر و سالمتر بدستم می رسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
اداره پست خیلی بهتر از تیپاکس عمل میکنه اینجا فقط دزدی میکنن و بسته ها هم دیر میرسونن و پاسخگو هم نیستن اصلا
سلام دوستان عزیز تی پاکس خیلی بد شده من چندین بار متضرر شدم اصلا پاسخگو نیستند خیلی بد صحبت می کنند
تلفن گویا یعنی دیگه زنگ نزن دوستان عزیز م یک سال است با شرکت ایران پیام کار می کنم دارای بارنامه کاغذی خوش برخورد خدمات خیلی خوب تلفن ایران پیام 42821 همه جای ایران همه بار و بسته جابجا می کنند عالی من روزی 10 تا بسته دارم حداقل
۹۰ درصد اجناس رو هم‌نمیبرن افتضاااحه
بهترین کار عدم استفاده ازین سرویس بی کیفیت است به امید اینکه بساطش جمع شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا دزدن
کاش کلا جمع بشه لعنتی
نه درست جواب میدن. نه درست بسته ارسال میکنن. نه پیگیریشون بدرد می خوره.
زنگ میزنم به واحد توزیع میگه بسته دست کارمند توزیع . کارمند توزیع رو زنگ میزنم میگه وقت نداشتم دادم به پیک موتوری. صد بار زنگ زدم بهشون به تیپاکس به واحد توزیع آخر میگن دوست داری برو شکایت کن. لطفا اطلاع رسانی کنید مدرک هم دارم.
من کهمدتهاست از تیپاکس استفاده نمیکنم
چندین دفعه چوب بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی و بدقولیشان را خورده ام و چند سالیست که با تیپاکس بسته ای میفرستم و اگر هم کسی بخواهد چیزی بفرستد تاکیدمیکنم که با تیپاکس نفرستد ....
خیلی بی مسئولیت و به شدت بدقول هستند
خیلییییییی خیللللیییییی بی مسولیت هستن امیدوارم جمع بشه بساطشون
خيلي باحال هست بسته را داغون مياره بعد زنگ ميزنه بيا ببر بعد انقدر بي ادبانه بات رفتار ميكنه كه اندازه نداره بخصوص تيپاكس اراك كه كولاك اين داستانه
بنده هم از طرز برخورد تیپاکسیها ناراصی هستم. اکثر کارمندانشان خانم هستند و متاسفانه هیچ سرویسی در خالی کردن بارهای بالای ۵ کیلو ارایه نمیدهند. از مشتری میخوان بار را بیاری و بزاری روی ترازو و با کمال پر رویی میگن بار را ببرید فلانجا قرلر دهید. هیچ زحمتی به خودشان نمی دهند تا از پشت میز بلند شوند و کاری انجام دهند.
یک بار برای من هم یک کیسه برنج با تیپاکس ارسال شده بود در کمال شگفتی زنگ زدن گفتن خودت باید بیای ببریش رفتم تحویل بگیرم حتی دست هم به کیسه برنج نزدند و گفتند باید خودت تحویل بگیری و پشت ماشینت بزاری و ببری.
در کل داستانی است این به اصطلاح شرکت پستی
بله
تیپاکس واقعا بد عمل میکنه
تاخیر زیاد

در مورد تبلت، هم ایراد از ارسال کننده است، چون باید خوب بسته بندی میکرد
بنده به دلیل شغلم ماهانه چندین بسته به صورت فروش اینترنتی به تیپاکس میدم.شرکت تیپاکس مبلغ بسته و کرایه را در محل از مشتری میگیره و بسته را تحویل میده.جالب اینجاست که پول ما را تا یک ماه و حتی بیشتر در حساب هاشون نگه میدارن !!!!شما ببینیند چه گردش مالی عظیمی در حساب های این شرکت به وجود میاد با همین تاخیر در پرداخت.فکر میکنم بهترین راه شورای حل اختلاف باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
واقعا دزدن و با پول ما مردم زندگیشون میچرخه
من بستمو میخواستم ارسال کنم چند روز کسی نیومد کنسلش کردم
پولمو به حسابم برنگردوندن
به کیف پولم اضافه کردن
من نمیخوام دیگه باهاشون کار کنم ولی پولمو نمیدن لعنتیا
من یک بار بسته پستی داشتم . بعد سه هفته پیگیری گفتن اشتباهی رفته به منطقه ای دیگه و شماره تلفن مسوول اون منطقه تیپاکس رو دادن تا خودم دنبال علتش باشم . زنگ زدم طرف وقتی گوشی رو برداشت با لحن بد و طلبکارانه ای گفت نباید بهم زنگ بزنی وبیجا کرده کسی گفته زنگ بهمبزنی منتظر باش و قطع کرد .خلاصه یک هفته دیگه هم گذشت و بالخره بسته پستی رو برام اوردن وخیلی طبیعی گفتن این موارد اشکالی نداره واتفاق میفته . واقعا اینه مشتری مداری و طرز برخورد ؟؟!!
تیپاکس یزد هم سرویس دهی افتضاحی داره. هزینه اش که نسبت به پست دو برابره
به زور و باید ده بار زنگ بزنی و تهدیدشون کنی تا بسته رو بیارن در خونه و میگن خودت باید بیای تحویل بگیری. نمیدونم چرا فروشگاهها با پست کار نمیکنن تا تیپاکس انقدر پر رو نشه
تیپاکس یک شرکت مزخرف و بی صاحبه ..به هیچ عنوان در مقابل مشتری مسیولیت پدیر وجوابگو نیستن...الان یک هفته بیشتره بسته من ارسال شده ولی نمیارن بهم تحویل بدن ...بهشون پیامم نمیشه داد تنها راهش اینه برید جلوی نمایندگی بگید بسته رو میخوام اگر ندادن پلیس ۱۱۰ بگیرید گزارش کنه تا برید شکایت کنید ..من فردا میرم سراغشون
واقعا شرکت افتضاحی هست
هزینه که بیشتر از پست پیشتاز میگیره و اصلا معلوم نیست بسته رو تحویل بده یا نه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
لعنت بهشون با این شرکتشون
من بسته تو سایت ثبت کردم برای ارسال نیومدن ببرن پولشم اینترنتی پرداخت کرده بودم و کنسلش کردم ولی پولم رفت توی کیف پول سایت و به حسابم برنگردوندن
در صورتی که من دیگه نمیخوام از تیپاکس چیزی بفرستم ولی پولمو اینجوری انگار دزدیدن واقعا چون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
واقعا شرکت بی مسيولیتی است. و هیچکس پاسخگو نیست.بهترین کار عدم مراجعه به این شرکت است.
(با عذر خواهی از غلط املایی ، تایپ حرف به دلیل نداشتن همزه در صفحه کلید است.
سلام
من هم رفتار غیر محترمانه ی مامورین کارنابلدش رو تجربه کردم.
اصلا آداب مشتری مداری رو بلد نیستن
تا احقاق حق نشیم آروم نمیگیگیریم
تابستون ها به خاطر خنکی هوا به در یکی از شهرهای شمال غرب ساکنم
تابستان امسال چند خرید اینترنتی لوازم خانگی داشتیم که شامل یخچال و تلویزیون و لباسشویی بود
اول اینکه تلویزیون رو با پست ارسال کردند و خیلی هم عالی به دستم رسید
اما یخچال و لباسشویی رو با تیپاکس ارسال کرده بودند
یخچال رو هر کاری کردم دم خونه تحویل ندادن و با بهانه واهی گفتند خارج از محدوده محسوب میشه و باید از نمایندگی تحویل بگیری
اما برای لباسشویی تابستان تمام میشد و یواش یواش باید خانه ییلاقی رو ترک میکردیم اما هنوز ما در گیر این بودیم که هر روز زنگ بزنیم به تیپاکس پیگیر ماشین لباسشویی میشدیم

بعد دو ماه پیگیری بلاخره ماشین لباسشویی رو اوردن
تیپاکس شعبه ۱ گرگان هم بسیار بد عمل میکنه و بسته های ارسالی رو به دست گیرنده نمیرسونه. تلفن میزنن و میگن بیا تحویل بگیر یا با هزینه گیرنده با تاکسی میفرستن.
سلام دو ماه است منتظر ضرر میلیونی بسته تبریز هستم نمی دانم چی بگم اپراتورش می گه چرا اینقدر زنگ می زنی مگه چی تو بسته بوده پشتشان گرم است روحت شاد باقری که کار یاد اینها دادی باقری بنیان گذار تی بی تی و حمل و نقل در ایران بود خواهشا یک ماه به این تی پاکس بسته ندهید ببینید چه طور میان سراغ شما خیلی متاسفم از ایران پیام راضی هستم خیلی خیلی عالی با احترام و پاسخگو اصلا ایران پیام تلفن گویا ندارد می گن توهین به مشتری است به لحظه پاسخ می دهند
خواهش میکنم به تیپاکس محصوله ندید. من تو تجربه اولم موبایل انتقال دادم و الان 7 روزه از محصولم خبری نیست و خط هاشون همش شلوغه و کد شکایت ثبت کردن و هیچی به هیچی. الان پیامک اومده به واحد جبران خسارت انتقال داده شده است.
بنده در تایید عدم نارضایتی اکثر دوستان اعلام میکنم تجربه ای که دارم اینه تیپاکس 1000متر مانده به مقصد تماس میگیره بیاین بسته رو تحویل بگیرین بدون اینکه آدرس مقصد رو کامل بخونه
من به یکی از دفاتر تیپاکس به علت دیر رسیدن مرسوله اعتراض کردم. آخر کار مسئول دفتر گفت من خودم هم شاکیم ولی چه کنم و در ادامه گفت این آقایان اینقدر دم کلفت شده اند که یک مشتری تیپاکس به علت اعتراض زیاد بصورت گونی پیچ بردنش
تیپاکس اسلامشهر افتضاحه ... من فکرمیکردم فقط اینجا اینجوره
با سلام
ما بعنوان خریدار باید از قدرت خرید خود بهره برداری کنیم رفتی بقالی دیدی جنس خوب نمیده بی احترامی میکنه پروبازی در می آوره دیگه ازش خرید نکن تحت هیچ شرایطی به خانواده ات هم بگو همین کار را بکنند میوه فروشی همینطور گلفروشی کتاب فروشی ساندویچ فروشی و ... آن وقت هر فردی یاد میگیرد که باید حداقل احترام را برای مشتری قائل باشد.
یک بسته ازتهران جاده مخصوص به تهران شهرری10روززمان بردتا به دستم رسیدیعنی به یه لاک پشت داده بودندسه روزبه دستم می رسوند.
اینی که مشتریت زیادباشه وخوب سرویس بدی مهمه وگرنه با مشتری کم ادعای درب به درب و...فلان داشته باشی کههنرنیست.
امروز یه پرینتر برام فرستادن که تماااما شکسته شده بود و شیشه کپی خورد شده بود . بردم تحویل بدم گفتن به ما مربوط نیست و شرکت فرستنده هم میگه سالم فرستاده و حتی شعبه ای که بهش مراجعه کردم فهموند که خبری از خسارت نیست . کارتون پرینتر اصلاا توسط تیپاکس بسته بندی نشده بود و همون کارتون نازکی بود که دور خود پرینتر بود چرا وقتی انقدررر ضعیفه بهش اجازه کار میدن
تیپاکس یزد
چند کارتن آجیل بود که از هر کدام یک بسته کش رفته بودند
تیپاکس بندرعباس
۱۰ کیلو گردو از تهران ارسال شده بود و بندر عباس ۸کیلو و نیم تحویل دادند
شکایات هم که اصلا رسیدگی نمیشه
پاسخ ها
ساحل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
ببینید وقتی فرستنده مرسوله را میفرسته و درخواست بسته بندی اضافه نمیکنه به طبع شعبه هم انجام نمیده چون هزینه دارد و فرستنده ها قبول نمیکنند و در رابطه با جبران خسارت هم اگه ثبت شکایت داخل شعبه انجام شده که اصلا دفترمرکزی خبری ندارد ، شما تماس بگیرید با 0218457 داخلی 5/1 ثبت شکایت را انجام بدین و از مرسوله عکس بندازید و در شعبه مقصد صورت جلسه انجام دهید
من سابقا در تیپاکی مدیر ارشد بوده ام. به هیییچ عنوان بفکر رضایت مشتری نیستند ومدیران ارشد و مالکان ان فقط بفکر مال اندوزی هستند و رضایت مردم معنایی ندارد. با انکه هزینه های سرسام اوری بابت بیمه مرسوله اخذ میکنند اما هییییییچ گونه پاسخگویی وجود ندارد.
بنده اوايل خردادماه تعداد200عدد ماسك به قيمت 600هزارتومان خريداري كرده و چون درشهرستان كمبود ماسك بود براي شهرستان ارسالكردم ولي متاسفانه بين راه مفقود شدو هنوز بعداز 7ماه پيگيري به هيچ نتيجه اي نرسيدم واقعا بدترين شركت از نظرمشتري مداري
بسیار بسیار بد برخورد و بی مسئولیت هستن لطفا از تی پاکس استفده نکنید
تیپاکس پول بسته های تسویه در محل را از 10 تا 2 تاشو میخوره و صداشم در نمیاره خودت بعد 6 ماه باید پیگیر باشی تا پولت بدن
متاسفانه هز کسب و کاری که یکم رشد میکنه و بعدش دیگه متولیان اون کسب و کار نه تنها پاسخگو نیستند بلکه هیچ تعهدی برای بهبود کارشون ندارند.............و این روش افول کسب و کارها در کشورهای جهان سوم هست
تیپاکس یک فاجعه به تمام معناست ! مدت یک هفته مرسوله را رهگیری می کردیم و در دفتری بود که تنها 4 یا 5 کیلومتر با منزل ما فاصله داشت . ثبت شکایت می کردیم می گفت قبلا شکایت کرده اید و قطع می شد ، پیگیری هم که کلا بوق الکی می زد.

معلوم نیست خراب شده وقتی دیرتر از پست معمولی تحول می دهد، پول بیشتر می گیرد؟؟
واقعامتاسفم برا شرکت تیپاکس
خیلی بی مسولیت درقبال بسته ها. براشون مهم نیست رضایت مشتری.من یه قوری سفارش دادم به من شکسته تحویل دادن هزارتا بهونه اوردن.
من یه کتاب با تیپاکس فرستادم. ۵ هزار پول کارتن نو از من گرفتن بعد وقتی مرسوله به مقصد رسیده با تکه کارتن ، کتاب رو بسته بندی و چسب زده بودن کتاب هم جلدش جدا شده بود.
متاسفانه من هم یک بسته از قزوین به تهران ارسال کردم و با اینکه بسته توسط خودشان در نمایندگی کنار ترمینال قزوین بسته بندی شد و بابت آن هم از من هزینه گرفتند بعد از رسیدن بسته به مقصد وسیله که یک ماشین اسباب بازی بود ضربه شدیدی بهش وارد شده بود و سقف ماشن فرو رفته بود که بنده در سایت شکایت ثبت کردم ولی بعد از دو ماه خانمی از تهران تماس گرفت و گفت چونکه بسته تحویل گرفته شده شامل خسارت نمیشود . ولی همه میدونند که مامور تیپاکس اصلا اجازه نمیده شما بسته رو باز کنید و باید امضا تحویل رو بدید بعد بسته رو به شما میدهد. اینجانب هم از تیپاکس اصلا راضی نیستم.
سلام دوستان بنده نمایندگی تیپاکسو به مدت 3 ماه در تهران داشتم اولا اینا سر نمایندگیم کلاه میزارن به شدت دروغگو و کلاهبردان . موردی که میخوام اعلام کنم اینه که اینا مثلا میگن بسته بیمه داره درحالیکه پول اضافه فقط میگیرن تاکید میکنم هیچگونه بیمه ای بسته ها نداره بنده هم بلافاصله بعد از بررسی این موردها و ناراضیاتی کارکنان تیپاکس از شرکت وکلاهبرداری متعدد از مشتری نمایندگی استعفا دادم وبه عنوان کسی که درون این سیستم کلاهبرداری کارکردم لطفا به هیچ عنوان از تیپاکس استفاده نکنین
پیک تیپاکس هنگام گرفتن بسته رسید نمیدهد. به شرکت زنگ زدم در کمال ناباوری گفتند که روال همین است!
شهر ما سمنان، تیپاکس زنگ میزنه میگه بیایین خودتون از دفتر مرسوله رو تحویل بگیرید. انگار نه انگار که آدرس خونه رو دادیم و باید بیارن دم در. اصلا هیچ پیگیری و شکایت هم جواب نداره. بنظرم شرکت پست که مسئول این شرکت خصوصی هستش باید در زمینه مجوز های تیپاکس تجدید نظر کنه. چون واقعا کارشون بی کیفیت هس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
سلام
فکر میکنم مسئول دادن مجوز برای این شرکت ، سازمان تنظیم مقررات هست . بهترین کار اینه که این شرکت را تحریم کنیم و مثل قبل از خدمات شرکت پست استفاده کنیم.البته قبول دارم که بخاطرکرونا و افزایش ترافیک مرسولات و بسته های اینترنتی از کیفیت خدمات شرکت پست هم کاسته شده ولی لااقل مثل تی پاکس دوبرابر هزینه نمیگیرند و دیرمرسوله را تحویل نمیدهند و نمیگند بیایید خودتان مرسوله را تحویل بگیرید
سلام خدمات تیپاکس بسیار بسیار ضعیف است ما هم خیلی خیلی ناراضی هستیم
سلام
متاسفانه من یک بسته اینترنتی از تبریز سفارش دادم و حدود یک هفته است که بنده خدا ارسال کرده و اومده تیپاکس کرج ولی تحویل نمیدن...
لعنت به تیپاکس
تیپاکس یکی از معیوب ترین و فشل ترین ابزارهای ارسال کالا کشور با سیستم نظارتی بسیار ضعیف که به راحتی از طرف نمایندگان و دفاتر توزیع دور می خورد و هیچ گونه ابزار راستی آزمایی برای اثبات حقانیت و اظهارات هیچ یک از طرفین ندارد... یک بسته از مقصد تهران برای فاصله چهل کیلومتری چند روز در راه میماند و صاحب بار را برای دریافت کالا در خانه حبس می کند، نهایتا مامور ارسال و نمایندگی برای راحتی کار خود به دروغ مدعی ارسال و عدم حضور دریافت کننده مرسوله در محل شده و درخواست مراجعه حضوری به شعبه و دریافت مرسوله می نماید و دستگاه نظارت عاجز از راستی آزمایی و اعمال قانون بدون تحقیق و تفحص و ترس از نا داوری، حق را به نماینده و همکار خود می دهد...
ما توی شرکت یه سالی با تی باکس کار کردیم و به شکر خوردن افتادیم، مسخره تر از تی باکس خودشه
پست سیرجان دیگر از تیپاکس بد تر است . بسته هایی را که باید قیمت آن را به پست بپردازیم چون کارت خوان ندارند درب منزل تحویل نمی دهند و خیلی راحت آن را مرجوع می کنند و وقتی اعتراض می کنیم می گویند آمدیم کسی خونه نبود
افتضاح!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فاجعه است نه افتضاح
خدمات دهی تیپاکس فاجعه است!
با وجود شرکتهای مرتب و منظم دیگه؛ کارکردن با تیپاکس اشتباهه.
عنان مال خود به تیپاکس مسپار که پس گرفتن آن کمتر از گدایی نیست
این سیستم تیپاکس قابل اعتماد نیست
یکماه پیش از چهارراه انقلاب با پست پیشتاز برام یه کتاب فرستادن دقیقا بیست روز بعد رسید کرج دستم . این سری از قم فرستادن از سه شنبه 21 بهمن دفتر تیپاکس شعبه یک قم به فرستنده گفته برو پنجشنبه بیا . پنجشنبه گفته سیستممون قطعه شنبه بیا . بنده خدا شنبه ساعت 9 صبح قرستاده دیدیم هیچ پیامکی نیومده برامون یکشنبه ظهر رفته دفتر تیپاکس دیده بسته همونجایی هست که شنبه تحویل گرفتن . حتی نکردن بذارن یه گوشه دیگه فقط بلدن 4 صبح پیامک بزنن که مرسوله در راه مقصد هست و جالبه فرستنده خواسته هزینه رو پرداخت کنه دفتر ترپاکس قبول نکرده و گفته باید گیرنده پرداخت کنه واقعا ترپاکس از پیشتاز بدتر . سفارشی از اینا بدتر
تیپاکس اصلا اصلا مشتری مدار نیستم 3 روزه سفارش ثبت کردم هنوز برای دریافت سفارش من نیومدن .
یکماه پیش هم یه بسته از جنوب برام اومد یه بار از فرستنده کرایه را گرفتن یه بار هم از من که دریافت کنننده بودم گرفتند .
شکایت هم کردم ولی اصلا ترتیب اثر ندادند .
به نظر من دیگه نباید از خدماتشون استفاده کرد.
سلام من در تاریخ 99/11/16 از طریق اپلیکیشن مای تیپاکس جهت ارسال یک بسته از اصفهان به تهران سفارش ثبت کرده و کد رهگیری هم گرفتم از ان روز تا امروز 99/11/99 شش بار تماس تلفنی گرفتم و چهار بار هم ایمیل زدم ولی نه بسته ارسال شد نه پولم برگشت. شماره سفارش MTPX01050453785 می باشد.
افتضاح ترین سیستم حمل و نقل با پرسنلی بی اخلاق و دروغگو مواجه شدم بخصوص تیپاکس شعبه شمس ابادی اصفهان
توکن جدیدی به نام GCX در مارچ ۲۰۲۱ وارد صرافی ها خواهد شد. اکنون برای جذب کاربر اقدام به توزیع توکن به صورت رایگان کرده است. با ثبت نام و ملحق شدن به کاربرای این توکن جدید ۱۰۰۰ توکن رایگان دریافت میکنید. این ارز به منظور رشد کاربرای خود برای هر زیر مجموعه ۲۰۰۰ توکن به شما میدهد و در چند روزی که توزیع شروع شده کاربرای آن رشد خیلی خوبی را داشته اند. طبق قیمتی که در سایت بیان شده هر ۱۰۰۰ توکن ارزش ۱۰۰ دلار را خواهد داشت
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
باشه ممنون
10روز است مرسوله ایتوسط تیپاکس ارسال شده ولی هنوز به دستم نرسیده است اینها فقط مدعی سرعت در ارسال هستند و پول خوب می گیرند ولی درقمام عمل کاری نمی کنند
خیلی خدماتش ضعیف هست
یک بسته کوچک ( کمتر از 1کیلو ) از شمال به کیش در تاریخ 1399/11/27 تحویل تیپاکس شد تا این تاریخ1399/12/05 به دستمان نرسید در حالیکه در سیستم رهگیری تاریخ تحویل 1399/12/03 درج شده است که مراتب به شماره 8457-021 اعلام و جهت بررسی کد664622 دریافت شد که تا کنون هیچ اتفاقی نیفتاده است .جالب اینکه در 1399/11/28 وسیله ای به پست تحویل ودر تاریخ 1399/12/03 دریافت کردم .
سلام هزینه زیاد میگیرن سرعت ارسال پایین ودقت در ارسال صفر برای من نهال ارسال کردن روی بسته نوشته شهربابک لطف کردن فرستادن کرمان بعد میگن برو از کرمان تحویل بگیر .نهال خشک شده تحویل گرفتم
تا بحال فکر میکردم عدم پاسخگویی مختص شرکت های دولتی است، و شرکت های خصوصی به خاطر رقابت در بازار و مشتری مداری از این جهت مزیت دارند.
ولی تیپاکس با اختلاف بدترین تجربه ای بود که در ارسال کالا داشتم.
27 بهمن مرسوله ای برای من ارسال شد، با اینکه دو روز بعد مرسوله به نمایندگی تیپاکس در منطقه ما رسید، نمایندگی تحویل نداده و تماس گرفت که اگر میتواند خودتان برای تحویل گرفتن به نمایندگی مراجعه کنید، و حاضر به تامین هزینه ی حمل از نمایندگی تا درب منزل هم نیستند.
تا به امروز هنوز بار به دستم نرسیده و واحد ثبت شکایات هم به هیچ وجه پاسخگویی مناسبی ندارد، هر بار که تماس میگیرم می گویند پرونده شما برای بررسی به کارشناس ارجاع شده، انگار آنجا دادگستری ست که باید پرونده کارشناسی شود!

کاش تبلیغ کنیم تا دیگر کسی با این شرکت کار نکند.
تیپاکس افتضاحه هیچ کسی پاسخگو نیست من یه بسته داشتم ۴۰کیلومتری تهران از تهران به دستم نرسید اخرهم هیچ کسی پاسخ نداد پولم از بین رفت پیشتاز بهتره چه غلطی کردم بسته تیپاکس شد برام
به نماینده تیپاکس میگم چرا اخه بستمو گم کردید شکایت میکنم میگه هرکاری میخواهی بکن ۵۰ساله تیپاکس سرجاشه هیچ اتفاقی هم نمیفته
یعنی کسی نیست به اینا نظارت کنه ؟!؟!؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
وقتی برای نظر گذاشتن این همه از تابی خواهش می کنی و جای اسمت التماس می نویسی

انتظار داری تیپاکس چی باشه و چه جوری جوابتو بده
بدتر از تیپاکس یه سری ادم خدا نشناس هستند دنبال کلاهبردارین.گوشیرو از تهران فرستادم کرمان خیابان شهاب کوچه پنجم درب دوم منزل پور اتشی،قرار بود موقع ارسال عکس بگیرم از رسید همون موقع پول منو انتقال بده نامرد گفت تو جادم بفرست تا دو ساعت دیگه جون بچم میزنم فرستادم و دوروز تماس و هی دروغ و دروغ اخر هم پول منو نداد خدا نشناس،هواستون باشه
عدم مسولیت پذیری -عدم پاسخگویی به شکایات _قیمت بالا - بسته من را تحویل شخص دیگر دادند با هزار بدبختی اون شخص پیدا کردم طرف هم ۱۲۰ هزار تومان خسارت و کرایه ازمن گرفت تا بسته را تحویل گرفتم نه دفتر تهران پاسخگو نه می توانید شکایت کنید دستون به هیج جایی بند نیست
عدم پاسخ گویی ،قیمت بالا،بدبختی ب،یچارگی، بسته من را تحویل یکی دیگه دادند با هزار بدبختی بسته را تحویل گرفتم
متاسفانه اولین تجربمون آخرین تجربمون شد و به همه سفارش میکنم که از تیپاکس استفلده نکنن که هم کادر بی ادب، هم اطلاعات نادقیق توسط اپلیکیشن و تاخیرهای طولانی در ارسال بسته، واقعا شرکت داغونی هستن
واقعا باید تاسف خورد به حال این شرکت!

مشتری 10 تومن داده واسش سفارش گرفتم و تیپاکس فرستادند. 10 تومن هم بیمه شده.
حالا بسته مفقود شده!

اول اینکه خیلی خنده داره بسته ای گم بشه!
10 روزه بسته به دستم نرسیده و میگن گم شده
زنگ زدم ثبت شکایت کردم. گفتند خودمون زنگ میزنیم و بعد گفتند اگه پیدا نشه خسارت میدیم.

بعد 2 روز زنگ زدند من جواب ندادم . خودم زنگ زدم گفتند ما باید خودمون زنگ بزنیم!!!!

فردا زنگ زدند، پشت خطی بود تا اومدم جواب بدم قطع شد! دوباره زنگ زدم گفتند خودمون باید زنگ بزنیم!!

بعد 2 روز زنگ زدم میگه پروندتون بسته شده! چندبار زنگ زدیم جواب ندادید!

گفتم واقعا خیلی مسخره اس به همین راحتی! 10 ملیون بسته من چی شده! من الان زنگ زدم بهم بگید چکار کنم ...

حالم به هم میخوره ازشون اصلا مشتری مدار نیستند.

حالا مشتری از یه طرف فشار میاره میگه پولمو بده . میترسم پولشو بدم و بعد بسته پیدا بشه. بمونه سر دستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
دزدی که فقط از دیوار بالا رفتن نیست
سلام،
خواستم بگم که واقعا خدمات دهی شون خیلی خیلی بده،۹۹/۱۲/۳ یه بسته برا مشتری مغازه سفارش دادم،طبق گفته فروشنده قبل بیست وچهار ساعت میرسه به دستم،ولی الان ک ۹۹/۱۲/۸هست فعلا به دستم نرسیده،پیش مشتری بد قول شدم،شکایت و پیگیری زیاد هم کردم ولی متاسفانه..‌‌‌‌‌‌....
بنظرم پست خیلیی بهتر از تیپاکس
ممنون
واااااای خاک بر سر من که به شما بسته دادم خاک دوشنبه بسته تحویل دادم الان که جمعس هنوز بسته راه نیافتاده هروز هم تماس میگیرم با پشتیبانی فقط میگن پیگیری میکنیم دروغ گوها بخاطر یه بسته ۲ملیون ضرر کردم فقط بخاطر این که شما سر موقع تحویل ندادید تهران تا قزوین کلا ۲ ساعت مسیر داره ولی شما یک هفته هنوزم تحویل ندادید نه خودم نه به همکارانم نمیزارن دیگه به شما اطمینان کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
اگر تیپاکس در ایران چند تا رقیب داشت مردم هرگز به تیپاکس مراجعه نمی‌کردند ولی مردم بدبخت و بینوای نا مجبورند برند تیپاکس
باسلام و خسته نباشید نمایندکی هشتگرد کلا زنگ میزنه میگه تشریف بیارید بسته خودتون تحویل بگیرید ببرید
افتضاحه
افتضاح افتضاح افتضاح تر از تیپاکس ندیدم الان دو روز هست که قرار شده کارشناس در مورد عدم رسیدن بسته با بنده تماس بگیرد اما تماس نگرفته بسته من الان چند روز هست به دستم نرسیده کلی ضرر و زیان دیدم هزار بار از دیروز تماس گرفتم اما کسی پاسخگو نیست و فقط دروغ تحویل می دهند لعنت بر تیپاکس
بنده هم تجربه خوبی از تیپاکس ندارم، ارسال دیر بسته، عدم پاسخگویی و هزینه بالا، به هیچ کس هم تیپاکس را توصیه نمی کنم.
خیلی خیلی خدماتشون بده و پاسخگویی بدی دارن
سلام شاید روزی تیپاکس سرویس دهی خوبی داشته اما الان افتضاحه. هرگزازتی پاکس استفاده نکنید
بنظر من تیپاکس هم مثل اکثر شرکتهای خدماتی هستند. بی مسئولیت و عملا دزد.
ما بسته خود را 20 میلیون تومان بیمه کردیم و در یک جعبه چوبی ارسال کردیم. در مقصد جعبه کاملا شکسته بود و محتویات آن تخریب شده بود. از دریافت محموله خودداری کردیم اما پاسخ تیپاکس از همه جالبتر بود.
تحویل نگیرید لاشه اش را عودت میدیم به مبدا، کرایه اش را هم ازش می گیریم. او هم تحویل نگیرد میبریم انبار. بعد چند مدت هم بعنوان ضایعات می فروشیم. شما هم یکسال دنبالش می دوی تا خسته بشی آخرش هم دستت به جایی نمی رسد.
بیمه و اینها هم یک منبع درآمد است برای تیپاکس. تا حالا ریالی ما خسارت نداده ایم.
بدترین شرکتی که تا حالا باهاش کار کردم واقعا افتضاح هست
پاسخ ها
masoud
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
به نظر من آدم هر بسته ای رو بره خودش از هر جای ایران تحویل بگیره با خودش بیاره خیلی بهتره
چون هم حرص نمیخوری هم به موقع کارت انجام میشه
صندوق اعتباری هنر، ارسال هنرکارت را به تیپاکس واگذار کرده. در شهر تهران بعد از دو هفته هنوز به مقصد نرسیده. این چه وضعشه؟
سلام
شانس بیارید محتویات بسته آسیب نبینه وگرنه عمرا پول خسارت بتونید بگیرید
من برام لب تاپ با تیپاکس فرستادن گوشه اش شکسته شده بود با این که حدود ۷۰هزار بیمه شده بود ولی تیپاکس گفت بسته بندی مشکل ما نیست ما درست بسته بندی کردیم و شکستگی به ما ربطی نداره
خدا ازشون نگذره.دزدی به روش نوین.
من یک صندلی ماشین کودک به تیپاکس جهت ارسال دادم.گفتم ارزشش ۲ میلیون تومان هست برام پیامک اومد ولی من دقت نکردم که ارزش رو زده ۲ میلیون ریال.
الان میگه بسته رو گم کردم و میگه که همون ۲۰۰ هزار تومان رو بهتون میدم.
به کی آخه میشه اعتماد کرد.
من میخواستم یک بسته با ارزش حدود دو تومان برای یکی از مشتریانم بفرستم. اون اقا که برای تحویل آمد بگذریم از اینکه از لحاظ ظاهری اصلا نشانه ای از یک شرکت پستی نداشت که مشخص شود ایشان مامور پست آن شرکت میباشد و مثل پیک موتوری بود بلکه ازشون پرسیدم بسته را چگونه تا شرکت حمل میکنید که آسیب نبیند آیا باکس مخصوصی روی موتور دارید گفت خیر با کش میبندم !! از اون بدتر اینکه در یک لحظه دیدم روی کارتن فابریک بسته من که از آلمان آمده بود کد و چندتا شماره مینویسد اونم با خودکار.خلاصه کنسل کردم.با تیپاکس چیزی نفرستید لطفا
من چند روز پیش یه بسته برای ارسال ثبت کردم از طریق سایت و هزینشم پرداخت کردم
ولی هنوز بعد از گذشت چند روز برای دریافت بسته هنوز کسی مراجعه نکرده
کسی هم پاسخگو نیست
واقعا الان باید چجوری پیگیری کنم ؟
اصلا نمیخوام دیگه پولمو چجوری باید بگیرم؟
متاسفم برای این تیپاکس که انقدر داغونه و بی نظم فقط پول میگیرید الکی از مردم و خدمات هیچی
من یه بسته برای ارسال ثبت کردم و پولشم اینترنتی پرداخت کردم ولی چند روز گذشته و کسی برای دریافتش مراجعه نکرده
من درخواستمو با نارضایتی کنسل کردم
ولی هزینه ای که پرداخت کردم به کیف پولم اضافه شد
من نمیخوام دیگه از تیپاکس استفاده کنم برای ارسال بسته هام
پولمو بر نمیگردونین به کارتم ؟؟؟؟؟این دزدیه واقعا اگه پولمو ندید
سلام. تیپاکس واقعا افتضاحه. من دو هفته هست یه کفش سفارش دادم هنوز نرسیده. پیاده هم میومد رسیده بود تا الان. تازه هزینه هم 25 تومن فرستنده داده به تیپاکس. 25 تومن هم خودم باید موقع تحویل به تیپاکس بدم. خدماتش هم افتضاحههههه. اما همیشه از اداره پست استفاده کردم عالی بوده. این شد اولین بار و آخرین بار که از تیپاکس استفاده کنم. لعنت بهش
افتضاحه افتضاح
سلام الان یازده روزه سفارش تحویل تی باکس شده ولی هنوز به دستمون نرسیده واقعاً متاسفم از این شرکت هیچکسم جوابگو نیست اولین و آخرین تجربه ای که دارم سرویس دهی افتضاح
با سلام خدمت دوستان
تیپاکس بدترین و افتضاح ترین حالت ارسال بسته تو ایرانه
و همچنین با پرسنل بی ادب
که بعد از ۱ ماه که بسته ما رو تحویل نداده
با پر رویی تمام میگن که سیستم هامون خرابه
دوستان شرکت تیپاکس اصلآ قابل اعتماد نیست.۳روزه مرسوله ارسالی بنده تو تهرانه ولی تحویل گیرنده نشده.شاید میخوان هزینه انبار بگیرن معلوم نیس چه فکری تو سرشونه. شکایت هم ثبت کردم ولی دریغ از یک پاسخگویی.میگن منتظر بمانید تا کارشناسان با شما تماس بگیرن.ملتو سر کار گذاشتن.همین با پست بفرستین دیر هم برسه ارزش داره.
تیپاکس با این عدم پاسخگویی و پذیرش مسئولیت ضربه محکمی بر کسب و کار مردم زده چون اکثر گیرندگان کالاها از فرستنده شاکی میشن مخصوصآ شعب تهران به هیچ وجه پاسخگو نیستن.ما توبه کردیم از این به بعد مشتری پست میشیم.شما خود دانید.
شرکت تیپاکس افتضاح ترین شرکتی که تا حالا دیدم
بعد از کلی تماس که گرفته میشه با صرفه ۱۵تا ۲۰ دقیقه وقت وقتی کارشناس میخواهد جواب بده انقدر بی شعور و بی شخصیت هستن که تا زه گوشی رو قطع میکنن بدون هیچ صحبتی
برا سال تحویل خرید کرده بودم و چقد برنامه داشتم یه هفته قبل سال تحویله بسته بدستم رسیده تا کلا شکسته و داغونه انگار با پا رفتن رو بسته با اینکه فرستنده خیلی خوب قطعات رک بسته بندی کرده بود و داخل جعبه محکم چیده بود روش هم نوشته بود شکستنی تحمل بار ندارد، افتضاح بود کارشون، اولین بار بود و آخرین بار شد
سلام وقت بخیر
میخواستم به اطلاع دوستان برسونم من الان دو ماهه بستم گم شده نرسیده به دستم میرم تیپاکس میگن اصلا همچین بسته‌ای تحویل نگرفتیم در حالی که فرستنده‌ی بسته عکسشم برام فرستاده بود کد رهگیریشم روش بود
بی مسولیت‌تر از اینا ندیدم شما هم به تیپاکس اعتماد نکنید عزیزان
بسته من رو از تهران به کرج بعد از 3 هفته نرسوندن. تا چند روز پیش می گفتن بیا از شعبه بگیر ولی الان میگن بسته گم شده. من میخوام ازشون توی دادگاه (شورای حل اختلاف) شکایت کنم و هرچقدر هم که هزینش باشه حاضرم پرداخت کنم. فقط دنبال وکیل میگردم که بتونه کارا رو پیگیری کنه. اگر کسی میشناسه لطفا معرفی کنه. مشکل اینه که همه فقط با شکایت توی سایت و یکم بد و بیراه گفتن بی خیال پیگیری شدیم تا کارشون به اینجا بکشه. وقتی چندتا خسارت بدن و کلی هزینه دادگاه اونوقت حالیشون میشه که به مشتری احترام بذارن
سلام
من هم تجربه بدی متاسفانه دارم
سال گذشته مدارکی از فرانسه با خود آوردم که به دلیل کمی زمان با تیپاکس پست کردم که نه تنها به مقصد نرسید بلکه بسته مفقود شد.
مدارک جهت پیگیری تیپاکس موجود است.
بی مسولیت .دروغگو .بی تفاوت و هیچ کس ناظر اینها نیست..بسته من ۲۵ روز دستشون بوده بعد رسیده کلا درب و داغون میگن چون ظاهرش سالم ما کاری نداریم ...ولی داخل بسته هرچی کتاب بوده له شده و سی دی ها شکسته
واقعا افتضاح همه چی خدمات رفتار جواب دهی حالم بهم خورد که ۱۰ روز منتظر بسته ام برسه
سلام
من یه کالا سفارش داده بودم، خونه نبودم که تحویل بگیرم. بعد دیدم زده کالای شما تحویل داده شد!
شبش زنگ زدم به مامور تیپاکس گفت به سرایدارتون دادم.
رفتم تحویل بگیرم از سرایدارمون، گفت دادم به همسایه طبقه بالاییتون چون بهش گفتم این بسته برای شماست اونم گفته اره!
منم رفتم از همسایمون تحویل بگیرم گفتم بسته برای منه شما تحویل گرفتین!گفت منم تعجب کردم که اینا چیه !
جالب بود تمام مشخصاتم روی جعبه بود با این حال بستمو باز کرده بود!
هم از تیپاکس رضایت ندارم
هم از همسایمون که بستمو باز کرده
شاید داخل بستم میخواستم کله بریده بزارم کسی نبینه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بی کلاسی و بی ... سرایدار و همسایه تون ربطی به تیپاکس نداره خدایی
شرکتی بی مسئولیت و با خدمات افتضاح.
بسته من یک ماه و پس از ده ها بار تماس دستم رسید. اونم با پیک موتوری معمولی و به شکل درب و داغون فرستادند. تازه پیک، هزینه ارسال می خواست.
واقعا عملکرد مافوق تصور افتضاح داره سیوالم اینه که ایا تحویل یه محموله که 0 کیلوگرم وزن داره وحدود 35 هزارتومان هزینه داشته ازتهران تاکرج
طول میکشه مسئولین تیپاکس خواب زمستانی هستند ایامفهوم تحویل سریع اینه واقعا خنده داره
من زنجان هستم . اینقدر وضع تیپاکس اینجا افتضاحه که نگو . سرپرست شعبه اینجا یه آدم لات بی تربیته .بسته ها را دیر میبره و به بهونه اینکه یک بار دیگه آورده بودیم و شما نبودید دو برابر کرایه میگیره . تازه تهدید هم میکنه . میگه اگه پول راندید (همون پول زور برره) بسته را بر میگردونیم تهران ، شرکت اصلی هم یک ساعت شما را در صف انتظار برای شکایت نگه میداره و هر دفعه میخوای پیگیری کنی همین برنامه است ، در سایتشون هم هیچ آیتمی برای شکایت از خود سیستم مدیریت وجود نداره ،اینقدر که من دیگه خسته شدم و مجبور شدم بیام اینجا مطلب را عنوان کنم
بي صاحب - پول زياد گرفتن - تحويل جنس شكسته و معيوب و همه رو هم گردن مشتري ميندازه واقعا اشغاله
شرکت تیپاکس در استان مرکزی شازند عملا نمایندگی بسیار بی مسبولیتی دارد و بسته ها رادر مقصدتحویل نمیدهد وازمشتری میخواهد دنبال بسته بیاید
من ۴ تا بسته ارسال کردم ۲ تاش به مشتری نرسید و گم شده !
الانم رفتن تعطیلات و هیچ تلفنی جواب نمیدن کلا...
احتمالا تا ۱ هفته دیکه هم نیستن
دوستان لطف کنن از طریق سامانه اینماد از این سایت شکایت کنن تا تعداد شکایت زیاد شه بلکه یه فکری کنن
مرسولات شکستنی که فدای سرشون!

برای من هشت تا دونه کتاب با تیپاکس ارسال کرده بودند، جلد 4تاشون پاره شده بود و دوتاشون هم تقریبا ورق ورق شده بودن! واقعا چی کار میکنن که میتونن این بلا رو سر کتاب بیارن؟

تازه، من کتاب‌ها رو برای امتحانات پایان ترم بهمن ماه می‌خواستم، الان اواخر اسفند ماه، بلاخره خودم رفتم و از دفتر تیپاکس تحویل گرفتم. به هرحال دستشون درد نکنه، با توجه به بقیۀ کامنت‌هایی که خوندم، بهم لطف داشتن که توی گونی نکردنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
من هم تجربه مشابه با کتاب داشتم. به نظرم کتابها رو باز کرده بودن و کامل تفتیش کرده بودن که چیزی بینشون نباشه. یا متن کتابها سانسوری نباشه مثلا. نمیدونم چرا کتاب رو اینجوری کرده بودن
سرویس دهی خیلی افتضاح شده من تو برج دوازده سه تا مرسوله برا شهرستان فرستادم که متاسفانه هر سه تا توش دست برده و از مرسوله دزدی شده بود بعد از کلی پیگیری و زنگ زدن گفتن پیگیری می‌کنیم که اصلا خبری نشد سیاست شرکت در مورد شکایات اهمال کاریه تا که مشمول مرور زمان بشه بعد طرف خسته بشه و بیخیال بشه من با مسئولینش صحبت کردم و گفتم اگه ترتیب اثر ندن موضوع رو رسانه ای می‌کنم تا ترتیب اثر بدن هر کس شکایتی داره کوتاه نیاد. مجبورن تاوان بدن
تیپاکس مرسوله تبریز تهران مرا پنج روزه انهم بعد از چندین بار پیگیری تحویل داد این روزها افتضاحه
نزدیک 3ماه پیش دستگاه کارتخوان بنده شکستگی داشت جهت ثبت و اطلاع با شرکت تیپاکس تماس گرفتم اطلاعاتم رو ثبت کردن و گفتن تماس میگیریم 3هفته گذشت ولی گوشی من از سمت تیپاکس زنگ نخورد وقتی تماس گرفتم کارشناس گفت چندین بار تماس گرفتیم شما پاسخگو نبودین 2ساعت دیگه کارشناس تماس میگیره اگه جواب ندین پرونده شما بسته میشه .باز هم تماس نگرفتن با کلی پیگیری بلاخره از سرپرستی تبریز پیگیری کردن و الان 3ماهه پرونده رفته برای جبران خسارت هربار هم که تماس میگیرم میگن الان اطلاع دادم باهاتون تماس میگیرن.میگم من تماس گرفتم شما وصل کنین به کارشناس محترمتون که اینهمه سرش شلوغه .میگن نمیشه. واقعا چرا؟؟!!!!!

یه مورد دیگه داشتم توو همین بازه زمانی که مامور پخش 10هزارتومن اضافه از من گرفته بود. دوباره تماس گرفتم و گزارش دادم . 1روز نشده از شرکت تبپاکس تماس گرفتن که جریان چیه و تمام. حتی نتیجه هم نداشت.جالبه واسه 10 هزارتومن سریع تماس میگیرن
بلاخره یه کسی باید باشه که به تخلفات این شرکت رسیدگی کنه؟؟؟
سلام هرگز هرگز هرگز با تیپاکس چیزی ارسال نکنید فقط پست چون همیشه جوابگو هست .
يكبار با اين شركت ناچاراً كار كردم به ....خوردن افتادم.دوستان توصيه ميكنم از گزينه هاي ديگر استفاده كنيد.
بار آخر بود .بهم گفتند وقت نميكنيم به آدرست بياوريم اگر تمايل داري خودت بيا!
پشتيباني هم گفت: كسي كه پخش ميكنه مسنه و جاي پدر شماست. حجم كاربسياربالا. نميرسه اين همه مرسولات رو سروقت ببره!!!!!!!
بسته من از هفده اسفند تحویلشون شده که به دروغ زمان تحویل بسته رو ۲4 اسفند اعلام کردن و قرار بود قبل عید برسه که نرسید و با پیگیری های هر روزه مشخص شد بسته من گم شده و با پرویی میگن نهایتش خسارتشو میدیم بعد که سوال میکنی تلفنو روت قط میکنن خیلی بیشرم هستن.امیدوارم زودتر دره شرکتشونو گل بگیرن
شرکت ما ۱۷ اسفند یه بسته فرستاده واسه مشتری، تا امروز که ۱۰ فروردین هیچ خبری از بسته مون نیست ! یه مشت دزد واسه خودشون کاسبی راه انداختن
یک ماه گذشته و بسته ی من نرسیده ..بعد از پی گیری های زیاد و ثبت شکایت های من اعلام کردند گم شده چون حجم مرسوله ها زیاده .. البته خسارت رو نپرداختند و گفتند صبر کنید شاید داخل انبار پیدا شد
تو رو خدا بگید به کجا باید شکایت کنیم ؟ چرا هیچ کس پاسخگو نیست ؟ چرا اینقدر بی مسئولیتند ؟
واقعا دزد به معنای واقعی کلمه
بعد از اینکه خسارت رو نداد در حالی که کاملا مامورشون مقصر بود گفتن اگه میتونین برین از تیپاکس شکایت کنین!!
خوشم میاد یه نظر مثبت اینجا نیست. منم تجربه ارسال با تیپاکس رو داشتم. بسیار بسیار بسیار افتضاح است. بی مسئولیتن و دزد. تا کی می‌خوان به کارشون ادامه بدن؟
برای من بسته رو سه روزه رسوندن ولی خودم باید می رفتم از نمایندگی تحویل می گرفتم! اونجا هم که رفتم پر بود از آدمهایی مثل من. هیچ کدام از مرسوله ها بسته بندی نداشتند. مال من که یک قوطی یک لیتری سم بود همون جور تحویلم دادند بدون هیچ پوشش و بسته بندی.

از نظر زمانی از پیشتاز بهتر بود ولی از نظر تحویل دادن به درب خانه، بسته بندی، اهمیت به سالم بودن کالا، پرسنل حرفه ای و... نمره ای بهتر از صفر نمی گیره.
واقعا مزخرف ترین و افتضاح ترین سرویس ارسال مرسوله هست که تا به حال باهاش مواجه شدم
دوباره که برام بسته میاد از طرف تی پاکس و هر دو سری با کسری در بسته مواجه شدم و هر چقدر هم پیگیری کردم در نهایت با تبصره و بند و قوانین مشتری مقصر شناخته میشه و شرکت مسئولیت هیچ چیزی رو به عهده نمیگیره و سامانه تلفنی واقعا ناکارآمدی دارن بعد از ۱۰–۱۵دقیقه انتظار برای پاسخگویی در نهایت گفته میشه پیام صوتی بذارید تا کارشناس با شما تماس بگیره ولی هیچ تماسی هم از سوی کارشناس انجام نمیشه.
سلام.متاسفانه موقع تحویل دادن بسته به مشتری اجازه نمیدن مشتری قبل ازامضاداخل بسته رو ببینه تااگرکم وکسری داشته باشه یاازفرستنده شکایت کنه یاازتیپاکس.میگن مابسته راپلمب تحویل شمامیدیم بلاسرمن اومد.آبادان هستم.بسته خالی برام رسیده.قانون میگه هم نمایندگی پذیرنده بایدببینه چی تحویل میگیره وهم نمایندگی تحویل دهنده بایدبرای مشتری جعبه روبازکنه بعدهزینه وامضابگیره.ولی دوستان عزیزاینجاایرانه ایرررراااااااان مرز پرگهر.بداخلاقی های کارمنداشون هم درحد لالیگا.ای قربون دهن اونکه گفت مابرای خدمت اومدیم.یکی هم گفت ماتشنگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.یکی هم گفته بود ماعزت وکرامت انسانی رتبه شمابرمیگردانیم.یکی هم گفته مردم بایدمطالبه کری کنندواینهاهمه درراس اموربوده وهستند.ملت ایران چقدرررر درحق این مسئولین ستمدیده ظلم میکنه.اَه اَه قهر قهر قهررررر
فقط میتونم بگم به معنای واقعی کلمه دزد هستن
بسته ای رو من فرستادم به ارزش ۱۲ میلیون تومان،و خودم چند لایه با فوم و یونولیت و ۵ لایه پلاستیک حبابدار و کارتن بسته بندی کردمو بالغ بر بیست جای بسته نوشتم شکستنی و حساس،نوع بسته بندی به شکلی بود که مگر اینکه از ارتفاع بسیار زیاد پرتش کردن باشن که اینطور شکسته باشه،وقتی هم پیکشون اورده و تحویل داده،صدای شیشه شکسته میداده،و وگیرنده بهش گفته اینو شکستی وایسا بازش کنیم ببینیم چه بلایی سرش اوردی،این اثر هنریه و ارزشمند،گفته من میدونم شکستم خودم خرابیش رو ثبت میکنم،بعد که تماس گرفتم برای ادعای خسارت میگن به ما ربطی نداره چرا بازش کردین باید زیر دوربینهای ما باز میکردین که ما مطمئن بشیم از ناحیه ما شکسته!!!!وقتی اون فردی که اورده تودش میگه پیش من شکسته و زیر دوربیناتون باز نمیکنه چطور گیرنده باید بدونه که زیر دوربینهای شما باید باز بشه؟!!!!!!
پس این حجم بالای هزینه رو برای چی میگیرید واقعا؟!!!!
حتی وقتی هزینه پرداختی من رو چک کردن ،دیدن از من پول کارتن بندی هم گرفتن،در صورتی که من خودم کاران بندی کردم!!!!
نمیدونم اینها چیزی به معنای شرافت رو میفهمن یا نه!گمون نمیکنم
دقیقا همین اتفاق برای ما افتاد. جنس مارو شکسته تحویل دادند وگفتند چون کارتنش پاره نشده به تیپاکس ازتباطی نداره
سلام. چرا نظر من رو منتشر نمیکنید. تیپاکس بسیار بسیار بسیار بسیار ..... افتضاح است. امیدوارم سر و کارتون هیچ وقت هیچ وقت ....بهش نیافته.
سلام به نظر من اصلا به تیپاکس برای ارسال اعتماد نکنید الان چهار روز سفارش من هنوز به دستم نرسید با پیشتاز ارسال کنید
متاسفانه من هم چند بار دزدی بی سرو صدای تیباکس را دیدم من جمله از خانم خودم . حتی با توجه به اینکه کارمند دادگستر ی هستم شکایت علیه تیباکس را مشاهده کردم
پست تیپاکس افتضاحه فقط اداره پست رسمی
چهارماه پیش توسط تیپاکس یه بسته فرستادم اصفهان بعد از ده روز نرسید به گیرنده ثبت شکابت کردم بیست روز منو سردوندن بعداز دقیقا یکماه که از زمان ارسال گذشته بود تو صفحه پیگیری زدن تحویل گیرنده شد..پرونده بسته شد به همین راحتی..حالا اینکه چرا تو این یکماه بسته عودت داده نشد واصلا بسته تو این یکماه کجا بود.؟سوالات بیجواب بودن..بسته ۸۰۰هزارتومانی منو خوردن ویه لیوان آب هم روش..
اولا که تعرفه هاشون خیلی گرونه
دوما خیلی دیر میرسه ، من یه لامپ ۴۵ تومنی برام فرستادن هزینش شد ۳۹ تومن لامپه ۶۰ گرم وزن داشت .
آخه به قول مرحوم نوذری ؛از کی بپرسم ؟
یقه کیو بگیرم ؟
تواین مملکت شکایتتو پیش کی ببری؟
باسلام.یه بسته از تهران برای من فرستادن دربشو باز کردم دیدم شکسته.به صاحب شعبه تیپاکس نشون دادم شروع کرد به دادو بیداد کردن که به ما مربوط نیست.واقعا سر درشو باید گل گرفت
با سلام
امروز بعد از ۱۴ روز پیگیری با کمال پر رویی گفتن بسته شما مفقود شده
چرا مجوز فعالیتشون لغو نمیشه ؟
چرا جریمه نمیشن و همیشه باید ارباب رجوع متضرر باشن ؟
بخوایم هم شکایت کنیم اونقدر میچرخوننت که خودت بیخیال میشی
تیپاکس افتضاح ترین خدمات رو ارایه میده اصلا پاسخگو نیستن شما و بسته شما و انتظارات شما و حق مسلم شما اصلا اهمیتی نداره بسته رو که نمیان ازت تحویل بگیرن صد سال طول میدن بعدش هم دیگه پاسخگو نیستن که بسته چی شد کی میاد کی میرسه خلاصه افتضااااحه اصصلا استفاده نکنین که میشه باعث دق
با سلام
بد ترین مجموعه خدماتی که تا به حال باهاش سرکار داشتم بخصوص بخش اصفهان این شرکت که مشتی آدم کار نابلد و سر گردنه چی بعد از ده روزتقاضای دریافت هزینه پیک برا ارسال بسته برا تحویل به صاحب مرسوله دارن بسته ای که در مبدا هزینه رو تمام و کمال دریافت کردن به کجا شکایت ببرم
ای کاش همه این افرادی که توی این صفحه کامنت گذاشتن همه با هم در یک مقطع زمانی همین بلاهایی که تیپاکس سرشون آورده را استوری و پست اینستاگرامشون میکردند. حداقل بخشی از مردم با واقعیت تیپاکس و دزدیشون آشنا میشدند و کمتر متضرر میشدندو شاید این شرکت و اون جناب دکتر فاخرشون هم فکری به حال خودش میکرد. هر چند بعیده و این نظرات نشون میده که پشتشون حتی از برخی شرکت های دولتی هم گرمتره و جاشون محکمتر...
با داشتن همچین مدیر عاملی باید هم وضع این باشه
من که توبه کردم ارسال کالا با اتوبوس ، سواری ، نیسان و گاری را ترجیح میدم هم مطمئن هست هم هزینه اش کمتره هم مشتری مداری شون یکه . تازه اعصابم هم خرد نمیشه یک هفته زنگ بزنم بعد بگن بیا تهرانسر ، برم اونجا داخل دفتر راه ندن و بی احترامی کنن آخر سر با ماشین خودم بسته را بگیرم بیارم .
والا ما هم یک دوچرخه خردیم اولاً گفت ماشین نداریم درخونه بفرستیم خودتون بیایید ببرید گفتیم پولشو کم کن گفت نه خیر پولشم بده خودتم بیا ببر. دوماً وقتی رفتیم دوچرخه رو نصب کنیم گفتند دو شاخش تاب ورداشته نصب نشد تیپاکس گفت مربوط به ما نیست از دو چرخه فروشی ارسال کننده پی گیر شدیم گفتن یا مشکل از تیپاکسه یا تو کشتی وقتی از چین اومده قور و پور شده. خلاصه ما موندیم و یک دوچرخه که دو شاخش قوره. حالا شما پیدا کنید پرتال فروش محترم را. به نظرم با یک تیپا باید تیپاکس رو از گردونه تجارت بیرون انداخت. اصلاً مسئولیت پذیر نیست.
سلام. برای منم یه تبلت اورده بودن. خواستم باز کنم که سالم باشه گفتن نمیشه باید اول امضا کنی تحویل بگیری!!!!
منم دو هفته پیش از تهران سفارش بسته دادم هنو ز ب دستم نرسیده. واقعا ک با این مسعولیت .پذیریشون
از ایسام لپ تاپ خریدم فروشنده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ با تیپاکس ارسال کرده و امروز که ۱۴۰۰/۰۲/۱۴ هستش از هنوز از کالا خبری نیست . هزینه اش هم دیگه نگو ۵۲ هزار تومن
تیپاکس بی مسؤولیت.......
افتضاح
بی مسئولیت ترین سازمان که تو عمرم دیدم
۶ماهه تو صف شکایت هستیم، هر روز بهانه تراشی میکنن
واقعاهزینه زیاده را برای ی بسته ۱۰۰گرم کمتر ۳۴۵۰۰میخواد بگیر واقعا کسی نیست رسیدگی کنه
تيپاكس افتضاحه! من یک کیس کامپیوتر ارسال کردم و وقتی تحویل گرفتن شکسته بود، بنظرم گاری بهتره
واقعا تاسف باره اینجوری با مردم رفتار کردن.....این دیگه چه جور پاسخ دادن هست...
با سلام واقعا تیپاکس شورش رو در آورده، بسته سالم از جلفا فرستادن تو مقصد لاشه تحویل گرفتم، جوابگو هم نبودن،
قبلا هم ظرف سالم گرفته و پودر تحویلم دادن که دوسال پیش چهار میلیون پول ظرف بود. مامور هم که اومده بود بسته رو تحویل بده، هزینه مازاد بر فاکتور ازمون گرفت که من گزارش کردم ولی به نظر نمیرسید که بخان ترتیب اثر بدن.
انگار دیگه صاحب نداره، بارهای زیادی مردم بهشون میدن، اینها هم همه رو میچپوننروی هم و فشار میدن، واقعا باید تحت تعقیب قضای قرار بگیرن
سلام من هم مدتی پیش یه بسته کوچک از تهران به شیراز داشتم مامور تیپاکس بیشتر از هزینه اعلامی از تیپاکس می خواست می گفت کرایه پیک هست که تو صورت احساب اصلی نمی یاد . قشگ معلوم بود یکی این وسط داره زیر آبی میره .
سلام تیپاکس قطعا آشغال ترین سیستم ارسال کشوره
هزینه ها فوق العاده بالا کیفیت ارسال فوق العاده پایین
بسته سالم‌تحویل داده شده ، منبع انبساط پکیج که فولادیه ، طوری ضربه خورده فولاد دفورمه شده ، شکایت ثبت کردیم ، میگن میخواسته بسته بندی درستی داشته باشه و تحویل نگیرید ، لعنتی فولاد رو زدی داغون کردی ، بعد بسته بندی جلوی ضربه رو میخواد بگیره؟
هیچ کسی هم نیست پاسخگو باشه
والله اینایی که میگید برای منم پیش اومد دو سال پیش واقعا میخوام بگم گاهی تقصیر خود آدمه
من از اون به بعد وقتی میخواستم جنسی بخرم که نو باشه اگه گرون قیمت بوود تا جایی که میشد از فروشگاه دی جی کالا میگرفتم چون خودشوون پیک داشتن
برای جنسای دست دوم شهرستان هم بهترین باربری هست هم اونجا میگفتم فیلم بگیرید هم وقتی تحویل باربری میدادن
پس اینجووری خیالم راحت بوود
برای سایر موارد هم فقط پست اونم نه به صورتی که تحویل درب منزل باشه بلکه آدرس خود پست مرکزی رو میدادم و میرفتم‌میگرفتم اینجووری کلی در زمان و هزینه هام صرفه جوویی میشد و اعصابمم آروم بود
تیپاکسم دورش گذشته به نظرم هیچ‌کس نباید بفرصته دیگه باهاش
شرکت بی مسئولیت وکفایت
مزخرف ترین شرکته،پول اضافه میگیرن،بسته خیلی دیر می فرستن
برام یه بسته با وزن 250 گرم پست کردن و تحویل رو روز بعد ثبت کردن و تازه برای بسته به این وزن 37 تومان کرایه زدن و هنوز بعد گذشت 48 ساعت بسته بدستم نرسیده و خورده به تعطیلات تا سه روز دیه که جمعا میشه 5
یک بسته حاوی یک بشقاب مینا از اصفهان برای من فرستادند که متاسفانه جعبه ان شکسته بود و شرکت هم تقصیر را به گردن نگرفت ومعلوم نگردند چه کسی مقصر است وخسارت مرا پرداخت نکردند
من هم با تيپاكس كار كردم. بسيار نامشتري مدار و بي مسئوليت مي باشند.
بنده هم از این شرکت و سرویسشون به شدت ناراضیم. بسته من رو 4 روز توی تهران نگه داشتن و بعد تحویل دادن. هزینشون هم نسبت به پست گرونتره
من تابحال با تیپاکس کار نکردم. ولی این مطالب رو خوندم متعجب شدم. با اینهمه شبکه اجتماعی و اطلاع رسانی چطور یک شرکت میتونه اینطوری بکارش ادامه بده.
آیا رقیب دیگه ای نیست؟
آیا مردم از این سرویس خبر ندارند؟
خیلی عجیبه
سلام تیپاکس افتضاحه کالای بنده رو بردن محله دیگه بعد گفتن اگه نیای دنبالش مرجوع میکنیم مجبور شدم خودم برم بیارم وپولش رو هم ازمن کامل گرفتن
واقعا متاسفم برای تیپاکس اصلا معلوم نیست دارن چی کار میکنن . خیلی راحت مرسوله و گم میکنن و فکرشو بکنید خرید اینترنتی کرده باشین و هزینه همه چیزو داده باشین و تیپاکس میگه هزینه خسارت و برمیگردونه به فرستند
تیپاکس واقعا شرکت خرابی شده که داره با شکل کار میکنه متاسفانه گندش رو در آوردن دیگه از بی مسئولیتی و خراب کاری
و خیلیا ضرر کردن به خاطر کار با تیپاکس مثل من و دوستانم
اگر میخوایید شما هم متحمل این ضرر ها نشید با تیپاکس کار نکنید تا به این وضعیت دچار نشید
کلاهبرداری مدرن؛ بسته حاوی شکلات ارسال شده با تیپاکس هوایی برای بندر عباس بعد از 9 روز بدست مشتری رسیده که کلا خراب شده بود متوجه شدیم فراموش کرده بودن و بعد از یکه‌تاز ارسال شده و بعد از کلی پیگیری متوجه شدم که اصلا بندر عباس ارسال هوایی نداره....
هزینه هوایی میگیرند و زمینی میفرستند. ...
برای خسارت هم بعد از سه هفته از تیپاکس زنگ زده و عکس جنس خراب شده را میخاد،،...گفتم که ندارم،؛گفت پس خسارت تعلق نمیگیره. ..بهمین راحتی
پاییز سال گذشته بسته ما گم شده هزار بار زنگ زدن رفته جبران خسارت الان یه میلیون ارزش بسته رو تا الان ۷ ماهه ندادن ای کاش میشد تو دادگاه از مسئول این دستگاه شکایت و ضرر و زیان گرفت
واقعا باید تعطیل بشن تمامی شعب تی پاکس
یکی از شعبه های تیپاکس در ساری جدیدا جا به جا شده، یعنی از ‌‌‌کوچه گل و بلبل به دور میدان شهیدان عبوری رفتند اما همچنان شماره‌و آدرس در سایت تیپاکس تغییر نکرد، من هم منتظر بسته حیاتی و گران قیمتی بودم، وقتی از طریق شعبه دیگر، آدرس جدید را پیدا کردم، از پرسنل درون شعبه میدان شهبدان عبوری پرسیدم چرا شماره و آدرستان را در سایت ثبت نکردید، خیلی راحت یکیشان با پوزخند گفت، ما شهیدان گمنام هستید و دیگران خندیدند، من نمیفهمم آیا مشتری مسخرشان هست یا کار شهدا به جایی رسیده که اینها به سخره بگیرنشان
همه اونایی که ازتیباکس ناراضی هستن میتونن از صفحه نظرسنجی ها اسکرین شات کنن تو پیج اینستاشون بزارن
من تلویزیون فرستادم شبراز با پول بسته بندی 80هزار تومان گرفتن 200 هزار تومان پول تیپاکس شده شکسته تحویل دادند اخه ابن انصافه ابن انسانیت هست وجدان کاری وجدان انسانی ندارید بعد میگه ما خسارت نمیدیم من کجا برم شکایت کتم توی همه گروه ها میزارم
تا حالا بیش از پنجاه بار برای بنده از شرکتهای مختلف بسته از ارسال شده به آدرس منزلم اما هیچوقت تیپاکس اون بسته را به آدرس منزلم نیاورده همه اش زنگ زده اند و خودم رفتم شرکت تحویل گرفته ام همه اش گفته اند یا آدرس بلد نیستیم یا خودرو شرکت خرابه خودتون بیایید تحویل بگیریید داخل شرکت تیپاکس هم کارمندانش جدای از بی ادبی و عدم مسؤلیت خودم باید میگشتم بسته ام را پیدا میکردم هرچه هم به شرکتهایی که برام بسته میفرستند میگم از تیپاکس ناراضی هستم میگن ما باهاش قرارداد داریم نمیدونم این شرکت منحوس متعلق به کدام نورچشمی است که با وجود این همه نارضایتی باز هم اجازه فعالیت دارد
تیباکس برای کدوم اقازادس که در سامانه ۱۹۵ وزارت فناوری اطلاعات ثبت نشده !!!
بسته من کاملا خورد شده دستم رسید یک ماه و نیمه که توی واحد جبران خسارت گیر کرده
بدترین شرکت حمل و نقل بی شک تیپاکس
من شغلم اینترنتیه و همیشه با واحد حمل و نقل سروکار دارم
دیگه هیچ وقت هیچ وقت هیچی دست تیپاکس نمیدم
سلام
تیپاکس فقط جلب توجه کرد
بخدا همون پیشتاز بهتره
واقعا متا سفم برای تیپاکس اداره پست خیلی بهتر امروز دو بسته از کرج سفارش دادم فقط یکی دادند جالب اینجاست که بسته دوم جای من امضا کردند تحویل گرفتم
بنده هم از سر ناچاری مشتری دائم تیپاکس هستم
تا کنون موارد متعددی از عملکرد نامناسب این شرکت رو تجربه کرده ام و به امید بهبود براشون ایمیل کرده ام اما هیچوقت جواب مناسبی دریافت نکرده ام که به طور خلاصه در زیر لیست میکنم:
1- تعرفه کاملا نامشخص و دلبخواهی- من یک کالا با ابعاد و وزن مشخص رو دوبار به یک مقصد ثابت با فاصله زمانی یک هفته ارسال کرده ام که هزینه اولین ارسال 3برابر دومین ارسال بوده است.
2- درخواست هزینه جمع آوری توسط مامورین در مبداء
3- بدقولی های مکرر مامورین جمع آوری در مبداء به خصوص اگر باج سیبیل مورد نظرشان را نگرفته باشند.
4- بیمه نکردن کالا ویا درج مبلغ بیمه بسیار پایین تر از مبلغ اظهار شده توسط مشتری
5- عدم پایبندی به ساعت شروع بکار دفاتر
6- تاخیر در ارسال
7- محدودیت ابعاد
8- درخواست مبالغ گزاف به بهانه های مختلف توسط دفاتر نمایندگی و عدم حمایت تیپاکس از مشتری در مقابل باج خواهی های دفاتر
9- عدم پاسخ گویی به شکایات مشتریان
.
.
با توجه به ناامیدی از شرکت تیپاکس امیدوارم شرکتهای رقیب با مطالعه نقاط ضعف این شرکت هر چه سریعتر جایگزین این شرکت ضعیف گردند.
اشغالترین باربری تو ایران تمام حرفاشون دروغ نه خسارت میدن نه جوابگو هستن
واقعا شرکت بیخودیه، مامور تحویل بسته هزینه اضافه دریافت کرد و چون به صورت نقد گرفت اصلا نمیشد پیگیری کرد. فقط چون رقیب بزرگی ندارن میتونن فعالیت کنن وگرنه تا الان باید ورشکست میشدن با این مشتری مداری!
بسته تحویل دادم بعد از چند روز به مقصد نرسید تماس گرفتم گفتند چون شماره تلفن نداده بودی نگه داشتیم .خانومی که مسئول تحویل گیریه باید کنترل کنه ولی خیلی بی انگیزه و خسته است.
دفتر تیپاکس تو خیابان ولیعصر نرسیده به منیریه.
تمام ایرادات یک طرف طرز برخورد خانمهای کارمندشان یک طرف....بهتره تلویزیون گزارشی از این شرکت وقیح ومزخرف درست کنه تا ابروشون بره
۴ روزه بسته در شهر هست کجاست که به دستم برسد
تیپاکس پاکدشت که آخرشه. مرسوله را تو دفتر خودش تحویل میده، البته اگر بخوای با هزینه مجدد (آژانسی) تحویل خونه میده.
پیگیری هم کردم،نتیجه نداشت. دوباره با وقاحت تمام مرسوله بعدی را هم مثل قبل رفتار کردند.
تیپاکس خیلی بی مسوولیته-بدون اینکه بیان دم‌خونه دو بار بشته منو‌ نمایندگی تیپاکس در محلمون به علت عدم حضورما برگشت به مبدا زدن و من مجبور شدم ملی هزینه اضافه پرداخت کنم و کلی استرس رو‌تحمل کنم.در حالیکه ما کلا خونه بودیم و منتظر بسته و‌متاسفانه هر چی شکایتم ثبت کردم‌کسی پیگیری نکرد.الان دیگه میگم بسته هامو‌از پست پیشتاز بفرستن شاید بهتر باشه.متاسفم برا تیپاکس و عدم‌تعهدشون
تورو‌خدا پیام‌منم بذارید بسته منم به دستم‌ نرسوندن و دوبار بی دلیل برگشت زدن و هیچ کسی هم به شکایتم رسیدگی نکرد با اون نمایندگیای بی تعهد و‌نامردشون که بسته منو برام‌نیاوردن چرا این شرکتو منحل نمیکنن
بنده یک مشعل گازسوز خرید کردم فروشنده روی ترازوی شرکت تیپاکس فیلم گرفت و فرستاد. بعد از دریافت مرسوله باکمال تعجب بلوک سیمانی داخل کارتن بود ,من که راضی نیستم چون پول کارگری و زحمت کشی بود اون دنیا حساب می کنیم.
همینه که هست
راضیم
متاسفم که توی مملکتی زندگی میکنم که هیچ کسی حاضر نیست اشتباهش رو گردن بگیره از تیپاکس متنفرم خدا لعنتتون کنه یک هفته اس یه لپ تاپ فرستادم اصلا معلوم نیست کجاست
دو مرحله کالا ارسال کردم بار اول بعداز 20 روز تاخیر رسید باردوم تیر 1400 بسته بامشخصات کاملا اشتباه ثبت شده بود وتا 3روز کسی پاسخگو نبود فقط یک بارکد فاقد ارزش ارائه شده بود آخرین بار که به تیپاکس مراجعه کردم وبه تمامی دوستان و آشنایان توصیه میکنم هرگز این را ه پستی را امتحان نکنند
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
این موارد عادیه
من چند بار خرید کردم یک بار بسته منو فرستاده بودن اهواز ( به جای گرگان). چقدر پیگیری کردم تا کسی که تحویل گرفته برگردوند هزینه هاش هر دو بار خودم پرداختم . البته چقدر هم اون بنده خدا تو زحمت افتاد تا دوباره بسته را برام ارسال کنه.
واقعا افتضاح... من سه تا گلدون کوچیک طبیعی از گرگان به تهران سفارش دادم آمدند گفتند ۴۶۰ هزارتومان کرایه اش شده
معلوم نیست تیپاکس ماله کدوم اقازادست. یه جفت کفش رو از تهران تا مشهد 48 هزار گرفت. دمه در نیاورد الکی گفت پیدا نکردم آدرس.
سلام علیکم علی رغم رسیدن محموله به شهر مقصد محموله را درب منزل تحویل نداده وپس از پیگیری های متعدد از مبدا ومقصد با ناراحتی خودمان از دفتر نمایندگی تحویل گرفتیم
منم ناراضی هستم . تو شهر ما مرسوله درب منزل نمیرسه و باید بریم اون سر شهر خودمون تحویل بگیریم
متاسفانه بسیار بی مسوولیتن.ظرفی رو که با تایید سالم بودن از نمایندگی تیپاکس شهرمون فرستادم،و چهل هزار تومن پرداخت کردم،درب و داغون و شکسته تحویل دادن.یکهفته ست دنبال اینم که جبران خسارت کنن.جالبه هنوز به درستی جوابگو نیستن.میگن چون خریدار تحویل گرفته نمی تونیم همه ی هزینه ی کالاتون رو بدیم.به مسوولشون گفتم جالبه که شما بابت ظرف من که شکوندینش ۴۰۰۰۰تومن از من گرفتید و هنوز هزینه رو برگشت ندادید.یعنی من بابت شکوندن کالام به شما و مامورتون ۴۰۰۰۰تومن شاباش و دست مریزاد هم دادمواقعا که !!
یک دستگاه پلوپز برقی به ارزش ۳.۵ میلیون تومان را نمایندگی تیپاکس در شهریار در یک کارتن، بدون فیکس کردن یا قرار دادن ضربه گیر بسته بندی کرده و برای من ارسال نموده . پلوپز در مسیر شکسته . علیرغم پیگیری و ثبت شکایت، شرکت به بهاته باز نکردن بسته در محل تحویل هیچ خسارتی پرداخت نکرد .
متاسفم برای شرکت بی مسئولیت و بی لیاقت تیپاکس که اموال مردم را از روی بی کفایتی هدر می دهد و حتی حاضر به گذشت هزینه پستی خود هم نیست و هزینه زحمت شکستن کالای مشتری را هم طلب می کند.
سلام لطفا جواب بدین
پس کرایه رو بصورت نقدی یا با کارتخوان حساب میکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
در تهران که کارتخوان هست اما از من بشنو به هیچ عنوان از این شرکت متقلب استفاده نکن
بلاهایی که این تیپاکس سرمن آورده و وقت و انرژی که حروم کردم 5سال منو پیرتر کرد. یکبار بسته پاره بود، یکبار چایی روش ریخته بود، یکبار 28روز بعد تحویل دادن و اینقدر حرص خوردم که از سایتی خرید میکنم صدبار تاکید می‌کنم اگه با تیپاکس فرستادین سفارش منو لغو کنید. حالا از نمایندگی سپاهانشهر اصفهان بگم براتون. اولا اینکه هیچوقت بسته رو تحویل نمیدن، ی اس ام اس میدن مثلا ساعت 11 که اگه تا 3 نیومدی بسته برگشت میخوره، پرسنل بی ادب و پررو و بی اعصابش که بماند، بعد صاحب این نمایندگیش واسه اینکه پول مغازه نده رفته ی دالون اجاره کرده که فقط میز خودشون و کارتن های نو اونجان و تمامی بسته ها داخل وانت پیکانشه. صبح که میاد بسته هارو میریزه تو پیاده رو جلو مغازه و ولش میکنه، وقتی میری تحویل بگیری میگه برو تو پیاده رو پیدا کن. اینقدر خیالش راحته که اگه بدزدن هم مهم نیست، دوباره سر ظهر وانتو میده عقب، بدون ترتیب و رعایتی میریزه تو پیکان وانت، برمیگرده برای تایم عصرش دوباره میریزه کف پیاده رو و همینجوری ادامه داره. یعنی اگه بسته شما تو راه گم نشه، نپیچونن، بالاخره برسه دیگه غول آخرش جوری طراحی شده که حتما ی آسیبی به بسته و اعصاب شما وارد بشه. انگار شرط استخدام‌شون هم لختی گری هستش. اینقدر براشون مهم نیست که فقط دوست دارم یکبار ببینید طرز برخوردشونو. انگار رفتی گدایی و اینم اعصاب نداره.
یک دوچرخه تحویل تیپاکس دادم
تو مقصد بدون رکاب تحویل دادند
در نهایت پررویی و بی ادبی میگن از اول نداشته
با سلام و احترام از تمام هموطنان عزیزم خواهشمندم که به هیچ عنوان بار به تیپاکس ندن . یه سری ادم دزد و کلاهبردار جمع شدن و دارن مال مردم را به غارت می برن . بار را به اداره پست یا شرکت های حمل و نقل یا با اتوبوس بفرستین واقعا شرکت تیپاکس لیاقت دادن بار را نداره
متاسفانه هیچ نظارتی بر کار ان ها نیست
یه دلیل مهم برایپرداخت نشدن خسارت این هست که موقع ارسال ارزش کالا را می پرسند و درج می کنند و با توجه به اینکه هر چه ارزش کالا را بیشتر بگید هزینه ارسال را هم بیشتر می کنند در اکثر موارد فرستنده، ارزش واقعی کالا را نمی گه
به همین دلیل خسارتها هم کمتر از مقدار واقعی هست. البته اگر موفق بشید ثابت کنید خسارت وارد شده و اگر بتوانیدپس از اثبات، خسارت بگیرید
این تیپاکس چرا اینقدر کرایه میگیره کسی نیست جواب گو باشه
متاسفانه بنده هم خسارت ديدم منتها باتوجه به ثبت شکايت و پيگيري هاي مداوم با کارشناسان هنوز بعد 4 ماه خسارتم پرداخت نشده و هر دفعه بنده را دست بسر ميکنن .و هيچ کس تا به امروز پاسخگو نيس . متاسفانه کلاهبردار باشخصيت اين پست خصوصي
تيپاكس بسيار افتضاحه
به شدت مفتضح/
قیمت ها هم چند برابر
جوابیه ای هم که دادندمیشه گفت عین ......دروغ میگن.دیگه استفاده نمیکنم.لطفا همه تحریم کنین.ممنون از تابناک
سلام
تیپاکس آشغال ترین، بدترین، بی مسئولیت ترین وبدترین پرسنل رو داره . مزخرفه
سلام
تیپاکس آشغال ترین، بدترین، بی مسئولیت ترین وبدترین پرسنل رو داره . مزخرفه
بسته من از تهران باید میرقت اصفهان و بسته ایی که اصفهان دریاقت کرده چیزی مه قرستادم نبوده، پیگیری کردم یعد 1 هقته گقتن اشتباهی رقته رشت و بسته ها جابه جا شده، الان 2 هقته است دارم پیگیری میکنم میگن اون کسی که تو رشت تحویل گرقته پاسخگو نیست که بسته رو بر گردونیم و هی دورسر خودشون میگردونم و میگن پیگیری میکنیم خبر میدیم
شما مدیران متعهد و کار بلد 61 سال پیش رو با مدیران بیشواد امروزی مقایسه می کنید؟
جالبه بااین همه ناکارآمدی هنوز یه عده نادون از تیپاکس استفاده میکنند
اگر همه تحریمش کنن به زمین گرم بخوره میفهمن بااعصاب مردم بازی نکنن
امیدوارم شرکتی مشابه تیپاکس ولی حلال خور ایجاد بشه
سلام . بنده هم ار این شرکت ناراضی هستم. شکایت هم کردم انقدر گفتند پیگیری میکنیم آخرش من خسته شدم. فقط به دلیل اجبار ازش استفاده میکنم چون جایگزینی ندارد و این شرکت بی مسولیت و بی تعهد هم دقیقا از این موضوع سو استفاده می کند. اگر هم مسئولینش تا الان نمی دونستند الان کامنت ها را را ببینند و اگر بخواهند می توانند وخامت اوضاع را متوجه شوند. امان از عدم نظارت صحیح، دردی بی درمان که یقه ما را چسبیده است!
تیپاکس آشغاله
میراث ملی؟؟؟؟واقعا که؟؟؟
من ساکن کرمان هستم آدرس من خیابانان سجادیه کرمان است
هردفعه که بسته ای از طزیق تیپاکس ارسال میشود با کمال وقاحت وپررویی بسته را نمی آورند ومیگویند بیایید تحویل بگیرید با تهران هم که تماس ومساله را چندین بار مطرح کردم هیچ اقدامی نشد بی مسوولیتی بیشتر برازنده تیپاکس است خواهشا شعار ندهید
با عرض سلام، هزینه ارسال با تیپاکس خیلی بالا و به دور از انصاف است و کالا رو باید خودت بری تحویل بگیری، در مجموع افتضاحه و هیچ نظارتی بر عملکردش نیست.
تا وقتی که انحصار پست دولتی به یک شرکت و پست خصوصی به حدود 3-4 شرکت محدود میشه نتیجه همین میشه. به نظم راه درمان ایجاد شرکت های خصوصی جدید برای یک رقابت بزرگتر و سالمتر هست.
چالب اینجاست من یک سال پیش توی سازمان تعزیرات از تیپاکس شکایت کردم
و شکایتم هنوز از طرف سازمان پیگیری نشده
این شرکت نا محترم خوب میدونه هر کاری دوست داشته باشه میتونه انجام بده و کسی بالای سرش نخواهد بود.
محال هست هست با شرکت تیپاکس ساز ارسال کنین و سالم به مقصد برسئنن
انگار قانونی توی شرکتشون هست که ساز باید شکسته بشه و عمدا ساز رو میشکونن
چون سابقه 61 ساله داره باید هر رفتاری دوست داشت انجام بده
با این منطق مدیرانشون باید هم وضع اینجوری باشه
یک شرکت بی مسیولیت که با این بی اعتمادی که درست کرده انشالله که کار وبارشون کساد بشه همشون بیکار بشن
من چندروز پیش بسته کیبورد یاماها تایروس 2 به تهران شهرستان بومهن فرستادم بسته من شکسته و داغون تحویل دادن الان دوروزه دارم شکایت میکنم فقط میگن کارشناس ما تماس میگیرند فکر میکنن همه مثل خودشون بیکار هستن باید تیپاکس را بردارن
سلام دوستان :واقعا بی انصافی هستش که درمورد شرکتی انقدر بد بگیم که روزنامه اینترنشنال ودهلی نو ویا خیلی از شبکه های امریکایی .کانادایی و....دارن این شرکت را رقیب امازون تعریف میکنند.ازطرفی طبق جدیترین امار سایت پرچیم پولوس امروز تیپاکس دومین پست قدرتمند جهان واولین در اسیا هستش.بنظرم این اتفاق کمی نیست خودتان قضاوت کنید.باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یحتمل از کارمندای تیپاکس هستی
شماها الان فهمیدین این شرکت بدرد نمیخوره من سال72 از بندر عباس به تهران کالا با این شرکت میفرستادم نصف کالا گم میشد از اون موقع تا الان دیگه با این شرکت کار نمیکنم .
واقعا باید تمام پرسنلش و مدیریتش رو ریخت تو دریا
خوب آقای تیپاکس حالا با این همه کامنت بیا دفاع کن....
حقیقتا یک مجموعه بی مسئول و کاملا بیخود هست در خدمات دهی به اینها صفر زیاد است ، بنده سه بار از طرف اینها سفارش داشتم کلی اذیت و درد سر کشیدم ، همان پست دولتی پاسخگویی بهتری دارد تا این مجموعه تیپاکس.
تجربه من از تیپاکس ، یک تجربه بسیار بد همراه با عدم شفافیت، عدم پاسخگویی و توهین به شعور مشتری و عدم خدمات رسانی مناسب می باشد.
مواردی که بنده تجربه کردم .
۱. به هنگام ارسال مرسوله بدون پرسش از قیمت کالا خودشان حد اقل مبلغ را درج می‌کنند در نمایندگی ارومیه
۲. پاسخگوی کالای گم شده تحت هیچ شرایطی نیستند .
۳. بعد از شش ماه برای کالا همان مبلغی که از شما نپرسیده اند را پرداخت می‌کنند.
۴. کالا در ارومیه به محل ارسال نمی شود باید از دفترشان تحویل بگیریم.
۵. شماره های درج شده برای نمایندگی اصلا پاسخ نمی‌دهند. باور نمی‌کنید خودتان امتحان کنید.
۶. قسمت رسیدگی به امور مشترکان در تلفن سراسری خیلی شیک و مجلسی رد تماستان می‌کند و هیچ کس پاسخگو نیست.

کلا به سابقه ۶۱ ساله اکتفا نکنید . تیپاکس در سال‌های سرویس خوبی ارائه میداد ولی اکنون فقط خودش را تحویل می‌گیرد و از مسئولیتهایش شانه خالی کرده و پاسخگو نیست . من که بالشخصه تیپاکس را تحریم می کنم .
ایمیل من در دسترس است . آقایون مسئولین تیپاکس ! می‌دانم باز پیگیری نخواهید کرد ولی ایمیل بنده خدمت شما تا تمام مدارک را خدمتتان ارسال کنم.
شرکتی با قدمت 61 ساله و مناسب برای 61 سال قبل که با چهار پایان و گاهاً با دود علامت میدادند. اگر دودی در شهر تهران زیاده علتش رسوندن بستهای تیاکسه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رتبه اول بدترین شرکت پستی ایران با افتخار به تیپاکس تعلق میگیره واقعا دیگه شورش رو دراوردن هیچ صاحبی نداره بسته من از لامرد به تهران رفته هنوز تحویل گیرنده نداده اند در سیستم شون مختومه اعلام کرده اند قول دادند 3 روزه برسه حالا شده 6 روز
مسخره است به جای جواب و عذر خواهی دارن تبلیغات دارن .... کلی رقیب دارین بندگان خدا... کالا رسان... ایران پیام چاپار... باربری هایی که از درب منزل و شرکت بار تحویل می گیرن مثل وطن و غیره ....
مزخرفه مزخرف
با عرض ادب به سایت محترم تابناک،بنده سه سال قبل از طریق یکی از شعب تیپاکس در خ بسیج افسریه بسته را تحویل به مقصد خطوط لوله اصفهان بعد از سه روز پیگیری بسته را تحویل ندادند وناچاراخودم رفتم اصفهان و از پست تحویل گرفتم ،ایا این است مشتری مداری،اگر خطوط لوله در محدودذنیست چرا تحویل گرفتند علیرغم تماس با مسولان و واحد شکایات هیچ کس عذر خواهی نکرد هیکس مسولیت نپذیرفت و درنهایت من نبودم من نبودم همسایه مقصر شد ،خود من مقصر شدم که اصلا چرا نامه به تیپاکس تحویل دادم چرا پول پست دادم خودم بایدبصورت اسکورت ماشین پست میرفتم و بسته را تحویل میگرفتم وبه مقصد میرساندم تیپاکس اصلاوظیفه حمل مقصد و مشتری نداشت بحز تا اصفهان ،البته به این بنده خدا بگو برو هزینه کن در نهایت خودتی مقصری اگر نباشی هم میشوی مملکت ما همینه دیگه گل و بلبل
انگار ما یادمون رفته که جهان سومی هستیم.این داستان تیپاکس مثل بقیه ادارات دیگه هستش.
آقا میراث ملی مال خودتون بسته ی منو که از شیراز به تبریز میومد و حاوی داروی بیمار کرونایی بود هنوز ۶ روز گذشته تحویل ندادن مریض هم خوب شد واحتیاجی دیگه به اون دارو نداره خدا روسیاهتون کنه که روسیاهم کردید
این چه خدمات هستش که بسته رو دستمون نمی‌رسونن والا اداره پست بهتر خدمات رسانی داره. من دیگه هر جایی که که اینترنتی سفارش دارم در صورتی که اداره پست ارسال کنه سفارش میدم بهشون
من به مدیران تیپاکس توصیه میکنم یک دوره مدیریت پیش DHL ببینند شاید بکارشون بیاد.
در مواردی که مرسوله مفقود میشه بهترین کار تنظیم دادخواست در دادسرا و پیگیری قضایی مسئله هست، هر چند این رویه دردسرها و مشکلات زیادی داره اما قاضی را در مقابل این کلاهبردارهای بی وجدان قرار می دهید تا با پس گردنی احقاق حق کنید.....
من هم ثبت کردم تا یه بسته رو با اکسپرس هوایی به چابهار بفرستم، ولی بعد دو روز گفتند تازه رسیده کرمان، زمینی فرستاده بودند، نه تنها مشتری پرید، بلکه کلی بد و بیراه زیر پست های پیجم نوشت و آبروم رفت. اسمشو بذارن ترپاکس بهتره
سلام ی بسته فرستادم تهران پیام نیومده گیرنده هم پول محصول نمیفرسته میگه که پیام برا من نیومده میشه راهنمایی کنید
جمع کنین این شرکت مزخزف رو! بسته ای تحویل من نشده بعد زده تحویل گیرنده شده حالا خر بیار باقالی ببر فروشنده هم میگه تحویل گرفتی
تا حالا 3 بار با تیپاکس بسته فرستادم ، با اختلاف مزخرفترین روش ارسال بار تیپاکسه . هم دیر میرسونه هم پشتیبانی افتضاحی داره هم بسته رو داغون تحویلت میده هم بعد همه اینا طلبکار هم هستن .
تا حالا 3 بار با تیپاکس بسته فرستادم ، با اختلاف مزخرفترین روش ارسال بار تیپاکسه . هم دیر میرسونه هم پشتیبانی افتضاحی داره هم بسته رو داغون تحویلت میده هم بعد همه اینا طلبکار هم هستن .
این قدر بی در و پیکر
من به عنوان صاحب کار یه بسته برای مشتری ارسال کردم
جعبه پاره شده...مشتری من گفته چرا پاره شده به ایشون گفتن توی بارگیری و اینها جعبه پاره شده... به فاصله یک دقیقه که تا دم در رفت میبینه چیزی درون جعبه نیست، زمانی که بر میگرده مسئولین تیپاکس میگن چرا جعبه رو جلوی روی خودمون باز نکردی ما چیزی به عهده نمیگیریم...
واقعا دلم نمیخواست مشتریم اینجوری ناراحت بشه با ضرر یه جنس دیگه براش ساختیم فقط به خاطر دل و دزد بودن تیپاکس!!!!
مزخرف ترین بی تهد ترین بی ادب ترین و گران ترین سرویس ارسال مرسولست
در شعبه میدان کتاب شهرک غرب تهران اگر پس کرایه بخواهید بکنید می گویند که بسته را بزارین برین هر وقت ما دلمان خواست رسیدش را براتون پیامک می کنیم .
اصلا راضی نیستم بسته رو درب منزل تحویل نمیدن باید بریم خودمون بگیریم یا مبلغ زیادی به غیر از مبلغ اولیه میگیرن تا بفرستن.
واقعا پشیمونم اگه زودتر نظرات خونده بودم اصلا سفارش نمیدادم.
فقط باید ازشون به مراجع قضایی شکایت کرد. تنها راه این هست.
من انلاین سفارش دادم فرستنده باراول با تیپاکس ارسال کرده 6 7 روزی بود حتی پیامک هم ازطریق تیپاکس برام نیومده که بسته کجاس و کی ارسال میشه دوباره‌ ب فرستنده گفتم بازم ارسال کردن الان بازم پیامی ازطرف تیپاکس برام نیومده چیکارکنم
سلام
تمام نطرات درست است و شرکت تیپاکس متاسفانه یک شرکت بی مسئولیت و غیر پاسخ گو هست
باسلام
برای اولین بار از تیپاکس استفاده کردم.واقعا متاسفم.ای کاش اینکار رو نکرده بودم. فقط اپراتورها وعده میدن که پیگیری میشه
همین
من فروشنده لپ تاپ هستم ، اونقدر که تیپاکس برای من جنگ اعصاب و درگیری داشتم با این شرکت آشغال که نصف موهام سفید شده ، نمیدونم کی پشت این شرکت آشغاله ، تابناک عزیز لطفا یه گزارش کامل در مورد بی مسولیتی و عدم پیگیری شکایات تهیه کنید ، مشت نمونه خرواره ، پیامهای زیر این پست رو بخونید ، لطفا از آقا زاده و سازمانی که احتمالا پشت این تشکیلات بد نامه نترسید و با منتشر کردن پیامهای مردم شاکی شرکت رو پاسخگو کنید
تیپاکس مزخرفترین شرکت ارسال و مراسلات، بی نظم، بدون پاسخگویی و حل مشکلات، پرسنل بی نظم و بدون پرستیج کارمندی، شرکت تیپاکس هست. وقتی زنگ میزنی به شعب برای سفارش ارسال ، انگار مرسوله شما رو رایگان میخوان حمل کنن. با چنان لحن بد و غیر مودبانه صحبت می کنن که پشیمون میشی.
بدترین ارگانی که تو عمرم دیدم . یک دستگاه گران الکتریکی دادم ارسال کنن . نه تنها ارسال نشد و در تهران موند . ده روزه دارم می دوم و التماس که حداقل بسته را تحویل بدین نخواستم خدمات شمارا . ولی هنوز به نتیجه نرسیدم .یه ارگان کلاه بردار است و به کسی هم پاسخگو نیستن و نمایندگی هاش بدترین برخورد دارن . در حقیقت تیپاکس یک دلال است نه شرکت. همین پست یا برابری هم امن تر است و هم مطمن
بنده دوازده سال پیک کارمیکنم این همه بار باترمینالها وکلی باربری ها بارمیفرستم شهرستان از تهران به هیچ مشکلی نخورده تاحالا به این بی مسولیتی تیپاکس ندیدم یه بسته نه روز پیش ازکرمان فرستادن تهران اصلآ جوابگونیستن داداشم مدارک روفرستا ده زودتربه دستم برسه خودش بعد چهارروز اومده اونوقت بسته ای که قراربوده چهل وهشت ساعته برسه دستم هنوز نرسیده جالبه زنگ که میزنی میگه پیگیرم یعنی چی من دادگاه دارم مدارک هارولازم دارم (بی وجدان ها)
تازه پول اضافه توی شهری هم میگیرن
۸ روز گذشته هنوز بسته دست من نرسیده.پستچیشون ۳ روز تحویل گرفته عین خیالشم نیست متاسفم واستون
تیپاکس بهترین شرکت برای استخدام شدن هست! میتونی بدترین رفتار رو با مشتری بکنی و از سر و ته وظایفت هم بزنی و هیچ نگران عواقبش نباشی! ضمنا از محموله ها هم چیزی لازمت بود اعم از وسایل و خوراکی میتونی برداری. بابت خسارت محموله خیالت راحت چون مشتری عملا نه میتونه شکایت کنه و نه شکایت بکنه به جایی میرسه. خلاصه دنبال جای ریلکس برای استخدام هستین، فقط تیپاکس!
بنده خریدی از تهران انجام دادم و قرار شد فروشنده بوسیله ی تیباکس برایم ارسال و گفتند هزینه ی ارسال حدود هشتاد هزار تومن میشود بعداز دوروز از ترمینال با بنده تماس گرفتند جهت تحویل بسته ام که با اتوبوس ارسال شده بود از من مبلغ سیصد و پنجاه هزارتومان پول گرفتند وقتی اعتراض کردم یک شماره تماس به بنده دادند و پول راازمن گرفتند وقتی تماس گرفتم متاسفانه یک آقایی که اصلا رعایت ادب و احترام را نمیکرد به من گفت چون کروناست ماحق داریم هزینه هایمان را افزایش بدهیم برو هرکاری دلت میخاهد انجام بده و شکایت بکن بنده هم چند جا شکایت کردم ولی جوابی دریافت نکردم وچند بار هم تماس گرفتم دیگر پاسخ ندادند ای کاش مرجعی بود تا بتوان به آنجاشکایت کرد من نمونه ی کوچکی از هزاران نفر که به انها ظلم شده است هستم . علی از میانه
بنده هم فوق العاده ناراضی هستم‌واقعا کارمند هایی ک در تیپاکس مشغول بکار هستند بجایه اینک وظیفه خودشان را بخوبی انجام دهند ب مردم بی احترامی میکنن و حتی صحبت کردن با یک خانم را بلد نیستند ولی پشت میز نشستند
تیپاکس اسلامشهر برخورد نامناسب و بی شرمانه ای داشتن....
مزخرف ترین پست تیباکسه
یک روز جهت ارسال بسته ای حاوی روغن زیتون به واحد تیپاکس واقع در تهران - شهرک غرب - بلوار فرحزادی - خ طاهر خانی -باران جنوبی رفتم مسوول واحد گفت نمی توانیم مایعات را تحویل بگیریم و باید از باربری ارسال کنید. در زمانی که آنجا بودم ماشین تی پاکس هم در حال بارگیری بود. کارگر تی پاکس بسته ها را پرت می کرد داخل ماشین. بهش گفتم چرا این کار را با بسته ها می کنی. انگار از بسته متنفر هستی و نفرتت را با بسته ها خالی می کنی که اصلا توجهی نکرد و باز هم از دور بسته ها را به داخل ماشین پرتاب می کرد انگار که دارد والیبال بازی می کند. اصلا مساله ایمنی را نمی دانند و یا اگر می دانند خودشان را ملزم به انجام آن نمی دانند و اصلا براشون هم مهم نیست چون احساس مسوولیت نذارند و می دانند که مافوق هم آنها را بازخواست نمی کند تا دوباره تکرار نکنند. واقعا متاسفم برای این نفهم بازی ها و بی مسوولیت ها. این تنها به تی پاکس نمی شود به مواردی هم که از طریق پست بسته ای ارسال می شود گاهی چنین بی ملاحظه گی هایی هم دیده می شود. یکاش بیشتر احساس حق الناس را بکنیم.
با سلام
اگر میدونستم قراره برای تحویل گرفتن کالا، انقدر دردسر و عذاب بکشم، از فروشنده درخواست میکردم که به هر طریقی غیر از تیپاکس اجناس را برایم ارسال کنه...!
الان یک هفته است که از کار و زندگی افتادم ولی هیچ کس و هیچ کجا پاسخگو نیست...!!
هر بار که با تلفن گویا تماس میگیرم و درخواست ارتباط با اپراتور را میکنم، هر دفعه بعد از چندین دقیقه پشت خط ماندن، نهایتا اعلام میکنه که بعد از شنیدن بوق پیغام بزارید....!!!
خدا ازتون نگذره که تنها چیزی که براتون اهمیت نداره، رضایت مشتری هست...!!!!
افتضاحه،اصلا پاسخگو نیستن،شانس بیاری بسته ات سالم برسه،بیمه و ... همه دروغه
سلام من خودم فروشنده انلاینم
چون طرف قراردادم با تیپاکسه برای پرداخت درب منزل مجبورم با تیپاکس کار کنم خیلی اذیت میکنن واقعا یا اصلا نمیبرن برای مشتری برگشت میزنن یا بسته باز شده میبرن به مشتری ،یا از مشتری ۷۰ تومان هزینه ارسال میخوان یا اینکه به دستش رسید تو کد رهگیری خیلی دیر یا اصلا نمینویسن که رسیده به دست مشتری ،،رسیدگی بشه لطفا
من تاحالا دهها بسته سفارش داشتم و فرستادم به اکثر استانها شهرستان با پست تاحالا مشکلی نداشتند.اما برای اولین بار سفارشم را با تیپاکس فرستادن از تهران ،بعد دوهفته هنوز نرسیده دستم.هرچی پیگیری میکنم فعلا خبری نیست.خدا لعنتشون کنه.اخرین بارمه که از تیپا کس استفاده میکنم.افتضاحه..خدا لعنتشون کنه.چندتا بیسواد جمع شدن دور هم.خدالعنتشون کنه.خدالعنتشون کنه.خوب شد دارو ی مهمی سفارش نداده بودم.خدالعنتشون کنه.
من به صورت اینترنتی ثبت کردم، بیمه کردم و پرداخت کردم، جنس با 4 روز تاخیر جمع آوری شد، بدون بیمه ارسال شد و کرایه در مقصد از گیرنده هم دریافت شد!
33 تماس با پشتیبانی بعد از 20 روز، هنوز منجر به پیگیری نشده و پشتیبانی فقط مشکل رو به کارشناسا اعلام میکنه!
تمام تماسهام ضبط شده و موجوده.
مزخرفترین مسیر پستی همین تیپاکسه انگار با وسیله ها جنگ دارن قسم خوردن حتما شکسته تحویل بدن ایشالا هرچه زودتر جمع بشه بساطشون
بازی با کلمات و جوابیه پوشالی / سابقه ی 61 ساله تون مفت نمی ارزه به خدا
الان رفتن تو کار پوشاک و پیش تر تو کار مبل که اون جا هم افتضاح هستن
تیپاکس زحمت زیادی رو داره متقبل میشه .
اما متاسفانه نیروهای دفتری این شرکت در ملایر خ شهید وفایی اصلا مشتری مداری بلد نیستند و هیچگونه احترامی برای مشتری قائل نیستند .
به عینه شاهد بودم یکی از مشتریان رو درگیر شدند و چند نفری کتکش زدند و لباسهاش رو پاره کردند
حتی بارش رو پرت کردند تو پیاده رو و بهش فحاشی کردند.

واقعا متاسفم واسه تیپاکس با این جذب نیرویی که داره .
یه مشت نیروی بی اعصاب و بی ادب رو بکار گرفتند بجای احترام به مشتری بی ادبی و فحاشی میکنند.

بهتر نیست یه کم بیشتر دقت کنید.
من که دیگه با تیپاکس کار نمیکنم.

من ا... توفیق
با سلام و احترام به مدیریت محترم
من از مشتریان تیپاکس هستم . متاسفانه امروز بسته بنده را پس از دریافت هزینه پس فرستاده و کارکنان زن به ما بی احترامی کرده. و رییسش ما را فروخته بود و مورد آزار واذیت قرار داد و دل ما را پرخون کرد. خاک بر سر کارکنان دهاتی داراب که بی فرهنگ وبیسواد و آدم فروش هستند . به جای احترام به مشتری آنها را اذیت و ازار میدهند . متاسفانه خاک بر سرتون .برید بمیرید.
یه شماره دادن واسه ثبت شکایت ولی شکایت ثبت میشه.من صد بار برای پیگیری شکایت تماس گرفتم هی میگن کارشناس باهاتون تماس می گیره الان پنج ماهه گذشته تماس نگرفته.اگه این کلاهبرداری نیست پس چیه.قدمت 60ساله بخوره توی سرتون که پول اضافی میگیرین و میگین بر میگردونیم ولی همش سرکار میذارین.همه تماس هاشونو ضبط کردم که گفتن کارشناس تماس می گیره و پولتون برگشت می‌خورده توی فضای مجازی همشو پخش می کنم تا همه بدونن که اصلا پاسخگویی ندارن
ایکاش مسولین شرکت و نویسنده این جوابیه برای دفاع از شرکت تیپاکس و اشاره به قدمت 61 ساله و بالیدن به آن این نوشته های مردم عزیزمان را میخواندند و تغییر رویه می دادند. واقعا برخورد پرسنل بی ادبانه و غیر مسولیت پذیرند. من غیر از مواقع اظطرار و اجبار هرگز به این شرکت مراجعه نخواهم کرد.
درب بسته های گران قیمت باز و مقداری از آن تخلیه می شود
تاخیرش زیاده اداره پست دولتی بهتره و ارزون تره وسرعت بیشتری در توزیع داره
سلام
بنده یک بار کالا تحویل تیپاکس دادم و پشیمانم دیگر هیچوقت مرسوله به تیپاکس تحویل نمی دهم اول از اینکه در سیستم رهگیری کالا درج می کنند مرسوله تحویل گیرنده شده که در عمل چنین چیزی نیست و باید شخص گیرنده وقت بذاره خودش هزینه کنه تا به کالاش برسه . در ضمن در صورتحسابشان مالیات برارزش افزوده دریافت می شود که نوعی جیب بری از جیب مشتریان است در حالیکه مالیات به ارزش افزوده کالا در حین خرید صورت می گیرد و برروی قیمت کالا وخدمات لحاظ واز فروشنده دریافت می شودذ نه اینکه پیک هم بخواد مالیات برارزش افزوده دریافت نماید. بیایید باهم مهربان باشیم.
واقعا بعدازخواندن نظرات برای مدیران این شرکت متاسفم.جالب اینجاست که این دوستان درسال 98 به عنوان اپراتورپست اول خصوصی هم انتخاب شده اند وسعی داشتند که hub منظقه درایران باشند.برای بزرگ شدن درصنعت لجستیک میبایست بزرگ فکرکرد.متاسفانه بکارگرفتن افراد نالایق دراین مجموعه چنین تبعاتی را بدنیال خواهد داشت.
متاسفم
دیروز یه بسته از تیپاکس تحویل گرفتم شکسته بود بعد ولی پیگیری آخرم زدن زیرش بسته بندی خود تیپاکس بوده ولی هیچی که هیچی.
تیپاکس اصلا به درد نمی خورده. الان تقریبا یک هفته است که قراره بسته ای برام از یه شرکت توسط همین شرکت به دستم برسه. هرچقدر پیگیری کردم به جایی نرسیدم.
کاش یکی بگه این شرکت به کدام دم کلفت وصله
تو گوگل سرچ کردم( تیپاکس افتضاح ) سریع این پیج اومد، چقدر حال کردم وقتی دیدم تنها من ناراضی نیسنم و غر نمیزنم، واقعا کارشون بده، فقط توزیع کننده های آخرین مرحله که بسته رو میرسونن دسته مشتری اکثرشون با معرفتن و با تعهد وگرنه شرکتش و مسولاش واقعا بی خیالن...انگار خیلی راحت دارن میگن همینه که هست...بخدا قسم پست خیلییی بهتر از تیپاکسه...کاش یه نهادی بکد نظارت میکرد رو تیپاکس
تیپاکس به معنای کلمه افتضاحه
نزدیک 3 هفته هست سفارش دادم هنوز چیزی دستم نرسیده ولی همکاران بغل دستیم بعد از من دو بار از همون جنس سفارش دادن و بهشون رسوندن اجناس رو. وقتی شکایت هم میکنی الکی یه سامانه ثبت شکایت درست کردن که کلا مشتری رو میپیچونه معلوم نیست کی باید به کار اینها رسیدگی کنه.
بخدا حیف دارن پول از مردم میگیرن
جالبه که من لپ تاپم رو برای تعمیر بردم نمایندگی رشت برای ارسال به تهران
قبول نکردند بیمه کنند چون جعبه نداره ولی همون لپتاپ از تهران با بیمه برایم ارسال شد!!!
هم ارسال و هم دریافت دقیقا" 5 روز طول کشید(رشت تا تهران که کلا" 5 ساعت فاصله دارند)
رفتاری که پرسنل تیپاکس دارن مملو از بی تعهدی و بی مسئولیتی می باشد.
من يه بار با تيپاكس كار كردم اول و آخرم شد.
بستگی به نمایندگی داره! از حق نگذریم بعضی نمایندگی های تیپاکس مسئولیت پذیرن و رفتار مناسب و حرفه ای دارن اما از اون طرف بعضی هاشون واقعا بی مسئولیت هستن...
این دستورالعمل عجیب و غریب چیه؟ نماینده تیپاکس باید مکلف بشه که حقوق و شرایط رو برای مشتری بطور کامل تشریح کنه. اینقدر اگر و کاشکی آورده که آدم از خوندن پروتکلش پشیمون میشه!
دستگاه من به ارزش پانصد هزار تومن گم کردن یه ریال خسارت ندادن!
واقعا گرون. یه خرید ۵۰ تومنی ۱۲۰ گرمی رو ۵۱ تومن هزینه پست از من گرفتن. اعلام نکردن اینقدر میشه وگرنه عمرا میگرفتم. اولین و آخرین بار با تیپاکس. همه جا هم تبلیغ میکنم. سر گردنه هست؟ چه خبره! انصاف هم خوب چیزیه.
برای اولین بار برام یه بسته فرستادن با تیپاکس ازهمین تهران سه روزه نرسیده هرچی زنگ میزنم فایده ای نداره چه شرکت بی مسیولیتی هستش دفه اول واخرمه به هرکی هم برسم میگم که باتیپاکس کارنکنه بلکه درش تخته بشه واینقدر با اعصاب مردم بازی نکنن
متاسفانه شرکت تیپاکس در آخرین عمکرد خود بسته اینجانب را به سرقت برده و امضای جعلی در وبسایت گذاشته که بسته تحویل اینجانب گردیده که بنا دارم از تیپاکس به علت جعل امضا شکایت کنم. پاسخگویی: صفر. میگن رسیدگی میکنیم ولی نمایندگی میگه خودت بیا ببین کجاست و تحویل بگیر و وقتی میگم مگه پول توزیع رو پرداخت نکردم میگه مگه چقدر پول دادی که طلبکاری برات بسته رو بیاریم؟

پرروییشون بی حد و حصره به علت عدم نظارت بر کارشون.
الان پنج روز بار تحویل دادم هنوز به دستم نرسیده اصلا این شرایط راضی نیستم داد مشتری بنده دراومدهذ
شرکت واقعا مضخرف و بی عهد و پرسنل بی ادب.هر کی خره با تیپاس کار میکنه. من ۵۰ هزار نومن خرج شکایت تلفنی با یه جنس ۵۰۰ هزار تومنی کردم. جنسم هم گم شده
سلام من هم بسته ای از تیپاکس دریافت کردم که شکسته بود و جبران خسارت نکردند گفتند جلوی مامور ارسال باید باز میکردید.
فوق العاده بی مسئولیت هستند خودم به شخصه دیگر از تیپاکس استفاده نخواهم کرد
بدترین واوراق ترین حمل ونقل گشور برای این شرکت میباشد.بسیار بی مسئو لیت میباشند .تنها راهش کار نکردن با این شرکت.....
سلام یک بسته رو نزدیک به 10 روزه که تیپاکس با قدمت 60 ساله از یک نقطه در شهر تهران به یک نقطه دیگر منتقل می کند و هنوز این بسته به مقصد نرسیده. فکر کنم همچنان دارن با همان روش های 60 سال گذشته بلکه بیشتر فکر کنم دوره پارینه سنگی بسته ها را منتقل می کنند.واقعا متاسفم برای خودم که گاهی اوقات مجبور میشم از سرویسی به این افتضاحی استفاده کنم.
20 سال نماینده تیپاکس بودیم تو یه شهرستان کوچیک. زمانی ک نمایندگیش دسته ما بود امکان نداشت بزاریم بسته ها بمونه برای روز بعدش و همون روز توزیع می کردیم. به تمام مشتری ها میگفتیم بسته رو نگاه کن اگر بسته بندی اسیب دیده تحوویل نگیر که برات صورت جلسه کنیم ولی متاسفانه از وقتی مدیر عمل عوض شده کلا گند زده تو همچی . تمام نماینده های خوب رو برداشت هرچی درب و داغون رو گذاشت. که واقعا نماینده ها خیلی بی تربیت هستند و همش جواب سر بالا می دن. برای من بعد 4 روز بسته رو اوردن. عوض معذرت خواهی بابت تاخیر میگن همینه که هست میخوای بخواه نمیخوای نخواه . زنگ زدم شرکت انقدر پشت خط موندم که خسته شدم و ول کردم.
سزای گرانفروش نخریدنه. استفاده نکنید تا ورشکست بشه
آشغال ترین شرکتی که تابحال دیدم
اگر یکبار به انبار توزیع و بارگیری مرسوله های پستی تیپاکس سر بزنید و ببینید با چه وضعیتی پرتاب میشن و یا رو زمین کشیده میشن هیچ وقت سراغ تیپاکس نمیروید
سلام من یه بسته داشتم از تهران به همدان ادرسو اشتباه سبت کردن بعد دوباره برگشت دادن به تهران الان دست تیپاکس بستم نه پیامی امده نه هیچی طرفم میگه دادم تحویل تیپاکس الان نمیدانم بستم کجاست
دهات ما را میگن شهرستان مهدیشهر یه بسته در تاریخ 1402/1/8 به تیپاکس مهدیشهر رسید زنگ زدن گفتن خودت بیا ببر گفتم خودتون بیارید الان که پایان وقت اداری 1402/1/1هست بسته را برام نیاوردند
اگر گم شدن کالای با ارزشتان همانند موبایل یا تبلت یا لپ تاپ برایتان اهمیتی ندارد تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر آسیب دیدن کالاهایتان برایتان اهمیتی ندارد تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر هزینه های فرستادن کالا و خالی کردن جیبتان برایتان مهم نیست تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر پاسخگو نبودن شرکت در قبال تعهداتش برایتان مهم نیست تیپاکس را انتخاب کنید.
اگر شکاییتان از تیپاکس به هیچ جا نرسد ناراحت نمی شوید تیپاکس را انتخاب کنید.
کلا اگر برای وقت و هزینه و اموال خود ارزشی قایل نیستید انتخاب اول شما یپاکس است.
من به تحویل دهنده گفتم ما شرکت هستیم بقرمایید داخل حسابداری هزینه پرداخت شود انوقت طرف بدون اینکه کالا را تحویل بدهد رفت که رفت.......
سلام‌مدیریت تیپاکس نیشابورشعبه عطار بی ادب و فحاشی میکندلطفا پیگیری شود ممنون
واقعا صاحب نداره این سیستم که به این افراد نالایق و بی مسئولیت اجازه کار با این شرکت مزخرف میدن 10 روزه بستم هنوز به دستم نرسیده همش میگن دست پخش کننده سیاره برای تولد پسرم خریده بودم دیگه داره سالگرد تولدش میاد .خدا نگذره از اون کسی که باید نظارت کنه و این گند کاری رو ماسمالی میکنن
خیلی افتضاحه- مشتری هیچ ارزشی برای این شرکت نداره- خدمات ضعیف و عدم پاسخگویی
با اتوبوس بسته بفرستید اما با تیپاکس بسته نفرستید . حداقل راننده اتوبوس پاسخگوست. تیپاکس که در همون حد هم پاسخگویی نداره .
بسته من نزدیک ده روزه به دستم نرسیده بهشون میگیم ،بسته کجاس اگه زحمتتون میشه کار دارید ما خودمون از داخل شهر تحویل میگیریم میگن نمیشه بهتون بگیم کجاس،میگیم مدیر بالاتر از شما کیه باهاش صحبت کنیم میگن نمیشه اسمشو بگیم،میگیم چرا بسته نرسیده پس گم شده که نمیارین میگن اسکن شده نمیشه بهتون بگیم چی شده نیاوردیم ،حالا صبور باشید باهاتون تماس میگیریم،خلاصه قلب درد گرفتم بس که حرص خوردم حتی یه زنگ نمیزنن توافقی به یه نتیجه برسیم،بس که بی وجدان هستن،حالا میخوام برم شورای حل اختلاف ، موندم اینهمه شاکی وجود داره اما هنوز هیچی به هیچی
دوستانی که مثل من با تیپاکس اذیت شدن یا شورای حل اختلاف برید یا 195 زنگ بزنید،من فعلا به 195 زنگ زدم قلبم خیلی درد گرفته بس که حرص خوردم امیدورام در این تیپاکس به زودی تخته بشه با این هجم شکایت
تیباکس بارم ۶ تومنی رو شکسته و اصلا جواب گو نیستن، به نمایندگی مشهد میگم میگن به ما مربوط نیست ،با تلفن مرکزی تهران تماس بگیرین، تماس میگیرم اصلا جواب نمیدن، امتحان کنین ببینین جواب میدن؟حتی نیم ساعت هم پشت خط منتظر موندم فایده ای نداشت، سایت هم که اصلا کار نمیکنه و نمیشه ثبت شکایت کرد، کلا بعد یکی دو هفته دوندگی و عدم پاسخ گویی بیخیال شدم و بارم رو میدم پست
واقعا متاسفم برا تیپاکس ب نظرم هرچه زودتر درشو‌قفل کنن و پلمپش کنن لطفا هیچکس بهشون سرویس نده چون ب شدت جای بی صاحابیه و اصلا مسیولیت قبول نمیکنن بسته من۲۵روزه گم شده الانم میگم ما تحویل دادیم و‌ مختومه خورده من نمیدونم بسته رو کجا گم کردن و نمیخاد حداقل مسیولیتشو‌گردن بگیره و‌دروغ میگه..
# بیاید از تیپاکس استفاده نکنیم لطفا
خواهشا با تی پاکس کار نکنید . هیچ کاری را درست انجام نمی دهد چون نیازی به پول من و شما ندارد چاپار همه جای تهران شعبه دارد ایران پیام واقعا افراد متواضع و مسولیت پذیر اگر کسی توانست خط تلفن تیپاکس را بگیره و موفق به جواب شد من جایزه خوب می دهم طوری تنظیم کردن که خسته بشی قطع کنی .روانم مالم و جنسم سالم با چاپار و مشتری و گیرنده دیگه سه ساله به من فحش نمی دهند تیپاکس را کنار بگذارید
اصلا تیپباکس خودش رادربرابربسته مسول نمی داند وفقط چندنفرنشسته اند ومی گویندصبورباشید
باشماتماس می گیرند هیچ کاری هم نمی کنندومنتظرآن ۵امتیازهستندکه بدهیم پشتیبانی هم که شماره نداردوکارهم نمی کنند
سلام من تا به حال با تیپاکس کار نکردم اما از خوندن این حجم از پیامک نارضایتی واقعن شرمنده شدم .مملکت صاحب نداره؟
تیپاکس هم از نظر اخذ هزینه خیلی گران حساب می کنه
پدر مشتری ها رو دراورده به نظر میاد نظارتی رو کارشان نیست وبه جایی وصلن
حالم به هم می خوره اسم تی پاکس میاد . تا زنگ می زنی موبایلتان را وارد می کنید خوشان شروع می کنند به عذر خواهی مردم ایران فقط با چاپار و ایران پیام کار کنید به والله خیلی منظم هستن
باسلام خدمت دوستان.به نظربنده.پست پیشتاز به مراتب بهتر از تیپاکس هست.من به بسته ای داشتم بعد سه روز زنگ زدن و گفتن بسته رو باید خودتون بیاین از نمایندگی بگیرین.مبلغ پستیس هم که از هزینه پیشتاز کمتر نیست که بیشتره.با این تفاوت مهم که پست پیشتاز مرسوله رو به آدرس گیرنده میاره و تحویل میده ولی در اکثر موارد تیپاکس نه.واقعا که جای تأسف و تامل داره.
بسته‌من‌حدود‌۲۰روزه‌نرسیده‌.هیچکس‌در‌تیپاکس‌پاسخگو‌نیست
افتضاح
اولین و برای آخرین بار بود که از تیپاکس استفاده میکردم . تیپاکس مرد برام
وسایلتون رو خوب بسته بندی کنین و بااتوبوس بفرستین
افتضاحه یه بسته از اهواز سفارش دادم الان یه هفته ارسال شده و تابحال بدستم نرسیده .
واقعا عجب رویی دارن این مسیولین تیپاکس که بعد از این حجم از انتقاد هنوز دم از ۶۰ سال سابقه میزنن.
با سلام و درود ضمن احترام به نظر دوستان موافق و مخالف ،راضی و ناراضی ،بر عکس شرکت نامه رسان دولتی که خیلی وقتها خودم مجبور شدم برای دریافت بسته ای که روزها در مرکز توزیع سرگردان بوده به دنبال بسته در بین کوهی از بسته ها بگردم ،مرسولات ارسالی با تیپاکس معمولا به فوریت و موعد مقرر تحویل شده ،دور از انصافه اگه نخوام تشکر کنم
سلام
9 روز گذشته بابت اضافه کرایه ای که از ما گرفته بود
هزینه در مبدا پرداخت شده بود
در مقصد هم هزینه گرفتن ازما
از این جهت که تقریبا تمامی افرادی که یاداشت نوشتن هیچکدام رازی نبودن و شکوه و گلایه زیاد دارند و از نحوه پاسخ به سوال این بنده خدا .
میشه فهمید که تی باکس کارشو درست انجام نمیده
آخه این سطح از عدم رضایت
خود گویای هکه چی هست
برای من از طریق تپاکس از شهرستان مراغه فاکتور دارو ارسال کردند متاسفانه بعد از خیلیی پیگیری موفق به دریافت نشدم. متاسفم برای مدیریت برای تیپاکس
سلام شرکت تیپاس در بخش خدماتی دهی واقعا خیلی ضعیف هست مشتریمداری صفر نمایندگی بندرعباس که دیگه خیلی خیلی ضعیف هست جواب درستی بهت نمیدن بسته من الان یکماه هست ارسال شده داخل یکی از شعبه هاشون امده بدون اینکه به ادرس بیارن یا با من تماس بگیرن برگشت زدن
واقعا متاسفم به شرکت تیپاکس با این سرویس دهی
درپی اخذ نمایندگی این شرکت بودم تو مرحله تحقیقات هستم پشیمون شدم این پول حلال نیست.روزی یک میلیارد هم در آمدش باشه ولی یک نفر هم ناراضی باشه به درد من نمیخوره
تیپاکس کاملا فاجعه است و هیچگونه تعهدی ندارد
اولین و اخرین بار هست که با این مجموعه فشل کار می کنم
بارها شده برام بسته از تیپاکس اومده یا شکسته یا اکثر مواقع باید خودم بروم دفتر از آنها با بسته معیوب تحویل بگیرم اعتراض هم میکنیم میگن بسته بندی خودش همینطور بوده میگم اگه اینجوری بوده چرا تحویل گرفتید شما چرا به آدرس نمی آورید مگه هزینه تحویل درب منزل کم نمی کنید
من الان اومدم دفتر ازتون تحویل گرفتم چرا هزینه تحویل درب منزل دریافت میکنید
کارمندانشان هم همه شون بی مسولیت
نمیدانم چرا اکثر شرکت‌ها بسته هاشون را با این شرکت بی در و پیکر میفرستند
آلان دیگه اگه خرید اینترنتی داشته باشم اول سوال میکنم اگه بخواهند با تیپاکس بفرستند منصرف میشوم
حوصله اعصاب خوردی ندارم با این تیپاکس لجن
بسته مفقود میشه به خیالشونم نیست ، از تیپاکس استفاده نکنید مامور ارسال ارزش مرسوله رو کم زده بود و مفقود شد به همین راحتی
یعنی شرکت مزخرفت تر اشغال تر از تیپاکس نیست! از بس در مملکت رقابت نیست این شرکت داره با وحشتاک ترین سحط خدمت میده هیچ پاسخ گویی هم نداره یه شرکت اشغال به تمام معنا نماینده های شرکت که یه مشت لش لوشن بارها شده چند بار هزینه دادم برای جابجای بار یعنی زدید میکنن و تیپاکسم یه شرکت بی صاحبه من متن رو خوندنم کاملا کپی پیس بوده یه مشت بی عارن به اینا بار ندید بزارید داغون بشن لیاقت ندارن
از روز چهارشنبه 22 شهریور ماه یک بسته از لاهیجان ارسال شده بود برای خیابان افریقا امروز که 27 شهریور ماه است هنوز به دستمان نرسیده یک تلفن شرکت را گذاشتن را مشغول بودن و یک تلفن هم جواب نمی دهند فوق العاده آدم های بی مسئولیتی هستن اگر بسته من با پست می آمد تا حالا رسید بود و فوق العاده دروغگو روز 26 شهریور گفتن تا 7 شب دست شما می رسد که نرسید به نظرم جمع بشود خیلی بهتر است و یا یک نفر به کارهایشان نظارت داشته باشد یا مدیریت آن عوض شود کس دیگری بشود یا جمع شود شرکتی بیاید که احساس مسئولیت کند نمی دونم چی بگم
روز یکشنبه ۲۶ شهریور بسته‌ای را برای تهران تیپاکس کردم. تا چهارشنبه نرسیده. پیگیر شدم میگن هنوز به مرکز تهران نرسیده. مگه بسته‌ها رو با اسب و الاغ می‌فرستند که بعد از سه روز نرسیده؟
تیپاکس شیراز که دیگه افتضاح تره مخصوصا شعبه فلکه نصر..پیکی که میاره تحویل بده بسته رو پنج شنبه و جمعه میاد با زن و بچه?فک کنم برای دور دوراشون کار پیک هم انجام میدن?بسته من رسیده ولی این آقا نمیاره دم در تحویل بده میگه باید بیایی نمایندگی چون ما تو مجتمع دم در نمیبریم...ما هم ثبت شکایت کردیم ولی کسی هنوز جوابگو نیس...واقعا تیپاکس دست کدوم آدم بی مسوولیتیه
یکی از بی تکلیف و قانون ترین شرکتایی که تو ایران فعال هست همین تیپاکسه
من اگه مجبور بشم خودم بسته رو تحویل بدم اینکارو میکنم ولی به تیپاکس نمیدم
یکی از مامورین تیپاکس یه بسته برای من آورده بود بعد از اون مرتب تلفنی مزاحمت ایجاد میکرد چندین بار با شرکت تماس گرفتم و شکایت کردم اونا هم میگفتن پیگیری می‌کنیم برخورد میکنیم،هیچ اتفاقی هم نمی‌افتاد و مزاحمت ادامه داشت تا اینکه طرف خودش بیخیال شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان