بازدید 6978
۳

گانتز: برای گفتگو با حماس آماده‎ایم!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در فرآیند صلح خاورمیانه از آمادگی این رژیم اشغالگر برای گفتگو با جنبش حماس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 24 November 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از آناتولی، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در دیدار با «نیکلای مِلادنوف» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در فرآیند صلح خاورمیانه گفت که رژیم صهیونیستی آماده انجام گفتگو با جنبش حماس، با هدف بهبود شرایط در نوار غزه است.

گانتز با انتشار یک پیام در حساب کاربری خود در توئیتر ضمن قدردانی از نیکلای ملادنوف به دلیل «کمک به تسهیل برقراری مجدد همکاری‌ها با تشکیلات خودگردان فلسطین»، در مورد آنچه که به ادعای وی، «نقض حاکمیت اسرائیل در جنوب از سوی حماس» بود، گفتگو کرد.

گانتز در ادامه ادعای خود افزود که اسرائیل آماده است تا به «یک راه حل دست یابد و در بهبود شرایط برای ساکنان غزه مشارکت نماید!»

اما هنوز جنبش حماس به اظهارات گانتز واکنشی نشان نداده است.

گفتنی است که ساکنان نوار غزه از کمبود شدید مواد غذایی و ملزومات پزشکی و همچنین نرخ بسیار بالای بیکاری که با بحران وحشتناک برق در نتیجه محاصره ظالمانه اسرائیل از سال ۲۰۱۷ همراه است، رنج می‌برند.

در این میان، حماس چهار اسرائیلی را در بازداشت خود دارد که دو تن از این نیروهای نظامی در جریان جنگ اسرائیل در نوار غزه در تابستان ۲۰۱۴ دستگیر شده اند. جنبش حماس خواستار آزادی زندانیان فلسطینی تحت اسارت رژیم صهیونیستی در ازای آزادی اسرائیلیان بازداشت شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
چرا دروغ می گید وضع اقتصادی ساکنین غزه خیلی خیلی هم بد باشه باز از مردم ما بهتره. باید برید و از نزدیک ببینید که ما برای آنها چه کرده ایم!!! حقوق امکانات مالی وام بلند مدت بدون حتی یک ضامن فقط با معرفی معاونت اقتصادی حماس و جهاد اسلامی. لباس خوب پوشاک خوب مراکز تفریحی شبانه براه خیابانهای آسفالت تمیز ماشینهای مدل بالا و از دم قسط! همش با معرفی و سرمایه گذاری ایران. البته یک بخشی از مزدمش قدردان حمایت های مالی ایران هستند اما بسیاری از مردم الفاظ بدی در مورد ایران بکار می برند که بعضی هایشان روشنفکر استاد دانشگاه و تا حدودی به طیف سیاسی حماس هم نزدیک هستند.
الان ایران بد تر از غزه هست . بیکاری , فقر و فلاکت از سر و روی ایران می بارد
تو که با جند موشک دست ساز حماس به غلط کردن می افتی با ایران درنیفت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی