بازدید 47261

بازداشت ۱۲ نفر از قوه قضاییه به اتهام گرفتن رشوه

همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می کردند بازداشت شدند
کد خبر: ۱۰۱۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 23 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از قوه قضائیه، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه خبر داد که در ماه های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر و همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش‌های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می‌کردند بازداشت شدند.

 عبداللهی در نشست شورای عالی قضایی از اقدامات صورت گرفته برای مقابله با تخلفات کارکنان و مرتبطین با دستگاه قضا از جمله وکلای رسمی دادگستری گزارشی ارائه کرد و گفت: در ماه های اخیر ۱۲ نفر از کارکنان دستگاه قضا در بخش‌های مختلف به اتهام ارتشاء دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین ۱۸ نفر از وکلایی که در بخش های مختلف قضایی برای اعمال نفوذ در پرونده‌ها با پرداخت رشوه تلاش می کردند بازداشت شدند و در همین زمینه یک کارچاق‎کن حرفه ای که به صورت علنی در مقابل یکی از مجموعه های قضایی فعالیت داشت، دستگیر شد.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به این گزارش با تأکید بر لزوم برخورد با افراد فاسد در مجموعه مرتبطین با دستگاه قضا، تصریح کرد: مفسدین باید بدانند که وضعیت برای هر گونه فعالیت ناسالم در قوه قضاییه قرمز است. ما اجازه نمی دهیم چهره دستگاه کارآمدی که قضات آن بعضاً به صورت شبانه روزی در آن مشغول خدمت هستند و با اجاره نشینی و سختی زندگی خود را می گذرانند، با این نوع اقدامات موردی به گونه دیگری نشان داده شود. انتظار این است که جریان وکالت خودش نظارت داشته باشد تا فسادی در این مجموعه رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۱
وای به وقتی که بگندد ؛ نمکش می زنند!
قضات اجاره نشین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بدبخت به حال مردان محكوم به پرداخت سنگين سكه بابت مهريه !!!!
علي بركت ا...
باسپاس از شما. لطفا موارد سفارش شده بين مسول قضايي و خواهان نيز مورد بررسي قرار گيرد كه طبعا در هيج جاي پرونده نيز مشهود نيست.
به عنوان نمونه مسول شعب در شوراي حل اختلاف منطقه 5. كه بدليل نسبت و آشنايي با خواهان بدون هيج سند و مدرك متقني در پرونده بر عليه خوانده حكم صادر مي كنه و براي مبلغ اندكي كه خواهان شكايت داشته؛ به خاطر خصومت با طرف ديگر دعوا رييس شعبه از حق خود به ناحق استفاده و حكم سركشي به همه جوانب مالي و اموال منقول و غيرمنقول را براي صادر و از مراجع قانوني استعلام مي گيرد.
فقط به خاطر مبلغ كمتر از 3 ميليون كه حكم بدوي آن در اعتراض از سوي خوانده توسط دادگاه رد شده(به نفع خوانده) باز در اجراي احكام توسط رييس شعبه به خاطر قرابت با خواهان، كل حسابهاي فرد (خوانده)را مسدود كرده اند نه بخشي يا حتي به اندازه ادعاي خواهان.
استدعا دارم اين قبيل موارد كه كم هم نيستند و طبعا هم ناپيدا؛ رسيدگي شود
تابناک عزیز لطفا مطلبی هم منتشر کنید که چطوری می توانم از نحوه اجرای احکام و اینکه با مجرم همکاری می کنند پیگیری کنم.قضییه در مورد مزایده در دادگاه محمود آباد بود که بین دو نفر ملکی به مزایده گذاشته شد قبل از مزایده بایستی 10درصد مبلغ کارشناسی واریز یا بعد از مزایده بلافاصله واریزمی شد اما اجرای احکام مبادرت به اینکار نکرد و مزایده را بدون 10 درصد برگزار کرد و نهایتا برنده مزایده قرار شد در فرصت یکروزه 10 درصد را واریز کند که نکرد و ادعا کرد که پولم را سرقت کردن . متوجه شدم که این یه تبانی و همکاری با اجرای احکام بوده. متاسفانه تلفنی وقتی گفتیم پیگیری قضایی می کنم کارمند اجرای احکام گفت هر غلطی دوست داری بکن!!! لذا کسی پاسخگو ما نیست و هرچه هم به شماره تماس گزارش های مردمی قوه قضاییه زنگ می زنیم که شکایت کنم اشغال یا اصلا نوبت به ما نمی رسد به طوریکه به نظر می رسد یه شو یا تبلیغات هستش. نهایتا شکایت رو پیش خدا بردیم.
کسی باقی مانده است ؟
۱۸ نفر از صدها نفر نفر رشوه گیر بازداشت شدند!!!!!!!
بنظر قوه قضا گوی رقابت از سایر قوا را ربود!
وای به روزی که بگندد نمک
فقط خیلی فس فس میکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل