بازدید 8200

انصارالله:‌آل‌سعودی‌به‌جای‌مظلوم‌نمایی،‌جنگ‌را‌متوقف‌کند

سخنگوی انصار الله یمن با حمایت از عملیات موشکی این کشور گفت که عربستان سعودی اگر به دنبال توقف عملیات موشکی یمن است، به جنگ پایان دهد.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ 24 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی و سخنگوی انصارالله یمن گفت که تنها راه توقف حملات و عملیات مشروع این کشور به عمق خاک عربستان، پایان جنگ علیه یمن است.

او سه‌شنبه بعد از ظهر در توییتی نوشت: «رژیم سعودی به رغم گدایی‌هایی که برای محکوم کردن [عملیات ما]و تلاش‌هایی که برای نشان دادن خود به عنوان قربانی داشته، نتوانست خود را فراتر از اینکه در حق مردم یمن ظالم و متجاوز است، نشان دهد؛ چرا که دنیا می‌داند که این رژیم سعودی بود که دست به تجاوز نظامی زد و یمن را به محاصره درآورد و همچنان در این مسیر بوده و هست؛ لذا نباید برای توقف حملات خود و لغو محاصره، جز پاسخ و دفاع مشروع انتظار داشته باشد».

ارتش یمن دیروز دوشنبه اعلام کرد که مرکز تولید و پخش فراورده‌های نفتی در پالایشگاه نفتی عربستان سعودی (آرامکو) را در نزدیکی شهر جده (غرب عربستان) را با موشک بالستیک قدس ۲ هدف قرار داده است.

وزارت انرژی و ائتلاف سعودی این حمله را بعد از نزدیک به ۲۴ تأیید کرد و گفت که بر اثر این حمله خسارت‌هایی به این تأسیسات وارد شده است.

یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت این عملیات در پاسخ به ادامه تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده چند روز پیش نیرو‌های مسلح یمن مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق عربستان سعودی انجام شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل